Top garage

Goede en vriendelijke monteurs. Service is prima.

Service werkplaats op en top Okay!

Bellen = actie. Geweldig.

Bedrijf is klantgericht en levert kwaliteit voor een scherpen prijs.

Ik heb eerder een review geplaatst na aanleiding van mijn ervaring met dit bedrijf. Deze ervaring was ietwat tegengevallen. Dit verbaasde mij eigenlijk omdat ik bij mijn eerste bezoek op een erg prettige manier werd ontvangen en geholpen. Ik werd aangenaam verrast toen ik door het bedrijf werd gebeld. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan en zij boden onmiddellijk aan om de genoemde klachten op te lossen. Inmiddels hebben wij hiervoor een afspraak ingepland. Zo zie je maar, gelukkig zijn er nog steeds bedrijven die er naar streven om de klant tevreden te maken en een goed gevoel te geven. Bij mij is het vertrouwen in autobedrijf Neplenbroek weer helemaal terug.

Zakelijke maar ook persoonlijke benadering gaan hand in hand

Alles voelde vertrouwd en goed aan dit bedrijf

Na pech en schade aan bb motor van speedboot, keurig behandeld en afgewikkeld

Na aankoop van een oude speedboot met bb motor zonder garantie bleek deze door onbekende schade niet vaarbaar. Na goed overleg, met de werkplaats. En begrip van de eigenaar uiteindelijk gerepareerd en een nette regeling getroffen. Hier op een eerlijk manier over kunnen overleggen, waarvoor dank.

zeer snelle service, had startmotor stuk van vw t5 automaat buscamper, opgehaald met autoambulance nieuwe startmotor gemonteerd binnen 3 uur weer als een zonnetje....en dat ook nog op een zaterdag, gewoonweg super, kan menig garagebedrijf een voorbeeld aan nemen.

Gastvrij en zeer behulpzaam.

Zeer netjes geholpen bij de koop van de auto en de afhandeling bij de aflevering van de auto.

Geweldige eigenaar prima service

We zijn geweldig geholpen. Prima service. Goed en vriendelijk personeel. We zijn zeer tevreden

Kwaliteit tegen een redelijke prijs.

tweede auto hier gekocht omdat ik goede ervaring had met mijn vorige auto.

Druk(kend) warm en goede prijs

Neplenbroek is een bedrijf dat mij een goede inruilprijs bood en ook nog eens niet duur was in de aanschaf van de 'nieuwe'. Goede deal dus. Indruk bedrijf: Veel mensen in het bedrijf die allemaal hard werken, maar tijdens de warme dagen (waarop het druk was) was het ook wel een beetje chaotisch. Maar goed, dat kan. Veel verkopen betekent druk zijn. Met een goed gevoel onderweg in ieder geval.

Professionele en plezierig contact.

Goede informatie op mijn vragen van zowel de eigenaar als de monteur.

Leonie star

Auto ingeruild en zoekopdracht voltooid. Fijn dat er nog naar je wensen wordt geluisterd.

duidelijke en accurate service

goede telefonische toelichting en afhandeling

Ben ontzettend goed geholpen door dit bedrijf.

Ik zocht voor mijn werk een voordelige auto en die heb ik gevonden. Autobedrijf Neplenbroek, bedankt voor de perfecte service!

Goeie service

in overleg alles mogelijk

Goed geholpen

Ik had met mijn aangeschafte auto een storing, contact gehad met garage Neplenbroek, kon snel terecht. Goed en snel geholpen !

snelle service, goed advies

Saab 9-3 afgelopen vrijdag voor een grote beurt en APK bij Neplenbroek gehad. Er werd keurig contact opgenomen voor overleg en advies mbt distributie en banden met prijsopgave. Geheel goed op tijd uitgevoerd, vlotte afspraak planning.

Onlangs een auto gekocht bij de heer Sarino. Netjes afgeleverd en inclusief onderhoudsboekje. Vriendelijk personeel.

Altijd bereid tot oplossing

Op een vrijdagmiddag een storing, zaterdag erop vo;lgend een telefoontje : "uw wagen staat klaar" en een reparatie uitgevoerd. Zeg nu zelf, welke garage doet dat nog! Heel hartelijk bedankt, Pieter Grimbergen

Zeer prima service. Alles is oké en t eiegnaar Sarino is ook een uitstekende verkoper!

Hele fijne garage. Snelle service en alles kan hier naar wens geen enkel zorgen. Eigenaar Sarino neplenbroek is ook een uitstekende verkoper en eigenaar . Ik raad hier iedereen aan. Bedankt autobedrijf neplenbroek !

Cooperatief, vriendelijk en informatief.

Goede en plezierige ontvangst en nemen de tijd.

prima geholpen, vriendelijk personeel

prima geholpen, vriendelijk personeel