Snelle service en helder uitleg

Snel geholpen en helder uitleg over wat er met de auto moet gebeuren.

Netjes en correct behandeld

Binnen een half uurtje goede deal gemaakt netjes behandeld mooie auto gekocht

een zeer tevreden klant

alle werkzaamheden aan myn auto zyn goed uitgevoerd ze verlenen hier goede service

Alles duidelijk

Niet het gevoel dat je bij de benen word genomen

Geweldig aanbod in mooie autos zowel voor jong en oud De eigenaar is een druk baasje maar straalt wel kennis en vertrouwen uit

Gastvrij en vriendelijk

Aanschaf wagen prima verlopen. TOP

Snel en vriendelijk

⁹⁹

na een slechte aflevering dit zeer goed opgelost

na een slechte aflevering is de auto nu netjes klaargemaakt. aandachtpuntje als je een auto aflevert doe er voor 10 euro brandstof in dan brand het reserve lampje tenminste niet

Probleem super snel opgelost. Heel fijn.

Goed gedaan rekening goed uitgelegd.

Goede beurt goed uitgelegd.

Goed en netjes geholpen

Altijd netjes geholpen bij dit autobedrijf. Een afspraak via de website of per telefoon is zo gemaakt. En 'even' langskomen voor een nieuw lampje is tot nu toe geen enkel probleem.

goede service

tevreden klant alles is netjes verholpen

Zeer klantgericht het

Lekker dichtbij huis heb ik van een prima service genoten.

Super service

Super nette en vlotte behandeling met prima service

Fijne man om zaken mee te doen!

Fijn bedrijf!

Fijne auto, ook toen ik terugkwam met een probleempje, vlot geregeld.

Persoonlijke service zoals je vrijwel nergens meer tegen komt

Wij zijn na 13 in Zuid Afrika te hebben gewoond neergestreken in het prachtige Diepenheim. Na een zeer plezierige 1e kennismaking hebben wij besloten om onze Range Rover en Jaguar XKR Cabriolet die wij uit Zuid Afrika naar NL hebben laten komen via hen te laten keuren en om de papieren rompslomp van de import procedure te regelen. Dit hebben zij geweldig gedaan tegen een scherpe prijs. Met name de heldere en duidelijke, maar ook snelle! communicatie is een genot om mee te werken. Men is uitermate klant gericht en zeer vriendelijk wie je ook binnen het bedrijf spreekt. Wij hebben om deze reden nog een kleine extra auto gekocht die ons tijdelijk kon vervoeren die wij daarna weer probleemloos in konden leveren voor een ruime Volvo V-70. Kleine probleempjes werden daadkrachtig en kosteloos opgelost ongeacht de prijsklasse van een auto. Ons als klant even thuis brengen of halen was ook geen probleem indien nodig. Sarino de eigenaar is een hardwerkende man met hart voor de zaak die de boel zeer goed onder controle heeft. Hij doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Een absolute aanrader vooral in een tijd waarin service veelal via call centers in India en StarWars achtige Whatsapp service lijnen moet lopen zonder persoonlijk contact. Auto bedrijf Neplenbroek is wat ons aangaat een echte aanrader dus! Paul en Henriette Hubers

Onderhoud is perfect

Auto gaf storing, netjes geholpen met prijsopgave wat het mij ging kosten. Netjes een leen auto gekregen en gebeld dat de auto weer klaar stond.

Fijn bedrijf, vlotte afhandeling en meedenkend.

Topper zijn t!!!

Mijn auto (citroën c4) gaf een storing aan.. deze is perfect en zeer snel verholpen...

Goed gerepareerd

Volgens afspraak geregeld.

geweldig goede service

alles is netjes afgewerkt ik ben een tevreden klant

Goed geholpen met aanschaffen van nieuwe auto.

Vorige week zaterdag wezen kijken naar een bmw. En na een goed gesprek met de verkoper de auto gekocht. Heb voor een goed bedrag mijn oude kunnen inruilen.

Prima service en niet duur

Nadat ik een Opel Meriva had gekocht kwamen een paar kleine storingen aan het licht. Nieuwe afspraak gemaakt en alles is gratis naar volle tevredenheid verholpen Mijn vorige Opel Meriva had ik 5 jaar geleden ook bij deze garage gekocht en heb er een prima auto aan gehad.