Geweldige service

Auto deed het niet meer binnen een uur stond er een monteur.

Wederom prima geholpen.

Auto voor apk gebracht, alles ging netjes in overleg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Keurige geholpen door zowel de verkoop als de administratie en de monteurs. Kleinigheid buiten de garantie werd in coulance opgelost.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de proefrit in de auto en door contact op genomen te hebben met vorige eigenaren en garages, kwamen wij erachter dat de airco niet werkte. Ik vond het persoonlijk jammer dat dit ons niet verteld werd, maar dat wij hier zelf achter moesten komen.\r\nEchter na het aangegeven te hebben werd ons wel verzekerd dat als ik de auto wou kopen, dat de airco dan gemaakt zou zijn. Dit hebben we op het verkoopcontract laten zetten. Op deze reparatie zit een garantie van 3 maand. Toen ik de auto, nadat de airco gemaakt was op kwam halen, was de auto netjes gepoetst! Dit vond ik erg netjes en had ik niet verwacht, omdat ik er geen pakket bij had gekocht. Mijn ervaring is daarom positief.\r\nHet is ook prettig dat er serieus met mij om werd gegaan en dat de verkoper niet alleen met mijn vader praatte die er bij was.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto is technisch goed afgeleverd was alleen niet echt goed schoon is bij aflevering is later opnieuw schoongemaakt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de verhuur van een personenbus in contact gekomen.\r\nBinnen 10 minuten geregeld!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikt auto gekocht. Klein mankementje naderhand netjes opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, professioneel en komt afspraken goed na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een gesprek met de heer Neplenbroek gehad en zijn tot beide tevredenheid er uit gekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto was toe aan de grote beurt keurig alles hersteld en binnen een dag weer klaar echt een bedrijf wat meedenkt met de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht bij Autobedrijf Neplenbroek. Goede service en klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden met de auto en ik beveel dit bedrijf zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze auto ingeruild voor een nieuwe auto bij Autobedrijf Neplenbroek. Achteraf bleek dat hij niet terugschakelde van de 3e naar de 2e versnelling, maar wel als de auto bijna stilstond. We hadden ook geen garantie aangeschaft, maar de eigenaar heeft ons tijdelijk een leenauto gegeven en de auto netjes voor ons gerepareerd. Hij is een man van zijn woord en een goede zakenman. De receptioniste was ook heel vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ingeruild met een goede inruilprijs, je wordt eerlijk en goed geholpen en uitstekende service marc en corrie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en correct. Komen afspraken na. Prima service

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had problemen met de airco.Is snel en vakkundig verholpen. Kon er op wachten. Prima. service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen tijdens herstel van de bedrijfsauto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen, ik zocht een auto maar die hadden ze niet naar een week gezocht te hebben heeft Sarino mijn auto gevonden, geweldige service waar vind je dat nog!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf rommelig maar wel correct

Over Autobedrijf Neplenbroek