Uitstekende hulp

Uitstekende hulp bij een technisch probleem.

Prima .

Ruime keuze van auto's.

Occasion Audi A4 gekocht begin 2022, nog steeds geen onderhoudshistorie

Begin 2022 kocht ik een Audi A4 Cabrio bij Neplenbroek, in de advertentie stond duidelijk beschreven incl. onderhoudshistorie, maar die zat er bij de koop niet bij. Niet erg, want de verkoper (volgens mij de eigenaar van de zaak) beloofde ons plechtig dat we de onderhoudshistorie nog netjes zouden ontvangen. Helaas is dit tot op heden nog steeds niet het geval. We hebben meerdere malen contact gezocht, Via telefoon, via mail. Telkens werd ons verteld dat we de dag er op moesten terugbellen, want de gene die er over ging was er niet. keer op keer. Op mails wordt niet gereageerd. Slechte service en komt gemaakte afspraken niet na.

Auto gekocht en zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar

Prima geholpen

Snel geholpen en de storing was snel gevonden.

Volgens afspraak uitgevoerd

Top bedrijf netjes behandeld

Afspraken nakomen

Eigenaar weet waar hij over praat en komt gemaakte afspraken na

prettig geholpen,dus dik tevreden

Uitstekend!

Mijn accu was leeg. Ze waren binnen tien minuten nadat ik had gebeld bij mij toen hebben ze de auto meegenomen, gemaakt en ook nog weer terug gebracht. Goede service, aardig personeel.

Goeie service

Mijn fiat 500 ziet er weer tip top uit! Dankjewel

Behulpzaam

Zeer vriendelijke personeel. Goede service. Snel en makelijk. Snelle service

Vriendelijke medewerkers

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goed werk geleverd

dit bedryf staat direct klaar als ik wat met de auto hebt ze helpen direct en ook vakkundig myn keuze is gemaakt ik blyf by dit bedryf ook in de toekomst voor grote en kleine beurt

Snel geholpen

Snelle reparatie.

Wordt er altijd goed geholpen

Betrouwbare autogarage zeer vriendelijk en afspraken nakomen

Absoluut tevreden ook prima prijzen. We hebben zelf taxibedrijf en alle auto's lopen nog prima dankzij neplenbroek autos.

Waarom geen sterren? Heel weinig benzine in de tank! Verder zeer vriendelijke mensen.

APK + airco check snel afgehandeld. Goede service en vriendelijk personeel.

Rommelige verkoop maar uiteindelijk tevreden

Vriendelijke mensen maar erg gehaast en rommelig wat inbreuk doet op het gevoel van betrouwbaarheid. Zo zou de auto als meeneemprijs klaar staan zonder mankementen maar dat was niet zo (kras, injector defect en versleten winterbanden). Dit is allemaal verholpen maar maakte wel dat wij een afleverpakket met garantie nodig hadden (beurt, 6mnd bovag & poetsen). Toen wij de auto kwamen ophalen was de auto niet gepoetst maar gewoon wasstraat schoon. De binnenkant had nog zichtbaar vlekken. Kwam bij dat de tank geheel leeg was. Al me al niet zoals je een auto met ruimste afleverpakket aflevert. Omdat wij niet om de hoek wonen is dit even (weer) herstellen wel een ding. Dat hebben wij dan ook niet gedaan. Hierna wel een aankoopkeuring gedaan bij ANWB en op de remschijven voor na (beneden de norm) was de auto in orde. Remschijven beneden de norm is geen verplichte vervanging. Jammer dat dit na een beurt en bij opleveren niet gemeld is. Deze beoordeling is telefonisch overlegd met Neplenbroek en zij kunnen zich in een aantal punten vinden zoals poetsen en lege tank. Tip: neem de tijd, wees heel specifiek in afspraken (zoals bandenkeuze) en spreek je verwachting uit (zoals wat je verwacht/levert als poetsbeurt). Top: toegankelijkheid, hulpvaardig. Flop: goedkoop / makkelijk afdoen van oplevering (eindservice).

prima en snel geholpen

Het probleem was snel gevonden en er werd een passende oplossing geboden.

Bellen en komen.

Monteur heeft bij mij thuis 2 lekke banden verwisseld. Prima!

goed bedryf geef veel service wordt snel en goed geholpen

alle werkzaamheden aan myn auto zyn goed uitgevoerd ik kom hier graag weer voor de volgende beurt aan myn auto

Super tevreden

Idem

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.