Erg goede service bij Justin Carservice!

APK Keuring ondergaan bij Justin Carservice. Erg goed geholpen voor een mooie prijs.

Weer professioneel geholpen. Alles ook weer netjes geregistreerd in BMW service systeem. Tip TOP.

Snel en netjes

Heel transparant, alles wordt goed uitgelegd.

Goede service opmaat met aandacht voorklant

Weer positief verrast door de goede service. De openheid van de vakkundige kennis en service opmaat van Justin is tot heden uniek voor ons, als vergelijking tot derden in zijn vak.

Bedankt voor de prachtige beoordeling! Jullie stippen aan wat ik wil bereiken, namelijk het verschil zijn in de garagewereld. Iedereen kan olie verversen en banden draaien. Maar dit op maat leveren bij de klant, met kennis van zaken en passie voor het vak is inderdaad zeldzaam. Blij dat jullie weer erg tevreden zijn en ben blij dat mijn aanpak blijkt te werken :-) Geniet weer van de auto en graag tot een volgende keer.

Snel gereageerd met meerdere keuze !

Mijn keuze is op deze garage gevallen . Daar hij snel reageerde en goed zijn werk doet . Tegen een redelijke prijs . Hij had zelfs een paar lichte krasjes gepolijst voor me Top !

Bedankt voor de beoordeling, daar deze erg belangrijk is voor mijn bedrijf. Ik waardeer elke keer weer als iemand hiervoor even de tijd neemt. Dus bij deze een hartelijke dank je wel! Mijn werk probeer ik zo goed mogelijk te doen. Reageren op appjes probeer ik ook altijd ZSM te regelen, dit kan door drukte wel eens iets vertraging oplopen. Mocht er iets echt prio hebben dan pak ik dat uiteraard spoedig op, zoals in uw geval. Ben blij dat ik met mijn kunde en service u weer een goed gevoel heb kunnen egven. Tot een later moment!

Super vriendelijk en zeer goed in zijn vak

Na een pech op aanbevelingen van de ANWB bij Just-in terecht gekomen en zeer tevreden over de snelle en vakbekwame service zeker een blijvertje

Super bedankt voor de mooie woorden en de moeite die genomen is dit in te vullen. Leuk dat ik via een oude schoolvriend een klant met pech spoedig weer op weg heb kunnen helpen. Waar mogelijk probeer ik altijd snel en natuurlijk correct te helpen/werken. Transparantie en duidelijkheid is een kernwaarde van Just-in car service. Tot snel!

snel en keurig

Weer een goede ervaring! APK en beurt uitgevoerd. Vooraf contact over de kosten en eventuele gebreken. Zoals iedere keer weer keurig netjes uitgevoerd. Bedankt Justin!

Allereerst, Zeer graag gedaan! Jij weer bedankt voor de mooie positieve woorden en beoordeling. Dit is echt belangrijk voor mijn bedrijf en ben daarom iedereen daar ook dankbaar voor. Zoals altijd alles netjes bespreken is een standaard procedure bij mij, zo werk je aan een vertrouwensband voor de langere termijn. Veel prettige kilometers in deze rare tijden gewenst! P.S.: De winterbanden lekker laten zitten hoor :-) komen volgend jaar wel weer.

Dikke aanrader! Aardig, duidelijk en vakbekwaam!

Ondertussen tevreden vaste klant, topper is het

Jij bent altijd welkom als er iets is zoals je hebt gemerkt! Als er iets is even een appje sturen en ik zorg dat het zsm geregeld wordt. Tot een later moment en geniet van je bommetje op wielen!

Top vakmanschap en passie voor Porsche

Justin is naar mijn ervaring de ideale monteur voor je auto. Een auto is meestal een emotioneel bezit, en in mijn geval (Porsche 944 uit 1986) al helemaal. Dan wil er op kunnen vertrouwen dat je auto goed zit, bij iemand die er net zo veel passie als vakmanschap in kan stoppen. Dat doet Justin. Met jaren Porsche ervaring achter de rug en een netwerk van specialisten is ie de uitgewezen man voor dit soort klussen. En laten we eerlijk zijn, veel goedkoper dan de Porsche dealer. Mijn auto heeft er een maandje gestaan en rijdt nu zo goed als nieuw. En gedurende die tijd kreeg ik stap voor stap updates van alles wat er in en uit de auto kwam. Tegenvallers worden meteen uitgezocht en je krijgt een aantal opties om het op te lossen. Justin denkt en leeft met je mee. Dat is toch fantastisch? Ik ben onder de indruk. En heel erg dankbaar. Klasse.

Wat kan ik hier nog op aanvullen, in elk geval onwijs bedankt voor de tijd en moeite die je genomen hebt dit neer te zetten! Daarnaast, ja mijn ervaring bij een prachtig merk/bedrijf Porsche Amsterdam. Daar heb ik echt geleerd dat auto's meer zijn dan een vervoersmiddel. Nu was dat voor mij altijd al zo mar daar heb ik geleerd dat er ook echt klanten zijn die een stukje emotie kopen. Bij elke auto wil je vertrouwen op de vakman, maar bij een Porsche is het toch net even een stukje meer. Zoals je aangaf, je hebt herinneringen aan Porsche, de geur, de greepjes enz enz. Allemaal stuk voor stuk voorbeelden waarom Porsche zo'n prachtig merk is. Natuurlijk wil je dat er dan iemand aan sleutelt die een passie heeft voor auto's en in dit specifieke geval Porsche. Het moet altijd goed uitgevoerd worden ongeacht merk, maar dankzij mijn netwerk kan ik dat ook waarmaken. Ook het op de hoogte houden, documentatie meegeven van de vorderingen enz enz horen bij zo'n grote klus als deze. Ben echt blij dat ik je gemis van de auto dubbel en dwars goed heb gemaakt door deze terug te geven zoals hij nu weer bij je is :-) Kan nog tot slot één ding toevoegen, Geniet er van man! Van het merk, de looks, de geur en van de rijeigenschappen! :-) Groetjes Justin

Super zoals altijd

Altijd eerlijk & betrouwbaar!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Auto was weer netjes schoon en onderhouden. Kan er voorlopig weer goed tegenaan, daar zorgen wij samen voor :-) Wees beetje zuinig op de auto ;-) Groetjes Justin

Altijd top service!

Ken Justin als zeer bekwaam en betrouwbaar! Komen al vanaf dag 1 bij hem in de werkplaats.

Bedankt voor het vertrouwen vanaf het begin af aan! Dat wordt (zoals je weet) erg gewaardeerd en is ook vice versa. Tot een ander moment en veel plezier weer in de auto gewenst.

Perfecte service

Justin staat altijd voor je klaar, altijd eerlijk en goede prijs kwaliteitverhouding . Mijn auto er vorige week laten maken ivm defect raammechanisme. Hij kwam de auto zelfs voor mijn deur ophalen én weer terugbrengen, gestofzuigd en wel!! Topper!

Klaar staan voor je klanten dat is in mijn ogen erg belangrijk, of het nu tussen 08:00 en 17:00 is of daar voor of na. Zolang het schappelijke tijden zijn en ik iets kan betekenen mag iedereen mij contacten. Daarnaast is het en kleine moeite (ik had hulp die dag) de auto ook van binnen schoon te maken, hoe leuk is het om net even dat stapje extra te zetten als je weet dat het gewaardeerd wordt :-) Bedankt voor de mooie woorden en tot een volgend bezoek!

Eerlijk en goed

Behulpzaam, klantgericht

Graag gedaan, waar ik kan helpen help ik graag! Bedankt voor jullie komst en tot een ander moment :-)

Tevreden

Bij Just-in car mijn APK plus grote beurt laten doen. Eigenaar weet wat hij doet en waar hij over praat. Goede service. Alles werd duidelijk besproken. Fijn dat men hem ook na de "gebruikelijke werktijden" even snel een App kan sturen.

Bedankt voor de recensie met deze lieve woorden! Weten wat je doet is natuurlijk erg belangrijk, evenals dat je goed uitlegt/bespreekt wat je doet en vooral waarom! We leven vandaag de dag in een 24uurs maatschappij, nu ben ik niet van mening dat ik daaraan mee moet doen, mar ik vindt wel dat je je wat flexibel kan opstellen en dus buiten de "gewone" openingstijden gewoon bereikbaar kan zijn. Soms kan dat kleine beetje iemand anders zijn avond juist maken! Bij mij is betrouwbare service immers DÉ standaard! :-) Veel plezierige kilometers gewenst en tot een volgende keer.

Fantastisch! Netjes volgens afspraak.

Echt betrokken en denkt met je mee wat het beste is om te doen. Komt zijn afspraken na en zijn werk is echt professioneel.

Wat een mooie woorden heeft u geschreven, dank u wel daarvoor! Wat mijn visie is, is als je betrokken bent bij je klanten, je meedenkt in oplossingen en most of all doet wat je zegt!! Dat je dan klanten bind voor het leven, vertrouwen is in dit vak ver te zoeken omdat het vaak niet te controleren is wat een garage "uitspookt" aan de auto. Bij mij geen mooie praatjes maar daadwerkelijk advies. Mijn werk moet professioneel zijn, dat heb ik in mijn Porsche tijdperk wel geleerd en daar profiteren mijn klanten nu van. Graag tot een volgende keer!

Eerlijk, betrouwbaar en vakkundig

Eerlijk, betrouwbaar en uiterst vakkundig. Top service.

Bedankt voor je mooie beoordeling, elke beoordeling is er 1 voor mij en telt bij mee. Blij dat ik je een positieve ervaring heb kunnen geven en sta je uiteraard ook de volgende keer weer klaar voor je! Veel veilige en vooral heerlijke kilometers gewenst! Groetjes Justin

Zeer vertrouwd

Ik was hiervoor naar een "Mercedes dealer" geweest om een motormanagement probleem op te lossen. Vervolgens moest ik 750 betalen voor een apk keuring met van alles en nog wat eraan gedaan, een maand later, kreeg ik precies hetzelfde probleem terug. En om het na te laten kijken moest ik nog 50 betalen voor uitlezen. Gelukkig ben ik daarna hier bij Just-in car service gekomen en samen in overleg heb ik alle stappen kunnen zeggen wat hij wel en niet zou doen aan mijn auto. Daarboven heeft hij in elk geval zo simpel mogelijk uitgelegd zodat ik zelfs snap wat er mis was met mijn auto. Ben zeer tevreden over deze garage en zal hier vanaf nu altijd aanbellen!

Allereerst super bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Dat wordt echt zeer gewaardeerd. Dan inderdaad inhoudelijk, jongen wat een drama heb jij meegemaakt inderdaad. Een probleem welke niet is opgelost en wel heel duidelijk aanwezig is. Tevens een probleem welke bij een Mercedes specialist bekend had moeten zijn, aangezien ik het bedrijf enigszins ken en weet hoe hoog hun kennis is van Mercedes uit deze leeftijd zonde dat ze je zo met het kluitje het riet in gestuurd hebben. Hopelijk is het problem opgelost nu en anders moeten we zoals besproken een volgende stap nemen. Maar gelukkig, oorzaak is opgelost nu hopen dat de gevolgen verdwijnen. Altijd welkom en bij mij krijg je altijd een helder en eerlijk verhaal no nonsens! Bedankt en tot ziens!

Tot nu toe zeer goede ervaring, maar is eigenlijk nog te kort om echt een goede mening te geven

Bedankt voor de beoordeling. Onze samenwerking is inderdaad nog pril, maar kan u verzekeren dat deze van langere duur zal zijn. Dit omdat ik altijd mijn best doe het beste voor de klant te doen, en altijd transparant te handelen. Bedankt en graag tot een volgende keer. U weet me te vinden :-)

Prima ervaring!

Justin heeft me snel geholpen met mn probleem aan de auto. Binnen een ochtend diagnose gesteld en de boel in orde gemaakt. Vriendelijke en vakbekwame gast.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Waar mogelijk probeer ik een ieder altijd meteen te helpen. U was op vakantie en dan is pech met de auto iets wat u helemaal niet hebben wilt. Ben blij dat ik u op een vakkundige manier heb kunnen helpen. Veel veilige kilometers nog gewenst!

Levert uitstekend en vakkundig werk!

Kom sinds start van het bedrijf al bij Justin en rij altijd weer tevreden weg met de auto!

Bedankt voor wederom een prachtige recensie. Jouw klandizie en beoordeling is ook echt van waarde. Jouw terugkomst ieder jaar weer is een teken van vertrouwen en bevestiging dat wat ik doe goed is. Ben blij dat je ook telkens weer tevreden wegrijd, dat is immers mijn doel :-) Groetjes.

Topper

Eerlijke service, verteld duidelijk wat de situatie is. Schept vertrouwen tussen klant en garage. Kom hier graag terug omdat je weet dat wat hij doet goed is.

Allereerst super bedankt voor je beoordeling. Deze wordt echt gewaardeerd omdat tegenwoordig een deel van de klanten online naar recensies zoeken. Daarnaast is vertrouwen de basis waar ik zo veel waarde aan hecht en energie in steek. Afspraak is afspraak en no nonsens. Bedankt voor de mooie woorden en graag tot een volgende keer. Geniet weer van je auto! Groetjes, Justin

Man met ervaring en een passie voor auto's.

Man met ervaring en een passie voor auto's. Hij kent zijn klanten, waardoor je een goed gevoel krijgt. Overlegt altijd netjes wat er moet gebeuren, en voert het goed uit. Meerdere auto's en type's in onderhoud bij hem.

Passie voor auto's zeg jij? Ja zeker, doe mijn werk erg graag. Beetje je klanten kennen is wel het minste wat je kan doen voor de mensen die je helpen te blijven bestaan. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk dat klanten zich geen nummertje of één van de velen voelen bij mijn bedrijf. Daarom probeer ik zo veel mogelijk te onthouden. Dat lukt me vaak maar niet altijd, alvast sorry daar voor hahahaha. Hopelijk rij je weer lekker rond in je nieuwe aangekochte auto en dat je maar veel kilometers mag maken ermee. Bedankt voor je beoordeling zoals je ook weet zijn die erg belangrijk en deze worden ook echt stuk voor stuk gewaardeerd en altijd persoonlijk beantwoord.

Is een goeie jongen.

Is een eerlijke jonge die te veel ziet en dat is alleen maar goed dank zij just in car rijd mijn auto weer tijdens een onderhoudsbeurt zag just in car service dat mijn multie riem vervangen ik was zeker net op tijd just in car bedankt.

Dingen zien is geen probleem voor geen enkele garage, maar een auto eerlijk nakijken en met kennis van zaken. Dat is hedendaags nog wel eens een probleem, bij jou spotte ik inderdaad een multi-riem die toe was aan vervanging en een distributieriem die ook wel zijn beste tijd gehad had (evenals achteraf de waterpomp). Dus al met al wel even een paar essentiële onderdelen die niet tijdens bedrijf stuk dienen te gaan. In mijn ogen betalen mensen niet alleen voor wat er uitgevoerd wordt maar ook voor de kennis van een monteur, dat deze dingen kan voorkomen/aan zien komen. Zolang je dit dan in goed overleg met de klant oplost kan deze zonder problemen lekker zorgeloos genieten van zijn of haar auto. Fijne kilometers gewenst weer in je knappe auto en tot een later moment

Scherp, meedenkend levert goed werk af en sociaal.

Ben enorm tevreden. Ben aantal jaar terug bij hem terechtgekomen omdat ik gewend was door de jaren heen om misleid te worden door “dealers”. Ik zocht een betrouwbare garage en vakman. Toen werd ik op deze vakman / vakgarage gewezen. Ik kan deze vakman dan ook van harte aanbevelen!!

Top! Ben weer super blij met je recensie, jij mag me altijd beoordelen hahahaha. Ja ik doe mijn werk altijd naar eer en geweten. Probeer altijd een zo eerlijk mogelijk advies te geven waar nodig en ook mee te denken met de klant. Ik denk namelijk dat dat de sleutel is naar een langdurig fijne samenwerking. Combineer je dit met een service die je als extra verleent en klanten kunnen niet meer om je heen. Graag tot de volgende keer en je weet me te vinden in the mean while ;-)

Topper !!

Hij doet wat er gedaan moet worden Dat is vaak de vraag bij andere garages

Allereerst, Bedankt voor de mooie woorden en recensie dit wordt iedere keer weer erg gewaardeerd. Dan nu even kort inhoudelijk, je kent mij als geen ander. Vertrouwen bouw je op door te doen wat je beloofd of beter gezegd beloven wat je war kan maken. Vervolgens alles duidelijk en transparant uitleggen, als er vragen zijn daar gewoon antwoord op geven is iets wat in mijn ogen niet meer dan logisch is. Tot een volgende en bedankt weer voor deze opdracht.

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252