eerlijk en snel

Just-in car service is een betrouwbare garage, Hier wordt je eerlijk behandeld.

Voor de 1e keer mijn auto bij Just-in car service gebracht. Ik had zelf onderdelen besteld en meegebracht en dat was totaal geen probleem. Just-in car service heeft een goede prijs kwaliteit verhouding, is vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Hier kunnen veel garages nog van leren. Zeker een aanrader! Volgend jaar breng ik mijn auto hier zeker terug. Mijn auto is weer helemaal top! Heel erg bedankt!

Net alsof ik weer een nieuwe auto heb!

Aardig wat ervaring gehad met monteurs, bij ieder reparatie merkte ik geen verschil en was ik al weer gauw terug. Kwam bij Justin vanwege motorolie lekkage. Nou het is net alsof ik een nieuwe auto heb terug gekregen, TOP WERK!

Hey, super bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat je echt verschil merkt! Dat is altijd fijn als dat het geval is. Doe altijd mijn uiterste best de auto's die ik service net dat beetje extra te geven. Tot een volgend bezoek en veel fijne en veilige kilometers gewenst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ken Justin al wat langer en kom vaker bij hem. Hij is eerlijk, deskundig en serieus met zijn vak bezig. Prijzen zijn vooraf helder en indien er zaken bijkomen dan bespreekt hij dat eerst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geholpen met mijn auto heel flexibel ook met halen/brengen van de auto top!

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Weer veilige kilometers gewenst!

Super bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit is elke keer weer erg belangrijk voor mijn bedrijf! Tot een volgend bezoek en veel plezier van uw auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed! Erg vriendelijk en behulpzaam, werkt zeer netjes en met heel veel precisie! \r\nNeemt de tijd om alles zeer grondig na te kijken en te maken. \r\nKortom zeer prettig, enorm ervaren en deskundige man! Neemt zijn werk ontzettend serieus en is ontzettend vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam om een afspraak te maken om de auto uit te lezen, maar ik werd gelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring gehad met Just-In Car service. Ongeacht zijn drukte heeft hij toch nog de volgende dag een gaatje voor me gemaakt in zijn agenda om naar mijn auto te kijken. Auto rijdt weer perfect en heeft geen tikkende motor meer! Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel prettig geholpen. Hij heeft extra hard gewerkt onze auto af te hebben op het moment dat we het nodig hadden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed te woord gestaan. Duidelijk waar vervanging nodig is en je krijgt gelijk een prijsindicatie wat de vervanging gaat kosten. Tussentijds op de hoogte gehouden omtrent wijzigingen e.d. Kortom prima geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed en snel geholpen.

Bedankt voor de super mooie recensie! Dit is erg belangrijk. De klant goed en vakkundig helpen is belangrijk en altijd mijn streven! Blij toe dat dat bij deze klus ook gelukt is over te brengen. Tot een volgende keer en veilige kilometers.

Bedankt voor de reactie.

Bedankt voor de beoordeling, deze is erg belangrijk voor mij en wordt dan ook zeer gewaardeerd door mij. Veel veilige kilometers gewenst en tot een volgend werkplaats bezoek!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionaliteit en de hoogste kwaliteit!!

Bedankt voor je beoordeling, dit is erg belangrijk voor mij. Kwaliteit en professionaliteit zijn bij mij 2 speerpunten. Kwaliteit moet je bieden om achter je werk te kunnen staan! Tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en klantvriendelijk. Na al die oplichters eindelijk iemand gevonden die je eerlijk behandeld tegen een gangbare prijs. Dit wordt onze vaste garage.

Super om dit te lezen! Doe mijn best eerlijk en transparant te zijn. Daarnaast probeer ik ook flexibel te zijn zoals bij jullie geval nodig was. Waar mogelijk doe ik mijn best het zo eenvoudig mogelijk te maken voor jullie. Graag tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top, volledige service.

Bedankt voor je beoordeling. Mijn doel is de autobezitter een compleet pakket te kunnen bieden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

Bedankt voor uw recensie, deze is erg belangrijk voor mij en word zeer gewaardeerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed advies en alles volgens afspraak gedaan. Geen extra kosten achteraf. Ben zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vooraf goed inlichten voorkomt achteraf een teleurstelling! Ben overtuigd dat daar de kern zit in het opbouwen van een vertrouwensband!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

Dank u wel voor uw recensie. Het word zeer op prijs gesteld en gewaardeerd!

Bedankt voor uw beoordeling!

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252