Top vakmanschap en passie voor Porsche

Justin is naar mijn ervaring de ideale monteur voor je auto. Een auto is meestal een emotioneel bezit, en in mijn geval (Porsche 944 uit 1986) al helemaal. Dan wil er op kunnen vertrouwen dat je auto goed zit, bij iemand die er net zo veel passie als vakmanschap in kan stoppen. Dat doet Justin. Met jaren Porsche ervaring achter de rug en een netwerk van specialisten is ie de uitgewezen man voor dit soort klussen. En laten we eerlijk zijn, veel goedkoper dan de Porsche dealer. Mijn auto heeft er een maandje gestaan en rijdt nu zo goed als nieuw. En gedurende die tijd kreeg ik stap voor stap updates van alles wat er in en uit de auto kwam. Tegenvallers worden meteen uitgezocht en je krijgt een aantal opties om het op te lossen. Justin denkt en leeft met je mee. Dat is toch fantastisch? Ik ben onder de indruk. En heel erg dankbaar. Klasse.

Super zoals altijd

Altijd eerlijk & betrouwbaar!

Altijd top service!

Ken Justin als zeer bekwaam en betrouwbaar! Komen al vanaf dag 1 bij hem in de werkplaats.

Perfecte service

Justin staat altijd voor je klaar, altijd eerlijk en goede prijs kwaliteitverhouding . Mijn auto er vorige week laten maken ivm defect raammechanisme. Hij kwam de auto zelfs voor mijn deur ophalen én weer terugbrengen, gestofzuigd en wel!! Topper!

Eerlijk en goed

Behulpzaam, klantgericht

Tevreden

Bij Just-in car mijn APK plus grote beurt laten doen. Eigenaar weet wat hij doet en waar hij over praat. Goede service. Alles werd duidelijk besproken. Fijn dat men hem ook na de "gebruikelijke werktijden" even snel een App kan sturen.

Fantastisch! Netjes volgens afspraak.

Echt betrokken en denkt met je mee wat het beste is om te doen. Komt zijn afspraken na en zijn werk is echt professioneel.

Eerlijk, betrouwbaar en vakkundig

Eerlijk, betrouwbaar en uiterst vakkundig. Top service.

Zeer vertrouwd

Ik was hiervoor naar een "Mercedes dealer" geweest om een motormanagement probleem op te lossen. Vervolgens moest ik 750 betalen voor een apk keuring met van alles en nog wat eraan gedaan, een maand later, kreeg ik precies hetzelfde probleem terug. En om het na te laten kijken moest ik nog 50 betalen voor uitlezen. Gelukkig ben ik daarna hier bij Just-in car service gekomen en samen in overleg heb ik alle stappen kunnen zeggen wat hij wel en niet zou doen aan mijn auto. Daarboven heeft hij in elk geval zo simpel mogelijk uitgelegd zodat ik zelfs snap wat er mis was met mijn auto. Ben zeer tevreden over deze garage en zal hier vanaf nu altijd aanbellen!

Tot nu toe zeer goede ervaring, maar is eigenlijk nog te kort om echt een goede mening te geven

Bedankt voor de beoordeling. Onze samenwerking is inderdaad nog pril, maar kan u verzekeren dat deze van langere duur zal zijn. Dit omdat ik altijd mijn best doe het beste voor de klant te doen, en altijd transparant te handelen. Bedankt en graag tot een volgende keer. U weet me te vinden :-)

Prima ervaring!

Justin heeft me snel geholpen met mn probleem aan de auto. Binnen een ochtend diagnose gesteld en de boel in orde gemaakt. Vriendelijke en vakbekwame gast.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Waar mogelijk probeer ik een ieder altijd meteen te helpen. U was op vakantie en dan is pech met de auto iets wat u helemaal niet hebben wilt. Ben blij dat ik u op een vakkundige manier heb kunnen helpen. Veel veilige kilometers nog gewenst!

Levert uitstekend en vakkundig werk!

Kom sinds start van het bedrijf al bij Justin en rij altijd weer tevreden weg met de auto!

Bedankt voor wederom een prachtige recensie. Jouw klandizie en beoordeling is ook echt van waarde. Jouw terugkomst ieder jaar weer is een teken van vertrouwen en bevestiging dat wat ik doe goed is. Ben blij dat je ook telkens weer tevreden wegrijd, dat is immers mijn doel :-) Groetjes.

Topper

Eerlijke service, verteld duidelijk wat de situatie is. Schept vertrouwen tussen klant en garage. Kom hier graag terug omdat je weet dat wat hij doet goed is.

Allereerst super bedankt voor je beoordeling. Deze wordt echt gewaardeerd omdat tegenwoordig een deel van de klanten online naar recensies zoeken. Daarnaast is vertrouwen de basis waar ik zo veel waarde aan hecht en energie in steek. Afspraak is afspraak en no nonsens. Bedankt voor de mooie woorden en graag tot een volgende keer. Geniet weer van je auto! Groetjes, Justin

Man met ervaring en een passie voor auto's.

Man met ervaring en een passie voor auto's. Hij kent zijn klanten, waardoor je een goed gevoel krijgt. Overlegt altijd netjes wat er moet gebeuren, en voert het goed uit. Meerdere auto's en type's in onderhoud bij hem.

Passie voor auto's zeg jij? Ja zeker, doe mijn werk erg graag. Beetje je klanten kennen is wel het minste wat je kan doen voor de mensen die je helpen te blijven bestaan. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk dat klanten zich geen nummertje of één van de velen voelen bij mijn bedrijf. Daarom probeer ik zo veel mogelijk te onthouden. Dat lukt me vaak maar niet altijd, alvast sorry daar voor hahahaha. Hopelijk rij je weer lekker rond in je nieuwe aangekochte auto en dat je maar veel kilometers mag maken ermee. Bedankt voor je beoordeling zoals je ook weet zijn die erg belangrijk en deze worden ook echt stuk voor stuk gewaardeerd en altijd persoonlijk beantwoord.

Is een goeie jongen.

Is een eerlijke jonge die te veel ziet en dat is alleen maar goed dank zij just in car rijd mijn auto weer tijdens een onderhoudsbeurt zag just in car service dat mijn multie riem vervangen ik was zeker net op tijd just in car bedankt.

Dingen zien is geen probleem voor geen enkele garage, maar een auto eerlijk nakijken en met kennis van zaken. Dat is hedendaags nog wel eens een probleem, bij jou spotte ik inderdaad een multi-riem die toe was aan vervanging en een distributieriem die ook wel zijn beste tijd gehad had (evenals achteraf de waterpomp). Dus al met al wel even een paar essentiële onderdelen die niet tijdens bedrijf stuk dienen te gaan. In mijn ogen betalen mensen niet alleen voor wat er uitgevoerd wordt maar ook voor de kennis van een monteur, dat deze dingen kan voorkomen/aan zien komen. Zolang je dit dan in goed overleg met de klant oplost kan deze zonder problemen lekker zorgeloos genieten van zijn of haar auto. Fijne kilometers gewenst weer in je knappe auto en tot een later moment

Scherp, meedenkend levert goed werk af en sociaal.

Ben enorm tevreden. Ben aantal jaar terug bij hem terechtgekomen omdat ik gewend was door de jaren heen om misleid te worden door “dealers”. Ik zocht een betrouwbare garage en vakman. Toen werd ik op deze vakman / vakgarage gewezen. Ik kan deze vakman dan ook van harte aanbevelen!!

Top! Ben weer super blij met je recensie, jij mag me altijd beoordelen hahahaha. Ja ik doe mijn werk altijd naar eer en geweten. Probeer altijd een zo eerlijk mogelijk advies te geven waar nodig en ook mee te denken met de klant. Ik denk namelijk dat dat de sleutel is naar een langdurig fijne samenwerking. Combineer je dit met een service die je als extra verleent en klanten kunnen niet meer om je heen. Graag tot de volgende keer en je weet me te vinden in the mean while ;-)

Topper !!

Hij doet wat er gedaan moet worden Dat is vaak de vraag bij andere garages

Allereerst, Bedankt voor de mooie woorden en recensie dit wordt iedere keer weer erg gewaardeerd. Dan nu even kort inhoudelijk, je kent mij als geen ander. Vertrouwen bouw je op door te doen wat je beloofd of beter gezegd beloven wat je war kan maken. Vervolgens alles duidelijk en transparant uitleggen, als er vragen zijn daar gewoon antwoord op geven is iets wat in mijn ogen niet meer dan logisch is. Tot een volgende en bedankt weer voor deze opdracht.

Kleine garage met veel vakkennis

breng er mij auto graag voor onderhoud en reparatie

Bedankt voor de mooie recensie. Elke beoordeling is erg belangrijk voor mij, en daarom wordt elke beoordeling ook zeer gewaardeerd door mij! Doe altijd erg mijn best dat mensen zich op hun gemak kunnen voelen bij mijn garage, het vertrouwen moet goed zijn! Dat is in mijn ogen immers de basis. Graag tot een volgend bezoek!

Beste klant contact ooit

Eigenaar en monteur Justin is duidelijke in zijn communicatie en geen vraag is hem te veel. Neemt echt de tijd om je te woord te staan en meent met openheid van zaken wat jij als klant van Just-in Car Service verwachten kan. Als er iets anders dan oorspronkelijk verwacht is na reparatie is hij er meteen met een positieve oplossing om het geen te fixen. Eerste indruk, een nette schone werkplaats. We waren al enkele jaren opzoek naar een nieuwe betrouwbare monteur en zullen zeker voor de volgende onderhoudsbeurt van de auto langs gaan.

Ongelofelijk bedankt allereerst voor deze mooie woorden en beoordeling. Zoals bekend waardeer ik dit echt enorm. Zijn er nadien problemen zal ik daar altijd een passende oplossing voor zoeken, dat is ook een stukje service natuurlijk maar tevens niet meer dan logisch in mijn ogen. De tijd nemen voor de klanten is ook een stuk service in mijn ogen, daar mee connect je juist met je klanten en maak je het verschil van 12 in een dozijn garage of juist die ene. Tevens vindt ik het ook echt leuk om klanten die geinteresseerd zijn dingen uit te leggen of toe te lichten. Veel veilige kilometers, mocht er in de toekomst iets zijn hoor ik het graag en zal ik jullie wederom van dienst zijn op de manier zoals iedereen van mij gewend is

Justin neemt zijn werk serieus en dat vind je in het resultaat terug.

Super leuke reactie bedankt! wordt erg gewaardeerd nu er steeds meer gekeken wordt naar de online prestatie van bedrijven. Veel plezier weer van uw nieuwe auto en mocht er iets zijn u weet mij te vinden.

Uitstekende service en vakmanschap

Grote beurt met flushen laten doen plus nog enkele reparaties , het was tijd voor wat extra aandacht voor mijn auto daarom breng ik hem bij Just-in

Super bedankt voor je mooie woorden en de beoordeling. Die wordt gewaardeerd zoals je weet. Ja net even dat beetje extra geven aan de auto is mijn kenmerk, verder gaan waar de meeste stoppen. Jouw heilige koe rijdt weer heerlijk verder tot een volgend vertroetel moment.

Everthing was perfect

Very good contact. Car was fixed without problems

• Poleciłbyś nas? Yes

Good to read your review. I'm glad that the car is doing well. Hopefully I'll see you soon for another visit. Take care!

Snelle en goede service

Justin heeft ons supersnel geholpen en onze auto rijd weer prima.

Ja, blij te lezen dat de auto weer prima rijdt! Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling. Zoals jullie mij ook kennen doe ik altijd mijn best en soms zelfs nog meer dan dat hahahah... Verder hoop ik jullie niet weer voor hetzelfde euvel te hulp hoeven te schieten.. maar mocht het toch zo lopen dan help ik jullie uiteraard wederom vakkundig :-) Tot ziens en hopelijk dan voor regulier onderhoud ;-)

Een goed vertrouwen in dit bedrijf.

Eerst een goede analyse en de kosten bespreken. Een eerlijk advies. En vakmanschap. Geen overbodige reparatie.

Bedankt voor de reactie! Eerlijk advies en geen onnodige kosten berekenen of delen vervangen is in mijn ogen erg belangrijk. Zo bouw je aan een gezonde band met de klant en heb je ook op langer termijn ook profijt van deze aanpak. Graag tot een volgende keer en nu lekker genieten van uw auto!

Snel geholpen

Alles wordt goed uitgelegd, Wij werden snel geholpen en ook werden wij tussentijds op de hoogte gehouden.

Bedankt voor de recensie, deze zijn erg belangrijk voor mijn bedrijf. Als het mogelijk is probeer ik altijd mijn uiterste best te doen voor de klant deze snel en vakkundig weer op weg te helpen. Mensen tussentijds op de hoogte houden van de kosten is in mijn ogen de key tot een goede vertrouwensband die weer kan resulteren in een langere samenwerking. Graag tot een volgende keer.

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252