Prima ervaring!

Justin heeft me snel geholpen met mn probleem aan de auto. Binnen een ochtend diagnose gesteld en de boel in orde gemaakt. Vriendelijke en vakbekwame gast.

Levert uitstekend en vakkundig werk!

Kom sinds start van het bedrijf al bij Justin en rij altijd weer tevreden weg met de auto!

Topper

Eerlijke service, verteld duidelijk wat de situatie is. Schept vertrouwen tussen klant en garage. Kom hier graag terug omdat je weet dat wat hij doet goed is.

Man met ervaring en een passie voor auto's.

Man met ervaring en een passie voor auto's. Hij kent zijn klanten, waardoor je een goed gevoel krijgt. Overlegt altijd netjes wat er moet gebeuren, en voert het goed uit. Meerdere auto's en type's in onderhoud bij hem.

Passie voor auto's zeg jij? Ja zeker, doe mijn werk erg graag. Beetje je klanten kennen is wel het minste wat je kan doen voor de mensen die je helpen te blijven bestaan. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk dat klanten zich geen nummertje of één van de velen voelen bij mijn bedrijf. Daarom probeer ik zo veel mogelijk te onthouden. Dat lukt me vaak maar niet altijd, alvast sorry daar voor hahahaha. Hopelijk rij je weer lekker rond in je nieuwe aangekochte auto en dat je maar veel kilometers mag maken ermee. Bedankt voor je beoordeling zoals je ook weet zijn die erg belangrijk en deze worden ook echt stuk voor stuk gewaardeerd en altijd persoonlijk beantwoord.

Is een goeie jongen.

Is een eerlijke jonge die te veel ziet en dat is alleen maar goed dank zij just in car rijd mijn auto weer tijdens een onderhoudsbeurt zag just in car service dat mijn multie riem vervangen ik was zeker net op tijd just in car bedankt.

Dingen zien is geen probleem voor geen enkele garage, maar een auto eerlijk nakijken en met kennis van zaken. Dat is hedendaags nog wel eens een probleem, bij jou spotte ik inderdaad een multi-riem die toe was aan vervanging en een distributieriem die ook wel zijn beste tijd gehad had (evenals achteraf de waterpomp). Dus al met al wel even een paar essentiële onderdelen die niet tijdens bedrijf stuk dienen te gaan. In mijn ogen betalen mensen niet alleen voor wat er uitgevoerd wordt maar ook voor de kennis van een monteur, dat deze dingen kan voorkomen/aan zien komen. Zolang je dit dan in goed overleg met de klant oplost kan deze zonder problemen lekker zorgeloos genieten van zijn of haar auto. Fijne kilometers gewenst weer in je knappe auto en tot een later moment

Scherp, meedenkend levert goed werk af en sociaal.

Ben enorm tevreden. Ben aantal jaar terug bij hem terechtgekomen omdat ik gewend was door de jaren heen om misleid te worden door “dealers”. Ik zocht een betrouwbare garage en vakman. Toen werd ik op deze vakman / vakgarage gewezen. Ik kan deze vakman dan ook van harte aanbevelen!!

Top! Ben weer super blij met je recensie, jij mag me altijd beoordelen hahahaha. Ja ik doe mijn werk altijd naar eer en geweten. Probeer altijd een zo eerlijk mogelijk advies te geven waar nodig en ook mee te denken met de klant. Ik denk namelijk dat dat de sleutel is naar een langdurig fijne samenwerking. Combineer je dit met een service die je als extra verleent en klanten kunnen niet meer om je heen. Graag tot de volgende keer en je weet me te vinden in the mean while ;-)

Topper !!

Hij doet wat er gedaan moet worden Dat is vaak de vraag bij andere garages

Allereerst, Bedankt voor de mooie woorden en recensie dit wordt iedere keer weer erg gewaardeerd. Dan nu even kort inhoudelijk, je kent mij als geen ander. Vertrouwen bouw je op door te doen wat je beloofd of beter gezegd beloven wat je war kan maken. Vervolgens alles duidelijk en transparant uitleggen, als er vragen zijn daar gewoon antwoord op geven is iets wat in mijn ogen niet meer dan logisch is. Tot een volgende en bedankt weer voor deze opdracht.

Kleine garage met veel vakkennis

breng er mij auto graag voor onderhoud en reparatie

Bedankt voor de mooie recensie. Elke beoordeling is erg belangrijk voor mij, en daarom wordt elke beoordeling ook zeer gewaardeerd door mij! Doe altijd erg mijn best dat mensen zich op hun gemak kunnen voelen bij mijn garage, het vertrouwen moet goed zijn! Dat is in mijn ogen immers de basis. Graag tot een volgend bezoek!

Beste klant contact ooit

Eigenaar en monteur Justin is duidelijke in zijn communicatie en geen vraag is hem te veel. Neemt echt de tijd om je te woord te staan en meent met openheid van zaken wat jij als klant van Just-in Car Service verwachten kan. Als er iets anders dan oorspronkelijk verwacht is na reparatie is hij er meteen met een positieve oplossing om het geen te fixen. Eerste indruk, een nette schone werkplaats. We waren al enkele jaren opzoek naar een nieuwe betrouwbare monteur en zullen zeker voor de volgende onderhoudsbeurt van de auto langs gaan.

Ongelofelijk bedankt allereerst voor deze mooie woorden en beoordeling. Zoals bekend waardeer ik dit echt enorm. Zijn er nadien problemen zal ik daar altijd een passende oplossing voor zoeken, dat is ook een stukje service natuurlijk maar tevens niet meer dan logisch in mijn ogen. De tijd nemen voor de klanten is ook een stuk service in mijn ogen, daar mee connect je juist met je klanten en maak je het verschil van 12 in een dozijn garage of juist die ene. Tevens vindt ik het ook echt leuk om klanten die geinteresseerd zijn dingen uit te leggen of toe te lichten. Veel veilige kilometers, mocht er in de toekomst iets zijn hoor ik het graag en zal ik jullie wederom van dienst zijn op de manier zoals iedereen van mij gewend is

Justin neemt zijn werk serieus en dat vind je in het resultaat terug.

Super leuke reactie bedankt! wordt erg gewaardeerd nu er steeds meer gekeken wordt naar de online prestatie van bedrijven. Veel plezier weer van uw nieuwe auto en mocht er iets zijn u weet mij te vinden.

Uitstekende service en vakmanschap

Grote beurt met flushen laten doen plus nog enkele reparaties , het was tijd voor wat extra aandacht voor mijn auto daarom breng ik hem bij Just-in

Super bedankt voor je mooie woorden en de beoordeling. Die wordt gewaardeerd zoals je weet. Ja net even dat beetje extra geven aan de auto is mijn kenmerk, verder gaan waar de meeste stoppen. Jouw heilige koe rijdt weer heerlijk verder tot een volgend vertroetel moment.

Everthing was perfect

Very good contact. Car was fixed without problems

• Poleciłbyś nas? Yes

Good to read your review. I'm glad that the car is doing well. Hopefully I'll see you soon for another visit. Take care!

Snelle en goede service

Justin heeft ons supersnel geholpen en onze auto rijd weer prima.

Ja, blij te lezen dat de auto weer prima rijdt! Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling. Zoals jullie mij ook kennen doe ik altijd mijn best en soms zelfs nog meer dan dat hahahah... Verder hoop ik jullie niet weer voor hetzelfde euvel te hulp hoeven te schieten.. maar mocht het toch zo lopen dan help ik jullie uiteraard wederom vakkundig :-) Tot ziens en hopelijk dan voor regulier onderhoud ;-)

Een goed vertrouwen in dit bedrijf.

Eerst een goede analyse en de kosten bespreken. Een eerlijk advies. En vakmanschap. Geen overbodige reparatie.

Bedankt voor de reactie! Eerlijk advies en geen onnodige kosten berekenen of delen vervangen is in mijn ogen erg belangrijk. Zo bouw je aan een gezonde band met de klant en heb je ook op langer termijn ook profijt van deze aanpak. Graag tot een volgende keer en nu lekker genieten van uw auto!

Snel geholpen

Alles wordt goed uitgelegd, Wij werden snel geholpen en ook werden wij tussentijds op de hoogte gehouden.

Bedankt voor de recensie, deze zijn erg belangrijk voor mijn bedrijf. Als het mogelijk is probeer ik altijd mijn uiterste best te doen voor de klant deze snel en vakkundig weer op weg te helpen. Mensen tussentijds op de hoogte houden van de kosten is in mijn ogen de key tot een goede vertrouwensband die weer kan resulteren in een langere samenwerking. Graag tot een volgende keer.

Top service!

Justin neemt enorm de tijd om het probleem aan te pakken en is super sociaal in omgang. Ik voel mij echt gehoord en serieus genomen en ik kom zeker weer terug zodra ik weer problemen heb! Top bedrijf!

Bedankt voor de mooie woorden. Mijn filosofie is dat de tijd nemen, luisteren naar de klant en een sociale jongen zijn bijdraagt aan een positieve beleving. Tevens als je luistert en de tijd neemt kom je erachter wat een klant belangrijk vindt, los je dat op dan is dat de klant meer waard dan dat er een onderhoudsbeurt is uitgevoerd. Hoop voor jou dat je een lange tijd weg blijft, doordat je geen problemen hebt :-D. Maar voor een bakkie koffie of thee ben je altijd welkom ;-). Mocht er onverhoopt toch wat zijn, je weet me te bereiken ook buiten werktijd!

A very goid choice for services and car repair.

Pofesionist and reliable...I trully recommand to everyone.

thnx for the nice words you wrote. It's been my pleasure to help you out and happy to fix the car on time. Take care safe journey and we will speak each other later again.

top service!! goede vakman, behulpaam, professional

top

Bedankt voor de beoordeling, ben blij dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Was even tobben maar is gelukt. Binnenkort deel 2 even inplannen en dan kan ook jij weer voor de volle 200% genieten van de mooie wagen :-)

Technische hoogstandje hier bij Just-in Car services

Bedankt voor de recensie en graag tot een volgende keer!

Goeie jongen, werkt hard, eerlijk en een geweldige betaalbare service

Service en kennis zijn bovengemiddeld, echt een top garage..

Super bedankt, leuk dat je zo enthousiast bent geworden van mij en mijn bedrijf. Probeer altijd zo eerlijk mogelijk te werken en enkel dat te doen wat nodig is, zoals bij jou ook bewezen is:-). Graag tot een volgende keer en rij weer veilig vrolijk rond :-)

Vakman, punt

Vriendelijk en vakbekwaam

Leuk te lezen dat mijn werk je bevallen is! Graag tot een volgende keer.

Verstand van zaken!

Vakkundig!

Bedankt voor de mooie recensie, deze waardeer ik enorm omdat het erg belangrijk is voor mijn bedrijf. Altijd leuk als ik mijn kennis kan en mag delen met een liefhebber van een bijzondere auto/automerk. Sta graag klaar voor u bij een volgend moment. Veel plezier van uw auto!

De eigenaar is een professional

Een goede test, goede oplossing en een goed resultaat.

Bedankt voor de mooie woorden, zoals uitgelegd toen u er was werk ik graag strak en duidelijk. Zo weet een ieder waar die aan toe is en is er geen misverstand achteraf. Ben blij dat ik u heb kunnen helpen en graag zie ik u terug bij een volgend moment. Veel plezier en veilige kilometers gewenst.

Goede ervaren monteur, werkt goed en netjes en legt goed uit wat er wel of niet moet gebeuren aan de auto. Service is goed.

Uitleg en transparantie is key in mijn onderneming. Ben zelf van mening dat je dan werkt aan een vertrouwensband en een klant duidelijk weet wat er wel en niet gedaan moet/hoeft te worden. Graag tot een volgend bezoek en ook dan sta ik u weer vakkundig voor u klaar!

Zoals altijd weer uitstekend

Zoals altijd weer perfect idealen service

Zoals vaker, SUPER bedankt voor je klandizie en je beoordeling! Fijne kilometers gewenst en tot een volgend bezoek. Geniet van je goed werkende achterwisser:-)

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252