Ontzorgen en meedenken

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Voor alles een oplossing!

Top service

Snelle service, helder uitgelegd, mooie prijs

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat de auto direct in orde was en graag tot de volgende keer. Hou elke 2 weken even de profielen in de gaten (als je de banden spanning ook even checkt zoals zou moeten..;-) ook altijd welkom om dat bij mij te doen once in a while) Tot een volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in mij en mijn bedrijf.

Fijne communicatie en top service

Goede eerste ervaring met Just-in Car Service. Ik kom zeker terug voor verder onderhoud in de toekomst.

Even snel een APK tussen door, of dat mogelijk was... ik maak het mogelijk, waar kan natuurlijk. Bedankt voor de beoordeling deze wordt echt stuk voor stuk gewaardeerd door mij. Beoordelingen zijn namelijk echt super belangrijk voor mijn bestaan en daar is deze een onderdeel van. Graag tot een volgende keer en sterkte in deze rare tijd!

prima op alle punten

middels proefrit samen vastgesteld wat de oorzaak van de storing was, duidelijke afspraak wat de beste oplossing was en conform afspraak uitgevoerd. Als kers op de taart bij oplevering weer samen een proefrit om te checken of alles naar tevredenheid is opgelost. Prima

Bedankt voor de beoordeling, persoonlijk vindt ik het super belangrijk om te luisteren naar de klant. U gaf aan het probleem vaker gemeld te hebben bij een andere garage en dan (heb ik geleerd) pak ik dit anders aan dan als u voor het eerst een klacht waarneemt. Door samen te rijden stellen we samen vast wat exact de klacht is, soms is dit een bedieningsfout of een instellingsfout. Dit geval was het een technisch mankement welke we hebben ondervonden en met de juiste technische kennis goed onderbouwd. Vervolgens hebben we een plan van aanpak gemaakt en heb ik de auto in orde gemaakt voor u. Omdat u aangaf vaker problemen gehad te hebben wil ik het zekere voor het onzekere nemen en met u vaststellen of het probleem echt is opgelost. Zodoende slaap ik beter en rijdt u met een prettig gevoel weer naar huis. Mocht er in de toekomst iets zijn hoop ik u graag terug te zien, u heeft mijn telefoonnummer dus mocht u in het buitenland zijn mag u mij alsnog altijd raadplegen voor technische advies! Veel veilige maar vooral comfortabele kilometers toegewenst.

Betrouwbaar, duidelijk, klantvriendelijk

Afgelopen week was mijn eerste ervaring met Just-in maar ik heb alle vertrouwen en ben bijzonder tevreden over de service en het op korte termijn kunnen inplannen voor een afspraak om het euvel te verhelpen. Prima geholpen en ik vond je een enthousiaste man die vol passie over zijn werk verteld 😀👍🏼

Super leuk om dit te lezen, bedankt! Elke beoordeling is er één maar elke beoordeling wordt wel echt stuk voor stuk gewaardeerd. Mijn werk is mijn hobby welke ik heb mogen leren bij een prachtig bedrijf (Porsche Amsterdam) de discipline en de standaarden die ik daar heb geleerd hebben mij gemaakt tot wie ik nu ben. Praten over het werk doe ik graag omdat ik het oprecht echt super leuk vindt, niet altijd natuurlijk, meestal wel! Als er dan een klant lang komt, in dit geval u, met een probleem probeer ik altijd een oplossing te bedenken. Dan wel op basis van ervaring en anders door middel van rond vragen/bellen. Heb inmiddels veel connecties bij diverse bedrijven waar ik het een en ander kan en mag vragen. Graag zie ik u dan ook spoedig terug zodat we de auto van 90% naar 100% kunnen brengen.

Ik ben goed geholpen

De service was goed een vriendelijk.

Bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling. Elke beoordeling is erg belangrijk voor mij en wordt daarom ook echt gewaardeerd door mij. Ik probeer iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen en ben blij dat dat bij u ook weer is gelukt. We spreken elkaar spoedig weer, veel plezier weer met uw leuke auto!

Bedankt voor deze mooie reactie, de klus uitvoeren voor jou aan jouw auto was een eer. Waar je de keuze had koos je toch voor mij en dat waardeer ik enorm! Je weet me te vinden en als er iets is hoor ik je en zal ik je wederom eerlijk en transparant helpen zoals je van me gewend bent. Succes deze periode en tot later.

Op Justin kan ik rekenen

Super bedankt voor deze mooie woorden! Excuus voor de ongemakkelijke start van de klus, maar uiteindelijk is alles netjes opgelost dacht ik! Ben blij dat ik op deze wijze zie dat u tevreden bent met mijn service, ik sta altijd klaar voor mijn klanten zoals gemerkt! Graag tot een later moment na al deze ellende die zich momenteel afspeelt hopelijk ben u en uw familie gezond en spreken we elkaar in betere tijden!

Snel en naar wens geholpen.

Bedankt voor de mooie beoordeling, dit is erg belangrijk voor mijn bedrijf en hecht hier echt waarde aan. Graag tot een ander moment en veel veilige kilometers gewenst!

Bedankt voor de beoordeling!

Uitstekende kwaliteit en service ver boven verwachting.

Just-in car service is een garage die je niet meer gauw vindt. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit, service en vakmanschap. Dit is geen onzin garage, hier worden auto's van alle klasse verzorgd. Justin als je mee leest, ontzettend bedankt aan de reparatie en onderhoudsbeurt aan mijn Audi RS.

Uiteraard lees is elke reactie en geef ik daar zodra ik een moment daarvoor vindt een persoonlijke reactie op. De persoonlijke reactie geef ik omdat ik het erg waardeer dat klanten de tijd nemen mij een beoordeling te geven welke erg belangrijk zijn voor mijn bedrijf. Blij dat de service die ik geboden heb aan de auto prettig is ervaren. Tevens ook mooi om te lezen dat mijn aanpak en knowhow gewaardeerd wordt. Graag tot ziens en voor nu veel veilige kilometers met je prachtige RS jongen!

betrouwbare garage

Goed en deskundig advies na vakkundig nalopen van mijn Suzuki alto, over de te verwachten en reeds bestaande kosten en de overweging om hem in te ruilen.

Mijn doel is om transparant en eerlijk te werken. Alleen dan bouw je aan een langdurige relatie met je klant. Eerlijk en betrouwbaar zijn dan ook kernwaardes van Just-in car service. Blij dat ik u goed en degelijk advies heb kunnen geven, sorry als ik de twijfel daardoor enkel groter gemaakt heb. Hopelijk maakt u een goede afweging voor uzelf en we zien elkaar sowieso in de toekomst weer, met uw nieuwe of huidige auto :-) Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling.

Super service

Graag gedaan en bedankt voor de mooie recensie.

Waarom naar de Dealer,als Just-in Car het kan Fixen!!!

Geweldige monteur.. heeft verstand van auto's en is oprecht. Een echte aanrader.

Hartelijk dank voor deze prachtige woorden en nog mooiere beoordeling. Mijn best doe ik altijd zoals je weet maar ik probeer altijd alles te kunnen en daardoor hoef ik bijna nooit nee te verkopen! Veel veilige kilometers en tot het volgend onderhoudsmoment :-)

Voor de APK alle mankementen vooraf aangegeven en besproken. Tevens uitgelijnd. Auto rijd weer super.

Goed om te vernemen dat de auto weer goed rijdt! Dat is uiteindelijk het doel natuurlijk ook. Blij dat u ook zo tevreden bent, bedankt voor de beoordeling welke erg belangrijk zijn stuk voor stuk. Dus ze worden ook allemaal stuk voor stuk gewaardeerd :-). Veel plezier weer van uw auto.

Super service! Zeer professioneel

Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waardeer ik enorm omdat tegenwoordig alles valt en staat met je online beoordeling! Tot een volgend bezoek en veel veilige kilometers gewenst!

in een woord Top

neemt de tijd voor goede persoonlijk uitleg

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Blij om te zien dat mijn methode en aanpak bij u in de smaak is gevallen. Wat ik belangrijk vindt is dat klanten zich welkom voelen, dat je een persoonlijke band op bouwt met de klant en deze zich geen nummer voelt. Dat is naar mijn idee waar kleine bedrijven zich in kunnen onderscheiden van de grote jongens. Veel fijne kilometers gewenst en tot een volgende keer!

Goede service en transparant. Daar hou ik van.

Bedankt voor de mooie recensie, Service en transparantie zijn in mijn ogen het belangrijkste naast eerlijk/betrouwbaar handelen. Blij te lezen dat alles goed was en graag tot een volgend bezoek en veel veilige kilometers toegewenst.

Prettig

Tot nu prima ervaring.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Beoordelingen zijn belangrijk voor mij/mijn bedrijf en elke beoordeling wordt echt super gewaardeerd. Mijn streven is om je ervaring met mijn bedrijf, zoals je gewent bent van mij, altijd goed tot uitstekend te laten zijn. Zoals je zelf ook weet is niks te moeilijk en zelfs buiten werktijd is er in overleg van alles mogelijk. Bedankt voor je vertrouwen weer en tot een volgend bezoek.

Vriendelijk, snel en servicegericht

Prettig

Bedankt voor uw mooie recensie. Elke recensie is even belangrijk voor mij en waardeer ik ook enorm. Ben blij dat ik u en uw voertuig goed heb kunnen helpen naar volle tevredenheid. Ik wens u een fijne kerst toe en een gezond en voorspoedig 2020! Tot een volgend bezoek en veel fijne kilometers gewenst

Prima service!

Volgens afspraak de auto een APK met kleine beurt gegeven. Resultaat was weer prima!

Mooi om te lezen dat alles volgens eerder gemaakte afspraken is uitgevoerd. Ben zelf erg van mening dat vertrouwen tussen een klant en garage enkel groeien kan door dat te doen wat er beloofd is en je houden aan gemaakte afspraken. Communicatie is in deze een belangrijke factor. Veel rijgenot weer gewenst en tot een volgend bezoek. Fijne dagen en een prachtig 2020!

Altijd fijne en eerlijke service echt een topper

Auto voor APK keuring daar gebracht. Prettig en fijn ervaren

Blij dat het bezoek u bevallen is. Tot een volgende keer, veel fijne kilometers gewenst!

Top! Snelle eerlijke service. Op alle vragen die ik had kreeg ik duidelijk en eerlijk antwoord en aanvullend advies. Fijn om te weten dat als je auto gemaakt is dat het meteen goed gedaan word. Ik heb mijn vaste garage gevonden!

Bedankt voor deze mooie woorden, maar het is ook hoe ik erin sta! Een klant heeft vaak weinig of geen technische kennis. Daar moet je proberen begrip voor te hebben en toch alles goed uitgelegd krijgen voor de klant. Zo kan een klant zich ook echt bedenken of deze iets wel of niet wil laten uitvoeren. Daarna het uitvoeren van de werkzaamheden moet in mijn ogen gewoon meteen goed gebeuren, ondersteund door kwaliteitsonderdelen. Doe je dat niet heb je vroeg of laat trammelant en dat willen we beiden niet. Tot slot vindt ik het ook belangrijk altijd eerlijk te zijn en duidelijk zodat een klant weet waar deze aan toe is. Alleen op deze wijze bouw je aan een toekomst samen. Ook ik zie u graag weer in mijn garage voor uw auto en ook dan zal ik u weer vakkundig, eerlijk en transparant helpen.

Helemaal top.

Auto binnen korte tijd weer op nieuwe sloffen.

Zo snel als bij Max (1,88 sec...) lukt het (bijna) niemand. Verder doe ik wel altijd mijn best de wielen zo spoedig mogelijk te wisselen EN u van advies te voorzien indien dit nodig acht na demonteren van de wielen.

Goede service en oplossingsgericht!

De uitlaatsteun was gebroken... een nieuwe uitlaat zou je zeggen. Maar hier werd eerst gekeken naar de andere mogelijkheden zodat ik weer snel onderweg kon zijn. Ze hebben een nieuwe steun gefabriceerd en de nieuwe uitlaat (eigen eens) kan je over paar maanden doen gelijktijdig met de APK. ‘s Middags gebeld en ‘s avonds werd het gemaakt. Ik rij graag vanuit Almere Poort naar Almere Buiten om onderhoud te laten plegen!!

Waar ik kan probeer ik altijd een oplossing te vinden zodat een klant weer snel (tijdelijk) op pad kan. In dit geval is de reparatie goed genoeg om een tijdje te blijven zitten. Bij de APK kijk ik even of het degelijk genoeg is mocht dat blijken van niet vervangen we zoals eerder besproken het onderdeel. Tevens kijk ik altijd eerst naar de mogelijkheden die er zijn alvorens over te gaan tot vernieuwen van een onderdeel. Veel veilige kilometers gewenst en tot de APK!

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252