Alle kosten waren vooraf duidelijk aangegeven.

De offerte vooraf en de uitleg over wat er moest gebeuren was perfect. Geen onvoorziene extra kosten.

Professioneel, klantvriendelijk en uiterst behulpzaam.

Professioneel, klantvriendelijk en uiterst behulpzaam.

Justin weet waar hij over praat en denkt mee met de klant, hij heeft al onze auto’s in onderhoud.

Zeer klant vriendelijk

Als eerste kennismaking heel goed

Een jong bedrijf met absolute vakmanschap!

Van klein onderhoud met APK tot grote reparaties Justin draait nergens zijn hand voor om! Een topper met een flinke dosis enthousiasme en een waar expert in zijn vakgebied!

Bedankt voor de mooie woorden! Vindt inderdaad niks te moeilijk en doe alles voor de klant op het gebied van zijn/haar voertuig. Service heet dat en daar sta ik achter. Ook vindt ik het leuk wat ik doe dus daar zal alle enthousiasme vandaan komen en de leergierigheid! Tot een volgend bezoek, en veilige kilometers!

Uithangbord voor service!

Vaste klant; altijd vakkundig en op de bal, meedenkend en oplossingsgericht.

Als vaste klant ben je ook voor mijn bedrijf erg waardevol. Deze relatie bereik je echter enkel door in de eerste plaats goed werk te leveren, maar daarnaast ook de service te verlenen waardoor de klant je onderscheidend vermogen ziet. Gelukkig kan ik je telkens weer van goede service voorzien en sta ik ook buiten de openingstijden, waar kan, klaar voor jou maar ook mijn overige klanten! Tot een later moment en veel veilige kilometers weer!!

Top service

Bedankt, mijn streven is altijd uitstekend, een 10, het hoogst haalbare. Ben blij dat het bij dit bezoek wederom gelukt is :-) Tot een volgende keer!

eerlijk en snel

Just-in car service is een betrouwbare garage, Hier wordt je eerlijk behandeld.

Eerlijk en betrouwbaar zijn mijn kernwaardes! Alleen op die manier bouw je aan een langdurige relatie met de klant. Fijn dat de ervaring uitstekend is.

Voor de 1e keer mijn auto bij Just-in car service gebracht. Ik had zelf onderdelen besteld en meegebracht en dat was totaal geen probleem. Just-in car service heeft een goede prijs kwaliteit verhouding, is vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Hier kunnen veel garages nog van leren. Zeker een aanrader! Volgend jaar breng ik mijn auto hier zeker terug. Mijn auto is weer helemaal top! Heel erg bedankt!

eigen spullen meenemen is tegenwoordig "hip". Een garage bedrijf zou mee moeten gaan met trends van vandaag de dag. Echter moet de klant ook goed voorgelicht worden over diverse zaken als garantie, kwaliteit, prijs/uurloon. In dat geval is er achteraf ook geen discussie mogelijk. Alles valt en staat met eerlijk en betrouwbaar handelen. Alleen zo heb je een langdurige band met een klant! tot een volgend bezoek!

Net alsof ik weer een nieuwe auto heb!

Aardig wat ervaring gehad met monteurs, bij ieder reparatie merkte ik geen verschil en was ik al weer gauw terug. Kwam bij Justin vanwege motorolie lekkage. Nou het is net alsof ik een nieuwe auto heb terug gekregen, TOP WERK!

Hey, super bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat je echt verschil merkt! Dat is altijd fijn als dat het geval is. Doe altijd mijn uiterste best de auto's die ik service net dat beetje extra te geven. Tot een volgend bezoek en veel fijne en veilige kilometers gewenst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ken Justin al wat langer en kom vaker bij hem. Hij is eerlijk, deskundig en serieus met zijn vak bezig. Prijzen zijn vooraf helder en indien er zaken bijkomen dan bespreekt hij dat eerst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geholpen met mijn auto heel flexibel ook met halen/brengen van de auto top!

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Weer veilige kilometers gewenst!

Super bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit is elke keer weer erg belangrijk voor mijn bedrijf! Tot een volgend bezoek en veel plezier van uw auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed! Erg vriendelijk en behulpzaam, werkt zeer netjes en met heel veel precisie! \r\nNeemt de tijd om alles zeer grondig na te kijken en te maken. \r\nKortom zeer prettig, enorm ervaren en deskundige man! Neemt zijn werk ontzettend serieus en is ontzettend vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam om een afspraak te maken om de auto uit te lezen, maar ik werd gelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring gehad met Just-In Car service. Ongeacht zijn drukte heeft hij toch nog de volgende dag een gaatje voor me gemaakt in zijn agenda om naar mijn auto te kijken. Auto rijdt weer perfect en heeft geen tikkende motor meer! Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel prettig geholpen. Hij heeft extra hard gewerkt onze auto af te hebben op het moment dat we het nodig hadden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed te woord gestaan. Duidelijk waar vervanging nodig is en je krijgt gelijk een prijsindicatie wat de vervanging gaat kosten. Tussentijds op de hoogte gehouden omtrent wijzigingen e.d. Kortom prima geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed en snel geholpen.

Bedankt voor de super mooie recensie! Dit is erg belangrijk. De klant goed en vakkundig helpen is belangrijk en altijd mijn streven! Blij toe dat dat bij deze klus ook gelukt is over te brengen. Tot een volgende keer en veilige kilometers.

Bedankt voor de reactie.

Bedankt voor de beoordeling, deze is erg belangrijk voor mij en wordt dan ook zeer gewaardeerd door mij. Veel veilige kilometers gewenst en tot een volgend werkplaats bezoek!

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252