Aandacht naar klant

Just-In Car Service blijft zich onderscheiden in vakmanschap plus service op maat. Een monteur als persoon die graag kennis vergaard om elk technisch mankement op te lossen. Al het noodzakelijke staat op de eerste rang en het minst noodzakelijke gebeurt in fases...niks moet alles kan. Een vakman die duidelijk en op een fijne manier communiceert.

Weer als nieuw!

Beurt laten uitvoeren en schakelmechaniek vervangen. Rijdt weer als nieuw, wat een verschil! Blije klant!!!

Zeer gedreven en vakkundig.... Een aanrader!!

The place to go

Top, goede kennis en eerlijk in prijs

Super bedankt en fijne kilometers gewenst :-)

Altijd goede ervaring

Goede service en altijd het beste voor je auto

Mijn doel is het beste voor de auto maar ook voor de klant! Succes weer en veel plezier van de auto gewenst.

Zeer betrokken monteur en goede kennis

Super service en de flush gehad mijn auto rijd weer als een zonnetje

De motorflush is echt een aanrader, al mijn auto's worden netjes geflushed bij elke onderhoudsbeurt. Verder is service verlenen mijn paradepaardje en ga ik daar erg ver in. Tot de volgende keer weer.

TOP, met hoofdletters!!

Vakman met Kennis en Kunde!

Graag gedaan, mooie bak heb je met wat kleine puntjes die we even gaan gladstrijken. Verder chapeau en veel plezier er mee.

Helemaal top

Auto is weer vakantie klaar. O.a.v. Justin onderhoud uitgesteld tot net voor de vakantie i.v.m. weinig gereden kilometers. Auto is 19 jaar oud, dus er is altijd wel wat te vervangen. Oho is wel wat duurder. Komt voornamelijk door motor en brandstof reiniging wat Justin standaard aanraad gezien de leeftijd en kilometrage van mijn auto. Kan nooit kwaad en op termijn heb ik hier zeker profijt van. Ook petje af Justin voor de tijd die jij aan jouw klanten geeft.

Bedankt voor de mooie woorden! Waar ik kan probeer ik alle tijd te maken voor klanten en hun auto. Zoals je aanhaalt is de Flush en brandstofreiniger eigenlijk standaard in mijn onderhoudsbeurten in begrepen omdat ik er sterk in geloof en van overtuigd ben. Het helpt problemen te verminderen en mogelijk zelfs helemaal te voorkomen. Oudere auto's vervuilen nieuwere ook, dus eigenlijk altijd flushen is het antwoord :-) Fijne vakantie, we moeten nog even een kleine hobbel pakken maar dan ga je een onbezorgde reis tegemoet.

Just in car service

Ervaring is super goed. Ik raad andere aan om bij dit bedrijf je auto te laten onderhouden, is eerlijk en weet wat hij doet. Kwaliteit is goed.

Kwaliteit, eerlijkheid, betrouwbaarheid. Dat zijn wel hele belangrijke punten bij mijn bedrijf. Zo werk je aan een goede langdurige relatie en richt je je op het langer termijn aspect. Leuk dat het bevallen is en graag tot snel :-)

Goeie Service!

Service duidelijk uitgevoerd. Vlug contact en technische feedback. Kortom een topper en een fijne plek om de auto te laten onderhouden!

Graag gedaan zoals altijd en fijn dat ik je weer goed van dienst kon en mocht zijn. Contact houden en overleggen is belangrijk en zodoende sta je uiteindelijk niet voor verrassingen als de auto eenmaal klaar is. Tot de volgende :-)

Een uitstekende 5 sterren service!

Deze auto expert weet wat hij doet, en het kleine beetje meerprijs is het dubbel en dwars waard. De werkwijze, het op de hoogte houden en het meedenken is optimaal. Bij deze garage ben je tenminste geen nummer!

Bedankt voor deze eerlijke en duidelijke beoordeling. Klanten zijn bij mij inderdaad geen nummer, jammer als je dat een fijn gevoel vindt maar ik doe daar niet aan mee. Het andere uiterste is dan wel weer in de ochtend met de kids naar school en jou in de auto naar het werk te zitten maar dat laat de laagdrempeligheid van mijn garage zien. De extra kosten vertalen zich ook weer terug in de kwaliteit en zorg die de auto krijgt als deze binnen staat voor onderhoud. De auto wordt verzorgd zoals deze dat wenst en gaat pas weer naar buiten als alles is afgevinkt of is uitgevoerd. Graag tot een volgende keer en geniet van de wagen :-D

Topvakgarage

Eerlijk vetrouwd service gericht kortom een toppertje

Vakgarage is een ander concept ;-P Maar ik doe inderdaad mijn best een Top bedrijf te zijn hahaha. Graag tot een volgende keer :-)

Vakbekwaamd

Prijs, service, op tijd, kwaliteit zeer goed.

Bedankt dat je voor mijn garage koos en ik hoop u weer te ontvangen in de garage met een andere service behoefte! Graag gedaan en geniet van uw ingebouwde feature en tot ziens

Uitstekende service.

Vakmanschap

Bedankt voor de mooie beoordeling! wordt zeker zeer gewaardeerd. Tot de volgende :-)

Als altijd uitstekend geholpen.

Zoals altijd, heel graag gedaan :-D

Super goed..

Vriendelijk, snelle oplossingen en goede communicatie...

Communicatie is overal heel erg belangrijk. Maar zodra een auto in de garage staat nog eens extra zo belangrijk. Omdat dit bij vele bedrijven toch mis gaat, of de klant begrijpt iets niet of wat dan ook. De tijd nemen iets uit te leggen vertaalt zich snel in meer vertrouwen. Graag tot de volgende keer Chief ;-)

Fijne garage, goede service en prijs opgave

Bedankt voor de mooie beoordeling. Bij mij werkt het erg simpel, klant brengt de auto voor een klus, ik kijk de auto na, overleg de bevindingen met daarbij een prijs en vervolgens ga ik al dan niet aan het werk. Zo weet de klant maar ook ik waar we aan toe zijn. Dat werkt zo veel lekkerder :-) Graag tot de volgende keer weer :-)

Duidelijk, open en eerlijk

Je weet altijd wat er te wachten staat. Justin is altijd duidelijk met wat er moet gebeuren. Ook wanneer het tegen zit is Justin duidelijk en eerlijk en denkt mee in oplossingen. Ik ga nergens anders meer naar toe!

Wat een mooie woorden en beoordeling. Bedankt, deze zijn stuk voor stuk belangrijk. Eerlijk vertellen wat er aan de hand is, is het makkelijkste en het snelste. Ja soms wil je iets niet weten maar helaas is dat af en toe geen optie. Alleen door eerlijk te zijn bouw je een sterke vertrouwensband op. Die is voor mij heel erg belangrijk en zal ik ook nooit door een leugen oid verpesten! Eerlijkheid duurt het langst zij mijn moeder altijd, en dat is echt zo. Dat gezegd hebbende liegen kost zo veel energie en ruimte in je hoofd. Je moet alles wat je zegt onthouden.. Tot de volgende keer :-D

Uitstekend en eerlijk advies, auto weer helemaal op en top!

Na grote beurt een hoop zaken die opgelost moesten worden. Justin besprak alles in detail om een mooi balans te krijgen tussen kosten en kwaliteit. Nogmaals dank!

Thnx voor je mooie woorden :-D Ja we moesten een lange weg bewandelen met wat hobbels hier en daar, maar nu heb je wel een heerlijke auto om van te genieten. Goede uitleg over het hoe, waarom, waarvoor draagt bij aan de betrouwbaarheid maar ook aan het begrip voor een situatie/prijs of andere situatie. Uitleg en aandacht is erg belangrijk en waar nodig geef ik altijd die extra mile. Hopelijk geniet je enorm van je auto, graag tot een andere keer.

Justin is vriendelijk en houdt zich aan zijn afspraken

Justin is vriendelijk en houdt zich aan zijn afspraken

Afspraken zijn er niet voor niks. Afspraak is een afspraak en daar hoor je je aan te houden. Zo werkt vertrouwen opbouwen en zo werk ik! Blij dat ik je positief heb kunnen helpen en tot een volgend bezoek.

Kennis en ervaring

Wat leuk om na een periode jullie weer als klanten te mogen ontvangen! Doet mij goed jullie goed geholpen te hebben in het verleden en nu weer goed van dienst kon zijn! Graag tot de volgende keer en geniet lekker van de voor jullie nieuwe auto!

Betrouwbaar

Eerlijk betrouwbaar service gaat heel ver staat altijd voor je klaar

De eerste reactie was een vergissing maar die is al weer recht gezet zag ik :-) Dat kan gebeuren. Ben blij dat de service gewaardeerd wordt en gezien! Mocht er iets zijn aarzel niet en bel op app me en dan help ik waar ik kan :-) Graag tot een volgende keer en geniet weer van de auto.

Uitstekende service

Overal een uitstekende service. Vanaf het begin goede communicatie gehad en gedurende reparatie ook goed op de hoogte gehouden over wat er moest gebeuren en de kosten hiervoor. Wij zijn erg tevreden en raden Just-in Car Service aan iedereen aan.

Bedankt voor de mooie woorden en heldere uitleg. Voor mij en voor eventuele nieuwe klanten zijn beoordelingen in het algemeen erg belangrijk, eentje met extra informatie is nog eens een stapje fijner! Communicatie moet altijd goed zijn in mijn ogen, dat is namelijk de sleutel tot een fijne samenwerking. Daarbij altijd eerlijk advies en de klant op de hoogte houden van situatie/planning maakt dat de klant met een gerust hart de auto kan achterlaten. Graag tot ziens :-)

Altijd bereid om iets extra te doen

Snelle service, was afspraak vergeten maar kon later die dag alsnog geholpen worden.

Ja, en toen was daar niemand hahahaha. Dat kan gebeuren, ook ik vergeet wel eens wat dus een klant kan dat ook vast wel eens overkomen. Waar mogelijk doe ik altijd mijn best om te helpen en naar een oplossing te zoeken zodat iedereen tevreden weer naar bed kan uiteindelijk :-) Bedankt voor je bezoek en tot een volgende keer.

Positief

Overal oplossing voor word duidelijk overlegt met de klant/toestemming gevraagd om rondje te mogen rijden Justin ziet veel en zorgt er voor dat ook gemaakt is als er iets opvalt aan de auto wat niet besproken is word er meteen naar mij gebeld van hoe het zit en of hij dat meteen mag repareren.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Ja communicatie is de sleutel tot succes of falen, beter 1x te veel bellen dan een keer te weinig zodat klant echt weet wat er zich afspeelt in de garage. Daar sommige klanten moeite kunnen hebben met het vertrouwen van een garage, probeer ik ze geheel te ontzorgen. Graag tot een volgende keer weer met de prachtige auto :-)

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252