Bedankt voor de beoordeling!

Uitstekende kwaliteit en service ver boven verwachting.

Just-in car service is een garage die je niet meer gauw vindt. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit, service en vakmanschap. Dit is geen onzin garage, hier worden auto's van alle klasse verzorgd. Justin als je mee leest, ontzettend bedankt aan de reparatie en onderhoudsbeurt aan mijn Audi RS.

Uiteraard lees is elke reactie en geef ik daar zodra ik een moment daarvoor vindt een persoonlijke reactie op. De persoonlijke reactie geef ik omdat ik het erg waardeer dat klanten de tijd nemen mij een beoordeling te geven welke erg belangrijk zijn voor mijn bedrijf. Blij dat de service die ik geboden heb aan de auto prettig is ervaren. Tevens ook mooi om te lezen dat mijn aanpak en knowhow gewaardeerd wordt. Graag tot ziens en voor nu veel veilige kilometers met je prachtige RS jongen!

betrouwbare garage

Goed en deskundig advies na vakkundig nalopen van mijn Suzuki alto, over de te verwachten en reeds bestaande kosten en de overweging om hem in te ruilen.

Mijn doel is om transparant en eerlijk te werken. Alleen dan bouw je aan een langdurige relatie met je klant. Eerlijk en betrouwbaar zijn dan ook kernwaardes van Just-in car service. Blij dat ik u goed en degelijk advies heb kunnen geven, sorry als ik de twijfel daardoor enkel groter gemaakt heb. Hopelijk maakt u een goede afweging voor uzelf en we zien elkaar sowieso in de toekomst weer, met uw nieuwe of huidige auto :-) Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling.

Super service

Graag gedaan en bedankt voor de mooie recensie.

Waarom naar de Dealer,als Just-in Car het kan Fixen!!!

Geweldige monteur.. heeft verstand van auto's en is oprecht. Een echte aanrader.

Hartelijk dank voor deze prachtige woorden en nog mooiere beoordeling. Mijn best doe ik altijd zoals je weet maar ik probeer altijd alles te kunnen en daardoor hoef ik bijna nooit nee te verkopen! Veel veilige kilometers en tot het volgend onderhoudsmoment :-)

Voor de APK alle mankementen vooraf aangegeven en besproken. Tevens uitgelijnd. Auto rijd weer super.

Goed om te vernemen dat de auto weer goed rijdt! Dat is uiteindelijk het doel natuurlijk ook. Blij dat u ook zo tevreden bent, bedankt voor de beoordeling welke erg belangrijk zijn stuk voor stuk. Dus ze worden ook allemaal stuk voor stuk gewaardeerd :-). Veel plezier weer van uw auto.

Super service! Zeer professioneel

Bedankt voor de goede beoordeling. Dit waardeer ik enorm omdat tegenwoordig alles valt en staat met je online beoordeling! Tot een volgend bezoek en veel veilige kilometers gewenst!

in een woord Top

neemt de tijd voor goede persoonlijk uitleg

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Blij om te zien dat mijn methode en aanpak bij u in de smaak is gevallen. Wat ik belangrijk vindt is dat klanten zich welkom voelen, dat je een persoonlijke band op bouwt met de klant en deze zich geen nummer voelt. Dat is naar mijn idee waar kleine bedrijven zich in kunnen onderscheiden van de grote jongens. Veel fijne kilometers gewenst en tot een volgende keer!

Goede service en transparant. Daar hou ik van.

Bedankt voor de mooie recensie, Service en transparantie zijn in mijn ogen het belangrijkste naast eerlijk/betrouwbaar handelen. Blij te lezen dat alles goed was en graag tot een volgend bezoek en veel veilige kilometers toegewenst.

Prettig

Tot nu prima ervaring.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Beoordelingen zijn belangrijk voor mij/mijn bedrijf en elke beoordeling wordt echt super gewaardeerd. Mijn streven is om je ervaring met mijn bedrijf, zoals je gewent bent van mij, altijd goed tot uitstekend te laten zijn. Zoals je zelf ook weet is niks te moeilijk en zelfs buiten werktijd is er in overleg van alles mogelijk. Bedankt voor je vertrouwen weer en tot een volgend bezoek.

Vriendelijk, snel en servicegericht

Prettig

Bedankt voor uw mooie recensie. Elke recensie is even belangrijk voor mij en waardeer ik ook enorm. Ben blij dat ik u en uw voertuig goed heb kunnen helpen naar volle tevredenheid. Ik wens u een fijne kerst toe en een gezond en voorspoedig 2020! Tot een volgend bezoek en veel fijne kilometers gewenst

Prima service!

Volgens afspraak de auto een APK met kleine beurt gegeven. Resultaat was weer prima!

Mooi om te lezen dat alles volgens eerder gemaakte afspraken is uitgevoerd. Ben zelf erg van mening dat vertrouwen tussen een klant en garage enkel groeien kan door dat te doen wat er beloofd is en je houden aan gemaakte afspraken. Communicatie is in deze een belangrijke factor. Veel rijgenot weer gewenst en tot een volgend bezoek. Fijne dagen en een prachtig 2020!

Altijd fijne en eerlijke service echt een topper

Auto voor APK keuring daar gebracht. Prettig en fijn ervaren

Blij dat het bezoek u bevallen is. Tot een volgende keer, veel fijne kilometers gewenst!

Top! Snelle eerlijke service. Op alle vragen die ik had kreeg ik duidelijk en eerlijk antwoord en aanvullend advies. Fijn om te weten dat als je auto gemaakt is dat het meteen goed gedaan word. Ik heb mijn vaste garage gevonden!

Bedankt voor deze mooie woorden, maar het is ook hoe ik erin sta! Een klant heeft vaak weinig of geen technische kennis. Daar moet je proberen begrip voor te hebben en toch alles goed uitgelegd krijgen voor de klant. Zo kan een klant zich ook echt bedenken of deze iets wel of niet wil laten uitvoeren. Daarna het uitvoeren van de werkzaamheden moet in mijn ogen gewoon meteen goed gebeuren, ondersteund door kwaliteitsonderdelen. Doe je dat niet heb je vroeg of laat trammelant en dat willen we beiden niet. Tot slot vindt ik het ook belangrijk altijd eerlijk te zijn en duidelijk zodat een klant weet waar deze aan toe is. Alleen op deze wijze bouw je aan een toekomst samen. Ook ik zie u graag weer in mijn garage voor uw auto en ook dan zal ik u weer vakkundig, eerlijk en transparant helpen.

Helemaal top.

Auto binnen korte tijd weer op nieuwe sloffen.

Zo snel als bij Max (1,88 sec...) lukt het (bijna) niemand. Verder doe ik wel altijd mijn best de wielen zo spoedig mogelijk te wisselen EN u van advies te voorzien indien dit nodig acht na demonteren van de wielen.

Goede service en oplossingsgericht!

De uitlaatsteun was gebroken... een nieuwe uitlaat zou je zeggen. Maar hier werd eerst gekeken naar de andere mogelijkheden zodat ik weer snel onderweg kon zijn. Ze hebben een nieuwe steun gefabriceerd en de nieuwe uitlaat (eigen eens) kan je over paar maanden doen gelijktijdig met de APK. ‘s Middags gebeld en ‘s avonds werd het gemaakt. Ik rij graag vanuit Almere Poort naar Almere Buiten om onderhoud te laten plegen!!

Waar ik kan probeer ik altijd een oplossing te vinden zodat een klant weer snel (tijdelijk) op pad kan. In dit geval is de reparatie goed genoeg om een tijdje te blijven zitten. Bij de APK kijk ik even of het degelijk genoeg is mocht dat blijken van niet vervangen we zoals eerder besproken het onderdeel. Tevens kijk ik altijd eerst naar de mogelijkheden die er zijn alvorens over te gaan tot vernieuwen van een onderdeel. Veel veilige kilometers gewenst en tot de APK!

Alle kosten waren vooraf duidelijk aangegeven.

De offerte vooraf en de uitleg over wat er moest gebeuren was perfect. Geen onvoorziene extra kosten.

Waar ik voor sta, Betrouwbare service! Vooraf krijgt u informatie over wat er gebeuren zou moeten incl. de prijs. Achteraf geen verassingen en in veel gevallen ook foto's van de onderdelen of de onderdelen zelf zodat de klant zelf ook kan zien wat er nou daadwerkelijk is vervangen en waarom. Tot een volgende keer :-)

Professioneel, klantvriendelijk en uiterst behulpzaam.

Professioneel, klantvriendelijk en uiterst behulpzaam.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Justin weet waar hij over praat en denkt mee met de klant, hij heeft al onze auto’s in onderhoud.

Mooie woorden en zeker waar. Ik probeer overal kennis van te hebben, waar ik dat niet heb win ik deze informatie in en maak ik mij dat eigen. Vakkundige kennis noem ik dat! Fijne dagen gewenst!

Zeer klant vriendelijk

Als eerste kennismaking heel goed

Bedankt voor uw mooie woorden! Fijn kennis gemaakt te hebben met u en uw mooie auto. In het nieuwe jaar even een afspraak inplannen om de auto wellicht verder op te pakken en u nog meer te laten genieten van uw voertuig.

Een jong bedrijf met absolute vakmanschap!

Van klein onderhoud met APK tot grote reparaties Justin draait nergens zijn hand voor om! Een topper met een flinke dosis enthousiasme en een waar expert in zijn vakgebied!

Bedankt voor de mooie woorden! Vindt inderdaad niks te moeilijk en doe alles voor de klant op het gebied van zijn/haar voertuig. Service heet dat en daar sta ik achter. Ook vindt ik het leuk wat ik doe dus daar zal alle enthousiasme vandaan komen en de leergierigheid! Tot een volgend bezoek, en veilige kilometers!

Uithangbord voor service!

Vaste klant; altijd vakkundig en op de bal, meedenkend en oplossingsgericht.

Als vaste klant ben je ook voor mijn bedrijf erg waardevol. Deze relatie bereik je echter enkel door in de eerste plaats goed werk te leveren, maar daarnaast ook de service te verlenen waardoor de klant je onderscheidend vermogen ziet. Gelukkig kan ik je telkens weer van goede service voorzien en sta ik ook buiten de openingstijden, waar kan, klaar voor jou maar ook mijn overige klanten! Tot een later moment en veel veilige kilometers weer!!

Top service

Bedankt, mijn streven is altijd uitstekend, een 10, het hoogst haalbare. Ben blij dat het bij dit bezoek wederom gelukt is :-) Tot een volgende keer!

eerlijk en snel

Just-in car service is een betrouwbare garage, Hier wordt je eerlijk behandeld.

Eerlijk en betrouwbaar zijn mijn kernwaardes! Alleen op die manier bouw je aan een langdurige relatie met de klant. Fijn dat de ervaring uitstekend is.

Voor de 1e keer mijn auto bij Just-in car service gebracht. Ik had zelf onderdelen besteld en meegebracht en dat was totaal geen probleem. Just-in car service heeft een goede prijs kwaliteit verhouding, is vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar. Hier kunnen veel garages nog van leren. Zeker een aanrader! Volgend jaar breng ik mijn auto hier zeker terug. Mijn auto is weer helemaal top! Heel erg bedankt!

eigen spullen meenemen is tegenwoordig "hip". Een garage bedrijf zou mee moeten gaan met trends van vandaag de dag. Echter moet de klant ook goed voorgelicht worden over diverse zaken als garantie, kwaliteit, prijs/uurloon. In dat geval is er achteraf ook geen discussie mogelijk. Alles valt en staat met eerlijk en betrouwbaar handelen. Alleen zo heb je een langdurige band met een klant! tot een volgend bezoek!

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252