Top service!

Justin neemt enorm de tijd om het probleem aan te pakken en is super sociaal in omgang. Ik voel mij echt gehoord en serieus genomen en ik kom zeker weer terug zodra ik weer problemen heb! Top bedrijf!

Bedankt voor de mooie woorden. Mijn filosofie is dat de tijd nemen, luisteren naar de klant en een sociale jongen zijn bijdraagt aan een positieve beleving. Tevens als je luistert en de tijd neemt kom je erachter wat een klant belangrijk vindt, los je dat op dan is dat de klant meer waard dan dat er een onderhoudsbeurt is uitgevoerd. Hoop voor jou dat je een lange tijd weg blijft, doordat je geen problemen hebt :-D. Maar voor een bakkie koffie of thee ben je altijd welkom ;-). Mocht er onverhoopt toch wat zijn, je weet me te bereiken ook buiten werktijd!

A very goid choice for services and car repair.

Pofesionist and reliable...I trully recommand to everyone.

thnx for the nice words you wrote. It's been my pleasure to help you out and happy to fix the car on time. Take care safe journey and we will speak each other later again.

top service!! goede vakman, behulpaam, professional

top

Bedankt voor de beoordeling, ben blij dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Was even tobben maar is gelukt. Binnenkort deel 2 even inplannen en dan kan ook jij weer voor de volle 200% genieten van de mooie wagen :-)

Technische hoogstandje hier bij Just-in Car services

Bedankt voor de recensie en graag tot een volgende keer!

Goeie jongen, werkt hard, eerlijk en een geweldige betaalbare service

Service en kennis zijn bovengemiddeld, echt een top garage..

Super bedankt, leuk dat je zo enthousiast bent geworden van mij en mijn bedrijf. Probeer altijd zo eerlijk mogelijk te werken en enkel dat te doen wat nodig is, zoals bij jou ook bewezen is:-). Graag tot een volgende keer en rij weer veilig vrolijk rond :-)

Vakman, punt

Vriendelijk en vakbekwaam

Leuk te lezen dat mijn werk je bevallen is! Graag tot een volgende keer.

Verstand van zaken!

Vakkundig!

Bedankt voor de mooie recensie, deze waardeer ik enorm omdat het erg belangrijk is voor mijn bedrijf. Altijd leuk als ik mijn kennis kan en mag delen met een liefhebber van een bijzondere auto/automerk. Sta graag klaar voor u bij een volgend moment. Veel plezier van uw auto!

De eigenaar is een professional

Een goede test, goede oplossing en een goed resultaat.

Bedankt voor de mooie woorden, zoals uitgelegd toen u er was werk ik graag strak en duidelijk. Zo weet een ieder waar die aan toe is en is er geen misverstand achteraf. Ben blij dat ik u heb kunnen helpen en graag zie ik u terug bij een volgend moment. Veel plezier en veilige kilometers gewenst.

Goede ervaren monteur, werkt goed en netjes en legt goed uit wat er wel of niet moet gebeuren aan de auto. Service is goed.

Uitleg en transparantie is key in mijn onderneming. Ben zelf van mening dat je dan werkt aan een vertrouwensband en een klant duidelijk weet wat er wel en niet gedaan moet/hoeft te worden. Graag tot een volgend bezoek en ook dan sta ik u weer vakkundig voor u klaar!

Zoals altijd weer uitstekend

Zoals altijd weer perfect idealen service

Zoals vaker, SUPER bedankt voor je klandizie en je beoordeling! Fijne kilometers gewenst en tot een volgend bezoek. Geniet van je goed werkende achterwisser:-)

Mooie beoordeling super! Bedankt daarvoor, erg belangrijk vind ik dat altijd. Groetjes thuis:-)

Goede en eerlijke garage met meedenkend vermogen!

Een garage die met je meedenkt is altijd fijn, zeker als je kennis maar mondjes matig is. Er word geadviseerd wat precies te repareren / vervangen wat écht nodig is en wat eventueel ook later kan. Ook word er gekeken wat de voorkeuren zijn van de klant op basis van rijeigenschappen, erg fijn!

Overleg, transparantie en advies. Dat vind ik belangrijk en fijn werken, ben blij dat deze aanpak ook aangenaam is overgekomen bij jou en dat je tevreden bent. Belangrijk is te kijken naar de situatie, elke klant en zijn situatie is anders. Gebruikt iemand zijn auto veel of juist weinig? Dan is daar een andere aanpak nodig om de auto goed en gezond te houden. Bedankt dat je de moeite neemt om uit Den Bosch bij mij klant te zijn! waardeer ik enorm.

Ontzorgen en meedenken

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Voor alles een oplossing!

Bedankt voor de mooie woorden! Nee is bij mij zelden een antwoord. Altijd opzoek naar een oplossing voor iedereen. Dat is ook een stukje service in mijn ogen. Tot een volgende keer ;-)

Top service

Snelle service, helder uitgelegd, mooie prijs

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat de auto direct in orde was en graag tot de volgende keer. Hou elke 2 weken even de profielen in de gaten (als je de banden spanning ook even checkt zoals zou moeten..;-) ook altijd welkom om dat bij mij te doen once in a while) Tot een volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in mij en mijn bedrijf.

Fijne communicatie en top service

Goede eerste ervaring met Just-in Car Service. Ik kom zeker terug voor verder onderhoud in de toekomst.

Even snel een APK tussen door, of dat mogelijk was... ik maak het mogelijk, waar kan natuurlijk. Bedankt voor de beoordeling deze wordt echt stuk voor stuk gewaardeerd door mij. Beoordelingen zijn namelijk echt super belangrijk voor mijn bestaan en daar is deze een onderdeel van. Graag tot een volgende keer en sterkte in deze rare tijd!

prima op alle punten

middels proefrit samen vastgesteld wat de oorzaak van de storing was, duidelijke afspraak wat de beste oplossing was en conform afspraak uitgevoerd. Als kers op de taart bij oplevering weer samen een proefrit om te checken of alles naar tevredenheid is opgelost. Prima

Bedankt voor de beoordeling, persoonlijk vindt ik het super belangrijk om te luisteren naar de klant. U gaf aan het probleem vaker gemeld te hebben bij een andere garage en dan (heb ik geleerd) pak ik dit anders aan dan als u voor het eerst een klacht waarneemt. Door samen te rijden stellen we samen vast wat exact de klacht is, soms is dit een bedieningsfout of een instellingsfout. Dit geval was het een technisch mankement welke we hebben ondervonden en met de juiste technische kennis goed onderbouwd. Vervolgens hebben we een plan van aanpak gemaakt en heb ik de auto in orde gemaakt voor u. Omdat u aangaf vaker problemen gehad te hebben wil ik het zekere voor het onzekere nemen en met u vaststellen of het probleem echt is opgelost. Zodoende slaap ik beter en rijdt u met een prettig gevoel weer naar huis. Mocht er in de toekomst iets zijn hoop ik u graag terug te zien, u heeft mijn telefoonnummer dus mocht u in het buitenland zijn mag u mij alsnog altijd raadplegen voor technische advies! Veel veilige maar vooral comfortabele kilometers toegewenst.

Betrouwbaar, duidelijk, klantvriendelijk

Afgelopen week was mijn eerste ervaring met Just-in maar ik heb alle vertrouwen en ben bijzonder tevreden over de service en het op korte termijn kunnen inplannen voor een afspraak om het euvel te verhelpen. Prima geholpen en ik vond je een enthousiaste man die vol passie over zijn werk verteld 😀👍🏼

Super leuk om dit te lezen, bedankt! Elke beoordeling is er één maar elke beoordeling wordt wel echt stuk voor stuk gewaardeerd. Mijn werk is mijn hobby welke ik heb mogen leren bij een prachtig bedrijf (Porsche Amsterdam) de discipline en de standaarden die ik daar heb geleerd hebben mij gemaakt tot wie ik nu ben. Praten over het werk doe ik graag omdat ik het oprecht echt super leuk vindt, niet altijd natuurlijk, meestal wel! Als er dan een klant lang komt, in dit geval u, met een probleem probeer ik altijd een oplossing te bedenken. Dan wel op basis van ervaring en anders door middel van rond vragen/bellen. Heb inmiddels veel connecties bij diverse bedrijven waar ik het een en ander kan en mag vragen. Graag zie ik u dan ook spoedig terug zodat we de auto van 90% naar 100% kunnen brengen.

Ik ben goed geholpen

De service was goed een vriendelijk.

Bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling. Elke beoordeling is erg belangrijk voor mij en wordt daarom ook echt gewaardeerd door mij. Ik probeer iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen en ben blij dat dat bij u ook weer is gelukt. We spreken elkaar spoedig weer, veel plezier weer met uw leuke auto!

Bedankt voor deze mooie reactie, de klus uitvoeren voor jou aan jouw auto was een eer. Waar je de keuze had koos je toch voor mij en dat waardeer ik enorm! Je weet me te vinden en als er iets is hoor ik je en zal ik je wederom eerlijk en transparant helpen zoals je van me gewend bent. Succes deze periode en tot later.

Op Justin kan ik rekenen

Super bedankt voor deze mooie woorden! Excuus voor de ongemakkelijke start van de klus, maar uiteindelijk is alles netjes opgelost dacht ik! Ben blij dat ik op deze wijze zie dat u tevreden bent met mijn service, ik sta altijd klaar voor mijn klanten zoals gemerkt! Graag tot een later moment na al deze ellende die zich momenteel afspeelt hopelijk ben u en uw familie gezond en spreken we elkaar in betere tijden!

Snel en naar wens geholpen.

Bedankt voor de mooie beoordeling, dit is erg belangrijk voor mijn bedrijf en hecht hier echt waarde aan. Graag tot een ander moment en veel veilige kilometers gewenst!

Bedankt voor de beoordeling!

Uitstekende kwaliteit en service ver boven verwachting.

Just-in car service is een garage die je niet meer gauw vindt. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit, service en vakmanschap. Dit is geen onzin garage, hier worden auto's van alle klasse verzorgd. Justin als je mee leest, ontzettend bedankt aan de reparatie en onderhoudsbeurt aan mijn Audi RS.

Uiteraard lees is elke reactie en geef ik daar zodra ik een moment daarvoor vindt een persoonlijke reactie op. De persoonlijke reactie geef ik omdat ik het erg waardeer dat klanten de tijd nemen mij een beoordeling te geven welke erg belangrijk zijn voor mijn bedrijf. Blij dat de service die ik geboden heb aan de auto prettig is ervaren. Tevens ook mooi om te lezen dat mijn aanpak en knowhow gewaardeerd wordt. Graag tot ziens en voor nu veel veilige kilometers met je prachtige RS jongen!

betrouwbare garage

Goed en deskundig advies na vakkundig nalopen van mijn Suzuki alto, over de te verwachten en reeds bestaande kosten en de overweging om hem in te ruilen.

Mijn doel is om transparant en eerlijk te werken. Alleen dan bouw je aan een langdurige relatie met je klant. Eerlijk en betrouwbaar zijn dan ook kernwaardes van Just-in car service. Blij dat ik u goed en degelijk advies heb kunnen geven, sorry als ik de twijfel daardoor enkel groter gemaakt heb. Hopelijk maakt u een goede afweging voor uzelf en we zien elkaar sowieso in de toekomst weer, met uw nieuwe of huidige auto :-) Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling.

Super service

Graag gedaan en bedankt voor de mooie recensie.

Over Just-in Car Service

Just-in Car Service is een jong ambitieus autogaragebedrijf in Almere waar uitstekende service en kwaliteit DE standaard is. Kwaliteit wordt gewaarborgd door gebruik van enkel en uitsluitend kwaliteitsvervangingsonderdelen. Door kennis van zaken wordt u goed en doeltreffend geholpen. Met vriendelijke groet, Justin Stradmeijer Just-in car service Hefbrugweg 12 unit 21 1332AN Almere 036-5257988 / 06-14269252