Prettig geduldig.

Mooi terrein. Schoon. Heel prettige verkoper.

Alleen maar goede ervaringen.

Ik heb erg goede ervaringen met auto bedrijf van Jos Priem! Ik heb daar 7 jaar geleden een auto gekocht voor een geweldige prijs, en ga deze volgende week daar weer inruilen om een andere te kopen. Ik denk dat dat genoeg zegt! Ik heb veel vertrouwen in dit bedrijf want ze hebben mij nog nooit teleur gesteld!

Perfecte persoonlijke service!

Op autobedrijf Jos Priem kun je altijd bouwen. Goede service, eerlijke adviezen. 3 (bedrijfs)auto’s bij Jos in onderhoud. En ook een eventueel volgende auto of bus gaat daar vandaan komen.

Als ik weer een auto wil kopen, koop ik hem bij Gen Jos.

bekwame jongen, goede man. In ieder geval heeft hij sowieso geen uitgebreide kennis van auto's. Op mijn navagasi-vraag kon ik geen duidelijk antwoord krijgen. Ook over het reservewiel kon ik niet genoeg antwoorden krijgen. Geen probleem.

Jos Priem denkt altijd mee!

Ik ben al meer dan tien jaar klant bij Jos Priem, omdat Jos Priem altijd meedenkt. Hij vraagt door, adviseert wat bij je past en stelt geen onnodige dingen voor. Heel blij mee!

Leuke vent met eerlijke informatie!

Tot dusver goed gesprek, wachten nu op de levering.

Keurig bedrijf

Komt afspraken goed na, verkoper is kundig en kan reëel onderhandelen.

• Service N.v.t.

Het terug komen waard.

Werd goed ontvangen, een praatje gemaakt daarna goed geholpen met de proefrit alles werd duidelijk uitgelegd. Na de proefrit de officiële dingen afgehandeld dit verliep ook soepel

vriendelijk bedrijf netjes en vriendelijk geholpen

Fijne ontvangst en goede service

Fijn geholpen en proefrit mogen maken en kop koffie na afloop.

Goede service en vriendelijk

Goed en netjes geholpen, kregen goede en duidelijke uitleg. Kortom we zijn zeer tevreden en houden zijn auto's in de gaten op zijn site. Je weet maar nooit

Fast and effective

Fast and reliable

Vriendelijk, deskundig en rustig.

Je wordt vriendelijk ontvangen, deskundig en enthousiast te woord gestaan en er wordt de tijd voor je genomen.

Goed geholpen en goede service

Prettig

Lang gezocht naar de juiste gezinswagen voor een nette prijs, gevonden bij Jos Priem.

Prima geholpen, communicatie en verkoopproces verliep soepel. Kijk uit naar vele veilige kilometers in onze nieuwe wagen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Maakt zijn belofte waar

Met Mick van Jos Priem de aankoop afgerond voor de auto van onze zoon. Mick heeft ons prettig geholpen, eerlijk te woord gestaan en is zijn belofte nagekomen. De service die werd geleverd na het ophalen van de auto (in ons geval zat er geen garantie bij de auto) was netjes conform de belofte van Mick.

Duidelijke afspraken. Snel en goed geholpen.

Prettige, flexibele benadering door verkoper

Ondanks spontane ingeving om langs te gaan was het mogelink om een proefrit te maken. Geen gedoe, gewoon kopie rijbewijs en gaan. Koopproces was daarna vlot geregeld met duidelijke afspraken.

Goede garage goed geholpen

Goede inruilprijs voor mijn auto. Zeer tevreden met de gekochte auto. Goed o dehandelwn met Jos Priem. Gewoon eerlijk

Kwaliteit voorop

Prettig

Vriendelijk en goede service

Hartelijk ontvangen en een goede uitleg over de verschillende mogelijkheden.

Zeer tevreden met hun service en mijn aankoop! Super bedankt!

Goede service aardig personeel

Ik ben goed geholpen

Nette auto, goed en vriendelijk geholpen.

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!