Erg tevreden!

Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Top service! Ze weten veel over de auto’s en kunnen al je vragen beantwoorden. Ik heb hier laatst mijn eerste autootje gekocht en hij ziet er uit als nieuw, super tevreden mee!

Good, professional, flexible service

Good, professional, flexible service

• Would you recommend us? Yes

Blij met mijn nieuwe auto

Heel erg bendankt voor de goede service, ben echt blij met de auto,. Wesley was super aardig ;)

• Service N.v.t.

Prettig contact

Auto voldoet aan verwachting, prettig contact. Prima bedrijf!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Gewoon goed

Aardige jongens en goed geholpen . Ik ga zekker nog een keer lang als weer een andere auto wil hebben

Vriendelijk en to the point

Jos en wesley zijn vriendelijk en bereid tot meedenken in de mogelijkheden voor de beste resultaten voor beide partijen,super bedrijf

Zeer goede service bij aankoop auto (verkoper Wesley)

Vriendelijk, kennis van zaken, komt afspraken na, goede samenwerking met garage elders. Nodigt zeker uit om terug te komen.

Fijn en deskundig geholpen

Verkoper nam de tijd en totaal geen opdringerige verkoop. Goed geholpen en geadviseerd.

Top service!

Adequaat prettig betrouwbaar behulpzaam personeel Ze weten wat er in huis staat en voldoen ad behoefte vd klant

Heel erg blij met onze aankoop en de service!

Wij hadden een goede klik met de verkoper.

Zoals boven vermeld hadden wij een goede klik met de verkoper. Daar is dan alles mee verteld

Slechtste ervaring ooit.

Eind december een Alfa Romeo 147 bij Jos Priem gekocht ter inruil van mij Ford Fiesta. De prijs was redelijk maar niet onderhandelbaar en maar €200 voor mijn Ford als inruilwaarde. Na 2 dagen bleek de bobine kapot te zijn alsmede de achtervering. Schade = €800 reparatiekosten waarin Jos Priem geen enkele compensatie wilde uitkeren. 2 dagen erna pech op de snelweg omdat de hele auto uitgevallen was bij 130 km per uur. Het mankement bleek een defecte cilinder in de motor. Jos Priem gaf niet thuis toen ik hem vroeg de koop ongedaan te maken. Ook enige tegemoetkoming in de schade heb ik nooit gekregen. De Ford Fiesta werd voor het belachelijke bedrag van €1000 te koop aangeboden terwijl Martijn de verkoper mij garandeerde er nooit meer dan €500 voor te krijgen. Jos Priem is een grote boevenbende. Wel geld incasseren maar wanneer er een defect is geen enkele medewerking verlenen. Echt een zielige bedoeling en iedereen in de regio Utrecht en Amsterdam is gewaarschuwd voor deze oplichter. Daarnaast is ook nog een bericht naar Radar en Marktplaats gestuurd over deze oplichtingspraktijken.

Een hele goede service!

Ik heb in Mei een mooie Merc. A klasse gekocht bij Jos Priem, er was één misverstand over de garantie welke niet persé door de medewerker van Priem kwam maar wellicht door onoplettendheid van mijzelf, dit werd echter keurig opgelost. Daarna ben ik nog 2 x terug geweest en beide keren werd ik op mijn wenken bediend. Dus, helemaal top, ik kun u autobedrijf Jos Priem en zijn vriendelijke behulpzame medewerkers van harte aanbevelen!

Aardige mensen, vriendelijk geholpen en niet opdringerig.

Net bedrijf Keurig geholpen door Wesley. Niet opdringerig je kunt de tijd nemen om de auto te bekijken en proefritje maken. Aflevering ook super alles uitgelegd gewoon fijn .

goed en vriendelijk ontvangen en alles goed uitgelegd over de betreffende auto

voldoende, een redelijke ervaring

Netjes geholpen door rustige vriendelijke jongeman, Martijn. Niet opdringerig, gaf ons de ruimte om rustig te kijken en na te denken. Mooie nette auto gekocht voor een goede prijs, wij zijn tevreden.

Goed Fijne afhandeling

Zowel de aan en inkoop van de auto verliep soepel en vriendelijk. Puntjes van aandacht werden goed afgehandeld.

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe gebruikte auto.

Een paar maanden geleden hier een mercedes gekocht van 16 jaar oud. Het is altijd even afwachten of zo\'n auto geen mankementen heeft. Maar de auto rijdt heerlijk en ziet er nog keurig uit. Onlangs apk laten keuren en niets bijzonders tegen gekomen. Heel erg bedankt voor deze prachtige wagen.

Vanaf het eerste telefonisch contact tot aan de koop altijd keurige service ontvangen. Auto zag er bij aankomst netjes uit. Nu hopen dat we er lang plezier van gaan hebben.

I\'m an American ex-pat that needed a car. Sadly, my Amsterdam friend did most of the talking for me so I can\'t speak as to their expertise, although I imagine based on the quality of the cars that they know their stuff. I could easily tell that their service was great and I was very satisfied with their prices. I bought a very cheap car at first (because I wasn\'t sure how long I would be staying in the Netherlands) and then later came back for a better one. Both vehicles ran well and I was very satisfied.

• Deskundigheid N.v.t.