Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf Jos Priem

Autobedrijf Jos Priem is het mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven. Ons bedrijf is gevestigd in Vinkeveen, vlak langs de A2 in Midden Nederland. Door de centrale ligging is een bezoek aan ons bedrijf snel gerealiseerd. Wij zijn gespecialiseerd in de aan- en verkoop van goede en betrouwbare occasions. Naast verkoop bieden wij ook APK, onderhoud en reparaties (alle merken incl uw lease auto) en schadeherstel in eigen beheer. U kunt voor alle voorkomende werkzaamheden bij ons terecht 'one stop shop'. Wij werken standaard met garantie op de uitgevoerde werkzaamheden. Ons doel is het aanbieden van een autototaal concept waar u terecht kunt voor alle voorkomende auto gerelateerde handelingen. Wij streven naar een hoog klantentevredenheid en helpen u graag bij het maken van de juiste keuzes. U krijgt bij ons goed en deskundig advies. Ons team staat u vriendelijk en correct te woord. Tot ziens bij Autobedrijf Jos Priem!