Zeer goede service bij aankoop auto (verkoper Wesley)

Vriendelijk, kennis van zaken, komt afspraken na, goede samenwerking met garage elders. Nodigt zeker uit om terug te komen.

Fijn en deskundig geholpen

Verkoper nam de tijd en totaal geen opdringerige verkoop. Goed geholpen en geadviseerd.

Top service!

Adequaat prettig betrouwbaar behulpzaam personeel Ze weten wat er in huis staat en voldoen ad behoefte vd klant

Heel erg blij met onze aankoop en de service!

Wij hadden een goede klik met de verkoper.

Zoals boven vermeld hadden wij een goede klik met de verkoper. Daar is dan alles mee verteld

Slechtste ervaring ooit.

Eind december een Alfa Romeo 147 bij Jos Priem gekocht ter inruil van mij Ford Fiesta. De prijs was redelijk maar niet onderhandelbaar en maar €200 voor mijn Ford als inruilwaarde. Na 2 dagen bleek de bobine kapot te zijn alsmede de achtervering. Schade = €800 reparatiekosten waarin Jos Priem geen enkele compensatie wilde uitkeren. 2 dagen erna pech op de snelweg omdat de hele auto uitgevallen was bij 130 km per uur. Het mankement bleek een defecte cilinder in de motor. Jos Priem gaf niet thuis toen ik hem vroeg de koop ongedaan te maken. Ook enige tegemoetkoming in de schade heb ik nooit gekregen. De Ford Fiesta werd voor het belachelijke bedrag van €1000 te koop aangeboden terwijl Martijn de verkoper mij garandeerde er nooit meer dan €500 voor te krijgen. Jos Priem is een grote boevenbende. Wel geld incasseren maar wanneer er een defect is geen enkele medewerking verlenen. Echt een zielige bedoeling en iedereen in de regio Utrecht en Amsterdam is gewaarschuwd voor deze oplichter. Daarnaast is ook nog een bericht naar Radar en Marktplaats gestuurd over deze oplichtingspraktijken.

Een hele goede service!

Ik heb in Mei een mooie Merc. A klasse gekocht bij Jos Priem, er was één misverstand over de garantie welke niet persé door de medewerker van Priem kwam maar wellicht door onoplettendheid van mijzelf, dit werd echter keurig opgelost. Daarna ben ik nog 2 x terug geweest en beide keren werd ik op mijn wenken bediend. Dus, helemaal top, ik kun u autobedrijf Jos Priem en zijn vriendelijke behulpzame medewerkers van harte aanbevelen!

Aardige mensen, vriendelijk geholpen en niet opdringerig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf \r\nKeurig geholpen door Wesley. \r\nNiet opdringerig je kunt de tijd nemen om de auto te bekijken en proefritje maken.\r\nAflevering ook super alles uitgelegd gewoon fijn .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en vriendelijk ontvangen en alles goed uitgelegd over\r\nde betreffende auto

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen door rustige vriendelijke jongeman, Martijn. Niet opdringerig, gaf ons de ruimte om rustig te kijken en na te denken. \r\nMooie nette auto gekocht voor een goede prijs, wij zijn tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed\r\nFijne afhandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel de aan en inkoop van de auto verliep soepel en vriendelijk. Puntjes van aandacht werden goed afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe gebruikte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar maanden geleden hier een mercedes gekocht van 16 jaar oud. Het is altijd even afwachten of zo\'n auto geen mankementen heeft. Maar de auto rijdt heerlijk en ziet er nog keurig uit. Onlangs apk laten keuren en niets bijzonders tegen gekomen. Heel erg bedankt voor deze prachtige wagen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste telefonisch contact tot aan de koop altijd keurige service ontvangen. Auto zag er bij aankomst netjes uit. Nu hopen dat we er lang plezier van gaan hebben.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I\'m an American ex-pat that needed a car. Sadly, my Amsterdam friend did most of the talking for me so I can\'t speak as to their expertise, although I imagine based on the quality of the cars that they know their stuff.\r\n\r\nI could easily tell that their service was great and I was very satisfied with their prices. I bought a very cheap car at first (because I wasn\'t sure how long I would be staying in the Netherlands) and then later came back for a better one. Both vehicles ran well and I was very satisfied.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen met een goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken doen, afspraken zijn netjes nagekomen. goede prijs/kwaliteit verhouding. Was de moeite waard om er een stukje voor te rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie zaak, flexibel, prima service, snelle reactie via WA.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een plezier om hier een auto te kopen, super service, prima contact ook via app. Alles was snel en goed geregeld. A. B. Uit Gorinchem

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobedrijf, waar met je meegedacht wordt! Het kan tot voorbeeld fungeren voor andere bedrijven. Al diverse jaren goede zaken kunnen doen, door verschillende auto\'s via JP aan te schaffen. Bij problemen ben je niet een klant op afstand, maar wordt er naar een passende oplossing gezocht, zodat er een win-win situatie ontstaat. Zeer aan te bevelen!\r\nGeen dure voorzieningen, die de klant uiteindelijk zelf moeten betalen, maar een no-nonsense cultuur. Ga zo door!