Fijn geholpen en de auto in overleg ook snel op kunnen halen. Auto

Er wordt naar je geluisterd!

Bij onze zoektocht naar een ander auto zijn wij zeer goed geholpen. Na het bespreken van onze wensen kwamen we uit op een auto die daarbij past, in dit geval een Outlander. Er werd een tijdje gezocht om de juiste auto te vinden en deze werd dus ook werkelijk gevonden. Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe auto en vooral ook met het meedenken, de aandacht en service van Jos! Dank je wel!

vriendelijke en goede service verlenend bedrijf.

telefonisch en persoonlijk werd ik vriendelijk ontvangen. de wijze waarop je wordt begeleid bij de aankoop van de auto is professioneel en toegankelijk. wat me vooral deed besluiten om de auto aan te schaffen is het vertrouwen dat de verkoper bij me wekte.

Prima geslaagd. Geen flauwe verkooppraatjes

Niet gedacht nog ooit zo’n behulpzaam bedrijf tegen te komen. 👍

Uitstekende service/ Kennis van zake

Mijn wensen kenbaar gemaakt aan Jos Priem en in korte periode een auto aangeboden gekregen die aan al mijn wensen voldoet. Jos onderhoudt op prettige wijze het contact, geeft goed advies en heeft de auto in keurige staat opgeleverd. Ook in de periode na aanschaf stond hij open voor mijn opmerkingen en, alhoewel ik waarschijnlijk niet de meest makkelijke klant ben, is er altijd zeer correct gereageerd, snel gehandeld en is er perfect service verleend. Ik ben uitermate tevreden met mijn auto en beveel Jos Priem bij een ieder aan.

Prima geholpen

Prettig geholpen. Auto(s) zien er piekfijn en super netjes schoongemaakt uit! Veel marge in het afdingen was er (helaas) niet. In eerste instantie lukte de betaling met mobiel via bank niet, omdat we onze 'digipas' niet bij ons hadden. Tip: zorg dat er van -alle- banken zo'n dingetje ligt als backup-service om een nog snellere afhandeling mogelijk te maken. Tank was bijna leeg en is nog wel met een aantal liters bijgevuld voordat we de auto definitief kwamen halen, zodat we zeker de terugweg zouden halen.

• Service N.v.t.

zeer goed

keurig geholpen, op de verzoeken gaande de aankoop van de auto

Scherpe prijs voor koop en verkoop.

Leuk bezoek, uitstekend geholpen en een geslaagde aankoop gedaan.

Op een ontspannen manier een auto besproken en getest.

Prima bedrijf

Prima service geen op gedwongen verkopers Eerlijk

Fijne ervaring bij het kopen van een auto

Goede vriendelijke verkopers..nette voorraad.. en luisterend oor voor je wensen.. geen sjonnies!

De service is prima

Heeft een prachtige auto geleverd !! Waar wij zeer tevreden mee zijn

Tevreden

Tevreden klant.

Wij zijn vlot en correct geholpen

Wij zijn vlot en correct geholpen

Een gastvrije en vriendelijke ervaring.

Na veel zoeken op internet dit autobedrijf gevonden via AutoTrack. Referenties waren goed! Site ook duidelijk en overzichtelijk. Er werd snel gereageerd op mijn Whatsappje. Op maandag wezen kijken en het was geen probleem om even een proefritje te maken. Een lekkere bak koffie erbij. Geduld en een luisterend oor maakte het voor mij een fijne gastvrije en vriendelijke ervaring. Mijn auto makkelijk kunnen inruilen en daar nog een mooie prijs voor gekregen. Op woensdag de auto al op kunnen halen en na al het papierwerk wat zeer snel geregeld was kon ik met mijn nieuwe auto op weg naar huis. Tip voor toekomstige kopers, zorg dat je de auto al hebt verzekerd en je limiet hebt aangepast. Dit maakt het makkelijker en je bent binnen een half uur met je nieuwe auto weg! Heren, ontzettend bedankt!! Ik ben echt super blij met mijn nieuwe VW UP!! Groetjes Ruth

Fantastisch!!!

Top dienstverlening zeer betrouwbaar en vriendelijk. Bedankt voor alle hulp en adviezen!

Goede uitleg en zeer vriendelijk en neem de tijd voor je. Fijn geholpen door Martijn.

Zeker aanraden naar andere mensen om een auto te kopen .

Mijn ervaring is goed

Goed en ervaren personeel, ben ‘n tevreden klant. VG Yvonne de Bruijn

Prima service, alles word ter plekke voor je geregeld. Zeer vriendelijke verkoper (Wesley) Zeer tevreden naar huis!

Goed geholpen. Alles naar wens.

Goed geholpen. Snelle reactie op m’n vragen/appjes.

Helemaal 100% goed verzorgde inruil en aankoop van auto!

Een auto kopen bij Jos Priem is gewoon een prettige bezigheid. Je wordt goed ontvangen en geholpen. Geen opdringerig gedoe Dit is mijn derde of vierde auto al bij Jos!

Goede service voor een redelijke prijs

Ken het bedrijf al jaren. Prettig zaken mee te doen. Goede service. Duidelijk in wat je mag verwachten en ze leveren wat is toegezegd.

Zeer prettig en vakkundig.

Ben zeer tevreden want heb nu mijn tweede auto hier gekocht.

Aardig personeel, ruime keuze en gedegen service.

Na alle andere recenties gelezen te hebben. Zoals verwacht!

Van het eerste telefoongesprek met Wesley, tot aflevering van de citroen C4 Picasso, heel prettig. Auto is keurig afgeleverd.