Mooi bedrijf

Top service

Zakelijk met goede informatie.

No-nonsense bedrijf met een leuke voorraad!

Uitstekend geholpen door Max en Wesley. Ze zijn geduldig, open en direct. Hopelijk ga ik veel plezier beleven aan de nieuwe auto :)

ze zijn erg behulpzaam klantvriendelijk netjes. ze geven eerlijk antwoord op je vraag dat vond ik fijn .

No nonsens bedrijf

Leuk bedrijf, vriendelijke medewerkers, goede en geen overdreven benadering, to the point. Helaas heeft men zich niet voor 100% verdiept in het te verkopen product, waardoor op vragen niet altijd accuraat gereageerd werd. In grote lijnen, een goed bedrijf die oog heeft voor suggesties.

Een net bedrijf met ruime keuze zeker aan te raden.

Goed, netjes en snel geholpen.

Klant vriendelijk

Het was voor mijn eindje rijden. Maar wel de moeite waard je word r goed geholpen. Service is prima koffie staat klaar. Nemen de tijd voor je. Kort om goeie ervaring.

Betrouwbaar en snel geholpen

Aardig personeel, het voelde vertrouwd. Ook voor onderhoud snel geholpen en voor extra punten voor apk, goed overlegd!

Leuke mensen vriendelijk geduldig Top

Goed geholpen komen eerlijk over

Vriendelijk en correct.

Prima geholpen,..hier neemt men wel de tijd voor de klant. Geen hijgende verkoper in je nek... lekker bakkie koffie erbij. Kijk ...zo hoort het.!! Dit is mijn garage.

Correct en top! Ga zo door!

Gebeld, duidelijke afspraak, auto werd voor ons gereserveerd en na bezoek meteen auto mee kunnen nemen. De verkoper is een topper, heel aardig en duidelijk. De prijs is vergeleken met andere bedrijven ook veel realistischer! Met andere woorden: product, service en prijs in geheel: geweldig!!

Netjes geregeld

Auto gekocht en daar bleek achteraf geen Cruise controle op Te zitten . Is netjes door Jos opgelost daar zijn we blij mee . Verder een fijne auto

Zeer prettige verkoop proces

Klantvriendelijk, geduldig, aardig, etc.

zeer klantvriendelijk

Zeker aan te raden

Tot nu toe ben ik zeer tevreden met de gang van zaken

Ik ben bezig om bij Jos Priem een auto te kopen. Tot nu toe zijn er geen dingen geweest waaraan ik mij gestoord heb of dat niet liep zoals het eigenlijk had moeten lopen. Kortom: zeer professioneel en klantgericht.

Mooi bedrijf. Mooie autos. Zeer vriendelijke medewerker. Zeer lekkere chocomelk :) Kortom zeker aan te raden En super blij met me nieuwe auto. Bedankt

Mooi bedrijf

Echt een keurig bedrijf. een aanrader!! Goed telefonisch contact voor af en bij het op halen van de auto. Leuke vriendelijke jongens Ik kan niet anders zeggen. Ga zo door 👍 Met vriendelijke groet Andries. Uit het hoge noorden

Prima!

Zeer aardig personeel, niet opdringerig, goed geholpen en snelle respons op vragen per app.

Netjes en vriendelijk geholpen

Auto gekocht. Bij de rit naar huis erachter gekomen dat er een mankement was. Na gebeld te hebben is dit kosteloos vervangen

Goed geholpen, er word ruim de tijd voor je genomen. Erg vriendelijk!

Super service!

Ik heb meestal met autohandelaren dat ze latente criminelen zijn. Hier bij Jos Priem echter niet. Ik was op weg om mijn auto in te ruilen. Echter vlak voor Vinkeveen stopte deze ineens. Gebeld en mocht hem naar hun laten slepen. Auto mee proef gereden maar moest nog paar dingen aan gebeuren. Werd voor mij gedaan en omdat ik geen vervoer had naar mijn woonplaats kreeg ik een gratis leenauto mee!Heb hiermee kunnen rijden een dikke week. Deze service is redelijk uniek in deze branche. Geef geen 5 sterren omdat mijn vriendin ook haar auto wilde inruilen en daar een bizar laag bedrag voor kreeg.Toch kun je hier met een gerust hart een auto kopen!

Leuk netjes gehandelt

Moet dat nog afwachten. Net daar een auto gekocht leuk en netjes gehandelt

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

De service was goed en vriendelijk. Alles werd goed afgehandeld met geduld. Mooie auto's hebben ze staan en worden goed aangeleverd. Kon mijn auto meteen mee nemen en ben er erg blij mee.

Goed bedrijf

Vriendelijk personeel. Goed geholpen. Ze denken met je mee. 👍

Zeer prettig, alle ruimte en tijd gekregen.

Ik had een liefhebbers auto op het oog, helaas verliep de eerste proefrit niet vlekkeloos, maar ik kreeg de kans die nog eens goed over te doen gelukkig. Na grondig onderzoek thuis had ik het verzoek om de auto nader te bekijken en ik kreeg die ruimte en tijd geboden, de aanwezige verkoper gaf me alle vertrouwen en liet me mijn gang gaan ipv mij op de vingers kijken, dit was erg prettig! Door het prettige contact, de behulpzaamheid en het algehele gevoel de auto gekocht.