Goede service, Vriendelijk ontvangst en perfecte opvolging na aanschaf

Rozendom Campers was een onbekende voor ons, echter na het eerste contact voelde alles vertrouwd. Zeer goede service, nette communicatie en zelfs toen er na de aankoop vragen/kleine gebreken waren kregen we volledige hulp en medewerking om alles op te lossen. Bij Rozendom Campers blijf je als klant koning, ook na voltooiing van de aankoop.

Een goed gevoel.

Hebben in september j.l. onze Concorde ingeruild en een Niesmann+Bischoff bij Rozendom Campers weer gekocht. Het contact was bijzonder plezierig. Reageren nu pas omdat we de Niesmann eerst wilden uitproberen in de praktijk. Na enige maanden mogen en kunnen we stellen dat Geert-Jan en zijn echtgenote ons een fantastische camper hebben verkocht.

Erg goed

Fijn ontvangen en begeleid bij het kopen van onze Carthago camper en altijd bereikbaar .

Hier doen ze wat ze zeggen

Prettig contact en als er iets niet duidelijk is wordt het vakkundig uitgelegd, prima bedrijf!

Prettig in de omgang goede service

Zeer goed.

Zeer serieus en betrouwbaar

geweldig

Eerst camper hier gekocht. En we ervaren dit als geweldig zeer te vrede.

Helemaal Top

Doen wat ze zeggen

Serice met een grote "S "

In oktober 2022 onze camper gekocht bij (Geert-Jan) Rozendom. Omdat de camper direct de stalling inging werd de garantietermijn zonder probleem verlengd van in eerste instantie t/m juni naar t/m oktober 2023. Dit voorjaar een klein probleem met de waterleiding direct en vakkundig opgelost. Momenteel zitten we in Noorwegen. Onderweg in Zweden werkte de koelkast niet meer op gas. Probleem gemeld bij Geert-Jan die wat suggesties deed. Bij enkele dealers in Zweden langsgegaan die (naar hun zeggen) niets konden doen. Uiteindelijk wist de derde de vinger op de zere plek te leggen, het "gasvent" was kapot. Gelukkig hadden ze een nieuwe op voorraad, omgerekend € 208,08 incl. montage. Mailtje met "bewijs" naar Geert-Jan gestuurd en binnen 3 dagen had ik mijn geld op de rekening. Geen enkel probleem, garantie. De oude "gasvent" hoef ik niet voor hem te bewaren. Geert-Jan en zijn bedrijf maken waar wat ze zeggen m.b.t. vertrouwen, service en garantie. Top bedrijf!

Onze nieuwe camper is keurig afgeleverd en ook wat kleine onvolkomenheden zijn naderhand keurig opgelost. Ook de inruilprijs was goed. Afspraak is Afspraak.

Een verademing om hier zaken te doen.

Geen loze beloftes maar eerlijkheid en grandioze service. Geert-Jan hartelijk bedankt.

Uitstekende camper gekocht van een gepassioneerde vakman.

Eigenaar heeft kennis van zaken,open eerlijk en betrouwbaar. After sales perfect; een aantal weken na de aanschaf werden na 1 telefoontje een aantal kleine storingen direct opgelost.

uitstekende dienstverlening

Zie boven. Niets meer aan toe te voegen. Ga zo door.

Mooie camper gekocht voor een prima prijs

Eerste ervaring met dit bedrijf Heel betrouwbaar , super service, fijne mensen

Prettige service

Prettige service

Zeer vriendelijk en correct.

Ondanks de drukte van de verhuizing zijn we zeer correct behandeld.

Prettige afhandeling .

Onze camper ingeruild. Vriendelijk en netjes geholpen. Jan en Koosje .

Prima service.

Geertjan is een vriendelijke verkoper

Geertjan heeft verstand van zaken. Ook technisch weet hij wat hij doet en helpt je graag. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en zijn service.

man wat zijn we blij met de camper

de camper doet volledig aan onze verwachting. nog zeer bedankt voor de prima begeleiding bij deze aankoop Groeten fam. Ploeg

Supervriendelijk en behulpzaam

Ik had een probleem met de pomp van de camper. Gebeld en werd telefonisch geadviseerd !! Probleem opgelost echt super tof

Betrouwbaar en zeer vriendelijk.

Rozendom campers kan ik van harte aanbevelen. De heer en mevrouw Rozendom zijn altijd erg vriendelijk en hebben de service zeer hoog staan. Altijd een mooie voorraad aan jong gebruikte campers! Met vriendelijke groet, Fam Schaeffer

Mooie camper gekocht.

Afspraken zijn nagekomen. De afgeleverde camper was zonder gebreken. Zeer tevreden over de transactie. Goede informatie van dhr Rozendom.

Men heeft alle aandacht en geduld met de klant En levert de campers netjes af Geen wilde verhalen Men doet wat beloofd is Ook de after sales is prima Vragen worden a la minuut beantwoord en problemen opgelost Zeer aan te bevelen adres

Geweldig. Prima service .

Nadat wij de camper op hadden gehaald bleken er wat kleine mankementen te zijn. Werden zonder probleem opgelost. Later nog een probleem met zonnewering maar werd snel en prettig volgens afspraak verholpen. De koffie staat altijd klaar!!!! Kan deze firma zeker aanbevelen. Top.

Over Rozendom Campers

Rozendom Campers biedt mooie, luxe occasion campers aan in verschillende prijsklassen. Rozendom Campers is een jong en dynamisch bedrijf. Bij Rozendom Campers wordt u gastvrij onthaald en u kunt de volgende diensten van ons verwachten: • Verkoop • Garantie • Inkoop en inruil • APK en onderhoud • Reparatie en montage • Service & geen afleverkosten!