uitstekende dienstverlening

Zie boven. Niets meer aan toe te voegen. Ga zo door.

Mooie camper gekocht voor een prima prijs

Eerste ervaring met dit bedrijf Heel betrouwbaar , super service, fijne mensen

Prettige service

Prettige service

Zeer vriendelijk en correct.

Ondanks de drukte van de verhuizing zijn we zeer correct behandeld.

Prettige afhandeling .

Onze camper ingeruild. Vriendelijk en netjes geholpen. Jan en Koosje .

Prima service.

Geertjan is een vriendelijke verkoper

Geertjan heeft verstand van zaken. Ook technisch weet hij wat hij doet en helpt je graag. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en zijn service.

man wat zijn we blij met de camper

de camper doet volledig aan onze verwachting. nog zeer bedankt voor de prima begeleiding bij deze aankoop Groeten fam. Ploeg

Supervriendelijk en behulpzaam

Ik had een probleem met de pomp van de camper. Gebeld en werd telefonisch geadviseerd !! Probleem opgelost echt super tof

Betrouwbaar en zeer vriendelijk.

Rozendom campers kan ik van harte aanbevelen. De heer en mevrouw Rozendom zijn altijd erg vriendelijk en hebben de service zeer hoog staan. Altijd een mooie voorraad aan jong gebruikte campers! Met vriendelijke groet, Fam Schaeffer

Mooie camper gekocht.

Afspraken zijn nagekomen. De afgeleverde camper was zonder gebreken. Zeer tevreden over de transactie. Goede informatie van dhr Rozendom.

Men heeft alle aandacht en geduld met de klant En levert de campers netjes af Geen wilde verhalen Men doet wat beloofd is Ook de after sales is prima Vragen worden a la minuut beantwoord en problemen opgelost Zeer aan te bevelen adres

Geweldig. Prima service .

Nadat wij de camper op hadden gehaald bleken er wat kleine mankementen te zijn. Werden zonder probleem opgelost. Later nog een probleem met zonnewering maar werd snel en prettig volgens afspraak verholpen. De koffie staat altijd klaar!!!! Kan deze firma zeker aanbevelen. Top.

Klantvriendelijk

GJ is een rustige verkoper. Weet waar hij het over heeft. Geef je de ruimte om de camper te bekijken. Geeft goede adviezen. We zijn zeer tevreden. Wij gaan heerlijk genieten van een hele mooie camper.

Gastvrij en goede service.

Lekkage aan ophangpunt van luifel. Is opnieuw afgekit. Alles zeer goed en degelijk opgelost.

Vriendelijk en behulpzaam

Zeker goed alle tijd voor uitleg

No nonsens afhandeling met humor gelardeerd.

Vriendelijke benadering met uitstekende service

Onze ervaring is prima

Goed geholpen, camper goed afgeleverd

Wat een ontzettend fijn bedrijf. Eigenaar en zijn vrouw stellen alles in het werk om klant tevreden te stellen.houden zich correct aan de afspraken en onze camper is naar volle tevredenheid afgeleverd. Een dikke pluim en nogmaals dank voor de fijne samenwerking Jan en Marja Beems

Geweldige monteur eigenaar.

Een storing in het systeem van onze Carthago Camper. Na zelf een speurtocht lukte het ons niet te vinden wat het probleem was. Even naar Rozendom Campers bellen en daar spreken wij met Geert-Jan de eigenaar. Hij maakte tijd vrij en zijn er naar toe gereden. Even een korte interview door Geert-Jan en hij had het binnen 5 minuten opgelost. Als je spreekt over een technische man die de campers van binnen en buiten kent dan moet je wel hier zijn Rozendom Campers te Rijssen. Wij waren heel blij en bij een loop ronde om de camper ziet hij nog iets en weet het direct te verhelpen. Voortaan even naar Rijssen, wat een services.

Echt goede service en altijd behulpzaam! Super!

staat altijd voor je klaar , ook bij eventuele problemen na koop.

Hele prettige verkoop.

Onverwacht hebben we onze camper verruild met een camper die kwalitatief veel beter is en meer ruimte heeft. De service en aflevering is heel goed. Het gaf ons een vertrouwde indruk.

Vriendelijke niet opdringerige eigenaar die je rustig de tijd geeft om de camper in alle rust te bekijken.

Prettig

Prettig contact en goede snelle service

Over Rozendom Campers

Rozendom Campers biedt mooie, luxe occasion campers aan in verschillende prijsklassen. Rozendom Campers is een jong en dynamisch bedrijf. Bij Rozendom Campers wordt u gastvrij onthaald en u kunt de volgende diensten van ons verwachten: • Verkoop • Garantie • Inkoop en inruil • APK en onderhoud • Reparatie en montage • Service & geen afleverkosten!