Perfekt, uitstekend

Heel fijn dat me brommobiel weer winterklaar is,grote beurt deze keer,en lekker dat hij opgehaald en thuisgebracht is als service van de zaak,heerlijk ,dank jullie wel maar weer

Heel erg goed , snel en vriendelijk geholpen !

Zeer net en professioneel bedrijf. snel en vriendelijk geholpen . Perfecte haal en breng service !

Goede service.

Bedrijf doet wat ze beloven en levert kwaliteit.

Top bedrijf.

Dit bedrijf heeft verstand van zaken en komt alle afspraken na.

Een en al dienstbaarheid.

Ondanks de valantiedrukte in de werkplaats werd tijd ingeruimd om binnen korte tijd mijn auto van een nieuwe band te voorzien. Klasse!

Geweldig geholpen en snel geleverd

Zaterdag middag kwam ik in de garage en werd vriendelijk te woord gestaan. Daar ik goede informatie had ging ik weer naar huis om het met mijn vrouw te bespreken om een nieuwe brommobiel te kopen. Zaterdag middag laat nog een afspraak voor maandag vroeg gemaakt. Maandag met mijn vrouw er naartoe, en alles werd weer netjes opnieuw verteld. En woensdag middag stond de nieuwe brommobiel voor de deur. O ja de koffie was ook lekker

supper

mijn brommobiel moest voor een grote beurt hij rijd weer supper supper gedaan mannen en bedankt er voor

Altijd goed bij Vollebregt

Erg prettig om mee te werken. Vriendelijk en kundig en goede service.

Fijn autobedrijf

Komt afspraken na en is oprecht eerlijk.

Afspraak is afspraak!!

Zeer tevreden!

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed je wordt goed behandeld en geluisterd naar wat je zegt en vraagt. AFZ: Pleun en Nancy Huizer

Geeft vertrouwen.

Zie hierboven.

Snelle service

Kon weer snel gebruik maken van mijn brommobiel

APK en Beurt goedgeregeld en op tijd klaar

Beurt en APK

vakkundig en goede service

vakkundig en goede service

super fijn geholpen

zeer fijn bedrijf weten waar ze over praten en geweldige service zeker een aanrader als je een brom mobiel zoekt

APK keuring

Vriendelijke service en goed geprijsd.

snel perfect houd aan de afspraak

snel perfect houd aan de afspraak

Snelle service en vriendelijk personeel top

Altijd vriendelijk

Staan altijd gelijk voor je klaar

Ik kwam eigenlijk langs voor een los zittend stuk bij mij voorruit. maar ik had een afspraak gemaakt voor volgende week dat de auto zijn beurtje kreeg. ze hadden tijd om het stukje bij mijn voorruit te maken. maar hadden ook gelijk tijd om het beurtje te doen. Mooi dacht ik nu het zulk mooi weer is ben ik er gelijk vanaf. een top service prime gedaan kan ik volgende week naar het strand

Goed snel beter dan waaijenberg

Nieuwe klant smorgens gebeld smiddags opgehaald de anderen dag smiddas terug bezorgd super geen twemaande te wachten

Super goed en uiterst vriendelijk geholpen!

Ben voor het eerst bij Vollebregt geweest met mijn Ligier. Ze hebben me heel snel geholpen en zowel Marc Vollebregt en de chauffeur die mijn autootje heeft opgehaald en gebŕacht zijn ontzettend vriendelijk en hebben mij heel goed geholpen. Ze denken met je mee en doen meer dan wat er gevraagd is en geven netjes van te voren aan wat de kosten zijn en als ze nog wat zien dan vragen ze ofdat het gemaakt moet worden. Gewoon een ontzettend goed bedrijf , goede service en ik zal altijd bij hun mijn autootje laten maken! BEDANKT!

Tevreden

Ik ben content.met de goede service en de klant vriendelijkheid

klantgericht

Mijn ervaring met de firma Vollebregt is positief. In de zin van klantgericht zijn. Bij problemen een oplossing zoeken (en vinden)