Top medewerkers

Denken met je mee en houden rekening met de kosten

Volgende keer kom ik zeker terug!

De ontvangst is bijzonder vriendelijk en opgewekt. Er heerst een prettige sfeer. Ondanks de drukte kon mijn auto toch in een dag worden behandeld voor een grote servicebeurt, bandenwissel en APK. Klasse!

Onze ervaring was meer dam goed

Vanaf het 1ste mail contact t/m de koopovereenkomst een zeer goede ervaring. Klant vriendelijk, behulpzaam en een luisterend oor.

Fantastische service. Ook bij kalamiteiten.!!

Sleutels van de brommobiel waren gestolen. Binnen 2 dagen ondanks dat de fabriek wegens Corona dicht was elders sloten gehaald en gefixt. Perfect bedrijf met ouderwetse service.

Goede service. Brommobiel gehaald en gebracht

Ben zeer tevreden over de uitvoering en het klantcontact.

Goede, snelle en klantvriendelijke service!!

Klantvriendelijk! Snelle service, goed geholpen. Redelijke rpijs. Belangrijk om in deze tijden zeker de lokale (kleinere) ondernemingen te steunen.

Gemoedelijk en goede service.

Mooie showroom, goede uitleg en prettig contact heeft geleid tot nieuwe aankoop brommobiel.

Verrassend

Verrassend omdat ik geen uur kon afspreken waarbij ik kon wachten op een actie van vrij korte duur, wielen wisselen lijkt mij toch snel te kunnen. Verder wel tevreden.

Altijd goed geholpen

Top service.

zeer klantvriendelijk!

Snel geholpen en heel tevreden over de service

Super service! Staat altijd voor ons klaar!

Wij zijn al lange tijd klant bij Vollebregt Brommobielen! Leveren echt fantastische service, maken altijd tijd en leveren vakwerk. Ook onze nieuwe Ligier is weer top afgeleverd.

Vollebregt Autoservice is voor mij een deskundige dealer met een uitstekende service.

Bij Marc Vollebregt Autoservice kan ik wel zeggen dat ik een klant ben van het eerste uur, zo rond 1999 kwam ik voor het eerst in aanraking met Marc. Ik heb bij hem mijn eerste auto gekocht en ben inmiddels aan m'n derde auto bezig van hem. De ervaringen zijn altijd prima geweest; ze zijn deskundig en vakbekwaam in het leveren van nieuwe en tweedehands auto's/brommobielen. Ze geven altijd goeie service, een leenauto is altijd mogelijk als je het op tijd vastlegt en het zijn nog eens sociale en vriendelijke mensen ook. Mocht je twijfelen om met hem zaken te doen: Ik zeg doen!!

Je wordt goed en vriendelijk geholpen.

De reparaties worden eerst besproken voordat ze uitgevoerd worden zodat je weet waar je aan toe bent.

Goede service. Altijd behulpzaam . Voor effe iets tussendoor te verhelpen ( kleine dingen)

Heb mijn auto daar gekocht. Kom er nu al ongeveer 10 jaar . Nooit over nagedacht om bij een ander te gaan kijken

Kan niet beter. Top service. Kunnen vele een voorbeeld aan nemen.

ik kan kort zijn. Top bedrijf.

goede service en staan altijd klaar

Goede persoonlijke contacten, vriendelijk personeel en leveren prima werk

geweldige service

service is fantastisch, vakmensen.

Klant gericht

Zoder afsraak vooraf voor een kleine storing binnen 2 dagen verholpen

is erg goed

Perfecte service!

Vriendelijk personeel. Deskundige reparatie.

Mijn 45 km auto is netjes gerepareerd Ik had schade aan de achterbumper. Er zit een nieuwe onder mooi gespoten in de kleur. En netjes gemonteerd. De auto werd keurig op gehaald, en weer terug gebracht goede service Een aanrader dit bedrijf.

geweldige zaak

Bij binnenkomst heerlijk kopje koffie, en alles afgehandeld na aankoop brommobiel, die we in januari gekocht hadden tijdens de nieuwjaarsreceptie, en dinsdag 17 maart gebracht word zoals afgesproken, top,

Fantastisch !

Mijn voorlicht deed het niet. Ik belde en kon meteen langskomen. De lampjes werden direct vervangen.

Vriendelijke en duidelijke service

Vriendelijk en vakkundig personeel