Werkelijk voortreffelijk

Elke keer , ook als ik onaangekondigd langs kom, wordt ik direct geholpen. Ze zijn vakkundig en zeer klantvriendelijk.

Zeer goed en snel

Tuutje opgehaald was goed geregeld, En snel klaar.

Heel goed!

Heel gezellig en altijd koffie.

Prettige samenwerking

Er wordt geluisterd en geprobeerd om het gemis van mijn kleine TufTuf zo kort mogelijk te houden

ter zake kundig en betrouwbaar

het was een aangename en prettig gesprek waarbij we een goed gevoel aan hebben over gehouden

Prima service!

Eigenlijk valt er weinig te melden. De onderhoudsbeurt wordt gewoon uitgevoerd, zoals je mag verwachten. Fijn dat er een haal- en brengservice is. Met vervangend vervoer. Klein verbeterpuntje dan toch. Ik was ervoor gewaarschuwd, maar het vervangende voertuig startte wel erg moeizaam. Als mijn eigen autootje zo slecht zou starten zou ik mij zorgen maken en er iets aan laten doen.

Een goede en een geweldige service

Ik had een reparatie van de voorruitwisser, De ruitenwisser motor was defect. De medewerkers van vollebregt hebben de motor vervangen en kon er op wachten. Het was dan wel een dure reparatie, echter wel deskundig gerepareerd, Deze mensen staan altijd voor me klaar als het problemen of je een vraag hebt. Kortom een goede dealer.

Aardige mensen met ruime ervaring die de tijd voor je nemen. Uiterst tevreden

Ik vind en fantastisch bedrijf

Snel en goed

Snel en goed

prima in orde

word netjes te woord gestaan en prima geholpen.!!!

Onderhoudt

Makkelijk een afspraak te maken, goede service en snel gedaan. Ik kan weer veilig de weg op.

Zij kennen hun vak...

Wat een professionele mensen

Zeer goed en snel geholpen,

Kundig, goed en heel vriendelijk geholpen.

Kundig, goed en heel vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en professioneel

Fijne omgang en communicatie. Altijd met je meedenken naar de beste oplossing.

Meedenkende garage met een uitstekende service

TOP

Keurig en netjes, vriendelijk geholpen...dikke 10

Geweldige service.

Staan altijd direct voor je klaar en vriendelijke en behulpzaam personeel.

Bedankt voor de snelle en goede service weer. Ik was ook blij dat ik jullie meteen kon betalen.

Prima bedrijf

Tot no toe netjes en goed geholpen

Goede, kwalitatieve service

Naast de afspraak, direct een vrijblijvende offerte van duurdere reparaties die eraan zitten te komen. Van begin tot eind goed geholpen

Fijne en goede service

Brommobieltje snort als nooit te voren. Fijn

Service uitstekend

Brommobiel is thuis opgehaald voor een onderhoudsbeurt, daar wij niet om de hoek wonen, maar wel in de buurt, werd al aangegeven dat het tuutje of s'avonds werd gebracht maar uiterlijk de andere dag. Dit is veledig volgens afspraak gebeurd, en de prijs viel ook erg mee. Zeer tevreden en zal het bedrijf dan ook zeker aanraden. Net als bij de aankoop zeer correct en netjes behandeld. Ik zeg ga zo door.

Snel geholpen