Buitengewoon vriendelijke ontvangst en behandeling.

Ik had het gelijk gezien. Als het een ja zou gaan worden dan die zilverkleurige Crossline van Aixam. Ik ben 75, rijd niet zoveel meer en heb een bloedhekel gekregen aan snelwegen en de nieuwe regel 100 kmh. Een moeilijk besluit: van sportieve Alfa en Escort naar een koektrommeltje ? Niks trommeltje. Alle denkbare functies aanwezig. Een zee van ruimte en (dat vind ik) een leuke vormgeving. Dit charmante vervoersdoosje is idioot zuinig 1:30, geen wegen bel.. De beperking zit in de keuze van de weg. Je moet binnendoor, maar dan kom je nog eens ergens. Dus elke rit is vakantie met comfort. Je hebt toch tijd zat als pensionado. Ik sprak met Marc Vollebregt, oprichter en eigenaar. Een vakidioot, die ook de taal spreekt van de oudere generaties. Ik kon ook mijn 9 jaar oude Nissan Juke bij hem inruilen tegen een fatsoenlijke prijs. Dat verzachte de aanslag op mijn spaarcentjes. Het is geen toeval dat Aixam het grootste marktaandeel heeft. Het merk en Vollebregt voorzien in een solide backup. Ik geloof in de toekomst: Nooit meer in de file, geen belasting en kilometerheffingen. Ik ga genieten van mijn luxueuze koektrommeltje. Waarom geen vijf sterren. Je weet maar nooit. Er komt misschien een dag dat de koffie niet zo lekker smaakt. Heeft u nog vragen (natuurlijk geen technische) of wilt u in discussie Ik ben Otto Vlaspolder tel. 0653-704737, Durf gerust de stap te wagen. Je rijdt echt niet voor lul in zo'n luxe voiture. kies jouw versie, Vollebregt helpt. Pas op met de kleinere merken, hoe leuk ook soms. Je belandt dan heel vaak in een doehetzelf traject. Ga Aixam maar zelf ervaren en als ik je mag beïnvloeden: Kies maar voor Vollebregt in Bleiswijk. Een lange review. Ik vind dit belangrijker dan alle informatie over PK, wielbasis, rem cylinders enz. Ik wens ook u allen geluk en wijsheid bij uw keuze. Nee ik heb geen aandelen in het bedrijf. Je zou het wensen. Ga maar eens kijken, dan kom je er ook zelf wel achter. Ik groet de lezer en wens 'm alle wijsheid.

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

Waren heel vriendelijk en snel

Ik ben goed geholpen alles is goed gegaan zijn heel vriendelijk heb en leuke auto eraan over...gr s.stokhof

Goede zaak, alleen het serviceboekje had ingevuld moeten worden.

super geholpen door Vincent, klantvriendelijk en goed te woord gestaan Alles goed uitgelegen. Helemaal top dus. Dus besloten om een brommobiel te kopen Goede en snell service helemaal top Wij zullen zeker mensen naar jullie toe sturen, Mochten zij een brommobiel willen kopen.

super

we zijn super geholpen het is hun super bedrijf is het

Supergoed!

Snel gehaald en snel terug. En intussen een vervangend voertuig voor het geval dat het wat kanger zou gaan duren. Top service!

Goede service, netjes ontvangen. Hele fijne omgang!

Wordt snel en goed geholpen

goed bedrijf

Na een fout is de afspraak toch nog goed gekomen en werd brommobiel netjes opgehaald en terug gebracht. Communicatie is goed als er iets niet duidelijk is, en brommobiel rijd nu harder 50 km.

Een snelle en prima service bij apk keuring.

Langs gereden op zoek naar apk mogelijkheid op korte termijn. Reclame bord met snelle keuring zonder afspraak trok mijn aandacht. Maakte mij nieuwsgierig en verwachtingsvol. 100% waar gemaakt door Vollebregt autoservice.

Heel erg goed

Ik vond een goed service prettige bediening

Goed, snel, flexibel, betrouwbaar

Wij zijn snel, goed en vriendelijk geholpen. Er is een hele fijne sfeer in de werkplaats. Goede, betrouwbare dienstverlening.

Topservice

Goed geholpen en niet duur. Auto rijdt weer als nieuw!

goede ervaring

goede duidelijke informatie, vriendelijke man, goed advies. alleen hebben we geen proefrit gemaakt, helemaal vergeten eigenlijk. dat is wel jammer. meneer nam alle tijd voor ons.

Ben super blij met ze! Top service.. word super aardig geholpen..

Jaaa Super tevreden met Vollebregt! Top service.. goeie service.. Altijd goed geholpen!! Marc is ook echt een Topper.. en natuurlijk ook de medewerkers... In 1 woord een Top tent!!!!

Word netjes te woord gestaan ,voor vragen niks is te veel word super goed behandeld en Correct

Goede service.

De brommobiel krijgt jaarlijks een beurt bij Vollebregt Brommobielen waar hij ook 5 jaar geleden is gekocht en de service is goed,alles staat duidelijk op de bon uitgewerkt en de brommobiel wordt opgehaald en weer thuisgebracht,toppie!!!

prima geholpem

Vollebregt is erg klantvrirndelijk Houden zich aan de afspraken

Top medewerkers

Denken met je mee en houden rekening met de kosten

Volgende keer kom ik zeker terug!

De ontvangst is bijzonder vriendelijk en opgewekt. Er heerst een prettige sfeer. Ondanks de drukte kon mijn auto toch in een dag worden behandeld voor een grote servicebeurt, bandenwissel en APK. Klasse!

Onze ervaring was meer dam goed

Vanaf het 1ste mail contact t/m de koopovereenkomst een zeer goede ervaring. Klant vriendelijk, behulpzaam en een luisterend oor.

Fantastische service. Ook bij kalamiteiten.!!

Sleutels van de brommobiel waren gestolen. Binnen 2 dagen ondanks dat de fabriek wegens Corona dicht was elders sloten gehaald en gefixt. Perfect bedrijf met ouderwetse service.

Goede service. Brommobiel gehaald en gebracht

Ben zeer tevreden over de uitvoering en het klantcontact.

Goede, snelle en klantvriendelijke service!!

Klantvriendelijk! Snelle service, goed geholpen. Redelijke rpijs. Belangrijk om in deze tijden zeker de lokale (kleinere) ondernemingen te steunen.