Snel en vakkundig oordeel. Prima service

Er is een zorgvuldig rapport opgesteld en reparatie is vakkundig uitgevoerd .

Echt goede

Ik ging naar deze winkel en ik praat met meneer mark en ander mensen. Ik vond daar echt goede mensen en aardig en help Want ik had probleem in mijn brommobiel meneer help me ik ging daar meer een keer en MENEER help mee en luister naar mee en service echt goede Ik ben blij voor deze plaats echt ik ben blij en mijn auto is goede Ik hoop voor meneer mark en ander meneer succes en gezond en meer geld Dank u wel En tot volgend keer Mijn groten JIHAN ALJAZRAWI GOUDA 5.7.2024

Zeer uitstekend behandeld

Je word goed behandeld en geven goede uitleg!

Super bedrijf

Waren op zoek naar een 45 km auto voor onze dochter. We mochten buiten de openingstijden een proefrit maken. Namen de tijd vriendelijke mensen. Goed geholpen.top bedrijf

Prima ontvangen en goede uitleg

we zijn goed geïnformeerd en duidelijke afspraken gemaakt waardoor wij tot aankoop zijn gemotiveerd levertijd ook aan de afspraak

Betrouwbaar. Goede service zoals haal en breng. Beurt netjes en volgens afspraak uitgevoerd. Marc en team Vollebregt, ga zo door.

Wordt altijd correct geholpen en men luistert naar wat je als klant zegt

Doen alles voor jouw en je auto om in beweging te blijven.

GOED GEHOLPEN DOOR VERKOPER

Vertrouwen dat de aanbevolen keuze voor ons de goede keuze is.

Topservice

Vriendelijke service en top kwaliteit

Wederom super service.

Snelle hulp groot plezier

Binnen 1 uur stonden er twee vriendelijke mensen voor mijn neus die mijn stilgevallen aixam zo weer aan de praat kregen. Het vervangen van de accu ging snel en het betalen achteraf was geen probleem.

Top! Geen gezeur doen wat te moet doen.

Gewoon doorgaan op deze wijze.

Snelgedaan

Eerlijke verkoper

Fijne samenwerking om een brommobiel aan te schaffen. Deze garage heeft ook daadwerkelijk de brommobiel staan die hij adverteert. Dat kunnen niet veel garagehouders zeggen. Dus blij mee & we kijken uit naar de aflevering straks ;) Bedankt

De service is heel goed!

Na dat mijn vorige brommobiel is overleden ben ik heel goed geholpen om een andere brommobiel aan te schaffen. Helemaal blij mee

uitstekend

zijn zeer vriendelijk,behulpzaam en denken zeker met je mee.beloven wat ze doen.

goeie service betreft vragen, en goeie reparaties..

je wordt goed geholpen, en ze staan je vriendelijk te word, altijd gezellig om even langs te komen, al is het voor een praatje en een kopje koffie.. Ko Groeten Martin Vermeulen..

Lekker koffie

Uiteindelijk komt het goed

Ze geven niets op...

Altijd behulpzaam

Als er iets is .staan ze altijd voor je klaar .ik ben er supper tevreden mee

Ik kom best vaak hier als ik een andere brommobiel wil aanschaffen. De prijzen zijn zeer netjes na inlevering van mijn oudere brommobiel. De service is uitstekend en kom hier zeer graag. Deze zaak is zeker een aanrading voor mensen die op zoek zijn naar een goede brommobiel!

Prima service voor een nette prijs

Sinds 2 jaar klant bij Mark, het persoonlijke contact en de goede service geven mij een tevrede gevoel!

Gastvrije ontvangst en deskundigheid

Nvt

Een goede service en klantvriendelijk

Een nieuwe brommobiel aangeschaft en van begin tot eind een goede service gekregen. staan altijd voor je klaar.

Edisonlaan 30

2665 JC Bleiswijk