Lekker koffie

Uiteindelijk komt het goed

Ze geven niets op...

Altijd behulpzaam

Als er iets is .staan ze altijd voor je klaar .ik ben er supper tevreden mee

Ik kom best vaak hier als ik een andere brommobiel wil aanschaffen. De prijzen zijn zeer netjes na inlevering van mijn oudere brommobiel. De service is uitstekend en kom hier zeer graag. Deze zaak is zeker een aanrading voor mensen die op zoek zijn naar een goede brommobiel!

Prima service voor een nette prijs

Sinds 2 jaar klant bij Mark, het persoonlijke contact en de goede service geven mij een tevrede gevoel!

Gastvrije ontvangst en deskundigheid

Nvt

Een goede service en klantvriendelijk

Een nieuwe brommobiel aangeschaft en van begin tot eind een goede service gekregen. staan altijd voor je klaar.

Alles helemaal goed

Al meer dan 20 jaar mijn vast adres voor reparatie en onderhoud naar volle tevredenheid.

Prima gastvrije ontvangst

Fijne uitleg. Proefritje mogelijk. Koffie is lekker

Goeie garage

Ik ben al 15 jaar klant , een nooit klachten

Wat er ook is jullie staan altijd klaar voor ons

Ik hoef maar te bellen en er wordt gelijk aan gewerkt. Dat is toch helemaal top!

Nog geen ervaring

Heb nog geen ervaring. Tot nu toe goed behulpzaam en vriendelijk.

Bij Vollebrecht ben geen klant maar vriend. Je wordt geholpen door deskundigen mensen, 1 e klasse service. Ik kom al 10 jaar en zou geen andere garage willen. Ik zou iederen aanraden om bij Vollebrecht te gaan

Fijn contact en proberen met je mee te denken.

Goed geholpen en als ik bel zijn ze altijd goed te bereiken

Perfecte 1e beurt door Vollebregt!

Vorig jaar mijn 1e 45 km auto gekocht. Nu tijd voor een grote beurt. Gratis opgehaald en teruggebracht. Ik ben super tevreden, en al mijn vragen werden goed beantwoord!

Bekwaam en een leuk team Goede service Kan zo langs rijden voor een klein probleemoje

Snelle service!

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Zowel door de monteur? En de Secretaresse!

Goede service !

Uitstekende service, kwaliteit en vriendelijk!

Prima service!

Prima service!

mijn ervaring is goed tot zeer goed

Mijn ervaring is goed tot zeer goed.

Hebben een snelle service!!!!!

Ik had een gebroken aandrijfriem. Ik belde 1. Dag voor de kerstdagen . Ze kwamen de 28ste hem ophalen en de 29ste weer terug brengen. Nogmaals bedankt voor de snelle service en kwaliteit.

Waanzinnige zeer persoonlijke benadering door profetionals

Zeer klantvriendelijke benadering (alleen al iedereen bij naam kennen) en zeer duidelijk in de communicatie. Ik zou Vollebregt bij iedereen willen aanbevelen.

Is Goed

Mijn ervaring is goed ook de reparatie is goed.

prettig contact en goede service

Vriendelijk personeel , eventuele problemen worden altijd goed opgelost

Prettig

Lekker geregeld Korte lijnen Geen rare verrassing Thanks jongens