accu kapot. Supoer snel opgelost. Top!!

Snel en goed gereageerd, waardoor mijn vrouw binnen een half uur weer op pad kon met een nieuwe accu.

Vriendelijk en sociaal

Ik kwam binnen .en ze waren heel vriendelijk .en de brommobiel .rijd supper .we zij er supper blij mee .toppie!!

Goed inzicht in problemen en het verhelpen daarvan

Mijn axiam d truck ging stuk en ze waren de enigste dealer in de regio die op korte termijn de brommobiel kon repareren duidelijk in uitleg wat er stuk was en het repareren gewoon klasse!!!!

Prettig en zeer persoonlijk

Op korte termijn kon ik terecht. Mijn gewenste brommobiel was snel beschikbaar. In de showroom kon ik deze alvast beoordelen en bekijken.

Klasse

Zeer correct

Zoals altijd perfect.

Goede service ,altijd correct

Zelfs na werktijd een super service!

Zaterdagmiddag kwam ik er achter dat ik een lekker band had. Helaas stond de medewerker in zijn eentje dus kon hij mij niet ter plekke helpen. Ik heb een compressortje bij hem opgehaald en daarmee kon ik mijn band oppompen. Echter was het al na werktijd en gingen ze eigenlijk dicht. De monteur die aan het werk was beloofde om te wachten en heeft zelfs nog mijn band gemaakt. Wat een super medewerker!!!

Uiterst behulpzaamheid bij de verkoop van een oude en de koop van een nieuwe brommobiel.

Nog nooit heb k de sfeer in een automobiel zo plezierig gevonden.

We zijn heel goed geholpen

We worden altijd gastvrij ontvangen en goed geholpen

wij vinden het pretig

het is heel mooi om bij jullie te zijn

Goed geholpen door een medewerker met het vervangen van een voorruitwisser en het aanbrengen van windschermen. Na een aantal jaren bij Brommobielland als klant zijn geweest nu klant bij Vollebregt ben ik van overtuigd dat ik weer een goede dealer hebt.

Betrouwbare service en onderhoud

Eind maart 2020 een Aixam Minauto gekocht bij Brommobielland in Spijkenisse. Door de corona crisis heb ik de brommobiel lange tijd niet kunnen gebruiken. Vrijdag 9 oktober reed ik langs Brommobielland om een afspraak te maken voor een 1000 km beurt. Tot mijn grote verbazing was de showroom totaal leeg. Later kreeg ik te horen dat ze ermee gestopt waren. Voor zover ik weet heeft geen enkele klant van Brommobielland per email hier een bericht van gehad. Ik heb Brommobielland een email gestuurd met de vraag waar ik terecht kan voor de 1000 km beurt en eventuele aanspraak op garantie. Geen antwoordt. Het verbaasd mij echter niets. In Spijkenisse en in de verre omtrek had Brommobielland een zeer slechte naam, je kon beter geen zaken doen met ze. En inderdaad, het waren een stelletje oplichters, zowel vader en zoon. Ik heb toen contact gezocht met Vollebregt in Bleiswijk. Vollebregt zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken, de fabrieksgarantie die ik had, daar zouden zij eventueel voor zorgdragen. De 1000 km beurt is uitgevoerd en de Aixam Minauto rijdt als een zonnetje. Ik ben zeer tevreden over de service en onderhoud van Vollebregt.

is goed

ik ben goed geholpen door jullie

MIJN ERVARING IS GOED EN VRIENDELIJK

Geweldige ervaring

De service is op en op-en-top

heel erg fijn

altijd bereid om te helpen

Prima uitleg,service en benadering.

Vollebregt kan ik aan iedereen aanbevelen!!

Zeer goed.

Ik ben keurig geholpen. Eerst met de reparatie van mijn Micro Car. En daarna met mijn nieuwe Aixam.

zeer goed

Service snelle afhandeling van reparatie`s en beurten . vriendelijk en correcte benadering voordelige haal en brengservice

Prettig en snel geholpen

Snelle afspraak voor APK keuring en naar verwachting goed geholpen.

Het was Geweldig

We zijn met z'n 3 personen geweest om naar de brommobielen te kijken en van kijken kwam kopen wezen komen kijken het zag er goed uit je werd vriendelijk geholpen. Het was een goede uitleg en goede service. Afz: N. Huizer-Verwijk. P.P. Huizer

Voldoet volledig aan de verwachting

Alles volgens planning

uitstekend

service is perfect en kan niet beter .Ben verliefd op mijn kleine karretje...

Geweldig en klantvriendelijk nemen alle tijd voor uitleg

Staan altijd voor je klaar 6 dagen inde week

Prettige bediening, Betrouwbaar, Vakkundig, Denkt met de klant mee.

Door de prettige bediening, betrouwbaar, vakkundig, normaal geprijsd. Als je trouwe klant bent zul je altijd door Marc en zijn collega's goed geholpen worden vooral als je voor moeilijke beslissingen staat.