Vriendelijk, alert en bereid mee te denken. Ook het zoeken naar een goedkopere oplossing.

Uitstekend.

Service beurt voor mijn Microcar uitstekend gedaan.Gisteren opgehaald en vandaag weer terug gebracht.

Klantvriendelijk

1ste keer geweest nu,in iedergeval erg klantvriendelijk. De rest moet ik nog ervaren.

Goede ervaringen, wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Voor mij is belangrijk, dat er een goede haal -en breng service is. De service en reparatie beurten worden snel verricht, nog nooit lang moeten wachten. Ook belangrijk: Zeer redelijke tarieven.

Duidelijke uitleg, snelle afhandeling. Haal en breng service: top!

De eerste ervaring met Vollebrecht is positief , we gaan voor een langdurende relatie.

Het persoonlijke contact vind ik erg fijn. Ik kan altijd bellen als er wat met mijn auto aan de hand is, en als ik bij jullie kom krijg ik altijd koffie.

Goeie service en advies bij Vollebregt

Vorig jaar heb ik een leuke 2e hands auto bij Vollebregt gekocht. Goed onderhouden en bijgehouden bij Vollebregt en niet duur!

Levert kwaliteit en service

Levert kwaliteit en service tegen een goede prijs.

Hele goed service en zeer vriendelijk personeel

Goeie service

Vriendelijke mensen goeie service

Snelle afspraak ,probleem snel verholpen.

Na de klacht snel en adequaat geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk behulpzaam en vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een Aixam Crossline occassion gekocht, waarbij ook handbediening is ingebouwd door het bedrijf. Een en ander is heel snel uitgevoerd en geleverd. Zeer vriendelijke mensen en ik ben erg tevreden met wat ik gekocht heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met Vollebregt.\r\n\r\nMen heeft altijd tijd en komt de gemaakte afspraken na.\r\nGoede service en geen verassingen achteraf.\r\n\r\neen voorbeeld voor andere!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, die hun uiterste best doen om je problemen op te lossen. Tot de volgende onderhoudsbeurt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekende behandeling en service.\r\nEr wordt geluisterd naar de wensen van de klant.\r\nDe auto werd conform afspraak ook over een grotere afstand gebracht Kort en bondig: Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima bedrijf. Klantvriendelijk en deskundig. Geen vraag of reparatie is teveel. Denkt zelfs mee over oplossingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service vriendelijk personeel zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden goede service, vriendelijk personeel zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe brommobiel en een hele snelle levering