Wordt snel en goed geholpen

goed bedrijf

Na een fout is de afspraak toch nog goed gekomen en werd brommobiel netjes opgehaald en terug gebracht. Communicatie is goed als er iets niet duidelijk is, en brommobiel rijd nu harder 50 km.

Een snelle en prima service bij apk keuring.

Langs gereden op zoek naar apk mogelijkheid op korte termijn. Reclame bord met snelle keuring zonder afspraak trok mijn aandacht. Maakte mij nieuwsgierig en verwachtingsvol. 100% waar gemaakt door Vollebregt autoservice.

Heel erg goed

Ik vond een goed service prettige bediening

Goed, snel, flexibel, betrouwbaar

Wij zijn snel, goed en vriendelijk geholpen. Er is een hele fijne sfeer in de werkplaats. Goede, betrouwbare dienstverlening.

Topservice

Goed geholpen en niet duur. Auto rijdt weer als nieuw!

goede ervaring

goede duidelijke informatie, vriendelijke man, goed advies. alleen hebben we geen proefrit gemaakt, helemaal vergeten eigenlijk. dat is wel jammer. meneer nam alle tijd voor ons.

Ben super blij met ze! Top service.. word super aardig geholpen..

Jaaa Super tevreden met Vollebregt! Top service.. goeie service.. Altijd goed geholpen!! Marc is ook echt een Topper.. en natuurlijk ook de medewerkers... In 1 woord een Top tent!!!!

Word netjes te woord gestaan ,voor vragen niks is te veel word super goed behandeld en Correct

Goede service.

De brommobiel krijgt jaarlijks een beurt bij Vollebregt Brommobielen waar hij ook 5 jaar geleden is gekocht en de service is goed,alles staat duidelijk op de bon uitgewerkt en de brommobiel wordt opgehaald en weer thuisgebracht,toppie!!!

prima geholpem

Vollebregt is erg klantvrirndelijk Houden zich aan de afspraken

Top medewerkers

Denken met je mee en houden rekening met de kosten

Volgende keer kom ik zeker terug!

De ontvangst is bijzonder vriendelijk en opgewekt. Er heerst een prettige sfeer. Ondanks de drukte kon mijn auto toch in een dag worden behandeld voor een grote servicebeurt, bandenwissel en APK. Klasse!

Onze ervaring was meer dam goed

Vanaf het 1ste mail contact t/m de koopovereenkomst een zeer goede ervaring. Klant vriendelijk, behulpzaam en een luisterend oor.

Fantastische service. Ook bij kalamiteiten.!!

Sleutels van de brommobiel waren gestolen. Binnen 2 dagen ondanks dat de fabriek wegens Corona dicht was elders sloten gehaald en gefixt. Perfect bedrijf met ouderwetse service.

Goede service. Brommobiel gehaald en gebracht

Ben zeer tevreden over de uitvoering en het klantcontact.

Goede, snelle en klantvriendelijke service!!

Klantvriendelijk! Snelle service, goed geholpen. Redelijke rpijs. Belangrijk om in deze tijden zeker de lokale (kleinere) ondernemingen te steunen.

Gemoedelijk en goede service.

Mooie showroom, goede uitleg en prettig contact heeft geleid tot nieuwe aankoop brommobiel.

Verrassend

Verrassend omdat ik geen uur kon afspreken waarbij ik kon wachten op een actie van vrij korte duur, wielen wisselen lijkt mij toch snel te kunnen. Verder wel tevreden.

Altijd goed geholpen

Top service.

zeer klantvriendelijk!

Snel geholpen en heel tevreden over de service

Super service! Staat altijd voor ons klaar!

Wij zijn al lange tijd klant bij Vollebregt Brommobielen! Leveren echt fantastische service, maken altijd tijd en leveren vakwerk. Ook onze nieuwe Ligier is weer top afgeleverd.

Vollebregt Autoservice is voor mij een deskundige dealer met een uitstekende service.

Bij Marc Vollebregt Autoservice kan ik wel zeggen dat ik een klant ben van het eerste uur, zo rond 1999 kwam ik voor het eerst in aanraking met Marc. Ik heb bij hem mijn eerste auto gekocht en ben inmiddels aan m'n derde auto bezig van hem. De ervaringen zijn altijd prima geweest; ze zijn deskundig en vakbekwaam in het leveren van nieuwe en tweedehands auto's/brommobielen. Ze geven altijd goeie service, een leenauto is altijd mogelijk als je het op tijd vastlegt en het zijn nog eens sociale en vriendelijke mensen ook. Mocht je twijfelen om met hem zaken te doen: Ik zeg doen!!

Je wordt goed en vriendelijk geholpen.

De reparaties worden eerst besproken voordat ze uitgevoerd worden zodat je weet waar je aan toe bent.

Goede service. Altijd behulpzaam . Voor effe iets tussendoor te verhelpen ( kleine dingen)

Heb mijn auto daar gekocht. Kom er nu al ongeveer 10 jaar . Nooit over nagedacht om bij een ander te gaan kijken