Fijne handelaar

Fijne communicatieve man. Die je goed op de hoogte houdt qua ontwikkeling van je gekochte auto. Auto wordt netjes afgeleverd.

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke eigenaar en heeft verstand van zaken, komt eerlijk over en heeft goeie prijzen!

Heel vriendelijk.

Super vriendelijk geholpen. Meneer neemt alle tijd voor je. Fijne Renault gevonden en gekocht.

Prima auto gevonden bij fijne handelaar die gemaakte afspraken stipt nakomt.stipt

Was op zoek naar een auto met weinig kilometers. Gevonden bij BCM. Proefrit gemaakt samen met Thierry. Auto beviel uitstekend en binnen drie dagen had hij de auto voor export klaar gemaakt, want ik woon net over de grens. Super service, veel keuze in betaalbare auto's. Een aanrader voor iedereen.

Vandaag heeft mijn dochter peugeot 107 gekocht bij bcm Auto voldoet 100% aan de verwachtingen met theiry is het zeer prettig zaken te doen en heel fijn om tot een goede prijs te komen

Zeer plezierig en correct

Simpel duidelijk geen poespas Gewoon TOP

Communicatie is super

Mooie aanschaf peugeot

Vriendelijk en een uitstekende service. Ik kan autobedrijf BCM zeker aanraden

Stukje rijden, en ik heb een nieuwe auto.

Ik was met de bus naar de autozaak en had even gewacht tot dhr. Lefèvre terug kwam van z'n andere klant. Ik heb zojuist een hele mooie volvo bij 'm gekocht. Het ging erg rap en hij was heel vriendelijk. Nu net thuis en de auto reed erg fijn.

Hele aardige en oprechte man

Ik heb een auto bij dit bedrijf gekocht, tot nu toe totaal geen klachten bij de auto of bij het process. Meneer heeft mij goed geholpen met het uitzoeken van mijn eerste auto. Er moest nog iets gemaakt worden aan de auto en meneer heeft mij hier niks extra voor gevraagd. Een hele oprechte man en fijn om zaken mee te doen! Voor mijn tweede auto zou ik hier zo weer heen gaan! Echt een aanrader en zeker het waard om even te gaan kijken.

goed geholpen

super super

net een opel astra gekocht zeer tevreden, goede service .erg blij mee ..Super top

Goed en duidelijk

Prettige ervaring bij bcm

vriendelijk en eerlijk bedrijf die de rijd voor je neemt

zie boven

Prima Bedrijf

Ik heb een Volvo s60 uit 2006 gekocht bij dit bedrijft, voor een eerlijke prijs de eigenaar was heel vriendelijk. de volvo had niet veel bezine in de tank, zat maar ongeveer 30 km aan benzine in.(maar ja je kan ook niet alles hebben) na de volvo gekocht te hebben ging de waterpomp de eerste dag stuk. hier kon de verkoper niks aan doen wij hebben dit de eigenaar verteld en die baalde hier erg van . De eigenaar stelde voor het te laten repareren op zijn kosten. De waterpomp,distributieriem,rolletjes etc waren netjes vervangen op kosten van het bedrijf. hier kon ik niks slechts over zeggen de volvo werkt nu nog steeds goed en ik ben heel tevreden met deze oplossing van autobedijf BCM ik zou zeker hier weer een auto kopen. groet Remco ^^

Ik heb hier de afgelopen week een Skoda octavia gekocht. Bij de Skoda word er netjes een nieuwe apk en grote beurt bijgeleverd. Thierry neemt veel tijd voor de klant en geeft duidelijk aan wat er allemaal mogelijk is bij het kopen van een occasion. Bij mijn auto werd duidelijk dat er na aankoop toch iets niet helemaal lekker was bij de auto. Thierry nam diezelfde dag nog de tijd om toch even te komen kijken bij de auto. Gelukkig bleek er niet veel aan de hand te zijn en is het probleem netjes verholpen. Ik zou BCM zeker aanraden om een auto te gaan kopen. Thierry bedankt voor de goede service!!

Hele goede ervaring met eerste auto kopen

Heb zojuist hier mijn eerste auto gekocht, hele aardige man en houd je goed op de hoogte. Zeker een aanrader!

Heel vriendelijk en schappelijke prijzen

We hebben een mooie renault senic gekocht. Super auto, we zijn heel goed geholpen en er werd echt de tijd genomen voor ons. Een echte aanrader Super, ga zo door

Goede prijs kwaliteit verhouding

Omdat mijn vorige auto het niet meer waard was om te repareren was ik op zoek naar een andere auto. Na wat rondkijken kwam ik uit bij BCM waar ik een mooie Ford Ka tegen het lijf liep. Bij de eerste proefrit ging het niet allemaal heel vloeiend gezien de multiriem er af liep voor de auto op de weg kwam, dit heeft Thierry op eigen kosten laten repareren en toen dat klaar was heb ik alsnog een proefrit gemaakt. De auto beviel heel goed dus verkocht! Iets later heb ik de auto opgehaald met een nieuwe apk en de reparaties die daarvoor nodig waren zijn allemaal keurig uitgevoerd. Ik had een paar weken later een afspraak staan bij de Ford dealer voor een welcome home check en een nieuwe distributieriem daar die erg dringend aan vervanging toe was. Dit was ook bekend bij de aankoop en Thierry had aangeboden die zelf te laten vervangen maar dat aanbod heb ik afgeslagen in verband met het feit dat hij toch al naar de dealer ging en dan kon dat prima even meegenomen worden. Uit de welcome home check bleken 2 kleine dingetjes. Er was een stukje rubber van de ruitenwisser afgebroken dus die moest vervangen worden en de accu had 70% capaciteit bij het starten dus die moest tzt ook vervangen worden. Geen enkel probleem en ook niet iets waar Thierry van op de hoogte zou kunnen zijn geweest. Dit is vervangen en de ka doet het prima! Hij rijdt als een zonnetje en ik hoop dat ik er nog heel lang van kan genieten. Maar mocht hij het toch uiteindelijk opgeven (na 10 of 15 jaar ofzo) dan zou ik zeker kijken of ik een volgende auto kan vinden bij Thierry. TLDR: Prima autobedrijf met goede auto's die hun geld waard zijn.

Service helemaal top

Geweldige service, we zijn echt heel vriendelijk en goed geholpen, onze complimenten daarvoor. Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden bij onze familie en vrienden. Mvg Johan en Debby Arnold

Hele fijne auto, met APK, NAP overzicht en daarbij terplekke overschrijven en vrijwaring.

Fijne service ontvangen wat betreft de auto. En bij besluiten tot kopen, eveneens. Zelf was ik formulier vergeten voor de vrijwaring, dus thuis erbij gepakt en door gestuurd. Binnen paar minuten al mail terug en was m'n oude auto gevrijwaard. We gaan vast hele mooie kilometers maken! Heel erg bedankt voor alles.

Aardige man komt afspraken na

We hadden de auto gereserveerd omdat we een uur moesten rijden dat was netjes. Bij aankomst moesten we 4 kilometer verderop zijn omdat daar de auto stond. We wouden even proefrijden maar hij wou perse mee dat vonden we ongemakkelijk. Toen deal gesloten was moesten we weer terug naar de eerste locatie we mochten de auto niet meenemen omdat de kentekenplaat was vergeten. De rest was netjes geregeld en we konden de auto zelf ophalen.

Leuk en vlot geholpen.

Snelle handel is inderdaad snelle handel. Leuk en vlot geholpen. No nonsens verhaal, dit is het en niet anders.

Goede deal en snel geregeld

Vriendelijk geholpen en realistisch met de prijs.

Sluisstraat 142 9581 JH Musselkanaal

599412056

Over Autobedrijf BCM

Al bijna 30 jaar verkoop ik auto's. ,die bijna altijd tot de goedkopere op marktplaats behoren, Maar wel mooi en goed zijn, met frisse apk ,nap km stand, en voorzien van een afleveringsbeurt. . Dit kan ik omdat ik geen duur pand en/of duur personeel heb, ik verkoop vanuit mijn woonadres. . Aangezien ik ongeveer maximaal 40 auto's op voorraad heb, Heb ik met elke auto een proefrit gemaakt, zodat eventuele gebreken gerepareerd zijn voordat de auto in de verkoop gaat. eventuele erge beschadigingen staan extra aangegeven d.m.v. foto,s of in de beschrijving. . Ik krijg van klanten een 9,6 .... www.klantenvertellen.nl/reviews/1053100/autobedrijf-bcm . De hier boven genoemde prijs is zonder inruil. Inruil is natuurlijk gewoon mogenlijk. Wilt u 100% zekerheid, kunt u op elke auto voor 1000,- , 12 Maanden complete garantie nemen, dat is de normale verkoopprijs dus met de wettelijke garantie. . 6 Dagen per week geopend van 9.00 - 21.00. (later en zondags op afspraak) 7 dagen per week, 24 uur per dag kunnen we de auto op uw naam zetten, en uw inruil auto vrijwaren. ( dit kost u niets ) . Al mijn auto's worden afgeleverd met de Nationale Auto Pas, zodat u de km-stand van de auto ook zelf kunt controleren. en een geldige A.P.K. . Elke auto heeft een afleveringsbeurt gehad en is nagekeken op de volgende punten: . Motorolie Remvloeistof Stuurbekrachtigingsolie Ruitenwisservloeistof Koelvloeistof Remmen Uitlaat Banden Accu Dynamo Verlichting Koppeling . Uiteraard kunt u pinnen/contant betalen of een overschrijving per bank doen. . Inruil is uiteraard mogelijk , wilt u weten wat u voor uw inruil krijgt , via Whats-app (0625567782) of via marktplaats berichten kunt u foto,s , km stand en kenteken sturen. En hoe u dit zelf ziet i.v.m. wat u wilt bijbetalen. . Autobedrijf B.C.M. Sluisstraat 142a 9581jh Musselkanaal 0599-412056 06-25567782 Email: [email protected]