Heel fijn geholpen aan hopelijk een heel goed autootje

Ben goed en vriendelijk geholpen aan een zeer mooi autootje. Ik beveel het bedrijf ook aan bij vrienden en familie. Hoop dat ik een goed autootje op de kop heb getikt.

Leuk bedrijf, goede communicatie en prima auto

Op zoek naar een klein goedkoop autootje met niet te veel kilometertjes op de teller en niet te veel eigenaren, kwamen we bij BCM terecht. Na enig spoedig verlopend mailverkeer met BCM, besloten de auto te bekijken. Een paar dagen later zijn we naar Musselkanaal gereden. Daar stond ie dan, een zilvergrijze, eigenwijs uitziende, 19 jaar jonge Nissan Micra 1.0. Met een grote smile lachte ie ons toe. De auto bekeken en bereden en daar was niks mis mee. Weer een paar dagen later de auto gehaald. Rijdt bijzonder goed en ziet er nog uitstekend uit. En, met 78000 km op de teller (ook volgens NAP) kunnen we nog vele kilometertjes verder. Kortom, een autootje waar we nog jaren plezier van kunnen hebben. In deze prijsklasse staan er veel Micraatjes te koop, maar minder goed uitziend en niet met deze lage kilometerstand. De communicatie met het bedrijf was uitstekend en de auto is perfect afgeleverd. De eerste kilometers met de Micra zitten er ondertussen met volle tevredenheid op. Een dikke 10 voor het bedrijf (en de Nissan).

gewoon super ervaring

BCM heb ik super goede ervaring mee al veel auto,s er gekocht hij is eerlijk geeft een goede prijs voor de inruil. Vorige week mijn caddy ingeruild nu weer super mooie ford focus station kan weer jaren voor uit en voor de volgende auto ga ik er gewoon weer heen en heeft die het niet zoekt hij waar mogelijk de auto op die ik graag wil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er werd met aandacht met ons om gegaan, de auto was in prima staat en voor een schappelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht zonder garantie 2 weekjes later wat problemen was geen probleem wilde auto laten repareren of konden geld terug krijgen hebben voor het eerste gekozen laten repareren bij garage heel netjes opgelost kan je eigenlijk niet verwachten maar auto is gerepareerd heel netjes heel vriendelijk zeer te vreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed te spreken . Leuke auto,s voor wijnig !\r\n Heb mijn auto net ingeruild en prima service, en dat op zondag. Ook makkelijk dat daar alles geregeld word. Alle tijd nam deze man voor mij, echt super bij dat ik eerlijk geholpen werd . Aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig geholpen en duidelijk in wat er mogelijk is. \r\nKomt eerlijk en betrouwbaar over en ben erg blij met mijn nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er een auto gekocht en het raam werkte niet. De eigenaar heeft een nieuw mechanisme besteld. Dus een top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een paar week geleden een Opel Astra hier gekocht.\r\nWe zijn super blij met de auto, en de verkoper was super vriendelijk en nam goed de tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg goede ervaring met bcm. Erg klantvriendelijk. Een goed en eerlijk advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben hier een nieuwe auto gekocht. vw passat.\r\nnaar 1 dag hadden we problemen met de auto. het werd snel en goed geregeld onderling. en kregen een nieuwe blok aangeboden voor in de auto. \r\n\r\ngoede service. en vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke afspraken en zeer goede service. Het is een man van zijn woord.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en ongedwongen contact. \r\nVoelde mij goed op mijn gemak en werd niet gepusht in mijn beslissing.\r\nGoed telefonisch bereikbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hartelijk ontvangst. Kwam over als een eerlijke man, die zowel de pluspunten als de minpuntjes van de auto duidelijk aangaf. Geen gepush. Ik kreeg alle ruimte om er rustig over na te denken. De auto\'s die hij te koop heeft staan er allemaal netjes bij. Gewassen etc. Keurig bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, no nonsens en heldere communicatie. Hier kan men prima terecht voor een leuke gebruikte auto. Wel even een bakje koffie aanbieden aan (potentiële) klanten :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supertevreden met de aanschaf van mijn nieuwe auto, tot een volgende keer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf, zeer klant vriendelijk. Afspraken zijn duidelijk en eerlijk.\r\n\r\nGoede aankoop gedaan