Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Autobedrijf BCM

Al bijna 30 jaar verkoop ik auto's. ,die bijna altijd tot de goedkopere op marktplaats behoren, Maar wel mooi en goed zijn, met frisse apk ,nap km stand, en voorzien van een afleveringsbeurt. . Dit kan ik omdat ik geen duur pand en/of duur personeel heb, ik verkoop vanuit mijn woonadres. . Aangezien ik ongeveer maximaal 40 auto's op voorraad heb, Heb ik met elke auto een proefrit gemaakt, zodat eventuele gebreken gerepareerd zijn voordat de auto in de verkoop gaat. eventuele erge beschadigingen staan extra aangegeven d.m.v. foto,s of in de beschrijving. . Ik krijg van klanten een 9,6 .... www.klantenvertellen.nl/reviews/1053100/autobedrijf-bcm . De hier boven genoemde prijs is zonder inruil. Inruil is natuurlijk gewoon mogenlijk. Wilt u 100% zekerheid, kunt u op elke auto voor 1000,- , 12 Maanden complete garantie nemen, dat is de normale verkoopprijs dus met de wettelijke garantie. . 6 Dagen per week geopend van 9.00 - 21.00. (later en zondags op afspraak) 7 dagen per week, 24 uur per dag kunnen we de auto op uw naam zetten, en uw inruil auto vrijwaren. ( dit kost u niets ) . Al mijn auto's worden afgeleverd met de Nationale Auto Pas, zodat u de km-stand van de auto ook zelf kunt controleren. en een geldige A.P.K. . Elke auto heeft een afleveringsbeurt gehad en is nagekeken op de volgende punten: . Motorolie Remvloeistof Stuurbekrachtigingsolie Ruitenwisservloeistof Koelvloeistof Remmen Uitlaat Banden Accu Dynamo Verlichting Koppeling . Uiteraard kunt u pinnen/contant betalen of een overschrijving per bank doen. . Inruil is uiteraard mogelijk , wilt u weten wat u voor uw inruil krijgt , via Whats-app (0625567782) of via marktplaats berichten kunt u foto,s , km stand en kenteken sturen. En hoe u dit zelf ziet i.v.m. wat u wilt bijbetalen. . Autobedrijf B.C.M. Sluisstraat 142a 9581jh Musselkanaal 0599-412056 06-25567782 Email: [email protected]