Zeer klant vriendelijk en ik voel me er thuis!

Iedere vraag wordt snel en efficiënt beantwoord en een probleem wordt zo mogelijk verholpen.

Familiebedrijf met uitstraling!

Onze aangekochte occasion voldoet volledig aan de verwachtingen evenals het aankoop proces.

Het is een goed en vertrouwd bedrijf

Je wordt goed geholpen. Een goede service. Ze leggen alles goed uit. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam.

Weer een mooie ervaring met het kopen van onze "nieuwe" occasion

Goed geholpen met een steekhoudend advies en een prima inruil prijs voor onze inruiler. Geen gedoe en geen onzin. Dit is het en daar moet je het mee doen. In vergelijk met andere bedrijven een logisch en duidelijk stand punt. Wel zo prettig. De aflevering ging vloeiend en vlot, en precies volgens afspraak. Ook geen gedoe over de betaling. gewoon bij het afleveren de factuur ontvangen.

Een fijn bedrijf

Een fijn bedrijf, goed en hartelijk geholpen. Prima service. Afspraak is afspraak. Heel blij met de nieuwe auto.

Gemoedelijk bedrijf, zeer vriendelijk,en komen afspraken na.

Vorige week een mooie opel karl gekocht bij Albert. Bij de proefrit werd er direct gemeld dat er een beschadiging zat op de bumper , "maar dat laat ik nog spuiten". Super! Na de proefrit nog wat aandachtspunten besproken. Op de dag van aflevering stond de auto klaar en papieren enz waren ook allemaal geregeld. We kregen nog een leuk bosje bloemen mee en tevreden ,want alle punten die we hadden besproken waren naar tevredenheid uitgevoerd, hebben we de auto mee genomen. De auto was overigens nog netjes bijgetipt,wat een extra verassing was. De auto bevalt fantastisch. Ga zo door, ik weet waar ik het over heb zeker omdat ikzelf werkzaam ben bij een erkend opel reparateur/Vakgarage.

Een uitstekend autobedrijf

Auto hier aangekocht en super geholpen. Heel erg tevreden

Doen wat ze beloven, SERVICE

Prettige garage gericht op meedenken met de klant. Betrouwbaar.

Mooi bedrijf met vakkundig personeel

Gezellige, correcte ontvangst door Wouter, onze achterbuurman, duidelijk uitleg over de auto en uiteindelijk tot mekaar gekomen qua prijs. En de gunfactor speelde zeker een rol. Leuk zaken gedaan.

Goed en vertrouwd

Eerlijk en vertrouwd

Een uitstekend autobedrijf

Vorige week hebben we bij dit bedrijf een Renault Clio gekocht. We werden vriendelijk ontvangen met koffie en er werd alle tijd voor ons genomen. We stonden verbaasd van de service. Grote beurt bij aflevering, APK, update navigatie systeem. Het was druk in de werkplaats, we zouden 2 weken op de auto moeten wachten. Omdat we een leenauto hadden is door het autobedrijf alles op alles gezet om de auto zo snel mogelijk af leveren, dit was binnen een week na aankoop van de auto. We zijn dik tevreden!

heel erg tevreden

Wouter nam alle tijd voor ons, zeer tevreden over de geleverde service ook fijn dat hij na 1 week belde om te vragen hoe de auto beviel!

Goede service, net een stapje extra voor vaste klanten, wat ik erg waardeer.

goede service, vriendelijk personeel.

altijd vervang auto beschikbaar. goede communicatie. altijd een bakje koffie beschikbaar.

Goed verhaal

Goed geholpen, op de manier van ons kent ons en niet zomaar een nummer

Uitstekende service

Kort voor onze vakantie is een grote reparatie aan de versnellingsbak uitgevoerd. Er is alles aangedaan om de auto op tijd klaar te krijgen. De garage maakt een bijzonder betrouwbare indruk op me.

Snel, duidelijk en vriendelijk

Prima geregeld alles.

goed bedrijf, goede service ,korte lijnen

Goede service , korte lijnen. zeer betrouwbaar bedrijf.

Klantvriendelijkheid op 1

Ben heel goed geholpen en alles verliep erg vlot. Ik ben trouwen niet anders gewend. Mijn emailadres is gewijzigd in oerlemansjcam@outlook.com

Snelle goede service!

Cuelenaere doet wat ze beloven

Vakkundige service en goed advies

Ik kwam er met een wensenpakket maar zonder al te veel kennis van auto's. Goed geholpen en de auto is in perfecte staat afgeleverd. Zeker een aanrader voor een goede tweedehands auto

Prettig zaken gedaan.

Prima geholpen door Albert.

Prima service,

Mooie auto’s.

Fantastisch autobedrijf

Vandaag de kers op taart: onze auto opgehaald Het gehele proces van een auto uitzoeken, proefrijden, 2 auto's inruilen en besluiten te kopen was wederom een fijne ervaring. Professioneel en persoonlijk