Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Fijne ervaring met dit bedrijf,geen poespas,maar super vriendelijk, Dit geldt ook voor Bas,prima levering van onze nieuwe skoda superb en dito afhandeling.
Beveelt aan
18 May 2026
Niels Martens
ZEVENAAR
We werden gastvrij ontvangen door Bas en Ruben. We hebben 2 proefritten gemaakt en gaven ons deskundig advies. Al met al een heel prettig autobedrijf! We hopen natuurlijk dat we geen reden hebben om snel terug te keren, maar mocht dat nodig zijn, weet ik zeker dat we goed geholpen worden!
Beveelt aan
18 February 2026
Lisa
Zelhem
Heerlijke wasstraat, alles werkt, niets defect of sleets! Geweldige plek om je auto te poetsen. Ik mis alleen 1 ding, glimt de auto van binnen en buiten maar je wielkasten zijn vies. Zou handig zijn dat jezelf op een plek dat even kan doen alvorens je dee wasstraat ingaat.
Beveelt aan
29 September 2025
Willem
Zwolle
Prettige ervaring met het aankopen van onze nieuwe auto bij Autobas. Een prettig gesprek, niet opdringerig maar wel oprechte interesse in wat we zochten. Geen enkel probleem om een proefrit te maken en tot slot een goede deal kunnen sluiten. Bij het ophalen stond de auto klaar met de besproken puntjes netjes opgelost en met een leuk pakketje.
Beveelt aan
2 April 2025
Daniel
Goor
Deze week wederom goed geholpen door de vakkundige medewerkers van autogarage AutoBas. Ze zijn tevens werkzaam als ANWB-partners en rijden ook rond met de gele ANWB-bus. Wat heel erg fijn is en waar ze voor bekend staan is dat ze zeer betrouwbaar, zeer eerlijk en zeer vakkundig zijn. Dat is ook de reden dat klanten van heinde en ver speciaal naar hen toekomen en hun voertuig 100% toevertrouwen aan hen, voor zowel onderhoud als reparaties.
Beveelt aan
13 December 2024
Pierre
Sittard
Wij hebben AutoBas ervaren als een hele fijne partij om een nieuwe (tweedehands) auto aan te schaffen! De vriendelijkheid uit het Oosten van het land waar we in Amsterdam nog wel wat van kunnen leren! ;) Groetjes, Bart en Anne
Beveelt aan
2 November 2024
Anne
Amsterdam
Mooie auto gekocht en vriendelijk geholpen
Beveelt aan
2 July 2024
Rikie
Vroomshoop
Mooi bedrijf met mooie auto's. Eerlijke prijs overeengekomen en de auto is netjes afgeleverd. Wij zijn er heel blij mee!
Beveelt aan
1 July 2024
Rick
Lochem
Prettig contact. Goede voorlichting. Prima kwaliteit-prijs-verhouding.
Beveelt aan
16 June 2024
Esther
Almelo
vriendelijke, eerlijke, duidelijke mensen
Beveelt aan
28 April 2024
Marten
Oosterwolde
Van begin tot eind heel eerlijk en betrouwbaa!
Beveelt aan
15 April 2024
Moerri
Den Haag
Occasion gekocht bij Bas. Alles is soepel en netjes volgens afspraken verlopen. Ik heb ze ervaren als uiterst vriendelijke mensen, echt de gunfactor. Ik kan ze zeker aanbevelen!
Beveelt aan
11 April 2024
Marlon
Deventer
Uitstekende service van Autobas. Na goed contact kwam Bas aan huis voor een proefrit en de afhandeling. Wij zijn super tevreden met onze nieuwe prachtige auto.
Beveelt aan
12 March 2024
O
Krimpen aan de Lek
Na een hartelijke ontvangst vertelde Bas direct alles over de auto die wij op het oog hadden. Zeer fijn geholpen. De auto was in showroom staat en alle onderhoud en historie erbij. Inruil en aflevering was ook perfect geregeld. Compliment voor Bas zijn klantgerichtheid en kwaliteit geleverde auto.
Beveelt aan
9 February 2024
Peter Weijn
Blauwestad
-
Beveelt aan
27 January 2024
Boris Wessels
Hengelo
Super goed geholpen bij aankoop van Chevrolet captiva.Aardige eigenaar die ons met een goed gevoel de auto verkocht heeft.
Beveelt aan
12 November 2023
Karel
IJsselmuiden
Aankoop van de auto en inruil gingen perfect doordat de afspraken werden nagekomen.
Beveelt aan
8 November 2022
Carel
Enter
Fijn gesprek, goed gevoel
Beveelt aan
3 November 2022
Taco
Raalte
Ik ben netjes gebeld en goede uitleg, zelfs mijn auto is gewassen. Top!
Beveelt aan
27 August 2022
Heuver
Nijverdal
ik heb elders een auto gekocht en hun heb ik de opdracht gegeven om de auto na te kijken 1 dag later belden ze op met de reden op er echter niet meer te veel energie in de stoppen samen zijn we tot conclusie gekomen om de auto weer terug te brengen waar we hem vandaan hebben tevens deze garage heeft op alle vlakken een goede service echt een aanrader ze denken ook met je mee
Beveelt aan
10 August 2022
marc
nijverdal
Goed en eerlijk advies gekregen. Kan er altijd snel terecht
Beveelt aan
30 June 2022
Servaas
Nijverdal
Bij AutoBas is de klant nog koning(in)! Afspraken worden nagekomen, flexibel in tijden om proefrit te maken. Super blij met mijn MINI die ook nog eens persoonlijk door Bas bij ons thuis werd afgeleverd. Wat een TOP bedrijf!
Beveelt aan
29 June 2022
Mel
Huizen
Perfect Klant vriendelijk, En op de juiste mandier geholpen
Beveelt aan
31 May 2022
Peter
Almelo
Uitstekende service, goede terugkoppeling
Beveelt aan
20 April 2022
Theo
Almelo
afspraken worden nagekomen, goed overleg over het onderhoud en zelfs flexibel in de tijden, top!.
Beveelt aan
7 April 2022
Maurits
Almelo
Albert Einsteinstraat 4
7442 DK Nijverdal
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit