Samuel was een hele aardige vent en hulpzaam, goed in zijn werk. Dutchvans is een bedrijf die heel veel mogelijkheden biedt voor zijn klanten. 3e bus hier gekocht :)

snel en perfect

snel en vakkundig geholpen. Zeer tevreden!

Bedankt! Succes met je nieuwe bus!

de beste autobedrijf

vriendelijk hulpzaam vertrouwelijk

Mooie complimenten, bedankt! Veel plezier met je nieuwe bus!

Dik tevreden!

Op mijn verjaardag mn nieuwe bus gehaald. Mooi gepoetst en wel, stond ie klaar. Helemaal blij mee. Nieuwe bus op mijn verjaardag! Thanks toppers

Met veel plezier waren we de kers op de taart ;) Veel plezier met je nieuwe bus!

Heel goed verlopen, verkoper Jurrian heeft duidelijke informatie verstrekt, netjes gewassen en aangeleverd. Kortom, leuk bedrijf met gezellige mensen!

Vakwerk voor vakwerk ;) Veel plezier met de Master, Mauro!

Snel een akkoord gesloten met een mooie bedrijfsauto

Was op zoek naar een oprijwagen voor ons bedrijf en geslaagd bij Dutch Vans in Barneveld. De deal was snel gesloten en rijd met veel plezier rond in heel Europa. Dank je wel en tot de volgende keer.

Veel succes en rijplezier, Anouk! We horen de volgende keer graag waar de Master je allemaal gebracht heeft ;)

Alles volgens plan

zeer goed communicatie-en transactieproces

Bedankt en veel succes met je nieuwe bus!

Top service

Ik heb een Mercedes-Benz bus gekocht en de service was super alleen vond ik het jammer dat mijn eerste telefonische contact met Dutch Vans wat minder was. Ik vond dat de mevrouw die mij te woord stond wel wat vriendelijker kon zijn. Nadat ik een half uur onderweg ben geweest, een telefoontje ontvangen dat de bus waar ik voor kwam er niet stond. Ik heb toen aangegeven dat ik het had gewaardeerd, als ik dat telefoontje wat eerder had gekregen waarop ik de antwoord “je moet blij zijn dat ik je überhaupt nog heb gebeld” kreeg. Een simpele “onze excuses voor het ongemak” was voldoende geweest maar goed. Uiteindelijk toch super goed geholpen door andere collega’s en een mooie bus aan overgehouden. Ik raadt dit bedrijf aan omdat ze met u meedenken en een goede service aanbieden. In de toekomst zal ik hier zeker weer een bus halen indien dat nodig zal zijn.

Het eerste telefonisch contact had inderdaad wat vriendelijker gekund. Daarom hebben we meteen onze excuses daarvoor aangeboden. Fijn dat we je uiteindelijk super goed hebben kunnen helpen. Veel plezier en succes met de Vito!

fantastische service

geweldig geholpen met aankoop.

Bedankt, Martin! Veel plezier met de Movano!

Lieve mensen hier en goeie service. Bedankt voor alles!

Graag gedaan en jij bedankt voor het vertrouwen. Succes met de Transporter!

geweldig geholpen goede service

Toppertjes hier, gezellige mensen, gezellige ontmoeting. Bus nodig? Bel Dutch Vans

Topper, bedankt! Veel plezier met je nieuwe bus!

Top!!!

top geregeld

Top, Berry! Veel succes en plezier met je nieuwe bus!

Bedankt voor de goede review. Veel plezier met je nieuwe bus!

Snel en vrolijk

Hele leuke en eerlijke mensen. Mooie bus gekocht!

Bedankt, Bertus! Veel plezier met de Sprinter!

Service tot in de puntjes

Vandaag mijn VW Crafter op mogen halen bij Dutch Vans. Per abuis een verkeerd KvK uitreksel doorgestuurd waardoor het er even op leek dat ik de bus niet mee kon nemen. Balen want was toch een uurtje rijden. Maar de fijne medewerkers bij Dutch Vans dachten meteen mee in oplossingen om de teleurstelling wat dragelijker te maken. Gelukkig toch nog met het RDW kunnen regelen dat ik de bus toch mee kon nemen vandaag. Naast de aankoop ook bij de oplevering een zeer prettig en klantvriendelijk bedrijf om zaken mee te doen. Zeker en aanrader!!!

Bedankt voor het delen van je ervaring, Yarno! Mooie reclame voor ons bedrijf ;) Veel plezier en succes met de Crafter!

goede services en klant gericht

goede services en klant gericht

Veel rijplezier in de Vivaro, Ricardo!

heel goed

geweldige mensen . goed gevoel bij zaken doen bij Dutch vans.

Bedankt Behrouz! We hebben je graag geholpen en uiteraard kan je een volgende keer weer op ons bouwen ;)

Zeer snelle, vriendelijke en klantgericht bedrijf met fijne medewerkers

Na een aanrijding contact gezocht en er werd snel gehandeld en alles wat nodig was om een nieuwe auto te regelen werd gedaan. fijne medewerkers, betrokken en nemen de tijd. gelukkig snel weer de weg op. bedankt

Graag gedaan! Veel succes en plezier met de Caddy!

perfect

goede collega aardige medewerkers goede auto's top kwaliteit

Bedankt! Succes met de Boxer, Mahsun!

Helemaal top!!

Vriendelijk personeel, goed geholpen en snel afgehandeld. Top bedrijf!!

Top, Daan! Succes met de Crafter!

zeer goed

goed geholpen en een snelle service

Mooi dat onze dienstverlening goed is bevallen. Veel rijplezier in je nieuwe bus, Danny!

een heel goed bedrijf

ik ben zeer tevreden alles snel geregeld was wel een stukje rijden voor mij [170 km ] maar zeker de moeite waard

Zo'n mooie review is voor ons de kroon op het werk, Martin! Veel succes en plezier met de Transporter!

top service zeker meer dan 5 sterren waard

Peter je bent de best ik hou van je ouwe topper

Bedankt, topper!

Goede Service en Fijne medewerkers

Hier een bedrijfsbus aangekocht, binnen no time stond de bus klaar en zijn we goed geholpen!

Goed om te horen dat de service is bevallen! We hebben je met veel plezier geholpen, Rick. Veel plezier met je nieuwe bus!

goeie hulp

goede hulp in de eerste aankoop van een werk bus vriendelijk personeel

We hebben je met veel plezier geholpen, Wesley. Een eerste bus is altijd speciaal. Zet hem op met de Transporter!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.