Een snelle, goede aankoop gedaan via de telefoon!

Een snelle, goede aankoop gedaan via de telefoon. Telefonisch contact was heel erg prettig en goed verzorgd.

Ik ben erg blij met de goede service en klantvriendelijkheid van Dutch Vans.

Top geholpen.

We werden goed ontvangen toen ik voor een bus ging kijken. Constant goed contact gehad. Alles geregeld bus snel opgehaald. Al bij aankomst thuis bleek er iets te lekken. Woon niet echt dicht bij barneveld. Mocht naar een locale garage toe en op hun kosten mogen maken. Dus super goed opgelost! Bedankt!

Een fijne ervaring in autoland.

Als ondernemer zit je niet te wachten op de mooie praatjes van weer een ongeïnteresseerde autoverkoper. Bij DutchVans kreeg ik goed advies, antwoord op mn vragen en was de koop snel en reëel gesloten. Ook de aflevering op tijd en probleemloos. Prettig bedrijf. Kom zeker nog eens terug.

Goede service vriendelijke mensen

Ben zeer goed geholpen door Samuel. Hij was zeer behulpzaam en erg service gericht. Zeker een aanrader om hier uw bus te kopen/leasen.

Uitstekend!

Wij hebben het hele proces met dutchvans super goed ervaren! We werden fijn en snel geholpen. Bedankt Dutchvans, Samuel!

Prima geholpen. Niet verder zoeken gewoon hier jou busje kopen..

Duidelijk en snel klantbelang

Duidelijk geholpen en alles wordt goed gecommuniceerd. Bus rijd goed en opties zijn goed aangebracht.

Alles prima en snel gerelde

Goede en nette service

Netjes geholpen en auto netjes afgeleverd!

Leuke medewerkers die je goed informeren en snel handelen. Zijn heel blij met onze nieuwe bus !

Gewoon goed

Gewoon goed

Super bedrijf!

Ik ben zo goed geholpen bij alle aspecten van het aanschaffen van mijn nieuwe bedrijfswagen. Een voorbeeld voor andere bedrijven!!!!

Wordt netjes ontvangen.

Wij zijn netjes geholpen Goede uitleg

Prettig zaken doen

Werd zeer correct geholpen door de verkopers Julien en Samuel. Goed meedenken met mij en uitstekend advies.

Goede behandeling..

Net bedrijf en vriendelijk mensen alleen goed regelt volgens afspraak, verder top geholpen Mooi Opel Vivaro

Zeer goede servies en klant vrindelijke prima

Alles gecentraliseerd in een locatie

Enorm aanbod, kennis van de voertuigen, alle wensen kunnen worden toegepast, transparant, geen poespas en lekker doorpakken. Kortom goed zaken doen, geen langdradige verhalen en wegrijden met wat je zoekt. Is nu de tweede bus die we hier kopen. Bij de eerste hadden we wat technische problemen die buiten de garantie vielen maar werd toen perfect opgelost door Dutch Vans. Dat was de reden om hier wederom in te kopen.

super snel en simpel

goede service en super vriendelijk. alles ging vlot en simpel.

Zeer tevreden, mooi bedrijf met fijn personeel

Ik kwam bij de bus kijken en heb hm dezelfde dag nog gekocht. Bus had wat schade hier en daar maar is allemaal heel netjes overgespoten. Goede en snelle service!

Alles vlot en top geregeld

Vlotte afhandeling aankoop proces ook voor wat betreft de financiering aanvraag. Iveco stond netjes op tijd schoon en gewassen klaar. Zeer zeker een aanrader om hier een nette gebruikte bedrijfswagen te kopen tegen een scherpe prijs.

Prima geholpen

Ik wist al wat ik wilde hebben. Peter (adhd 2.0) heeft mij prima geholpen. Snel tot zaken gekomen. Kom zeker nog eens terug. Groet, Robert Jan

Supervriendelijk .behulpzaam.afspraak nakomen.

Bedankt Peter.Samuel.Wim en Jurrian .mijn volgende bedrijfswagens koop ik zeker weer bij Dutch Vans

Uitstekend en snel handelend bedrijf !!

Rondje gelopen om het bedrijf met Peter toen kwam ik bij een sprinter uit . Prijs rond gemaakt en gekocht ! humor, vriendelijk, en snelle handel geweldig !!