Super bedrijf!

Nu twee bussen hier aangeschaft, de eerste met wat problemen maar het team van Dutchvans heeft het super opgelost! Ik ben reuze tevreden met de communicatie en de service, zeker 5 sterren waard! Ontzettend bedankt.

perfect geholpen

Snelle verkoop en de bus was eerder klaar dan verwacht.

I WILL BE BACK

Well what to say everybody friendly and helpfull like it suposed to be they dont hide anything, if something is broken than they will tell you, they care about every client, next time for sure I will come back to them Ps Myster Mustapha thank You for Your professional support, it was plezier buy a car with You.

Snel geregeld en betrouwbare indruk. Fijne samenwerking

Fijn snel geregeld mijn vragen werden serieus beantwoord en ik ben netjes te woord gestaan.

Goed en vakkundig geholpen

Goed geholpen door jurrian en Kim. Aardige en nette mensen. Als ze iets beloven dan komen ze het ook na. Top bedrijf

goed geholpen

Vriendelijke verkoper en snel afgehandeld

Naar lang zoeken een bus gevonden bij dutchvans

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Ondanks de drukte toch goed geholpen

Op een hectische drukke dag de auto bekeken en proef gereden. Daarna een goeie deal kunnen maken met Peter. Ik hoopte de auto een week later op te kunnen halen, maar door de enorme drukte en een werkdag minder (pinksteren) is dat niet gelukt. Min puntje vond ik de informatie hierover en het niet terug gebeld worden. Maar op de afleveringsdag stond de auto netjes glimmend klaar en zijn we er tevreden mee naar huis gereden...

geweldig geholpen

prima geholpen met het kopen van een bedrijfswagen , goeie prijzen en service .

super ervaring

Snelle service. Snel afgeleverd

heel goed

heel gezellig mensen en vrolijk klantvriendelijk

Goed geholpen

Snelle service. Klantvriendelijk

Goed, Snel en Prettige Service ,Mooie bedrijfsbussen!!!!

Wij hebben hier onze 2de Transit Jumbo gekocht. Alles gaat hier soepel en snel. De bussen zijn netjes en worden knap afgeleverd. Als ik een bus nodig het ga ik eerst naar Dutch vans!!!

super en transperant.

service was super goed en de klantenservice ook heel vriendelijk. ben heel goed geholpen echt geen min punten.

vriendelijk

super goed verlopen

goed geholpen

Overzichtelijk en enthousiast bedrijf

Voor onze volgende wagen komen we hier zeker terug. Goed advies over de prijs kwaliteit verhouding.

Helemaal goed.

Snelle en vriendelijke service. Goede koffie. en natuurlijk een superrrr vito geleverd.

Satisfied with the promo service

It was a smooth and flexible transaction. No technicalities or delay in the process

• Would you recommend us? Yes

perfect!!!

altijd goed geholpen 2 bussen aangeschaft bij dutch vans ! fantastisch moessieeeeeee!!!!!!!

Gewoon snel en goed en deskundig

Volgens afspraak keurig netjes ontvangen en na proefrit een nette prijs overeengekomen. gewoon goed gevoel en goede zaken kunnen doen.

Groot aanbod, neemt de tijd en komt afspraken na

Auto net in bezit, kan dus nog niets over de garantie en het nakomen daarvan zeggen.

goed, snel en prettig geholpen

Super bedrijf!

Snel en goed geholpen. Veel auto's op voorraad dus ruime keuze!