Prima bedrijf

Alles verliep vlekkeloos

Top geregeld allemaal

Wij kwamen voor een mooi busje voor personeel. Meteen zagen we dat er zat keus was. Mooie uitgezocht en zijn zeer goed en klantvriendelijkheid geholpen.

Goede service en houden zig aan hun afspraken. Ik ben enorm blij met de mercedes sprinter. En is zeer goed afgeleverd bij mij thuis.

Ik kan jullie echt vertrouwen

Ze waren heel gezellig en snel beantwoorden

Snelle service juiste kwaliteit, mooie prijs

Vriendelijke ontvangst met koffie en koekjes. Vertrouwd gevoel bij binnenkomst. Snelle en goede service. Kwaliteit prijs prima!

Een zeer goed bedrijf ,

Ik heb hier een prachtige ,opel movano f3500 bakwagen gekocht , de koop ging uitstekend en werd enorm goed geholpen door jurrian , bakwagen is goed en prachtig schoon aan mij overhandig , ik ben echt er enorm tevreden mee en blij ,zodat ik m'n werkzaam heden weer ken doen , dutchvans is echt een 5 sterren waard , omdat ze echt mee denken en mee helpen met opties tot aan betalingen en verwachtingen

Een zeer goede service

ik ben zeer tevreden over het Klantenservice!!! Dutch-vans kan niet betere!

Uitstekende service!

Gisteren onze 3e bedrijfswagen opgehaald bij deze fijne zaak. Aardig en zeer kundig personeel. Bedankt en op naar bus 4.

Heel vriendelijk en heel goede service

Heb een bestel bus gekocht een top auto en goed geholpen echt een aanrader

Prima bedrijf mét vriendelijke medewerkers

Hét duurde even maar mét een tijdelijke leenbus toch door kunnen werken. Nu Iveco bus geleverd. Netjes alle aandachtspunten gedaan. Nette prijs.

a

Erg goed geholpen

Goed geholpen van a tot z ! Meedenken met alles en natuurlijk klantvriendelijk. Bedankt voor service!

Top bedrijf

Ik heb nu ondertussen al flink wat bestelwagens aangekocht maar nergens zo klantvriendelijk behandeld als bij Dutch Vans. Peter bedankt voor het fijne gesprek en Samuel en Amber bedankt voor de correcte afhandeling. Wij zijn erg blij met de wagen!

Uitmuntend!

Ik was op zoek naar een busje, en natuurlijk met de goeie timing om het op het laatste moment te doen. Door dit bedrijf met vrolijke werknemers geen probleem! Zaterdag ochtend langs geweest, bus besproken, zaken geregeld, dinsdag einde middag bus in ontvangst genomen :) Alle credits voor jullie! Bedankt voor de snelle samenwerking! :)

Super geholpen en prettige mensen.

Erg prettig ontvangen en geholpen, Afhandeling volgens afspraak. Top!

Prima bedrijf. Prettig zaken mee doen

Prettig en goed zaken mee doen. Comform afspraak

Ik had hele goede ervaring met Dutchvans. Had snel een bus nodig, was geen probleem alles goed en vakkundig geregeld.

Heel fijn om zaken mee te doen, voeld vertouwd

Heerlijk ontspannen zaken kunnen doen, elkaar wat gunnen zorgt voor vertrouwen

Top auto! Top service! Top mensen!

Fantastische service, mijn auto was eerder klaar om op te halen dan gepland. Je kan alles vragen, vriendelijke mensen!

Mooi bedrijf

Vriendelijk personeel. Alles goed , zoals afgesproken geregeld. Aanrader

Top bedrijf!!!

Ik ben super goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe bus. Ik raad Dutchvans absoluut voor iedereen aan. Vriendelijk en enthousiast personeel. Mijn toekomstige aankoop zal absoluut plaatsvinden bij Dutchvans.

Snel, goed en vriendelijk

Jullie hebben een goed geoliede machine en werken snel goed en vriendelijk. Dank voor het prettige contact.

Zeer tevreden Top service!

Vriendelijk hulpzaam. Voertuig supernetjes afgeleverd boven verwachtingen.

Onder garantie hersteld

Als vervolg op onze vorige review kunnen we vertellen dat wij nog steeds erg tevreden zijn met de service. Toen wij de auto enkele weken terug ophaalden merkte wij bij thuiskomst een probleem op. Dit direct gemeld en ons werd mede gedeeld dat het opgelost zou worden. Vorige week de auto teruggebracht, een leenauto gekregen en vandaag weer gerepareerd opgehaald. Goed geregeld, ik kan niets anders zeggen

top bedrijf

samenwerking verloopt goed en zeer klantvriendelijk. gelijk met de auto terug naar huis.