Super geregeld !!

Werd uitstekend geholpen door Peter met de beste wagen voor mijn bedrijf en alles er omheen werd razendsnel gereden binnen een paar dagen zat ik al in me nieuwe auto

Goed geregeld

Wij hebben 3 kango gekocht zeer goed geholpen door Jurrian Kenteken wordt door Duchsvans op naam gezet 3 auto s thuis bezorgd Auto aan de binnenkant schoongemaakt, nieuwe vloermatten Goed bedrijf

Klantvriendelijk ,prima service, snelle reacties!!

In September een VW Caddy Maxi gekocht. Ben erg tevreden , alles goed geregeld ( ook na de aankoop), top bedrijf. En het personeel..... mijn complimenten. Bert Puts

Super vriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel en super handig dat je via de app op de hoogte gehouden wordt

Een attente autoverkoper !!

De aankoop van een bestelbus heb ik beleefd als een reisje naar een vakantie-oord. Super hoe jullie de klant vooraf en achteraf informeren en helpen. Top !! De bus zelf zal ook wel goed zijn, neem ik zo aan.

Geweldig bedrijf

Top bedrijf, snel reageren, klant vriendelijk

Ik raad iedereen die naar een bedrijfs auto/bakwagen opzoek is dat bij Dutch vans te doen. Prima personeel, mooie auto's, en denken graag met je mee!

Top service!!!!!

Zelfs na mijn aankoop werd ik nog super geholpen bij een kleine storing aan mijn auto.

Super bedrijf meedenkt gewoon to

Bedrijf is geen fabriek maar ouderwets Klant gericht Top bedr

TOP

Vandaag mijn "nieuwe auto"mogen ophalen dankzij uw topservice mocht het toch lukken . Wat een aardige en geduldige vakmensen . Voor mijn evt volgende bus weet ik ze weer te vinden vr gr Rob ( groundwork4you )

snelle,vriendelijke levering

top bedrijf

Top bedrijf

Heb voor de 2 e keer een bedrijfswagen gekocht alles is wederom top geregeld een echte aanrader TOP BEDRIJF

Fijn geholpen door de mensen daar

Was eigenlijk op zoek naar een caddy. Maar ben thuis gekomen met een kangoo met zeer weinig km. En reid super fijn. Ben er erg blij mee.

Geweldig bedrijf

Supper bedrijf super vriendelijke mensen

Top Service

Top service en een school voorbeeld van een no nonsense mentaliteit.

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief!

Bij binnenkomst goed ontvangen in een mooi opgezet bedrijf! Alles van A tot Z goed geregeld! (communicatie, nakomen afspraken, service enz.) Tot en met de van de verkoop van de auto een vertrouwd gevoel gehad.

Betrouwbaar

Een geweldig team waar ze afspraken na komen. En de klant echt koning is. Duidelijk en vriendelijk.

Alles super geregeld door het team

Druk bedrijf, Peter zoekt gericht voor je en vind het snel, de gemaakte afspraken voor aflevering zijn allemaal keurig nagekomen.

Snelle aflevering

Ik ben erg blij met dutch vans.

Goed geregeld !

Alles volgens afspraak , nette zaak waar je goed geholpen word en waar. Veel mogelijk is !

Top mensen voelt goed!

Snelle en makkelijke informele communicatie ook via de app. Lease contract ging snel en simpel. Bus netjes afgeleverd zoals het hoort. Fijne mensen

Perfect geholpen

Vandaag voor de tweede keer fijn geholpen bij Dutch vans. voorbij een 9.

Top service. Aardig personeel. Ik kom zeker in de toekomst terug voor mijn volgende bedrijfsbus.

Ben er tevreden alles geregeld top bedrijf Goed geregeld allemaal Bedankt allemaal Goed weekend

Top kwaliteit

Zeer tevreden met de service.