Ik had een Iveco gekocht en met het terug rijden naar huis merkte ik dat er een probleem was met de motor .hij maakte een onheilspellend geluid .het was echter al na 17.00 .meteen de volgende dag gebeld en het probleem gemeld .ik kon meteen dezelfde dag de wagen brengen . Ze zouden er in de werkplaats naar kijken en oplossen.het bleek dat er een verstuiver defect was .ze hebben het binnen 2 dagen vervangen en ik kon de wagen ophalen.perfect .

Snel helder en correct

Geen ellenlange verkooppraatjes, to the Point en correct

Ging super snel alles

Alles ging heel goed ,zeer aardige personeel en je word ook goed op tijd geïnformeerd over gang van zaken.

Goede service en ruime keuze

Mooie bus gekocht voor een nette prijs. Service is top en komen de afspraken netjes na. Hebben veel verstand van wat ze verkopen en kunnen je goed advies geven. Hebben een ruime voorraad en is voor iedere branche wel een bedrijfsauto te vinden. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Heel goed

Iedereen goeie mensen en iedereen goed bezig heb met mij

Uitstekend van begin tot einde

Vooraf aanvraag gedaan binnen 2 dagen antwoord positieve uitslag. Na bezichtigen van de bus en een te hebben gekocht moest de bus grondig worden onderzocht heeft wel 2 weten de tijd geduurd, maar was de moeite waard bus van 2016 weinig km in top conditie.

Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen! Gewoon binnen gelopen voor een advies/bedrijfsbus, Peter heeft hier goed in geholpen. Dag voordat ik de auto op zou halen werd ik gebeld dat er iets niet goed was aan de auto en dit eerst gemaakt moest worden voordat ze de auto zouden afleveren. Zeer netjes! Bedankt Dutch Vans!

Super bedrijf!!!!!

Met heel veel plezier rij ik alweer een paar maanden in mijn Iveco daily. Het klantcontact is geweldig en ik vind de service buitengewoon. Ik raad daarom alle mensen om mij heen die een goeie betrouwbare bedrijfswagen willen kopen Dutchvans aan. Liefs aan Samuel, Kim, Peter, Dani’s en alle anderen!!!!!!

Goed net bedrijf met vriendelijke mensen

Heb van hun een Mercedes gekocht nette prijs en een goede bakwagen snel en volgens afspraak afgehandeld prima zeer gewaardeerde mensen daar de koffie staat klaar daar top een aan rader..vriendelijke groet papen containers bv

Heel vriendelijk en behulpzaam

Vond het top om geholpen te worden door de medewerkers, iedereen is vriendelijk en behulpzaam.

Top service!

Alles goed en snel geregeld. Echt aanrader.

Goed geholpen, snel geregeld!

Top team! Snelle service!

Fijne communicatie snelle service en veel keuze

Ik ben tevreden en alles was zeer goed geregeld

Perfect service

Verkoper Peter wat een geweldige uitstekende vent is dat !! Mensen Koop hier je bedrijfsbus

Een fantastische bus

Alles werd duidelijk gecommuniceerd vanuit Dutch Vans. De zaak was al met al binnen één week rond, super!

Telefonisch goed en vriendelijk te woord gestaan. Alle vragen werden zorgvuldig beantwoord. Vaak zijn verkopers opdringerig en ongeduldig. Hier absoluut niet! Voor de testrit wordt er de tijd voor je genomen. Er word gezegd : neem de tijd, probeer hem uit zoals je hem wilt gebruiken. Prima verkoper, alles keurig op papier gezet . Duidelijkheid van zaken, komen de afspraken na mbt de deal! Ben echt heel erg tevreden met Dutch Vans. En heel erg blij met m’n bus! Ik kom zeker terug! Dankjulliewel. Gr leon

Komt tot noch toe alle gemaakte afspraken na

Waarom tot noch toe Omdat ik mijn bus vandaag opgehaald heb. En dus tot op heden alles perfect is geweest. Zelfs toen ik mijn bus 1.5 later op kon halen kwamen zij mij tegemoet. Super gewaardeerd. Dus top service zo ver Mocht ik service nodig hebben dan ga ik er vanuit dat dit ook keurig geregeld wordt Bar

Prima service, goed en snel

Veel keus, goede prijzen, super nette aflevering

Top te gek bedrijf ! Eerlijk , snel , goeie prijs !

Super fijne ervaring, aardige medewerkers, groot assortiment, goeie prijs wat wil je nog meer !! Een klein puntje de koffie machine kan wel een upgrade krijgen hoewel dit natuurlijk het minst belangrijke is. Dank je wel de volgende bussen kopen we weer bij jullie.

Keurig bedrijf ik raadt het zeker mijn familie en vrienden aan.

Het is precies wat ik verwacht van een bedrijf. klant is koning en ik voelde mijn ook daadwerkelijk als een royaal behandeld. Geen enkel slechte opmerkingen kunnen bedenken uitstekend bedrijf. Al je vragen worden snel beantwoord.

Een snelle, goede aankoop gedaan via de telefoon!

Een snelle, goede aankoop gedaan via de telefoon. Telefonisch contact was heel erg prettig en goed verzorgd.

Ik ben erg blij met de goede service en klantvriendelijkheid van Dutch Vans.

Top geholpen.

We werden goed ontvangen toen ik voor een bus ging kijken. Constant goed contact gehad. Alles geregeld bus snel opgehaald. Al bij aankomst thuis bleek er iets te lekken. Woon niet echt dicht bij barneveld. Mocht naar een locale garage toe en op hun kosten mogen maken. Dus super goed opgelost! Bedankt!