Bij aankoop van één bus zijn er veel fouten gemaakt. Om te beginnen is de verkeerde bus meegegeven.

Bij het ophalen van de bus is de verkeerde bus meegegeven. Enkele dagen later werden wij gebeld met dit bericht. Gevraagd werd of wij de bus konden terugbrengen om de goede bus op te halen. Naar hen benoemd dat deze fout niet bij ons ligt en het voor ons onmogelijk was om de bus vanuit Amsterdam terug te rijden, aangezien de kinderen vervoerd moeten worden. Gelukkig heeft Dutch Vans het wel zo kunnen regelen dat een medewerker de goede bus naar Amsterdam heeft gereden en de andere bus weer heeft meegenomen. Ongeveer twee maanden na verkoop werden wij opgeroepen voor de APK. Naar ons is nooit gecommuniceerd dat dit zo snel al moest gebeuren. Wij verwachten dat hier transparant over gecommuniceerd wordt en het wel zo netjes is om de APK te doen voor verkoop. Bleek dat er veel mankementen waren welke niet van de buitenkant zichtbaar waren wat heeft gezorgd voor een hoge rekening. Daarnaast konden de kinderen hierdoor meerdere dagebn niet vervoerd worden naar de opvang. Tot slot bleek nog dat de auto geregistreerd stond als een taxi met een blauw kenteken. Dit terwijl de Volkswagen aan ons is verkocht met een geel kenteken en nooit vermeld is dat de registratie als taxi stond. Dit kregen wij te horen toen de auto voor APK bij de garage was. Hierdoor is de auto altijd onverzekerd geweest. RDW geeft namelijk aan dat wanneer de registratie niet klopt, de verzekering niet geldig is. Daarnaast moest de bus enkele dagen stilstaan tot de registratie omgezet was door Dutch Vans. Door bovengenoemde fouten zijn wij zeer ontevreden over de service van Dutch Vans. Wij verwachten dat zij wat kunnen betekenen in de vele kosten en lasten die wij hebben gedragen voor de bus die pas drie maanden in ons bezit is.

Goede service, breed aanbod

Ik heb afgelopen week bij Dutch Vans een bus gekocht. Erg fijn geholpen door de medewerkers. Goede, duidelijk en snelle communicatie. Een aanrader!

Niet tevreden

Hier inmiddels 4'5 weken geleden een bus gekocht die uit duitsland afkomstig was. Had hierbij zelf nog een bus ter inruil, maar aangezien het bedrag veels te laag was wat ik ervoor terugkreeg heb ik deze zelf verkocht en hierbij in overleg met de verkoper van dutch vans die 3 tot 5 weken hanteerde voor de levering ( wat al erg lang is vind ik zelf ) de auto verkocht en hierbij beloofd dat deze meneer hem op kon halen binnen die 5 weken. Nu werd de bus afgekeurd bij rdw en zou dutchvans met een oplossing komen voor het probleem dat er tog te laat geleverd gaat worden. Maar na een week kunnen ze dat ineens niet meer waarmaken geen leenautos of iets. Erg teleurstellend nu moet ik dus mijn afspraak met de koper van mijn eigen bus ook gaan verbreken of het kost mezelf dagen vrij omdat ik niet op mijn werk kom omdat ik mijn auto tog heb overhandigt en ik wel mijn afspraken na kom. Erg jammer, ik hoop dat de overdracht van mijn nieuwe bus tog nog een beetje vlot en goed gaat verlopen mits die vandaag wel door de rdw keuring komt.

lekker duidelijk, en goede service

prima geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe bus

Goed geholpen met de juiste keuze qua bestelbus

We zijn goed geholpen met de keuze maken voor onze bestelbus.

super service

perfect geholpen, en alles super vlot geregeld!

Mooie bus voor een prima prijs.

Veel keus in iedere prijsklasse!!

fijn communicerend bedrijf

vlotte behandeling en overal gauw over uit in 1 woord super

goede en fijne service

Je wort goed geholpen en komen hun afspraken na.

prima tevreden!

Ruim assortiment, nette prijzen en een goede service!

top bedrijf. vriendelijke mensen. goed geregeld, bedankt

Top bedrijf goed geregeld vriendelijke mensen bedankt

prima service en afhandeling!

voldoet aan al mijn verwachtingen

ik ben geholpen zoals ik wou

Vanaf eerste contact zeer goed geholpen

goede service

tijd genomen voor de verkoop en de afhandeling. tot toe niks anders dan lof..

top service en heel snel geholpen

top service en heel snel alles afgehandeld

Super bedrijf!

Nu twee bussen hier aangeschaft, de eerste met wat problemen maar het team van Dutchvans heeft het super opgelost! Ik ben reuze tevreden met de communicatie en de service, zeker 5 sterren waard! Ontzettend bedankt.

perfect geholpen

Snelle verkoop en de bus was eerder klaar dan verwacht.

I WILL BE BACK

Well what to say everybody friendly and helpfull like it suposed to be they dont hide anything, if something is broken than they will tell you, they care about every client, next time for sure I will come back to them Ps Myster Mustapha thank You for Your professional support, it was plezier buy a car with You.

Snel geregeld en betrouwbare indruk. Fijne samenwerking

Fijn snel geregeld mijn vragen werden serieus beantwoord en ik ben netjes te woord gestaan.

Goed en vakkundig geholpen

Goed geholpen door jurrian en Kim. Aardige en nette mensen. Als ze iets beloven dan komen ze het ook na. Top bedrijf

goed geholpen

Vriendelijke verkoper en snel afgehandeld

Naar lang zoeken een bus gevonden bij dutchvans

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Ondanks de drukte toch goed geholpen

Op een hectische drukke dag de auto bekeken en proef gereden. Daarna een goeie deal kunnen maken met Peter. Ik hoopte de auto een week later op te kunnen halen, maar door de enorme drukte en een werkdag minder (pinksteren) is dat niet gelukt. Min puntje vond ik de informatie hierover en het niet terug gebeld worden. Maar op de afleveringsdag stond de auto netjes glimmend klaar en zijn we er tevreden mee naar huis gereden...