Buitengewoon perfect goed geniaal TOP

Ik heb mijn Wrangler bij Cherokee4me laten maken en ze hebben er behoorlijk veel aan gesleuteld en gedaan. Ik kan alleen maar zeggen dat ik super blij ben dat mijn Wrangler bij Cherokee4me is geweest en hij rijd echt gewoon als nieuw. Super veel dank heren en ik weet een ding zeker, voor mijn jeeps is er maar een bedrijf waar mijn auto heen mag voor APK onderhoud of reparatie en dat is bij jullie. Nogmaals onwijs veel dank voor de goede en betrouwbare hulp. Groeten van Patrick Vos ( Oud Gastel )

Gepassioneerd, sympathiek en de deskundigste op het gebied van XJ Cherokee’s

Gepassioneerd, sympathiek en de deskundigste op het gebied van XJ Cherokee’s . Immer correcte en snelle administratie. Onderdelen vandaag besteld is morgen in huis.

De enige garage waar ze echt verstand hebben van de klassieke Jeep Cherokee

Hier weten ze waar ze naar moeten kijken en vinden praktische oplossingen als er een probleem is. Afspraken worden nagekomen en men is vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig!

Wij reden al een Classic 4x4 en omdat deze echt aan revisie toe was hebben we contact met Cherokee4me opgenomen. We werden warm verwelkomd door Cas, die alle tijd voor ons nam om de mogelijkheden te bespreken. Al snel werden we verliefd op een mooie authentieke Gun Metal uit 2001. Op goed vertrouwen heb ik het geheel aan Cas overgelaten qua wat er allemaal aan moest gebeuren. Het resultaat ziet er niet alleen aan de buitenkant geweldig uit, maar met de paar lichte deukjes professioneel weggewerkt, bijna nieuwe banden, een nieuwe accu, antenne en vast nog vele kleine zaken en een grote beurt werden wij zeer prettig verrast met het resultaat. Hier gaan we nog vele jaren veel plezier van hebben. Bedankt Cas!

Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

perfect!

Behulpzaam, professioneel, altijd goed geholpen!

Goede service en verstand van zaken!!

Kom al jarenlang bij Cherokee4me. Mijn Jeep wil nergens anders naar toe.

Veel kennis en denken altijd mee

Ik kom al vele jaren bij Cherokee4me. Het is het bedrijf als het op jeeps aankomt. Ze communiceren duidelijk, komen afspraken na en denken mee om zo geld te besparen indien mogelijk. Aanrader.

Goed afspraken mee te maken en prima service

Klant vriendelijk bedrijf, weten waarover ze praten, geen poespas

De garage voor uw cherokee

Duidelijk in wat er moet gebeuren en laten tijdig weten wat de kosten zullen zijn

Goede service voor een fijne prijs.

Denken mee met wat wel en niet nodig is.

Top garage

Kennis kunde en super service

Cherokee specialisten in hart en nieren, klantgericht en gewoon goed

Cas en zijn team zijn professionals op het gebied van Jeep Cherokee en soortgenoten. zoeken altijd goede oplossingen en nog vriendelijk geprijsd ook.

Fantastisch

Alles met passie Ook het onderhoud! Super service

Goed en vriendelijk

Idem

Cherokee4me is een fijn en betrouwbaar bedrijf

Cherokee4me is een fijn en betrouwbaar bedrijf,vriendelijke en persoonlijke service.

Zoals altijd zeer tevreden!

Klantvriendelijk en duidelijke afspraken mee maken.

Zoals altijd weer topservice!

Zoals altijd weer topservice!

Zoals altijd: prettig, kundig en betrouwbaar

Cherokee lovers respecteren Cherokee lovers

Vakmanschap en service

Fijne garage, specialist en denkt mee

Voertuig is goed onderhouden. Uitleg en demonstratie van monteur was zeer uitgebreid. De garage komt met goed onderbouwde adviezen, ook over verbeteringen.

Prettige mensen, goed overleg voor en tijdens de reparatie.

Gewoon zoals het hoort

Dit bedrijf is in alle aspecten super professioneel, nooit meer ergens anders heen.

Fijn en goed geholpen

Superfijn dat er is meegedacht om een probleem op te lossen op een creatieve manier met echt vakmanschap en begrip hoe de systemen werken en niet zomaar een nieuw onderdeel plaatsen. Beter voor het milieu Geeft vertrouwen in aanwezige kennis Fijn dat er nog echt monteurs zijn Garage die meedenkt met de klant Beter voor mijn portemonnee