Zeer goede ervaring en service

Bij Cherokee4Me is de service altijd erg goed. Als ik er ben voel ik me als een kind in een snoepwinkel met al die Cherokees die daar staan.

Onverwachte verrassing

In 1e instantie moest ik wennen aan jullie website, getoeter als je een auto aanklikt en omschrijvingen kwamen mij een beetje nonchalant over Na mijn eerste bezoek, totaal andere indruk, met recht gespecialiseerd in Jeep Cherokee. Ik was verbaasd over het aanbod en de mogelijkheden. Aardige meedenkende vakmensen, die rekening houden met een besteedbaar budget.

Hele vriendelijke, eerlijke, gastvrije en vakkundige mensen!

Hele vriendelijke, eerlijke, gastvrije en vakkundige mensen!

Betrokken team, alleskunners voor de Cherokee

Prettig ontvangen, goed geholpen, eerlijke prijzen. Goed adres voor de Cherokee liefhebbers.

Specialist met liefde voor het vak!

Een Cherokee gekocht waar nog het 1 en ander aan moest gebeuren. Attente medewerkers elke een reele inschatting hebben gemaakt en vervolgens binnen een paar dagen alles gefixt. Voor moeilijk leverbare onderdelen zoek ze een praktische oplossing. Erg prettig samenwerken en uiteraard ga ik de volgende keer weer naar Cherokee4Me!

Prima garage

Uitstekend geholpen!

Super snelle service

Goeie en snelle service + er wordt meegedacht met de klant

Prima snel en correct

Uitstekend werk

Mijn auto had een olielekkage en de bladveren waren ondertussen einde-levensduur. Heb ze gevraagd dit te herstellen en eventueel andere zaken die ik mij nog niet waren opgevallen mee te pakken. Omdat ik wel enige kennis van autotechniek heb krijg ik de indruk dat dit een eerlijke zaak is. Het heeft alles wel wat geld gekost maar er zaten ook best veel uren werk in - prijs kwam overeen met mijn schatting. Service is ook prima - de huurauto's waren op - ik vroeg pas op het laatste moment om een huurauto - je naar het station brengen en halen is geen probleem - aardige lui! Ik heb thuis nog onder de auto hun werk bekeken en het zag er netjes uit.

Prima service door een geweldig team

Wat er ook is met mijn 27-jarige Jeep Cherokee, het team van Cherokee4me helpt mij snel weer op pad!

top

snelle en adequate service, vriendelijke mensen

Goede service, geen verrassingen

Opnieuw heel goed geholpen. Op verzoek werd de auto zelfs bezorgd. Helemaal top!

Geweldige service

Op de dag dat ik op vakantie zou ga had ik problemen met mijn speedboot. Motor deed helemaal niets meer. Ik werd direct geholpen en motor werd weer gangbaar gemaakt. Middels enkele aanwijzingen kon ik toch op vakantie met de speedboot. Na de vakantie is deze vakkundig en duurzaam gerepareerd.

Goede service en vriendelijke medewerkers!

Goede service en vriendelijke medewerkers!

Goed bedrijf

Veel ervaring met de jeep Cherokee

Een garage met verstand van een klassiek Cherokee en vriendelijk

Eindelijk weer een garage die verstand heeft van een klassieke Jeep Cherokee met vriendelijke mensen. Alleen jammer dat de leenauto zijn beste tijd heeft gehad, anders was de score echt een 10 geweest.

Snel geholpen niet afdoende

We konden verder maar het euvel was niet fundamenteel verholpen

Heb je een Cherokee XJ? Neem de moeite om even om te rijden

Fijn bedrijf, kundige en vriendelijke mensen. Nemen de tijd voor je. Kunnen alles aan je XJ doen. Niet alleen maar aandrijving gerelateerd zoals veel andere 4x4 garages. Weten veel van de auto, stellen voor wat verstandig is om om aan te pakken, en helpen je bij de keuze "wat eerst" als het veel is. Het was 1,5 uur rijden, maar zeker waard. Ook leuk om eens rond te kijken. Konden zelfs op zaterdag de auto komen afhalen terwijl ze eigenlijk gesloten waren. Top service!

Goede service, auto werd na beurt gewoon thuis afgeleverd.

Boot reparatie

Goed en vriendelijk geholpen

Behulpzaam met kennis

Snel geholpen en snel geleverd!

Vooral de nieuwe balie medewerker was zeer klantvriendelijk. Een echte aanwinst dus

Hartstikke fijne mensen, goede service. Mooie auto gekocht wederom