Vakbekwaam

Goede uitleg voor en na de beurt. Servicegericht.

Perfecte service

Alles naar behoren uitgevoerd

prima ervaring

kan niet anders schrijven dat bedrijf klantvriendelijk is en oplossingsgericht meedenkt.

Weer fijn geholpen, auto kan er weer even tegen

Jeep voor APK, banden, stationair lopen en nog wat kleine dingen. Prima opgelost.

Super snel een goed geholpen

Ik was in Flevoland met de XJ, plotseling geen richtingaanwijzer meer. Omdat ik toch naar Epe moest even gebeld voor een afspraak in Deventer. Daar hebben zij met Formule 1 pits achtige snelheid het relais gewisseld, ik heb daarna nog rustig een koffie gehad, voor de terugreis naar huis. Ook de rekening was prima, rekenen geen tijd die niet wordt gebruikt. Niet zoals bij Van Mossel consorten.. Chris Waspik

Vakkundige mensen

Vakkundig geholpen door vakkundig personeel

Super service,

gewoon normaal. Snelle service

De enige echte jeep xj expert in NL. Zeer behulpzaam en meewerkend.

De enige echte jeep xj expert in NL. Zeer behulpzaam en meewerkend. Ik heb hen heel mijn xj uit 1997 laten nakijken. Daar kwam een compleet rapport uit met verbeterpunten, waarvan een deel verplicht was voor APK en een deel optioneel. Ik heb door hen vervolgens veel werkzaamheden laten uitvoeren en nu is mijn xj weer tip top in orde. Ze denken erg goed mee en kijken wat nodig is en/of wat eventueel later kan.

7-sterren

Al jaren kom ik bij Cas, Björn en de andere mannen! De XJ en WJ worden door het hele gezin veelvuldig gebruikt en dus hebben ze ook regelmatig de liefde van vooral Björn nodig. Afgelopen zomer zijn beide auto’s volgepakt met jongelui heel Europa probleemloos doorkruist. En net in NL 2x kort achter elkaar een ontstekingsprobleem met de XJ. En dan is het Cas ook niet te veel moeite om de auto zelf op te komen halen voor reparatie. Want hij vindt het vervelend dat wij stil zijn komen te staan. Wat een top service!!! Top bedrijf door top gasten

Ik rij er uit Den Haag voor naar Deventer om daar mijn Cherokee te laten onderhouden. Top bedrijf en je wordt er heel vriendelijk geholpen

Ik rij er 200 km om er mn XJ te laten onderhouden.

Gepassioneerd deskundig en no nonsense

Super geholpen en aardige mensen

Was er voor het eerst voor wat reparaties en apk maar nemen rustig de tijd om uit te leggen je auto ervoor staat en advies wat er aan komt aan onderhoud.

Rust

Gemoedelijk

Fijne garage !

Storing of twijfel over een storing..... Snel naar Cher. 4 Me en ze (Bjorn !) kijken wat het is en lossen het zsm op.

De Cherokee weer een grote beurt, snel en netjes en volgens afspraak. En zeker niet duur.

Wij zijn met onze Cherokee nieuwe klant. Eerste keer problemen laten verhelpen. Wat direct opvalt is: - Keurige, beleefde en professionele aanwijzingen en hulp tijdens het eerste telefoon gesprek. Men weet direct de hoogstwaarschijnlijke diagnose te stellen. - Ontvangst bij aankomst: Er wordt snel en accuraat gehandeld! - Binnen uur een van de problemen opgelost en voor de andere drie een afspraak gemaakt. - Het bedrijf geeft mij het gevoel van expertise, kennis, en doelgericht werken. In afwachting van de andere reparaties zijn wij bij deze eerste kennismaking zeker enthousiast, en hopen op een langdurige samenwerking met dit bedrijf.

Snel en goed geholpen.

Positief maar er blijft altijd ruimte voor verbetering

Kundige mensen en nette prijzen.

Altijd makkelijk, snel en ze hebben ook heel veel verstand van een CJ7 of Wrangler.

Klantgericht;

Kwalitatief goed onderhoudswerk.

Passie voor de Cherokee!

Als je op zoek bent naar een specialist voor een speciale auto zoals de Jeep Cherokee dan kom je uit bij Cherokee4me in Deventer, dat kan niet missen! Prettig contact, meedenken in oplossingen en daadkrachtig. De monteur ging direct aan de slag. Een aanrader ook als je niet in de buurt woont!

Zeer goed bedrijf met kundig personeel.

hele fijne, betaalbare service en een goed rijdende auto!

fijne garage, mensen met kennis van zaken.

nooit gezeur

altijd goed

Opsturen van ruitenwissermotor kortgeleden was prima geregeld en trouwens reparaties in Deventer bij Cherokee4me was ook prima!

Enkweg 43

7383 CX Voorst