Vriendelijk

Goed geholpen en advies gehad

Ik ben erg goed en kundig geholpen

Cherokee4me heeft alles op voorraad en adviseert vakkundig over het vervangen van het onderdeel

informeel en toegankelijk bedrijf

Cherokee4me/Cas is een toegankelijk bedrijf dat meedenkt in oplossingen bij reparaties. Naast informeel lijkt het mij, na een eerste zakelijke overeenkomst, een bedrijf met kennis van zaken dat ook vooral plezier heeft het runnen van een eigentijds bedrijf.

super leuk bedrijf , altijd relaxed

zeer positief . communicatie kan duidelijker , frequenter en sneller. kosten vind ik zeer netjes en ze hebben veel verstand van het product. ik vind het daar altijd gezellig . de zaak heeft voor mijn gevoel maar 1 aanspreekpunt en dat zou anders kunnen.

Prima service. Vakkundig en vriendelijk.

Bij Cherokee4me werken zeer vakkundige mensen. Echte specialisten!! Je wordt bovendien altijd vriendelijk te woord gestaan. Nee, geen andere garage mag aan mijn Cherokee sleutelen.

Geweldige club!

Altijd snel En vakkundig geholpen

Zeer deskundig en hoog gespecialieerd

Zeer deskundig en hoog gespecialieerd. Zonder meer de moeite waard om vanuit Haarlem naar Deventer te rijden om mijn Jeep te laten onderhouden. In geval van nood wordt de auto ook van huis met een aanhanger opgehaald

Prima vakwerk geleverd

Cherokee4me denkt mee met de klant en zijn zeker liefhebbers van cherokee’s

Geweldige service

Super bedrijf, denken altijd met je mee. Hebben verstand van zaken en geven een geweldige service!

Lekkere koffie

Super prettige afhandeling

Top geregeld alles

ben goed geholpen

Fijn bedrijf, denken mee en doen wat ze zeggen

Vriendelijke, meedenkend, kundig

Super goed geholpen, helemaal waard om vanaf Amsterdam naar jullie toe te rijden. Heel veel dank!

Ze werken goed, snel en zijn betrouwbaar

Ze werken goed, snel en zijn betrouwbaar

Goede service, fijne mensen

aus erfahrung gut

leuk

Service en Betrouwbaarheid zijn doorslaggevend

Wederom goede service, Jeep werd snel in Veenendaal opgehaald en binnen een dag gerepareerd.

Eerlijk advies en verstand van zaken!

goed en deskundig

no-nonsense

Echte liefhebbers en klantgerichte garage

Hartelijk ontvangen en mijn wens vervuld

Professioneel, betrouwbaar en goede service

Betrouwbaar en zeer kundig!

Zeer goed geholpen!

Duidelijk gezellig topteam

Je wordt altijd netjes te woord gestaan met een duidelijke uitleg Er is altijd een leenauto voor grotere reparaties wanneer nodig Perfecte prijs kwaliteids verhouding Kortom ik ben blij mijn ckerokkee daar gekocht en in onderhoud te hebben en zober nog lang van te kunnen genieten

Professionals

Professionals op het gebied van serviceverlening, kennis klantvriendelijheid