Goed geholpen, afspraken nagekomen

Goed geholpen, duidelijke uitleg van de werkzaamheden

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven

Goed profecioneel klantgericht persoonlijk contact

De werknemer bij Van den Udenhout geeft mij het gevoel dat er alles aan gedaan wordt e.e.a. op te lossen en dat mijn wagen in goede handen is.

Goed en snel

Goede service en begeleiding. Al de werkzaamheden zouden niet in 1 dag afgerond kunnen worden, wel dus!

Netjes en goed geholpen

Tijdens mijn bezoek ben ik netjes en correct geholpen. Communicatie was prima en iedereen was erg vriendelijk

Goed, alles perfect

Onze auto was in onderhoud. wij hadden daarom een huurauto. Deze auto zat vol met haren, op de stoelen, achterbank en de vloer. De ramen waren vies, de vloer was vies. Dat de auto aan de buitenkant vuil is vindt ik niet erg, maar van binnen moet hij schoon zijn.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Goede communicatie en duidelijkheid. Een nadeel: redelijk ver van mijn woonplaats? Mierlo-Veldhoven

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven

prima service en duidelijke communicatie

compleet in informatie en tijd en aandacht om alles uit te leggen over de auto

Klantenservice prima

Goede service!

• Prijs/Kwaliteit
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)

De juiste mensen op de juiste plek

Alles tiptop in orde

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel

Luisterend oor; oplossend vermogen , je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Zeer relaxed altijd

Good Service !

Always fast response and reply my questions and query . The explanation of the car and car related questions are very clear and easy understand.

Te duur

Vergeleken op internet

• Deskundigheid N.v.t.
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Professioneel en zeer vakkundig vriendelijk personeel

Mijn Q7 heeft weer een goede onderhoudsbeurt gehad en zeer tevreden rijd ik weer.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Goede, snelle en klantgerichte service

Zeer prettig. Ik werd goed ontvangen, de weg gewezen naar een plek waar ik kon werken tijdens het wachten (onder het genot van een kopje koffie en een croissantje). Daarnaast werd ik tijdens het wachten op de hoogte gehouden van eventuele extra's. Ik kon naar huis met een volledig gecheckte auto. Complimenten voor de zeer vriendelijke servicebaliemedewerker

Alles perfect geregeld!

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers die alles rustig bespreken en uitleggen. De kosten vielen achteraf mee, omdat sommige zaken niet nodig waren en de navigatie update werd als service gratis uitgevoerd.

Snelle service zonder gedoe

Terugroep actie, goed geregeld met vervangend vervoer. Op tijd klaar als voorspeld en weinig wachttijd.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Elke keer weer goed geholpen

Goede service duidelijke uitleg en elke keer een mooie leenauto voor ons klaar staan

Vriendelijke, klantgerichte vakgarage

1e servicebeurt van onze schitterende Superb Combi Sportline, vooraf netjes geïnformeerd over de kosten, advies over de bandenslijtage gekregen, roest op wielnaaf netjes verwijderd en vervolgens bijgespoten in donkerder kleur door vriendelijke kundige monteur. Kortom, de aankoop 2 jaar geleden ging prima maar ook service blijkt nu dik in orde. Een update duurde wat langer, werd me ook verteld, leenauto werd zelfs aangeboden maar dat was niet nodig. Ontbijt zou inclusief zijn, staat inderdaad koffie, thee, water en wat fruit maar de croissantjes moest ik zelf om 09.00 even om vragen maar werd daarna snel geregeld. Vond men zichtbaar vervelend dat dit vergeten was. Goed bedrijf, mij zien ze terug, ook al is het 60km van huis.

• Prijs/Kwaliteit
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)

Top,

TOP bedrijf!!!!

Geen klachten, vriendelijk, snel

Professionele werkwijze. Geen klachten.

In één woord super.

Ik ben super blij met mijn nieuwe Lease auto. De ontvangst en verdere uitleg was tevens ook zeer goed.

• In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Bij werkplaats Veghel een afspraak gemaakt, woensdagavond stond een leen auto klaar, de volgende dag mooi op tijd een mail en een telefoontje dat onze auto gereed stond. Wij komen nu al voor 4e keer in Veghel en we kunnen alleen praten over een uitstekende service, klantvriendelijk en deskundig. Deze werkplaats is een visitekaartje voor van den Udenhout. Trouwens de werkplaats die helaas nu verdwenen is in Helmond had eveneens een klantvriendelijk en deskundig personeel, jammer dat deze verdwenen is. Als het niet te veel werk is zou ik graag willen dat u dit ook over brengt naar de medewerkers in Veghel.

Uitstekende ervaring!

Uitstekend en professioneel geholpen aan de balie toen onze auto voor onderhoud naar de garage moest.

Prima verkoop en service

Ik heb het bezoek van zowel de eerste kennismaking als de aflevering van onze VW ID.3 Pro als zeer prettig ervaren. We mochten zonder afspraak meteen een proefrit maken. Toen waren we meteen verkocht. De ID.3 voelt heel degelijk aan en is zeer compleet. Vergeleken met vergelijkbare EV’s van andere merken is deze auto een overtuigende klasse beter. Verder goede voorlichting gekregen. Een eerlijk verhaal. Uitleg van alle functies van de auto bij aflevering was zeer uitgebreid.

Over Autobedrijf Van den Udenhout

WELKOM BIJ VAN DEN UDENHOUT GROEP Autobedrijf Van den Udenhout is één van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Volkswagen Bedrijfswagens, Kalkhoff & Urban Arrow e-bikes-dealers van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Oss, Boxtel, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).