• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf JLT heeft al 2x voor ons een gebruikte auto met succes verkocht. Wij tevreden en de nieuwe eigenaren ook tevreden.

Graag gedaan Paul Huisman, win win voor iedereen is het motto.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Service gehad! Goede communicatie en leuke mensen.

Bedankt voor deze positieve reactie en veel vaarplezier met de boot.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn super tevreden over onze aankoop van boot en buitenboordmoter.

Bedankt Hielke Wijnstra en heel veel vaarplezier toegewenst

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij JLT een auto gekochtPlezierige mensen waar je op aan kunt...Als ze wat beloven komen ze het ook na...Ik zal al mijn familie,vrienden en kennissen op de hoogte stellen wat voor een goed bedrijf dit is...Jelte alsnog bedankt voor de goede zorgen van jullie kant

Bedankt Leen Schikker en vele fijne en veilige kilometers toegewenst.

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt Bokke Nijdam en veel vaarplezier toegewenst met de rubberboot voor de zonen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed maar met een advies auto heeft waarschijnlijk brandstof of ontsteking problemen moet nu uitgezocht worden op lage toeren schokt de auto en slaat zomaar af.Het lijkt mij verstandig om er voor de verkoop een test mee te maken door een monteur .

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen, nogsteeds blij met de aankoop!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen op de beurs bij aanschaf rubber boot. Flexibel met aanbetalen en ophalen. Vriendelijk en deskundig.

• Service N.v.t.
  • Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf via Marktplaats bij JTL 2e hands buitenboordmotor gekocht. Goed geregeld.

voldoende, een redelijke ervaring

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig behandeld, zeer klantvriendelijk

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf zeer te spreken. Ze nemen de tijd voor je en luisteten wat je wensen zijn.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes en correct, vriendelijk en zeer behulpzaam

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, vriendelijk, geduldig, zeer correct\r\nMooie auto voor een goede prijs

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Ik wens u en uw gezin vele prettige en veilige kilometers toe.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede kwaliteit die past bij de prijs. De service was vriendelijk en de afhandeling ging snel.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en uw aanbeveling van mij als bedrijf aan potentiële kopers. Veel rijplezier met de Nissan Almera Tino.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prima geadviseerd en geholpen, vlot eerlijk en ik ben blij met mijn auto !

Dat is fijn om te horen mevrouw Hoekstra. Bedankt voor de aanbeveling en heel veel rijplezier met de VW Fox.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een rubberboot gekocht. Goed geholpen door Jelte (en zijn zoon). Er werdt uitgebreid de tijd genomen voor uitleg. Prima bedrijf!

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Omdat we met de trein kwamen heeft Jelte ons met de auto van het station gehaald. Met de aankoop van onze auto prima geregeld. Zeer blij mee.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel netjes geholpen door Jelte\r\nEnthousiaste vent die Jelte\r\nPrima voor mekaar\r\nEn de auto natuurlijk ook\r\nIn mijn geval de Mercedes 200A\r\nNa de aankoop mee op vakantie gegaan\r\nKlijne 3500KM gereden...TOP AUTO

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, uitgebreide info en met heel veel aandacht!\r\nHartelijk dank!

Jan Kuipersweg 17 8606 KD Sneek

Over JLT Boten en Auto

Mijn naam is Jelte van den Berg, eigenaar en oprichter van JLT Boten en auto. Ik help u graag met de aankoop van uw gewenste nieuwe of tweedehands boot, auto, buitenboordmotor of trailer. Bij mij vindt u altijd een mooi aanbod auto occasions uit het gewilde klein en middenklasse segment. Ook in mijn aanbod vindt u diverse soorten boten van klein tot groot, zoals motorboten, open toer- en visboten, sloepen, rubberboten alsmede sport- en speedboten. De verkoop van rubberboten is een bedrijfstak waarin wij gespecialiseerd zijn en waar we altijd een groot aanbod in hebben (Talamex, Suzumar, Nimarine). Daarnaast beschik ik ook over een ruim aanbod aan buitenboordmotoren zowel nieuw als gebruikt.