Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over JLT Boten en Auto

Mijn naam is Jelte van den Berg, eigenaar en oprichter van JLT Boten en auto. Ik help u graag met de aankoop van uw gewenste nieuwe of tweedehands boot, auto, buitenboordmotor of trailer. Bij mij vindt u altijd een mooi aanbod auto occasions uit het gewilde klein en middenklasse segment. Ook in mijn aanbod vindt u diverse soorten boten van klein tot groot, zoals motorboten, open toer- en visboten, sloepen, rubberboten alsmede sport- en speedboten. De verkoop van rubberboten is een bedrijfstak waarin wij gespecialiseerd zijn en waar we altijd een groot aanbod in hebben (Talamex, Suzumar, Nimarine). Daarnaast beschik ik ook over een ruim aanbod aan buitenboordmotoren zowel nieuw als gebruikt.