Zeer tevreden met nieuwe Talamex Rubberboot. Goed advies, scherpe prijs, top service!

Ik was op zoek naar een rubberboot voor mijn zonen en kwam bij JLT terecht. Ik ben een leek op het gebied van boten en buitenboordmotoren en alles wat hierbij komt kijken. Bij JLT nemen ze alle tijd voor je, informeren ze je zeer uitgebreid over de diverse merken boten en motoren en toebehoren en kregen we een demo over de werking van een buitenboordmotor. Naast een rubberboot was ik tevens op zoek naar een fietskar, zodat de kinderen de boot zelf kunnen vervoeren. Ook dit heeft JLT voor me verzorgd. De fietskar is zelfs nog op maat gemaakt voor de fiets. Vakwerk! Alles perfect verzorgd! Wij zijn zeer tevreden over JLT Boten.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Freddy. En wij wensen jullie en de zonen in het bijzonder veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe boot en buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Heel goede service

Er was iets verkeerd gegaan met de bestelling. Er werd direct telefonisch contact met me opgenomen om te zeggen dat de laarzen besteld zijn. Ik zou bericht ontvangen wanneer de laarzen geleverd zouden worden. Dat is ook keurig gebeurd middels een telefoontje waarin ik aangegeven heb dat ik geduldig wacht tot de laarzen geleverd worden. Voorafgaand aan de levering ontving ik weer een mail met daarin het bericht dat de laarzen de volgende dag aankwamen. Dat is ook gebeurd. Ik ben heel blij met de mooie laarzen en dit was het wachten meer dan waard.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Astrid. En wij wensen u veel plezier toe met de aangekochte Rouchette Navy Laarzen. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Snel, correct en vriendelijk

Ik had snel een nieuwe buitenboordmotor nodig. Dat ging probleemloos. Goede uitleg erbij.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Erik. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Mariner buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Vriendelijk, goed advies

Betrouwbaar, attendeerde op mogelijk probleem met aansluiting externe benzinetank op buitenboordmotor en had ook een keurige oplossing

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ronald. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte Suzuki buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

super

Bij JLT boten een Talamex Silverline (rib)gekocht (nieuw). Ik ben hier zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Onze "oude"rubberboot hebben we tegen een goed bod kunnen inruilen. Ook vooraf al via de app helder en duidelijk contact gehad, om zo problemen te voorkomen. Ook de pluspunten van een rib t.o.v onze rubberboot werden goed uitgelegd en hier was zeker geen woord over gelogen. Kortom, wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe boot en hoe we zaken hebben gedaan bij JLT boten. Ga zo door!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Peter. Fijn om te horen dat de aangekochte nieuwe Talamex Silverline rubberboot naar zeer tevredenheid is. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Prima voorlichting en advies op maat

Zie boven

• Service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex rubberboot. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

fantatstisch adequaat en servicegericht

wij hadden aanschaf van een boot elders en daarmee mankementen. Dit is onder zeer coulante wijze door JLT opgepakt , snel , adequaat en perfect geregeld.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Martin. En wij wensen u veel vaarplezier met de nieuwe Talamex rubberboot Tot weerzien en graag gedaan, namens team JLT Boten

Behulpzaam en vriendelijk!

Fijne communicatie

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Ellen. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex rubberboot Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Top ervaring

Nemen de tijd voor een goed en duidelijk advies. Zeer vriendelijk en zeer ruime kennis op watersport gebied

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Dennis. En wij wensen jou en je gezin veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex Highline rubberboot Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Vriendelijk en kundig

Positief

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling heer Hoekstra. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex Highline rubberboot en nieuwe Suzuki buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goede en duidelijke uitleg over de verschil boten

Op een zeer vriendelijk manier geholpen.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Rob. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte jong gebruikte Nimarine rubberboot . Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goede service.

Camper gekocht alles naar wens verlopen. Vriendelijk geholpen. Staan voor je klaar. Goede service.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Luuk. En wij wensen u veel kampeer plezier met de aangekochte Avento Caravan. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Auto en Boten

Goede ervaring met JLT

Goed geadviseerd, geholpen. Service en aftersales prima. Afspraken worden nagekomen. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Karin. En wij wensen jou en je gezin veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot en Suzuki buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goede service, goede kwaliteit!

Ik was op zoek naar een rubberboot voor onze kinderen. Verstand van boten en buitenboordmotoren had ik niet maar wist wel wat ik wilde hebben. Ik ben goed geholpen en heb veel bruikbare tips gekregen. Wij hebben inmiddels een nieuwe rubberboot met een jong gebruikte motor gekocht bij JLT Boten, e.e.a. naar volle tevredenheid.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Egbert. En wij wensen u en uw familie veel vaarplezier in het hoge noorden van Friesland met de aangekochte Talamex rubberboot en jong gebruikte Mercury buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

geweldig

ik ben vanuit amsterdam naar sneek gekomen voor een hele mooie sloep. daar aangekomen super goed ontvangen en mijn vragen zijn heel erg uitbegreid beantwoord. super goed gevoel erbij en direct de boot mee genomen, ook bij het voorbereiden van het vervoer zelfs geholpen, een echte aanrader.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Meinte. En wij wensen jou veel vaarplezier met de aangekochte unieke mahonie houten sloep in de grachten van Amsterdam. Tot weerzien in september en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Prima bedrijf met heldere uitleg.

Heldere uitleg en veel product kennis

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Cornelis. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot en Suzuki buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

prima!

Goede voorlichting Klantgericht

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling heer Dijkstra. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte Talamex QLA 230 Airdeck. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

super snelle service!

J. van den Berg gaf duidelijke uitleg, had kennis van zaken en gaf snelle en zeer goede service! Een bedrijf om zeker aan te bevelen! Een bedrijf waar ik zeker terug zal komen! ga zo door!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Johan. En wij wensen u en uw zoon veel vaarplezier met de aangekochte Suzuki buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

vriendelijk en netjes geholpen . allround kennis in huis

nette inruilprijs en zeer vriendelijk geholpen met inachtneming van de regels rondom de corona ellende

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling heer De Graaff en wij wensen u en uw vrouw veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot. Namens team JLT Boten

Topervaring. Alle tijd nemen in een drukke periode van het bedrijf is echt knap.

De eigenaar weet waar hij het over heeft. En heel coulant. Top!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze positieve beoordeling en wij wensen u en natuurlijk specifiek uw zoon veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot. Namens team JLT Boten

Zeer prettige en vakkundige behandeling

Toen ik de zaak bezocht wist ik niet goed of ik wel goed was. Boten en auto's vond ik een beetje vreemde combinatie. Maar eenmaal binnen werd de argwaan snel weggenomen. Een hartelijke ontvangst en een zeer vakkundige bediening. Ben zeer tevreden over de aankoop en service.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze positieve beoordeling en wij wensen u en uw familie veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot met de Suzuki buitenboordmotor . Namens team JLT Boten

Uitleg was prima. Goede service en uitermate vriendelijk !!

Ik kom zeker terug !!

• Prijs kwaliteit

Bedankt Erik voor deze super leuke en mooie reactie. Wij wensen jou en je gezin veel vaarplezier toe met deze mooie Suzumar MX 290 rubberboot. Team JLT Boten

Prettige zaak met vriendelijk personeel

Wij waren op Boot Holland 2020 en zochten een rubberboot. Wij zijn bij div. stands geweest, maar bij JLT kregen wij het beste aanbod voor hetgeen wij zochten. De koop was snel gesloten. 2 weken later werden we gebeld dat de bestelde boot en motor opgehaald konden worden. Top geregeld.

• Prijs kwaliteit

Perfect zoals het hoort eerlijk en oprecht

• Prijs kwaliteit

Beste Martin, bedankt voor je beoordeling en ik wens jullie veel vaarplezier aankomende zomer met de aangekochte Talamex Rubberboot. Groet Jelte

Prima, nuttige informatie

Zeer klantvriendelijk en duidelijke uitleg over de aangekochte motor.

• Prijs kwaliteit

Bedankt Cor voor deze positieve review en heel veel vaarplezier met de nieuwe aangekochte buitenboordmotor toegewenst.

Over JLT Boten en Auto

Mijn naam is Jelte van den Berg, eigenaar en oprichter van JLT Boten en auto. Ik help u graag met de aankoop van uw gewenste nieuwe of tweedehands boot, auto, buitenboordmotor of trailer. Bij mij vindt u altijd een mooi aanbod auto occasions uit het gewilde klein en middenklasse segment. Ook in mijn aanbod vindt u diverse soorten boten van klein tot groot, zoals motorboten, open toer- en visboten, sloepen, rubberboten alsmede sport- en speedboten. De verkoop van rubberboten is een bedrijfstak waarin wij gespecialiseerd zijn en waar we altijd een groot aanbod in hebben (Talamex, Suzumar, Nimarine). Daarnaast beschik ik ook over een ruim aanbod aan buitenboordmotoren zowel nieuw als gebruikt.