Behulpzaam en vriendelijk!

Fijne communicatie

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Ellen. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex rubberboot Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Top ervaring

Nemen de tijd voor een goed en duidelijk advies. Zeer vriendelijk en zeer ruime kennis op watersport gebied

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Dennis. En wij wensen jou en je gezin veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex Highline rubberboot Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Vriendelijk en kundig

Positief

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling heer Hoekstra. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex Highline rubberboot en nieuwe Suzuki buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goede en duidelijke uitleg over de verschil boten

Op een zeer vriendelijk manier geholpen.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Rob. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte jong gebruikte Nimarine rubberboot . Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goede service.

Camper gekocht alles naar wens verlopen. Vriendelijk geholpen. Staan voor je klaar. Goede service.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Luuk. En wij wensen u veel kampeer plezier met de aangekochte Avento Caravan. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Auto en Boten

Goede ervaring met JLT

Goed geadviseerd, geholpen. Service en aftersales prima. Afspraken worden nagekomen. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Karin. En wij wensen jou en je gezin veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot en Suzuki buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goede service, goede kwaliteit!

Ik was op zoek naar een rubberboot voor onze kinderen. Verstand van boten en buitenboordmotoren had ik niet maar wist wel wat ik wilde hebben. Ik ben goed geholpen en heb veel bruikbare tips gekregen. Wij hebben inmiddels een nieuwe rubberboot met een jong gebruikte motor gekocht bij JLT Boten, e.e.a. naar volle tevredenheid.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Egbert. En wij wensen u en uw familie veel vaarplezier in het hoge noorden van Friesland met de aangekochte Talamex rubberboot en jong gebruikte Mercury buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

geweldig

ik ben vanuit amsterdam naar sneek gekomen voor een hele mooie sloep. daar aangekomen super goed ontvangen en mijn vragen zijn heel erg uitbegreid beantwoord. super goed gevoel erbij en direct de boot mee genomen, ook bij het voorbereiden van het vervoer zelfs geholpen, een echte aanrader.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Meinte. En wij wensen jou veel vaarplezier met de aangekochte unieke mahonie houten sloep in de grachten van Amsterdam. Tot weerzien in september en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Prima bedrijf met heldere uitleg.

Heldere uitleg en veel product kennis

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Cornelis. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot en Suzuki buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

prima!

Goede voorlichting Klantgericht

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling heer Dijkstra. En wij wensen u veel vaarplezier met de aangekochte Talamex QLA 230 Airdeck. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

super snelle service!

J. van den Berg gaf duidelijke uitleg, had kennis van zaken en gaf snelle en zeer goede service! Een bedrijf om zeker aan te bevelen! Een bedrijf waar ik zeker terug zal komen! ga zo door!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Johan. En wij wensen u en uw zoon veel vaarplezier met de aangekochte Suzuki buitenboordmotor. Tot weerziens en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

vriendelijk en netjes geholpen . allround kennis in huis

nette inruilprijs en zeer vriendelijk geholpen met inachtneming van de regels rondom de corona ellende

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling heer De Graaff en wij wensen u en uw vrouw veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot. Namens team JLT Boten

Topervaring. Alle tijd nemen in een drukke periode van het bedrijf is echt knap.

De eigenaar weet waar hij het over heeft. En heel coulant. Top!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze positieve beoordeling en wij wensen u en natuurlijk specifiek uw zoon veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot. Namens team JLT Boten

Zeer prettige en vakkundige behandeling

Toen ik de zaak bezocht wist ik niet goed of ik wel goed was. Boten en auto's vond ik een beetje vreemde combinatie. Maar eenmaal binnen werd de argwaan snel weggenomen. Een hartelijke ontvangst en een zeer vakkundige bediening. Ben zeer tevreden over de aankoop en service.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze positieve beoordeling en wij wensen u en uw familie veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot met de Suzuki buitenboordmotor . Namens team JLT Boten

Uitleg was prima. Goede service en uitermate vriendelijk !!

Ik kom zeker terug !!

• Prijs kwaliteit

Bedankt Erik voor deze super leuke en mooie reactie. Wij wensen jou en je gezin veel vaarplezier toe met deze mooie Suzumar MX 290 rubberboot. Team JLT Boten

Prettige zaak met vriendelijk personeel

Wij waren op Boot Holland 2020 en zochten een rubberboot. Wij zijn bij div. stands geweest, maar bij JLT kregen wij het beste aanbod voor hetgeen wij zochten. De koop was snel gesloten. 2 weken later werden we gebeld dat de bestelde boot en motor opgehaald konden worden. Top geregeld.

• Prijs kwaliteit

Perfect zoals het hoort eerlijk en oprecht

Heel goed

• Prijs kwaliteit

Beste Martin, bedankt voor je beoordeling en ik wens jullie veel vaarplezier aankomende zomer met de aangekochte Talamex Rubberboot. Groet Jelte

Prima, nuttige informatie

Zeer klantvriendelijk en duidelijke uitleg over de aangekochte motor.

• Prijs kwaliteit

Bedankt Cor voor deze positieve review en heel veel vaarplezier met de nieuwe aangekochte buitenboordmotor toegewenst.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf JLT heeft al 2x voor ons een gebruikte auto met succes verkocht. Wij tevreden en de nieuwe eigenaren ook tevreden.

Graag gedaan Paul Huisman, win win voor iedereen is het motto.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Service gehad! Goede communicatie en leuke mensen.

Bedankt voor deze positieve reactie en veel vaarplezier met de boot.

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn super tevreden over onze aankoop van boot en buitenboordmoter.

Bedankt Hielke Wijnstra en heel veel vaarplezier toegewenst

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij JLT een auto gekochtPlezierige mensen waar je op aan kunt...Als ze wat beloven komen ze het ook na...Ik zal al mijn familie,vrienden en kennissen op de hoogte stellen wat voor een goed bedrijf dit is...Jelte alsnog bedankt voor de goede zorgen van jullie kant

Bedankt Leen Schikker en vele fijne en veilige kilometers toegewenst.

Bedankt Bokke Nijdam en veel vaarplezier toegewenst met de rubberboot voor de zonen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Online vindbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed maar met een advies auto heeft waarschijnlijk brandstof of ontsteking problemen moet nu uitgezocht worden op lage toeren schokt de auto en slaat zomaar af.Het lijkt mij verstandig om er voor de verkoop een test mee te maken door een monteur .

Over JLT Boten en Auto

Mijn naam is Jelte van den Berg, eigenaar en oprichter van JLT Boten en auto. Ik help u graag met de aankoop van uw gewenste nieuwe of tweedehands boot, auto, buitenboordmotor of trailer. Bij mij vindt u altijd een mooi aanbod auto occasions uit het gewilde klein en middenklasse segment. Ook in mijn aanbod vindt u diverse soorten boten van klein tot groot, zoals motorboten, open toer- en visboten, sloepen, rubberboten alsmede sport- en speedboten. De verkoop van rubberboten is een bedrijfstak waarin wij gespecialiseerd zijn en waar we altijd een groot aanbod in hebben (Talamex, Suzumar, Nimarine). Daarnaast beschik ik ook over een ruim aanbod aan buitenboordmotoren zowel nieuw als gebruikt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.