Uitstekend contact met Jelte en zijn vader Jelte! TALAMEX is een super verkoop organisatie.

Onze bestellingen ; een 4 meter lange Razende Bol rubber aanland boot en een daarbij benodigde 9,9 pk mariner motor werden “ persoonlijk “ op TEXEL! Bezorgd!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie en leuke beoordeling Hans. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee en doen wij het voor, ook namens mijn vader. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot (van het type Heavy Duty) op Texel. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons namens team JLT Boten

Duidelijke communicatie en betrouwbaar

geen toevoegingen nodig

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Joep. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee en doen wij het voor. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot en Torqeedo elektrische buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons namens team JLT Boten

Top Ware, excellenter Service, faire Preise

Jederzeit gerne wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vielen Dank für diese sehr schöne Bewertung, Sabine. Darüber freuen wir uns natürlich sehr und deshalb machen wir es. Und wir wünschen Ihnen viel Segelvergnügen mit dem erworbenen Talamex Silverline ALU-Rib-Schlauchboot. Wir sehen uns wieder und bedanken uns im Namen des Teams JLT Boten für Ihren Einkauf bei uns

Kundig en prima service

Mijn ervaring met Jelte van JLT Boten is prima. Kundig, klantvriendelijk en meedenkend met de problemen die zich op de boot voordeden. Service staat ook hoog in het vaandel.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Conny. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. Wij wensen jullie fijne vaar uren toe in jullie motorboot namens het team van JLT Boten

Nieuwe talamex S-line

We zijn heel goed geholpen door Jelte.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Berend Jan. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee en doen wij het voor. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex S-line ALU rib rubberboot. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons namens team JLT Boten

Geweldig.

Top team

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Foppe. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. Wij wensen jullie fijne vaar uren toe in jullie sloep namens het team van JLT Boten

Mooie service, in de opstartfase van de nieuwe locatie

Prima geholpen en zelfs aflevering in de haven. Zeer vriendelijk geholpen en deskundig advies.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Robin. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons namens team JLT Boten

Prima uitleg en topklasse service!!

Door de jaren heen diverse watersportbedrijven bezocht en "adviseurs" gesproken, altijd was hun belang vooropstaand. Bij JLT voelde het direct goed en was de advisering eerlijk en passend, we zijn prima geholpen en blij met de levering en advisering. Jelte bedankt!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Bert. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Comfortline toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons namens team JLT Boten

Das Boot und der Motor ist Klasse

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vielen Dank für diese sehr schöne Bewertung, Uwe. Darüber sind wir natürlich sehr zufrieden. Und wir wünschen Ihnen viel Segelvergnügen mit dem Talamex-Beiboot und dem Mariner-Außenbordmotor. Salute Jelte en Team JLT Boat

Uitstekend geholpen

Voor het eerst een nieuwe rubberboot + motor gekocht. Ben uitstekend geholpen door Jelte, uitgebreide uitleg en instructie en alles voor een goede prijs. Boot daar gelijk te water kunnen laten zodat ik naar de camping terug kon varen. Ook achteraf nog goed geholpen vwb aanvallende accesoires.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Vince. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Aqualine rubberboot met Mariner 6pk buitenboordmotor toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons namens team JLT Boten

Goede service met uitgebreid uitleg.

Talamex S-line rib met bb motor gekocht. Veel tips en goed advies gekregen zodat we nu veel plezier op het water beleven!

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Wiebe. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte nieuwe Talamex S-line RIB en jong gebruikte buitenboordmotor toe. Namens team JLT Boten

Alles gut gelaufen

Alles gut gelaufen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vielen Dank für diese sehr schöne Bewertung, Holger. Darüber sind wir natürlich sehr zufrieden. Und wir wünschen Ihnen viel Segelvergnügen. Salute Team JLT Boats

Goede en snelle service

Bijboot en elektrische motor gekocht. Zeer goede service en uitgebreide uitleg. Ze nemen echt de tijd voor je en zijn vakkundig.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Jasper. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Highline rubberboot met Torqeedo Travel elektromotor toe op jullie lange boottrip op de middellandse zee . Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons op de beurs Boot Holland namens team JLT Boten

Top, enthousiast geholpen!

Heel fijn in alle rust geholpen. Aanrader om hier een bezoekje te brengen.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Marleen. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. . En wij wensen jullie zoon en dochter heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Aqualine rubberboot toe met Suzuki buitenboordmotor. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Goed en degelijk bedrijf

Boot gekocht op beurs . Boot + toebehoren keurig afgeleveRd volgens afspraak.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze mooie beoordeling Wieger. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. . En wij wensen u heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Comfortline rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons op de Beurs Boot Holland , namens team JLT Boten

Goed geholpen en prettig kontakt, wat wil je nog meer!

Ik vond Jelte een innemend, betrouwbaar en behulpzaam persoon. Heb rubberboot merk Talamex bij hem gekocht.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Jack. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. . En wij wensen u heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Aqualine rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor uw aankoop bij ons op de Beurs Boot Holland , namens team JLT Boten

Alles keurig netjes geregeld

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. . En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons op de Beurs Boot Holland , namens team JLT Boten

Goed en leuk geholpen met de aankoop van een nieuwe boot.

Op de beurs het contact gelegd en snel een goede deal kunnen sluiten. Later op de zaak bij aflevering ook erg leuk, goed en gezellig geholpen.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Harm. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. . En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons op de Beurs Boot Holland , namens team JLT Boten

Top service!

Guter und freundlicher Service, sehr kundenorientiert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Vielen Dank für diese sehr schöne Bewertung Stefan. Darüber freuen wir uns natürlich sehr. Und wir wünschen Ihnen viel Segelvergnügen mit dem gekauften Suzuki 9,9 PS Einspritz-Außenbordmotor. Bis bald und vielen Dank für Ihren Einkauf bei uns im Namen des Teams JLT Boats

Talamex Highline en Torqeedo Travel CS motor

Perfecte uitleg verteld over de boten en Torqeedo verschillen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Shirley. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. Het was een leuke en mooie uitdaging voor ons om jou/jullie een boot-motor combinatie te leveren speciaal afgestemd op jullie logistieke en gebruikers wensen. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Highline rubberboot met Torqeedo Travel elektromotor toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

vlot en duidelijk geholpen

In goed overleg en met goede voorlichting vanuit de klant gedacht ben ik geholpen met de juiste keuze voor een boot.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Siebrand. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Aqualine rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Fijne mensen, goede service

Jelte staat altijd klaar om mee te denken. Snel en oplossingsgericht, daar houd ik van.

• Prijs kwaliteit N.v.t.

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Hayo Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. Tot weerzien en bedankt voor dat je een tevreden vaste klant bij ons bent, namens team JLT Boten

Snelle service & no nonsens !

Mijn ervaring met Jelte is luisterend oor en goed advies en super service. Zeer blij mee met onze aankoop.

• Prijs kwaliteit

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Rocco. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Aqualine rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Een autodealer om in je achterhoofd te houden

Deze review komt een beetje laat... 4,5 jaar geleden hier een rode Citroen Xsara gekocht voor minder dan 2000 euro. Dit bleek een geweldig goede auto en ik kon deze zelfs direct meenemen en overschrijven. De verkoper was geduldig en trots op alle auto's (en boten) die hij verkocht. Dit schepte een band van vertrouwen die ik niet eerder heb ervaren bij een autohandelaar. De auto heeft in de 100.000KM die ik heb gereden weinig mankementen gehad, het startte altijd en ik heb geen enkele dag spijt gehad van deze aankoop. Inmiddels staat deze auto op zijn laatste benen (dat mag ook wel met ruim 250.000KM op de teller). Ik ben zelfs een beetje verdrietig dat we deze binnenkort wegdoen i.v.m. de aanschaf van een C4. Als JLT vandaag de dag een Citroen C4 aan had geboden, dan is de kans heel groot dat ik deze hier had aangeschaft. Dit is zeker een bedrijf om in je achterhoofd te houden als je opzoek bent naar een nieuwe auto.

• Prijs kwaliteit

Ervaring lukt zelfs in één woord, geweldig

Met onze kleinzoon een rubber motorbootje gekocht, geweldig inspelen op gebruiker en betaler, deskundige voorlichting op verwachting en gebruik en uiterst prettig allemaal

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Prijs kwaliteit N.v.t.

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling Gerben. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee. En wij wensen jullie heel veel vaarplezier met de aangekochte Talamex Greenline rubberboot toe. Tot weerzien en bedankt voor je aankoop bij ons, namens team JLT Boten

Over JLT Boten en Auto

Mijn naam is Jelte van den Berg, eigenaar en oprichter van JLT Boten en auto. Ik help u graag met de aankoop van uw gewenste nieuwe of tweedehands boot, auto, buitenboordmotor of trailer. Bij mij vindt u altijd een mooi aanbod auto occasions uit het gewilde klein en middenklasse segment. Ook in mijn aanbod vindt u diverse soorten boten van klein tot groot, zoals motorboten, open toer- en visboten, sloepen, rubberboten alsmede sport- en speedboten. De verkoop van rubberboten is een bedrijfstak waarin wij gespecialiseerd zijn en waar we altijd een groot aanbod in hebben (Talamex, Suzumar, Nimarine). Daarnaast beschik ik ook over een ruim aanbod aan buitenboordmotoren zowel nieuw als gebruikt.