Snel geregeld

Goede service, prettig personeel.

zorgen voor een betere onderdelen voorziening

De afspraken kun je makkelijk maken en worden ook nagekomen ondanks de crisis.

Goede communicatie en erg leuk en service gerichtpersoneel

Wij zijn al jaren vaste klant en dat zegt eigenlijk al heel veel! Goed personeel heel vakkundig en zeer prettig in de omgang. Alles gaat altijd in goed overleg en wij hebben zeer veel vertrouwen in dit bedrijf. De receptionisten/telefoniste is ook heel prettig in de omgang.

Alles geheel naar verwachting

Ook zaken die vooraf per ongeluk niet zijn doorgegeven zijn wel opgemerkt. Fijn!

Ben tevreden over de service en de onderhoudsbeurt.M

Mijn ervaring met de Europagarage , zowel met de receptie als wel de monteurs is prima.

Goede service, meedenken en een extra stap zetten

Goede service, vriendelijk. Goed geregeld.

Alles is perfect

Niets op aan te merken. Goede service, vriendelijk.

Wij zijn heel erg tevreden

Vriendelijk en deskundig personeel

Prettig, open contact, goede service

Zowel via mail als in levende lijve hebben wij een heel prettige indruk. Luisterend oor, bereidwilligheid, cooperatief. Kortom, een gevoel van vertrouwen en kwaliteit.

top garage met goede afspraken

monteur wil remvloeistof vernieuwen, er wordt even gebeld en de extra kosten vermeld.

Niet slecht

Vriendelijk personeel. Flexibel. Kundig.

Prima garage

Ik heb mijn auto hier in onderhoud. Goede afspraken kunnen maken via de receptie en in no-time had mijn auto z'n jaarlijkse onderhoudsbeurt gekregen. Ik raad deze garage aan.

goede service

Volledig tevreden en volgens verwachting

Werk uitgevoerd overeenkomstig afspraak.

Een garage waar service voorop staat!!

De samenwerking als zeer prettig ervaren, zowel telefonisch als in het bedrijf zelf. Vriendelijkheid en service staan duidelijk voorop. Dank je wel Rick, top!!!

Mooie Ford KUGA gekocht bij goede en gastvrije garage

Zowel per mail, als per telefoon vriendelijk te woord gestaan door Rick en Max. Het resultaat was dat ik binnen no time een inruilvoorstel had. Dit voorstel gaf voldoende vertrouwen om de rit van Amersfoort naar Coevorden te maken. Door Rick (bij de verkoop en inruil) als ook door Max (bij de aflevering) zeer gastvrij ontvangen en op een zeer prettige en plezierige manier zaken kunnen doen. Inmiddels al weer een paar dagen in het bezit van een hele mooie Ford KUGA, waar ik super tevreden over ben. Rick en Max, hartelijk dank voor “de goede zorgen”!!

Vlotte service

Na aanschaf auto wat kleine issues vlot afgehandeld onder garantie

Enorm gelachen met de verkoper

Het was een fijne ervaring hoe wij werden ontvangen, we hadden de knoop dan ook sneller doorgehakt dan verwacht. Ook was een week later de auto ophalen weer net zo gezellig

Prima!

Je wordt goed en vriendelijk geholpen.

Prima service, komen afspraken na.

Deze zomer een onze nieuwe ( tweedehands ) auto hier gekocht. De sfeer als prettig ervaren, zaken die we hadden afgesproken waren geregeld. Later nog een setje winterwielen hier gekocht en ook hierbij goed geadviseerd.

Een autobedrijf waar de klant nog koning is.

Onze eerste kennismaking met Ford Europa Garage was er één om in te lijsten. Max, de jonge verkoper, had vanaf minuut één aandacht voor de klant (zeer prettig gezien eerdere ervaringen bij andere bedrijven). De sfeer binnen het bedrijf is klantvriendelijk, joviaal en gezellig. Ook de eigenaar, chefmonteur en monteurs zijn erg klantgericht. Problemen worden opgelost. Communicatie gaat vlot en accuraat.

Goed behandeld

Zoals gebruikelijk positief.