Goed gevoel over dit bedrijf gelijk bij het eerste contact.

Op zoek naar een nog betere en nog fijnere C Max dan die wij reden kwamen wij Ford Europa Garage Coevorden tegen op het Internet. Gelijk bij het eerste telefonische contact was er al een goed gevoel en dus een klik. . De eerste vragen werden snel en adequaat beantwoord. Dat werd nog versterkt door de vriendelijke ontvangst bij de proefrit en de deskundige behandeling van de verdere vragen. Hoewel wij een bijna identieke auto ergens anders hadden kunnen aanschaffen, ging gevoelsmatig de voorkeur uit naar Ford Europa garage Coevorden. Zeker toen Rick bereid was het inruilbod nog te verhogen. Gisteren de auto opgehaald en hij nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Heel deskundig en klachtgericht, Tenslotte kregen wij ook nog, geheel onverwacht, 20 liter benzine in de tank. Dat is wat ons betreft KWALITEIT PLUS!

Een fijne, vertrouwde en geruststellende ervaring.

Er wordt goed geluisterd en meegedacht. Personeel is uitermate vriendelijk. Kan me geen betere garage voorstellen.

Spiegelprobleem naar tevredenheid opgelost

De reparatie van de buitenspiegel heeft, qua afspraken, wat voeten in aarde gehad. Van onze kant zijn er meerdere verzoeken geweest om verschuiven van de reparatie. Uiteindelijk is de reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.

Bedankt voor uw beoordeling! Het heeft inderdaad even geduurd maar fijn dat we u toch konden op helpen op een moment dat het u iets beter uit kwam, we zijn blij dat u tevreden bent over de reparatie. Hartelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Zeer klantvriendelijk

Wij zijn sinds 2 jaar klant en rijden in een Ford Fiesta en C Max. Men heeft altijd een luisterend oor en de insteek is denken in mogelijkheden. Op het moment dat wij de nieuwe Fiesta kwamen halen nam dhr Bakker alle tijd om deze aan ons af te leveren en werd het echt een feestje.

Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf en danken u dan ook voor deze positieve woorden. Met vriendelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Prima garage

Zeer goede ervaringen, daarom ook vijf sterren. Iets is voor mij goed dan ook maximale score of niet goed, minimale score.

Bedankt voor de positieve reactie, daar zijn we altijd erg blij mee! Hartelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Mooi bedrijf met een degelijke uitstraling en een zeer vriendelijke en hulpvaardige verkoper!

Op mijn zoektocht naar een echt mooie gebruikte Ford Focus Automaat kwam ik aan de andere kant van ons land terecht in Coevorden. Die reis was niet tevergeefs, we zijn buitengewoon prettig geholpen door verkoopleider Rick. Er moest uiteraard wat onderhandeld worden over prijs en inruil, met als resultaat een deal waar beide partijen gelukkig mee zijn. Er moest nog een trekhaak gemonteerd worden en een week later stond een prachtige, zo goed als nieuwe auto op ons te wachten en we zijn er blij mee. Rick spant zich nog voor me in om enkele upgrades voor de radio/navigatie unit te realiseren. Als dat lukt wordt de score een 10... Al met al tot nu toe goede ervaringen!

Wij zijn blij met uw positieve feedback, hartelijk dank voor deze beoordeling! Het Team van Europa Garage Coevorden wenst u veel rijplezier toe met de Ford Focus.

Bedankt voor deze positieve 9! Vriendelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Mijn algemene ervaring met Ford Europa Garage Coevorden is goed.

Mijn ervaring met de onlangs uitgevoerde reparatie omschrijf ik als volgt. Na mijn Ford op het afgesproken tijdstip te hebben afgeleverd ben ik, na een wandeling in Coevorden te hebben gemaakt, gaan wachten in de showroom. Een uur na de auto te hebben gebracht werd mij medegedeeld dat de te vervangen onderdelen niet waren binnen gekomen en deze gehaald gingen worden, hierdoor zou de reparatie in de loop van de middag gereed zijn. Ik ben van mening dat mij direct bij aankomst medegedeeld had moeten worden dat de onderdelen niet binnen waren gekomen en de reparatie langer ging duren of uitgesteld zou kunnen worden. Wel is één en ander keurig opgelost, er is mij een gratis leenauto ter beschikking gesteld en is de reparatie is zo snel als mogelijk netjes uitgevoerd.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het hier zowel intern als met u besproken en wij zijn ook van mening dat dit beter gecommuniceerd had moeten worden met u. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat uw auto weer naar volle tevredenheid rijdt. Hartelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Fout door niet goed verwerkte planning.

Bij het brengen van de auto op de afgesproken datum (afspraak was ruim van te voren gemaakt tijdens een persoonlijk bezoek aan de garage) voor uitvoering van de jaarbeurt bleek dat de afspraak niet goed in de planning verwerkt was zodat de auto pas een week later voor onderhoud gebracht kon worden. Het onderhoud is uiteindelijk wel volledig naar wens uitgevoerd.

Bedankt voor uw reactie. Vanwege de bezetting aan de receptie tijdens de zomervakanties van ons personeel is uw afspraak inderdaad niet helemaal goed verwerkt. Onze excuses daarvoor maar waar gewerkt wordt, daar wordt (helaas) ook wel eens een foutje gemaakt. Gelukkig hebben we in goed overleg met u de afspraak kunnen verplaatsen. We zijn blij om te horen dat het onderhoud aan uw auto volledig naar wens is uitgevoerd. Hartelijke groet, Aurelia Europa Garage Coevorden

Prima uitgevoerd volgens afspraak

Prima uitgevoerd.

Zeer prettige, persoonlijke benadering Het tonen van oprecht medeleven na de dood van mijn man heeft mij goed gedaan

Prima intake, uitvoering, nazorg voor beurt van Fort B-Max

snel en netjes geholpen

Op zoek naar een andere auto, kwamen we terecht in Coevorden. Onze voorkeur ging uit naar een Ford Fiesta. De auto die we uiteindelijk gekocht hebben is iets lichter dan de bedoeling was (1.0) maar we zijn er allebei super tevreden over.

voor mij een groep mensen die ik vertrouw.

mijn contacten met Europa garage Coevorden ervaar is altijd als zeer prettig. de ontvangst is gemoedelijk; de verkoop ging soepel. nu ik twee dagen in mijn nieuwe autootje heb gereden, merk ik dat het matje voor de bestuurdersstoel versleten is. na telefonisch contact met dhr. Bakker is mij toegezegd dat er een nieuwe setje wordt besteld..... natuurlijk ga ik ervan uit dat dit bij de prijs is inbegrepen. hartelijke groet van Roelien Weelink

Top team

In de eerste plaats zijn jullie klantvriendelijk . Jullie hebben goed werk geleverd en de monteurs hebben hun best gedaan om alles optijd klaar te krijgen. Top

Mijn ervaringen zijn steeds positief geweest en geven mij geen reden om te klagen.

De werkzaamheden worden correct uitgevoerd. Er wordt goed gecommuniceerd en ter plekke wordt ik vriendelijk bejegend, zowel in de werkplaats als in de showroom/receptie. Als ik raad vraag, krijg ik ook deskundig advies en zonodig wordt dat geduldig uitgelegd.

Leuke bedrijf goede begeleiding goeie service

Top bedrijf

Goede ervaring!

Vriendelijk en vakbekwame mensen!

Zoals je mag verwachten

Reeds veertig jaar klant bij dit bedrijf of de voorgangers.

goed werk geleverd

er werd vooraf een materiaalprijs genoemd (€ 286 ex BTW) en er werd bijverteld dat het weinig werk zou zijn. De factuur geeft een prijs aan van € 370 ex BTW (na 10% korting) en bijna € 26 kosten voor uitlezen. Al met al geen juiste schatting vooraf van de kosten.

Goedemorgen, Bedankt voor je reactie. Ik neem vandaag even contact met je op naar aanleiding van je opmerking. Groet, Aurelia Europa Garage Coevorden

Uitstekend geholpen

Werd goed overlegd en uitgelegd .

Tevreden met afhandeling

De Europa garage zorgt net als altijd voor een goed en vertrouwd gevoel. Jammer dat Ford Nederland niet samen met de Europa garage optrekt om serieus de klacht van ons te behandelen. Ford Nederland is wat dat betreft tot nu toe echt in gebreke gebleven

Mijn ervaring met Europa Garage Coevorden is zeer goed Na eerst een Ford Transit Custom gekocht te hebben bleek ik zeer verrast hoe perfekt deze af werd geleverd Heb vervolgens toen ik de Transit op kwam halen ook een Ford Kuga (die net binnen was) bij hun gekocht

Bedankt voor deze positieve woorden, daar zijn we altijd erg blij mee! Als we iets voor u kunnen betekenen voor in de toekomst dan weet u ons in Coevorden te vinden, u bent in elk geval van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Een aan te raden verkoopadres

EuropaGarage Coevorden heb ik onlangs als zeer prettig ervaren. 'Gewoon' vriendelijk personeel met tijd voor informatie en uitleg in alle eerlijkheid (in mijn beleving) en met de nodige deskundigheid. Een betrouwbaar gevoel!

Namens het team van Europa Garage Coevorden hartelijk dank voor deze positieve beoordeling!

een goede garage en een prettige omgang met personeel en directeur. altijd positief ontvangen.

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.