voor mij een groep mensen die ik vertrouw.

mijn contacten met Europa garage Coevorden ervaar is altijd als zeer prettig. de ontvangst is gemoedelijk; de verkoop ging soepel. nu ik twee dagen in mijn nieuwe autootje heb gereden, merk ik dat het matje voor de bestuurdersstoel versleten is. na telefonisch contact met dhr. Bakker is mij toegezegd dat er een nieuwe setje wordt besteld..... natuurlijk ga ik ervan uit dat dit bij de prijs is inbegrepen. hartelijke groet van Roelien Weelink

Top team

In de eerste plaats zijn jullie klantvriendelijk . Jullie hebben goed werk geleverd en de monteurs hebben hun best gedaan om alles optijd klaar te krijgen. Top

Mijn ervaringen zijn steeds positief geweest en geven mij geen reden om te klagen.

De werkzaamheden worden correct uitgevoerd. Er wordt goed gecommuniceerd en ter plekke wordt ik vriendelijk bejegend, zowel in de werkplaats als in de showroom/receptie. Als ik raad vraag, krijg ik ook deskundig advies en zonodig wordt dat geduldig uitgelegd.

Leuke bedrijf goede begeleiding goeie service

Top bedrijf

Goede ervaring!

Vriendelijk en vakbekwame mensen!

Zoals je mag verwachten

Reeds veertig jaar klant bij dit bedrijf of de voorgangers.

goed werk geleverd

er werd vooraf een materiaalprijs genoemd (€ 286 ex BTW) en er werd bijverteld dat het weinig werk zou zijn. De factuur geeft een prijs aan van € 370 ex BTW (na 10% korting) en bijna € 26 kosten voor uitlezen. Al met al geen juiste schatting vooraf van de kosten.

Goedemorgen, Bedankt voor je reactie. Ik neem vandaag even contact met je op naar aanleiding van je opmerking. Groet, Aurelia Europa Garage Coevorden

Uitstekend geholpen

Werd goed overlegd en uitgelegd .

Tevreden met afhandeling

De Europa garage zorgt net als altijd voor een goed en vertrouwd gevoel. Jammer dat Ford Nederland niet samen met de Europa garage optrekt om serieus de klacht van ons te behandelen. Ford Nederland is wat dat betreft tot nu toe echt in gebreke gebleven

Mijn ervaring met Europa Garage Coevorden is zeer goed Na eerst een Ford Transit Custom gekocht te hebben bleek ik zeer verrast hoe perfekt deze af werd geleverd Heb vervolgens toen ik de Transit op kwam halen ook een Ford Kuga (die net binnen was) bij hun gekocht

Bedankt voor deze positieve woorden, daar zijn we altijd erg blij mee! Als we iets voor u kunnen betekenen voor in de toekomst dan weet u ons in Coevorden te vinden, u bent in elk geval van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Een aan te raden verkoopadres

EuropaGarage Coevorden heb ik onlangs als zeer prettig ervaren. 'Gewoon' vriendelijk personeel met tijd voor informatie en uitleg in alle eerlijkheid (in mijn beleving) en met de nodige deskundigheid. Een betrouwbaar gevoel!

Namens het team van Europa Garage Coevorden hartelijk dank voor deze positieve beoordeling!

een goede garage en een prettige omgang met personeel en directeur. altijd positief ontvangen.

Ik kreeg bij aankoop van mijn Kuga te maken met zeer leuke en spontane verkopers.

Goede uitleg en geen overdreven gedoe.

Slechte ervaring, ga naar een echte Ford Dealer!

Hier een ford fiesta gekocht. Tijdens het kopen waren het erg vriendelijke mensen. Totdat je een probleem ondervind!! Na een proefrit aangegeven dat de spraakherkenning in het frans is. Dit zou met een taalaanpassing bij instellingen opgelost zijn, aldus de verkoper. Het zou tenslotte een nederlands voertuig zijn. Hij ging dat even aanpassen. Vertrouwend op zijn woorden, het is tenslotte een Ford dealer, de auto gekocht en naar huis gegaan. Onderweg natuurlijk uitgeprobeerd en de taalherkenning gewoon in het frans. Contact opgenomen en werd mij verteld dat ik het toch niet ging gebruiken, dat wisten hun wel uit ervaring. Het zou niet mogelijk zijn om het naar nederlands om te zetten. Toen ik hun confronteerde dat het wel mogelijk is, aangezien ik dit bij een ander ford dealer uit mijn eigen regio nagevraagd had, zou het te duur zijn om aan te passen. Ik moest met voorstellen komen wat ik nu van hun verwachte, al mijn voorstellen waren onlogisch want het ging hun natuurlijk geld kosten! Ze zijn niet Ford Dealer waardig uit mijn ervaring! Je mag service verwachten maar dat is bij hun niet het geval!

Goedemorgen, Wij vinden het vervelend dat u onze service als slecht heeft ervaren. Service verlenen staat bij ons juist hoog aangeschreven. Naar aanleiding van uw ervaring heeft de chef-werkplaats vorige week contact met u opgenomen om met u in gesprek te gaan en u uitgenodigd om met uw auto naar onze werkplaats te komen. U bent van harte welkom bij Europa Garage Coevorden. Team Europa Garage Coevorden

Prettige en klantvriendelijke garage om je als klant op een auto te oriënteren.

Vriendelijk en klantgericht personeel maar zeker geen opdringerige verkooptechnieken. Waardoor je, je ontspannen kan focussen op de aanschaf van een nieuwe auto.

Bedankt voor deze mooie 10! Heel veel veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst met de nieuwe Ford Focus. Team Europa Garage Coevorden

moest terug komen

Auto trilde bij 80 km per uur

Bedankt voor uw beoordeling! We hopen dat uw auto weer naar volle tevredenheid rijdt! Team Europa Garage Coevorden

Erg fijn bedrijf om een auto te kopen met inruil

Wij zijn erg tevreden over Europa Garage Coevorden en de aankoop met inruil die we er gedaan hebben. De verkoper bood ons meerdere malen wat te drinken aan en was relaxed. We kregen de tijd om over het één en ander na te denken. Al met al klantvriendelijk en deskundig. Er zijn Ford garages dichter bij ons in de omgeving, maar we blijven met de aankoop in onderhoud bij deze garage, dat zegt genoeg.

Zoals altijd weer prima geregeld met duidelijke uitleg

Zoals altijd weer prima geregeld met duidelijke uitleg en gratis vervangend vervoer. Top!

Alles volgens afspraak geregeld.

vriendelijk personeel...wel altijd druk.

Moet wel afspraak maken bij dealer, anders hebben ze weinig of geen tijd bij de werkplaats. Als je zo even komt voor motor probleem... Heb er echter wel begrip voor. Drukte is namelijk een goed gegeven.... lijkt me. Leuke gastvrouw bij de balie en vriendelijk !!! Met vriendelijke groeten , Johan.

Gewoon zeer goed

Ik ben snel en tot zeer tevredenheid geholpen dus dank u wel voor de goede service

Snel geregeld

Goede service, prettig personeel.

zorgen voor een betere onderdelen voorziening

De afspraken kun je makkelijk maken en worden ook nagekomen ondanks de crisis.

Goede communicatie en erg leuk en service gerichtpersoneel

Wij zijn al jaren vaste klant en dat zegt eigenlijk al heel veel! Goed personeel heel vakkundig en zeer prettig in de omgang. Alles gaat altijd in goed overleg en wij hebben zeer veel vertrouwen in dit bedrijf. De receptionisten/telefoniste is ook heel prettig in de omgang.