Mooi bedrijf met een degelijke uitstraling en een zeer vriendelijke en hulpvaardige verkoper!

Op mijn zoektocht naar een echt mooie gebruikte Ford Focus Automaat kwam ik aan de andere kant van ons land terecht in Coevorden. Die reis was niet tevergeefs, we zijn buitengewoon prettig geholpen door verkoopleider Rick. Er moest uiteraard wat onderhandeld worden over prijs en inruil, met als resultaat een deal waar beide partijen gelukkig mee zijn. Er moest nog een trekhaak gemonteerd worden en een week later stond een prachtige, zo goed als nieuwe auto op ons te wachten en we zijn er blij mee. Rick spant zich nog voor me in om enkele upgrades voor de radio/navigatie unit te realiseren. Als dat lukt wordt de score een 10... Al met al tot nu toe goede ervaringen!

Wij zijn blij met uw positieve feedback, hartelijk dank voor deze beoordeling! Het Team van Europa Garage Coevorden wenst u veel rijplezier toe met de Ford Focus.

Bedankt voor deze positieve 9! Vriendelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Mijn algemene ervaring met Ford Europa Garage Coevorden is goed.

Mijn ervaring met de onlangs uitgevoerde reparatie omschrijf ik als volgt. Na mijn Ford op het afgesproken tijdstip te hebben afgeleverd ben ik, na een wandeling in Coevorden te hebben gemaakt, gaan wachten in de showroom. Een uur na de auto te hebben gebracht werd mij medegedeeld dat de te vervangen onderdelen niet waren binnen gekomen en deze gehaald gingen worden, hierdoor zou de reparatie in de loop van de middag gereed zijn. Ik ben van mening dat mij direct bij aankomst medegedeeld had moeten worden dat de onderdelen niet binnen waren gekomen en de reparatie langer ging duren of uitgesteld zou kunnen worden. Wel is één en ander keurig opgelost, er is mij een gratis leenauto ter beschikking gesteld en is de reparatie is zo snel als mogelijk netjes uitgevoerd.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben het hier zowel intern als met u besproken en wij zijn ook van mening dat dit beter gecommuniceerd had moeten worden met u. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat uw auto weer naar volle tevredenheid rijdt. Hartelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Fout door niet goed verwerkte planning.

Bij het brengen van de auto op de afgesproken datum (afspraak was ruim van te voren gemaakt tijdens een persoonlijk bezoek aan de garage) voor uitvoering van de jaarbeurt bleek dat de afspraak niet goed in de planning verwerkt was zodat de auto pas een week later voor onderhoud gebracht kon worden. Het onderhoud is uiteindelijk wel volledig naar wens uitgevoerd.

Bedankt voor uw reactie. Vanwege de bezetting aan de receptie tijdens de zomervakanties van ons personeel is uw afspraak inderdaad niet helemaal goed verwerkt. Onze excuses daarvoor maar waar gewerkt wordt, daar wordt (helaas) ook wel eens een foutje gemaakt. Gelukkig hebben we in goed overleg met u de afspraak kunnen verplaatsen. We zijn blij om te horen dat het onderhoud aan uw auto volledig naar wens is uitgevoerd. Hartelijke groet, Aurelia Europa Garage Coevorden

Prima uitgevoerd volgens afspraak

Prima uitgevoerd.

Zeer prettige, persoonlijke benadering Het tonen van oprecht medeleven na de dood van mijn man heeft mij goed gedaan

Prima intake, uitvoering, nazorg voor beurt van Fort B-Max

snel en netjes geholpen

Op zoek naar een andere auto, kwamen we terecht in Coevorden. Onze voorkeur ging uit naar een Ford Fiesta. De auto die we uiteindelijk gekocht hebben is iets lichter dan de bedoeling was (1.0) maar we zijn er allebei super tevreden over.

voor mij een groep mensen die ik vertrouw.

mijn contacten met Europa garage Coevorden ervaar is altijd als zeer prettig. de ontvangst is gemoedelijk; de verkoop ging soepel. nu ik twee dagen in mijn nieuwe autootje heb gereden, merk ik dat het matje voor de bestuurdersstoel versleten is. na telefonisch contact met dhr. Bakker is mij toegezegd dat er een nieuwe setje wordt besteld..... natuurlijk ga ik ervan uit dat dit bij de prijs is inbegrepen. hartelijke groet van Roelien Weelink

Top team

In de eerste plaats zijn jullie klantvriendelijk . Jullie hebben goed werk geleverd en de monteurs hebben hun best gedaan om alles optijd klaar te krijgen. Top

Mijn ervaringen zijn steeds positief geweest en geven mij geen reden om te klagen.

De werkzaamheden worden correct uitgevoerd. Er wordt goed gecommuniceerd en ter plekke wordt ik vriendelijk bejegend, zowel in de werkplaats als in de showroom/receptie. Als ik raad vraag, krijg ik ook deskundig advies en zonodig wordt dat geduldig uitgelegd.

Leuke bedrijf goede begeleiding goeie service

Top bedrijf

Goede ervaring!

Vriendelijk en vakbekwame mensen!

Zoals je mag verwachten

Reeds veertig jaar klant bij dit bedrijf of de voorgangers.

goed werk geleverd

er werd vooraf een materiaalprijs genoemd (€ 286 ex BTW) en er werd bijverteld dat het weinig werk zou zijn. De factuur geeft een prijs aan van € 370 ex BTW (na 10% korting) en bijna € 26 kosten voor uitlezen. Al met al geen juiste schatting vooraf van de kosten.

Goedemorgen, Bedankt voor je reactie. Ik neem vandaag even contact met je op naar aanleiding van je opmerking. Groet, Aurelia Europa Garage Coevorden

Uitstekend geholpen

Werd goed overlegd en uitgelegd .

Tevreden met afhandeling

De Europa garage zorgt net als altijd voor een goed en vertrouwd gevoel. Jammer dat Ford Nederland niet samen met de Europa garage optrekt om serieus de klacht van ons te behandelen. Ford Nederland is wat dat betreft tot nu toe echt in gebreke gebleven

Mijn ervaring met Europa Garage Coevorden is zeer goed Na eerst een Ford Transit Custom gekocht te hebben bleek ik zeer verrast hoe perfekt deze af werd geleverd Heb vervolgens toen ik de Transit op kwam halen ook een Ford Kuga (die net binnen was) bij hun gekocht

Bedankt voor deze positieve woorden, daar zijn we altijd erg blij mee! Als we iets voor u kunnen betekenen voor in de toekomst dan weet u ons in Coevorden te vinden, u bent in elk geval van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Een aan te raden verkoopadres

EuropaGarage Coevorden heb ik onlangs als zeer prettig ervaren. 'Gewoon' vriendelijk personeel met tijd voor informatie en uitleg in alle eerlijkheid (in mijn beleving) en met de nodige deskundigheid. Een betrouwbaar gevoel!

Namens het team van Europa Garage Coevorden hartelijk dank voor deze positieve beoordeling!

een goede garage en een prettige omgang met personeel en directeur. altijd positief ontvangen.

Ik kreeg bij aankoop van mijn Kuga te maken met zeer leuke en spontane verkopers.

Goede uitleg en geen overdreven gedoe.

Slechte ervaring, ga naar een echte Ford Dealer!

Hier een ford fiesta gekocht. Tijdens het kopen waren het erg vriendelijke mensen. Totdat je een probleem ondervind!! Na een proefrit aangegeven dat de spraakherkenning in het frans is. Dit zou met een taalaanpassing bij instellingen opgelost zijn, aldus de verkoper. Het zou tenslotte een nederlands voertuig zijn. Hij ging dat even aanpassen. Vertrouwend op zijn woorden, het is tenslotte een Ford dealer, de auto gekocht en naar huis gegaan. Onderweg natuurlijk uitgeprobeerd en de taalherkenning gewoon in het frans. Contact opgenomen en werd mij verteld dat ik het toch niet ging gebruiken, dat wisten hun wel uit ervaring. Het zou niet mogelijk zijn om het naar nederlands om te zetten. Toen ik hun confronteerde dat het wel mogelijk is, aangezien ik dit bij een ander ford dealer uit mijn eigen regio nagevraagd had, zou het te duur zijn om aan te passen. Ik moest met voorstellen komen wat ik nu van hun verwachte, al mijn voorstellen waren onlogisch want het ging hun natuurlijk geld kosten! Ze zijn niet Ford Dealer waardig uit mijn ervaring! Je mag service verwachten maar dat is bij hun niet het geval!

Goedemorgen, Wij vinden het vervelend dat u onze service als slecht heeft ervaren. Service verlenen staat bij ons juist hoog aangeschreven. Naar aanleiding van uw ervaring heeft de chef-werkplaats vorige week contact met u opgenomen om met u in gesprek te gaan en u uitgenodigd om met uw auto naar onze werkplaats te komen. U bent van harte welkom bij Europa Garage Coevorden. Team Europa Garage Coevorden

Prettige en klantvriendelijke garage om je als klant op een auto te oriënteren.

Vriendelijk en klantgericht personeel maar zeker geen opdringerige verkooptechnieken. Waardoor je, je ontspannen kan focussen op de aanschaf van een nieuwe auto.

Bedankt voor deze mooie 10! Heel veel veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst met de nieuwe Ford Focus. Team Europa Garage Coevorden

moest terug komen

Auto trilde bij 80 km per uur

Bedankt voor uw beoordeling! We hopen dat uw auto weer naar volle tevredenheid rijdt! Team Europa Garage Coevorden

Erg fijn bedrijf om een auto te kopen met inruil

Wij zijn erg tevreden over Europa Garage Coevorden en de aankoop met inruil die we er gedaan hebben. De verkoper bood ons meerdere malen wat te drinken aan en was relaxed. We kregen de tijd om over het één en ander na te denken. Al met al klantvriendelijk en deskundig. Er zijn Ford garages dichter bij ons in de omgeving, maar we blijven met de aankoop in onderhoud bij deze garage, dat zegt genoeg.

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.