Klantvriendelijke benadering van het personeel ervaar ik als zeer positief.

Vertrouwen

Goed gedaan.

De afspraak voor onderhoud is goed verlopen. De vragen die ik had zijn naar tevredenheid beantwoordt. De leen auto stond klaar. Ben keurig op tijd gebeld met de boodschap dat de auto klaar stond. Met vriendelijk groet, Rikus Hoving Oosterhesselen

Word altijd goed en vriendelijk geholpen

Vind het een goede service hebben en het personeel is altijd gastvrij en vriendelijk

Goede service.

ze gaan net zo lang door tot de storing is verholpen. Superrrrr.....

Klant vriendelijk

Zeer tevreden je wordt direct te woord gestaan. een fijne garage vriendelijke medewerkers . We rijden al jaren ford .

Duidelijke afspraken gemaakt

Goede service en goede uitleg

Denkt beperkt mee met de klant

Ik had een afspraak gemaakt voor oa bandenwissel van winter- naar zomerbanden. Ik had aangegeven dat er bij de vorige wissel door de garage was aangegeven dat er 2 nieuwe zomerbanden op moesten. Dat hoefde niet aldus de mdw. Omdat ik twijfelde heb ik vooraf nogmaals gebeld en dat aangegeven, maar wederom was dat volgens de mdw niet nodig. Tijdens de wissel word ik vervolgens door de garage gebeld dat 2 banden af zijn en er 2 nieuwe banden besteld moeten worden. Gemiste kans, kan gebeuren. Ik zou begin van de week erop offerte krijgen voor 2 nieuwe banden. Inmiddels zijn we meer dan anderhalve week verder en heb ik nog niets vernomen. Dat is wel jammer, maar het kan nog :).

Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk ontvangst met koffie en een vlotte/professionele afwerking van de werkzaamheden.

Goede communicatie, goede service

Er werd direct een monteur opgeroepen om de defecte koplamp te vervangen. De klus was in notime geklaard.

Klantvriendelijk en snelle en deskundige afhandeling reparatie.

Goed advies over oplossing probleem.

Absurde prijzen voor onderhoud

4 banden, remschijven achter en een grote beurt. En dan 1800 euro moeten aftikken. Opmerking van de receptioniste is dat het dure remschijven zijn. ( ja 131 euro voor een setje.) Waarbij ze zelf 460 euro rekenen voor het setje inclusief montage Was erg slecht voorgelicht over de prijzen

Goed contact over de werkwijze en de kosten.

Vakkundige en goed opgeleide monteurs werken daar aan de auto

Storing aan de motor goed opgelost en geen problemen meer met het rijden

prettig geholpen

snel geholpen

Altijd vriendelijk en hulpvaardig!

Jullie denken altijd mee met de klant. En zoals hier boven staat vriendelijk en hulpvaadig. Altijd goed bereikbaar.

Al jaren goede service.

Ik heb al jaren een goede ervaring bij jullie.

onderhoud volledig tevreden

Onderhoud is goed uitgevoerd. Ontvangst receptie is goed maar weer nieuwe mensen. Met als gevolg dat ze de vaste klanten niet kennen en onpersoonlijk overkomen. Niet goed voor de klantenbinding. Komt nu over als je bij een groot bedrijf komt waar je een nummer bent!

Goed geholpen en aardig personeel

Vak mensen

Supervriendelijk en professioneel

Vriendelijk en heel professioneel

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Vriendelijk en deskundig personeel

Goed.

Goed.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig in een fijne sfeer geholpen.

Zo door gaan

Goed en goed geholpen door de dames achter de balie.

Geen klachten

Correct behandeld

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.