Uitstekend geholpen

Onze Ford Puma is de tweede auto die wij bij Ford Europa garage hebben gekocht. Als wij niet tevreden waren over Ford Europa Garage, waren wij natuurlijk niet terug gekomen. Wij hebben de ervaring dat afspraken goed worden nagekomen en dat de service op een hoog peil staat. Kortom, wij zijn heel tevreden over Ford Europa garage.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen u uiteraard vele kilometers rijplezier toe met de nieuwe Ford Puma. Hartelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

zeer vriendelijk en duidelijk

Bij ons bezoek aan de Ford Europa Garage voelde we ons welkom en kregen alle aandacht die we wensten. Door de ruime keuze in hun aanbod hebben we de juiste auto voor ons kunnen vinden.

Bedankt voor deze fijne beoordeling, we wensen u veel veilige kilometers en veel rijplezier toe met uw nieuwe auto! Hartelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

goed leuk en vriendelijk bedrijf

goed met overleg is er veel mogelijk

Namens het team van Europa Garage Coevorden bedankt voor uw beoordeling!

Ze denken met je mee. staan altijd voor de klant klaar. klant is koning .

ze doen wat het beste voor je is.

Wij zijn blij met deze mooie 10, we wensen u natuurlijk veel rijplezier toe met de nieuwe Ford Fiesta! Hartelijke groet, Europa Garage Coevorden

Goed geholpen door de receptie en de50.000 km beurt goed uitgevoerd.

Prettige ervaring.

Namens het team van Europa Garage Coevorden bedankt voor deze positieve woorden!

Top service!!!

Netjes ontvangen en geholpen. Snel tot een deal gekomen.

Bedankt voor de beoordeling, we wensen u veel rijplezier met de nieuwe Ford Fiesta! Team Europa Garage Coevorden

Uitstekende service en bekwaam personeel

Mijn auto gebracht voor apk, onderhoudsbeurtje en nieuwe gloeistiften. Ben prima ontvangen en werd prima op de hoogte gehouden van extra werk ( gebroken veer). Knap dat de monteur de gloeistiften kon vernieuwen zonder de turbo en het roetfilter gedeeltelijk te demonteren. Reparatie is voorspoedig verlopen en kreeg keurig bericht toen de auto weer klaar was. Ook de nota viel erg mee! Kortom prima bedrijf met vakbekwame monteurs!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, daar zijn we natuurlijk erg tevreden mee. Graag tot een volgende keer, Team Europa Garage Coevorden

mijn emailadres is mail@joopmooij.nl

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk.

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Namens het team van Europa Garage bedankt voor de mooie beoordeling!

alles is naar wens verlopen

ik word altijd op een bijzonder klantvriendelijke manier geholpen

Goed en prettig, .

Bij de Europa garage in Coevorden is het personeel en haar LG zeer klant vriendelijk.

Bedankt voor uw fijne beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Groet, Team Europa Garage Coevorden

Prettig geholpen door verkoper Rick

Na de auto op marktplaats te hebben gezien ben ik de volgende dag de auto gaan bekijken. Even van te voren gebeld en de auto werd netjes voor mij buiten gezet. Na een kop koffie en een leuk gesprek met een voorstel huiswaarts. Direct s'middags weer gebeld en telefonisch uiteindelijk definitieve afspraken gemaakt over de koop. Een week later de auto opgehaald. Alles volgens afspraak verlopen.

Namens onze verkoopafdeling bedankt voor deze fijne beoordeling. We wensen u veel rijplezier toe met de nieuwe auto! Team Europa Garage Coevorden

Vriendelijk...afspraak nakomend...goed werk verricht ...auto ter beschikking i.v.b.met duur onderhoudsbeurt

Bedankt voor deze positieve beoordeling! Hartelijke groet, Europa Garage Coevorden

Prima service en goed overleg

Alles wordt in goed samen werking bepraat

Super garage en super klantvriendelijk

Ben bij deze garage terecht gekomen via een advertentie van bovag voor een ford focus. Besloot de garage een berichtje te sturen via bovag, ze reageerde heel snel en heb meteen een afspraak gemaakt. Eenmaal aangekomen vriendelijk ontvangen door rick. Heel goed en ook meedenkend kunnen handelen en uiteindelijk de auto gekocht. Na een klein weekje wachten kon de auto worden afgehaald. Die stond er netjes bij en alles werd netjes uitgelegd en getoond. Eenmaal thuis aangekomen was ik er achtergekomen dat er een sierlijst los was gekomen. Dit aangeven werd er helemaal niet moeilijk om gedaan en snel tot een oplossing gekomen en is netjes gerepareerd. Altijd een hele goede communicatie met de klant. Doen zeker niet moeilijk als je ze iets vraagt doen altijd alle moeite om je zo goed mogelijk te helpen

Goed en prettig geholpen.

Zie bovenstaand verhaal,

Prettige verkoopgesprekken en voorlichting over de werking.

Nog weinig ervaring met de garage omdat ik na 50 jaar Volkswagen te hebben gereden nog maar 2 weken rij in Ford. Hoop wel dat de garage in Coevorden blijft want de reden dat ik niet meer Volkswagen rij is dat je er voor naar Emmen moet en ze de activiteiten in Coevorden hebben beëindigd .

Alles afgehandeld tot volledige tevredenheid

Een garage die meedenkt met de klant en voert alles uit overeenkomstig wat nodig is tegen een redelijke prijs.

Bedankt voor deze 10! Daar zijn we als team natuurlijk erg blij mee! Groet, Europa Garage Coevorden

Zeer prettig.

Doordat ik volledig afhankelijk ben van het personeel werkzaam bij de Europa Garage heb ik het gevoel dat men dat begrijpt. Ik word zeer prettig geholpen en als er bij een APK keuring een grote reparatie moet plaats vinden, wordt dat mij van te voren goed uitgelegd, event. middels een video opname. Toen men aan de balie vernam dat ik, door mijn reuma, moeite had met de bandenspanning gaf men aan dat ik rustig kan komen om het in de Garage te laten doen.

Geen enkel probleem, wij helpen u van harte en denken graag met u mee, bedankt voor deze positieve beoordeling, daar is ons team erg blij mee. Hartelijke groet, Europa Garage Coevorden

Solide en betrouwbaar bedrijf.

Ik ben al jarenlang klant bij Europagarage Coevorden en dat naar volle tevredenheid. Service, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel, en dat wordt zeer gewaardeerd. Bij reparaties/onderhoud kom je nooit voor vervelende verrassingen te staan.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf, bedankt voor deze mooie woorden. Het team van Europa Garage Coevorden staat graag voor u klaar! Hartelijke groet!

Goed gevoel over dit bedrijf gelijk bij het eerste contact.

Op zoek naar een nog betere en nog fijnere C Max dan die wij reden kwamen wij Ford Europa Garage Coevorden tegen op het Internet. Gelijk bij het eerste telefonische contact was er al een goed gevoel en dus een klik. . De eerste vragen werden snel en adequaat beantwoord. Dat werd nog versterkt door de vriendelijke ontvangst bij de proefrit en de deskundige behandeling van de verdere vragen. Hoewel wij een bijna identieke auto ergens anders hadden kunnen aanschaffen, ging gevoelsmatig de voorkeur uit naar Ford Europa garage Coevorden. Zeker toen Rick bereid was het inruilbod nog te verhogen. Gisteren de auto opgehaald en hij nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Heel deskundig en klachtgericht, Tenslotte kregen wij ook nog, geheel onverwacht, 20 liter benzine in de tank. Dat is wat ons betreft KWALITEIT PLUS!

Een fijne, vertrouwde en geruststellende ervaring.

Er wordt goed geluisterd en meegedacht. Personeel is uitermate vriendelijk. Kan me geen betere garage voorstellen.

Spiegelprobleem naar tevredenheid opgelost

De reparatie van de buitenspiegel heeft, qua afspraken, wat voeten in aarde gehad. Van onze kant zijn er meerdere verzoeken geweest om verschuiven van de reparatie. Uiteindelijk is de reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.

Bedankt voor uw beoordeling! Het heeft inderdaad even geduurd maar fijn dat we u toch konden op helpen op een moment dat het u iets beter uit kwam, we zijn blij dat u tevreden bent over de reparatie. Hartelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Zeer klantvriendelijk

Wij zijn sinds 2 jaar klant en rijden in een Ford Fiesta en C Max. Men heeft altijd een luisterend oor en de insteek is denken in mogelijkheden. Op het moment dat wij de nieuwe Fiesta kwamen halen nam dhr Bakker alle tijd om deze aan ons af te leveren en werd het echt een feestje.

Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf en danken u dan ook voor deze positieve woorden. Met vriendelijke groet, Team Europa Garage Coevorden

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.