Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Ford Europa Garage Coevorden

Europa Garage is al ruim 50 jaar actief in Coevorden. Een gezonde mix van innovatie en gezond ondernemerschap heeft ons gevormd tot wat we nu zijn: een professionele onderneming die klanten bedient van Zeeland tot Groningen, van Limburg tot Friesland! Ons bedrijf in Coevorden geniet al jaren van een hoge klantentevredenheid. Wij bieden een gevarieerd aanbod in alle prijsklassen, merken en bouwjaren. Ook kan je jouw huidige auto bij ons inruilen of verkopen. Graag meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op. Uiteraard kan je bij Europa Garage Coevorden ook terecht voor al het onderhoud, reparatie en APK van jouw Ford of een ander merk. De loyaliteit van onze klanten, goed opgeleid personeel en onze klantgerichte service hebben in de afgelopen jaren gezorgd dat we bekend staan als een zeer betrouwbaar en professionele Ford garage. Het team van Europa Garage/Euromaster staat dan ook graag voor u klaar! Sinds 1 oktober 2018 is Europa Garage Coevorden aangesloten bij het franchisenetwerk van Euromaster.