Goede, maar ook leuke lessen

Was gezellig tijdens de rijlessen, maar ook zeer leerzaam.

Fijne en prettige ervaring met deze rijschool.

Alle lessen heb ik als prettig ervaren. De instructeurs zijn fijn om mee samen te werken. Ook is de planning van de tussentijdse toets en het examen is goed geregeld.

Prettige ervaring

Altijd fijne ervaring gehad. Zorgde ervoor dat je op het juiste moment op examen kon, dus niet te vroeg of te laat. De rijinstructeurs zijn fijn om mee samen te werken, en denken ook goed mee met jou.

Super fijn

Goede begeleiding

Fijne rijschool met goede instructeurs

Bij deze rijschool heb ik mijn rijlessen als fijn ervaren. Duidelijke uitleg bij bijzondere verrichtingen. Ze vertelde goed waar ik aan moest denken,

Super rijschool!

Fijne ervaring gehad bij Reniers. Ik kon snel terecht voor een spoedcursus en na 3 kleine maanden heb ik mijn rijbewijs op zak. In een keer geslaagd! Fijne instructeurs, snelle reactie op appjes, flexibel en een goede sfeer tijdens het lessen.

Een goede rijschool

Het was een goede rijschool met de juiste begeleiding. Verder ook verstand van zaken en laten je niet te vroeg op examen gaan en ook niet te laat.

Leerzaam

Goede lessen. Heb veel opgestoken en voelde me ook gezien als leerling. Naast leerzame momenten ook leuke momenten beleefd achter het stuur waardoor ik met veel zin steeds heb mogen rijden.

Goede en fijne rijschool

Ik vind het een fijne rijschool er word met je mee gedacht en van alles geregeld voor de lessen in te plannen zo als het je uit komt. Ik ben in een keer geslaagd bedankt!

Ben erg goed geholpen

Ik ben er zeer tevreden over, En erg goed geholpen. Zeker een aanrader

Ondanks lang over doen toch geslaagd!

Heel fijne mensen die goed uitleg geven, wanneer je het niet snapt leggen ze het nog een keer uit. Ik heb er wat langer over gedaan, lees 3x op gegaan voor praktijk, Maar ook daarmee werd heel fijn omgegaan. Ik heb ook via hun een Theorie cursus gedaan, welke 6 dagen van +- 2.5/3u zijn in de avond. Deze heeft er mede voor gezorgd dat ik in een keer ben geslaagd voor mijn theorie, natuurlijk moet je wel nog blijven leren zoals Paul altijd zegt! :). Al met al een hele fijne rijschool met leuk personeel en een heerlijk bakje koffie halverwege de les.

Super fijn, in een keer geslaagd!

Super fijn, in een keer geslaagd!

Heel goed en duidelijke uitleg

Geeft duidelijke instructies Vriendelijk personeel Altijd ruim op tijd

Goede uitleg en duidelijk

Goede rijles instructeur die alles goed kan uitleggen en ook duidelijk. Dus al met al fijne lesgeving.

Gepersonaliseerd, duidelijk en gelukkig ook erg gezellig.

Begin was een beetje rommeliger, met een instructeur die te vlug te veel liet doen. Naderhand erg goed opgelost door een andere instructeur. De stof vlug en nauwkeurig behandeld, en altijd met een gezellig praatje.

Altijd fijn gelest

Altijd goede ervaring gehad, en fijne lessen met jop. Bedankt!

Gezellig maar ook serieus

Ik heb een gezellige tijd gehad bij reniers en heb goed leren rijden met dank aan reniers maar vooral jop.

Goede rijschool, aanpakkers zeggen goed waar het op staat.

Goede begeleiding gehad met rijden. Fijn met lessen inplannen, denken goed mee wanneer het voor jou goed uitkomt. Vertellen waar je aan moet werken en ook waar je al wel goed in bent. Fijne rijinstructeurs die ook gezellig zijn. Ook fijn om je theorie te halen.

Super fijne instructeurs en goede rijschool!

Bedankt voor de goede en leuke rijlessen! Echt top!

Goede nette voertuigen, goede opgeleiden mensen

Auto altijd netjes, mensen altijd vriendelijk. Heb je vragen hebben ze meteen antwoord. Zijn goed gericht wat je kan verbeteren. Heb je toets niveau laten ze je pas opgaan.

Super rijschool, hele aardige instructeurs

Ik heb een hele fijne tijd gehad tijdens de lessen bij Reiniers.

Super fijne uitleg & lessen!

Paul was een top instructeur , alles netjes uitgelegd en goede feedback waar je dingen mee kan!

Vriendelijk en eerlijk.

Ik vond het fijn dat ik elke keer dezelfde instructeur heb gehad.

Altijd fijn en zonder problemen

Mijn rijlessen bij Reniers verliepen altijd zonder problemen. Ik ben goed voorbereid op mijn tussentijdse toets en examen, dit zorgde ervoor dat ik deze zonder al te grote problemen kon halen. Reniers bedankt!

Altijd met een goed gevoel de auto ingestapt

Heb altijd prettige rijlessen gehad. Jop Kan tegen een grapje maar als het serieus moet kan dat ook.

Over Rijschool Reniers

Over ons Een goede klik tussen jou en onze rijschool is een belangrijke voorwaarde voor een geslaagde rij-opleiding. Een persoonlijke kennismaking is daar bij natuurlijk onmisbaar. Rijschool Reniers is al bijna 55 jaar een begrip in Reusel en omgeving. Vanaf de oprichting in 1965 hebben al hele generaties rijles bij ons gehad. Niet zelden hebben ouders en zelfs opa's en oma's van nieuwe leerlingen ook al bij ons gelest! We richten ons tijdens het lessen vooral op de sterke kanten van de leerlingen en creëren een veilige leersituatie, waarin rust en duidelijkheid de boventoon voeren. Service en aandacht voor iedere leerling is tijdens de opleiding zeer belangrijk.