Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Rijschool Reniers

Over ons Een goede klik tussen jou en onze rijschool is een belangrijke voorwaarde voor een geslaagde rij-opleiding. Een persoonlijke kennismaking is daar bij natuurlijk onmisbaar. Rijschool Reniers is al bijna 55 jaar een begrip in Reusel en omgeving. Vanaf de oprichting in 1965 hebben al hele generaties rijles bij ons gehad. Niet zelden hebben ouders en zelfs opa's en oma's van nieuwe leerlingen ook al bij ons gelest! We richten ons tijdens het lessen vooral op de sterke kanten van de leerlingen en creëren een veilige leersituatie, waarin rust en duidelijkheid de boventoon voeren. Service en aandacht voor iedere leerling is tijdens de opleiding zeer belangrijk.