Zeer goede lessen gehad met een prettige instructeur. Ook het lesmateriaal was zeer aangenaam

Zeer prettig en met een goed resultaat

Erg goede ervaring gehad!

Allemaal goed verlopen

Zeer tevreden over de leerwijze van het motor rijden

Paul geeft duidelijke aanwijzingen en tips voor het correct uitvoeren van de bijzondere verrichtingen en deelname in het verkeer. Ik ben zeer tevreden over de opleiding.

Goede rijschool

Ik heb zeer goede ervaringen met deze rijschool. Ze doen allemaal écht hun best om te zorgen dat je slaagt! Er wordt veel aandacht aan je besteedt. Erg fijn

Ik heb een fijne ervaring gehad in mijn periode van rijles.

Ik ben persoonsgerichte geholpen wat heel fijn was. Er werd gekeken wat voor mij van toepassing was en er werd ook goed gecommuniceerd wat ik wel en niet fijn zou vinden. Ook werd er de tijd genomen.

Fijne rijschool!

Goede rijlessen gehad van Wil.

Goede begeleiding

Je wordt uitstekend geholpen.

een zeer goede ervaring

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald. Ik heb fijne en leerzame lessen gehad van Jop. Hij heeft mij goed begeleid en de lessen waren gezellig! Heel erg bedankt voor alles!

Top rijschool

Soner bedankt

hele goeie rijschool met veel ervaring

ik had al veel goede verhalen gehoord over rijschool reniers en die van mij komt daar kog eens bij een zeer goede rijschool met veel ervaring en een juiste manier van aanleren en uitleggen zeker een aanrader

Snel en goed rijbewijs aanhanger

Duidelijke afspraken en snel naar het examen e achter b.

Een zeer goede ervaring.

De rijlessen bij Reniers zijn zeer goed bevallen. Ik heb de afgelopen tijd veel geleerd op een goede en leuke manier met Jop als instructeur. Rijschool Reniers vind ik zeker een aanrader.

Goede uitleg en leuke rijlessen gehad

Goede sfeer. Makkelijk met lessen inplannen. Genoeg persoonlijke aandacht en advies. Betrouwbaar.

Geweldige lessen en altijd veel plezier gehad om te mogen lessen

Super veel geleerd en een fijne instructeur

Ik heb vandaag mijn rijbewijs behaald! Grote complimenten voor Jop van Ham. Een fijne en leerzame instructeur waar ik goed mee kon! Daan van de Ven

Super fijne en gezellige lessen gehad

Rijschool reniers is een hele fijne rijschool!

Geweldig!

Ik heb ontzettend veel geleerd. Een goede rijinstructeur gehad die de tijd nam en alles duidelijk heeft uitgelegd. Bedankt rijschool Reniers

Top rijschool met goede uitleg en instructies

Fijne en leerzame lessen gehad van Wil en goeie buurt over het voetbal haha.

Leerzaam en gezellig.

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij rijschool Reniers. Ik heb veel geleerd en kan ik nu veilig mezelf een weg door het verkeer heen banen. Bedankt!

Duidelijk en goede uitleg

Na veel fouten maken op het begin van mijn rijles, heb ik bij mijn laatste paar rijlessen toch door gekregen wat ik moest verbeteren waardoor ik mijn examen heb gehaald, dankzij Wil.

Super goed klaargestoomd voor de examens

Ik heb het zeer goed ervaren bij rijschool Reniers. Aardig en gezellige instructeur gehad die mij goed heeft begeleid tijdens mijn traject.

Super service en begeleiding!

Ik ben super tevreden over rijschool Reniers. Ben heel goed begeleid en er is goed mee gedacht.

Goed en gezellig

Veel geleerd in korte tijd en gezellig gebeurd!

Over Rijschool Reniers

Over ons Een goede klik tussen jou en onze rijschool is een belangrijke voorwaarde voor een geslaagde rij-opleiding. Een persoonlijke kennismaking is daar bij natuurlijk onmisbaar. Rijschool Reniers is al bijna 55 jaar een begrip in Reusel en omgeving. Vanaf de oprichting in 1965 hebben al hele generaties rijles bij ons gehad. Niet zelden hebben ouders en zelfs opa's en oma's van nieuwe leerlingen ook al bij ons gelest! We richten ons tijdens het lessen vooral op de sterke kanten van de leerlingen en creëren een veilige leersituatie, waarin rust en duidelijkheid de boventoon voeren. Service en aandacht voor iedere leerling is tijdens de opleiding zeer belangrijk.