Hele goede service!

Vriendelijk personeel, snelle en duidelijke communicatie, top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en erg gastvrij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd geholpen door de eigenaar Nard. Nard is erg vriendelijk en denkt met je mee en vraagt de klant waar hij de klant mee kan helpen. Nard legt uit wat hij gaat doen en als er zaken zijn die onderhoud nodig hebben overlegd hij dit eerst met de klant. Service en communicatie goed en eerlijk. Erik is de monteur die aan mijn auto gewerkt heeft en heeft uitgelegd wat hij heeft gedaan. Erik is ook erg vriendelijk en weet waar hij het over heeft. Al met al een zeer tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer te vreden en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een erg goede ervaring met Strik Auto\'s.\r\nEr wordt klantgericht gewerkt, wij zijn zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen, aardige mensen en zoals beloofd stond de auto klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel goed en netjes behandeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag heb ik een auto gekocht bij strik, en ben heel tevreden. Ik werd netjes geholpen. Kon de auto een paar uur later ophalen heel fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het is een geweldig bedrijf zeer klantvriendelijk en goede service zeer mooie auto s ik kom er al 20 jaar en ik koop altijd bij strik mijn auto s en waarom omdat ze me altijd geweldig helpen en zeer netjes alles oplossen plus zeer klant vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring mee auto gekocht en door mis communicatie niet gepoetst.\r\nGebeld en meteen opgelost kon hem meteen brengen en kreeg een leen auto.\r\nDe auto is naar de poetsen geweest waar de binnenkant helemaal gestoomd is top service.\r\nBedankt voor de goede service en tot in de toekomst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke mensen, en we werden goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen. Mooie auto kunnen vinden. Was iets niet goed met de auto, en het werd meteen verholpen! Fijne service, waar je met een gerust hart een auto kunt kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben de aankoop van onze auto met veel plezier afgerond! Erg klantvriendelijk, open en eerlijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er een andere auto gekocht werd heel goed geïnformeerd over de auto en heb op al mijn vragen een duidelijk antwoord gekregen ben zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste auto waar wij een proefrit mee reden, was meteen perfect! We kochten ‘m een uur later tegen het ANWB advies in. Maar wel volgens ons gevoel waarin we gesterkt werden door Strik Auto’s! Snelle zakelijke afhandeling. Wat heerlijk om in zo’n mooie auto te kunnen rijden met een veilig gevoel. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, eerlijk advies, voldoende keus, goed kunnen slagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrijdagavond gemaild voor een vraag over een auto, werd gelijk op gereageerd, zaterdag gebeld kreeg duidelijke info over de auto, proefrit gemaakt, heb de auto gekocht, \r\nWerd vriendelijk behandeld,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het is een keurig en goed bedrijf voor een goede auto te kopen en vriendelijk mensen die je helpt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij verschillende bedrijven geweest autobedrijf Strik beveel ik van harte aan geen opdringerig gedoe👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en net bedrijf. Denken mee, zijn toegangkelijk en open over de herkomst van de auto (top!). Auto gelijk meegenomen en de beurt wordt later uigevoerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden snel en goed geholpen, gewoon een eerlijk, persoonlijk bedrijf.