Super goed geholpen

Zocht een leuk autootje en ze hebben me fijn geholpen om een auto wat bij mijn wensen past te vinden. Super bedankt ben er erg tevreden over. Airco voor me gevuld en kan er weer tegen aan! Top !!

Toppers

Heb een mooie infinity gekocht. Verkoper Johan had mij geholpen en wist mij van alles te vertellen over deze auto rij nu vele km als een prinses in de goude koets Bedankt team strik

Eerlijk en deskundig advies

Ik werd eerlijk gewezen op de gebreken van de auto en er werd goed meegedacht hoe de auto rijklaar kon worden gemaakt.

fijne mensen , goede prijs , prima service.

Goede, snelle service

Ik heb mijn auto ingeruild en er een leuke VW camper gekocht. Veel goede tips gekregen over de camper, superfijne service!

Zeeeeeeer slecht

Heb in februari daar een auto gekocht toen was er een mankement dat is opgelost maar de auto moest gekeurd worden in juli blijkt dat.er om hem nu door de keuring te krijgen ik ruim 600 eu onkosten daar aan. dan kwam hij waarschijnlijk door de keuring. Moest alles gerepareerd worden dan zouden kosten ruim duizend euro zijn heb ik het nog niet over de automatische versnellingsbak die niet goed werkt omdat te laten maken komen daar nog eens 2500euro onkosten bij dan bel je en dan wordt er gezegd meneer u hebt 2200euro voor die auto betaald dan kunt u er niet veel van verwachten .vindt het wel heel veel onkosten voor een auto die ik eind februari heb gekocht daar ik heb toen gebeld en heb uit frustratie gezegd dat ik opgelicht was.die reactie had ik niet mogen zeggen volgens hun maar is toch in mijn ogen een logische reactie als je na net 5 maanden 2200euro in de stront hebt gegooid.maar ze wilde me ineens niet op een of andere manier tegemoet komen dit mijn ervaring met strik auto's gr Henrie van der donk

Geachte heer van der Donk, Deze review hadden wij wel aan zien komen, na dat u ons stevig heeft uitgemaakt voor oplichters en nog wat vervelende woorden heb ik (Nard Strik, eigenaar van Strik auto's B.V.) besloten om u niet verder te helpen. Ik heb mijn medewerker Johan hier opdracht voor gegeven. Bij aanschaf van de auto ( 5 maanden geleden ) heeft u gekozen voor pakket standaard, dit betekend aanschaf zo mee te nemen zonder afleveringsbeurt en apk tegen een scherpe prijs. Als u voor pakket service had gekozen tegen een meerprijs van € 595,- was de auto destijds rijklaar met nieuwe APK aan u afgeleverd. U heeft die mogelijkheid gehad maar daar niet voor gekozen!! U koopt een Audi A6 automaat van 18 jaar oud met 267500 kilometer. Na 5 maanden bent u aan de beurt voor de APK. U gaat naar een garage bij u in de buurt en die geven aan dat het ruim € 600,- kost om de auto APK te laten keuren. Als u destijds had gekozen voor pakket service was dit niet voorgevallen maar u heeft zelf gekozen voor pakket standaard. Nu is het ook nog eens een grote auto met aardig wat techniek er in dus dan lopen de prijzen snel op. Mag ik u er op wijzen dat we al 5 maanden verder zijn? En dat we een mankement kort na de aflevering keurig voor u hebben opgelost. Ik snap dat het vervelend is dat er nu zo veel kosten aan de auto zitten maar dat neemt nog niet weg dat ons uit hoeft te maken voor oplichters etc., U heeft destijds zelf voor pakket standaard gekozen en omdat het achteraf tegen valt klaagt u daar over. Dat is niet eerlijk! Groet, Strik Auto's

Super service

Op woensdag 1 juli ging mijn auto kapot. Ik moest direct een andere auto hebben. Meteen via marktplaats kwamen we uit bij strik auto's. Zij hadden meerdere 7 persoonswagen voor een mooie prijs. Prijs stond niet vast en was bespreekbaar. Auto werd de volgende dag uitgelijnd en apk erop. Extra benzine en auto was gewassen. Ik ben super blij met mijn nieuwe Opel zafira uit 2007. Hij rijd fijn, mooie uitstraling en zeer netjes. Top bedrijf!

Betrouwbaar en goede service

Men komt op mij betrouwbaar over en ze komen hun afspraken na, goede prijs kwaliteitsverhouding

Eerlijke heldere info

Afgelopen week mijn oude auto verkocht en mijn nieuwe opel opgehaald. Top service, eerlijke prijzen. Zeker aan te raden, dank je wel Johan Mvg Denny Molenaar

Betrouwbaar, no nonsense, komen afspraken na

Strik is niet gemakkelijk te vinden en ziet er niet gelikt uit. Maar de prijs kwaliteitsverhouding is prima. Mijn man kocht hier een paar jaar geleden zijn auto, en nu ik er een nodig had, zijn we meteen hier naar toe gegaan. En jawel, we zijn weer geslaagd. Hopelijk wordt het net zo'n voltreffer als de vorige auto!

Leuk en fijn autobedrijfje met gezellige en nette werknemers. Ik heb hier een mooie volkswagen polo gekocht en heb hier geen klachten over! Sterker nog, ik heb voor de prijs waarvoor ik hem heb kunnen krijgen ook nog 2 nieuwe voorbanden gekregen en een nieuwe APK keuring! Ik ben zeer tevreden hierover en de auto rijdt perfect!

25 jaar klant en zeer tevreden . Wordt altijd goed en vriendelijk behandeld Goede monteur als het nodig is . Geen strakke pakken en dure showrooms nodig . Doe maar gewoon.

Frans, Bedankt voor je review, op naar de volgende 25! Groet, Team Strik Auto´s

Ruime keuze, eerlijk advies en prima service

We kochten bij Strik een Renault Clio en hebben daar geen moment spijt van gehad. Open en eerlijk advies, kort na aflevering een klein mankement dat onmiddellijk en gratis werd verholpen en onze auto heeft inmiddels enkele duizenden kilometers gereden 'als een zonnetje': nu kunnen we dus een beoordeling schrijven en die kan alleen maar positief zijn. Bij een volgende aankoop van een tweedehands auto kijken we zeker naar wat Nard en Johan op voorraad hebben. En dat wij ze allebei heel sympathiek vinden maakt de 'gun-factor' niet bepaald kleiner!

Beste Jorgen, Fijn om een positieve review te mogen ontvangen en heel veel plezierige en fijne kilometers gewenst. Groet, Team Strik Auto´s

Slecht

1. Prijzen Dat de prijzen exclusief BTW en BPM zijn is niet duidelijk op de website (strik.today) 2. Proefrit Op de vraag of ik een proefrit mocht rijden kreeg ik als reactie: "we gaan geen rondjes rijden"

Goedenavond, Complete onzin te weten: Punt 1: alle prijzen staan vermeld in de advertentie, sommige auto's staan geprijsd voor export excl bpm en of btw, staat keurig vermeld in de advertentie. Dat u de tekst niet goed leest is niet onze fout. Hoe duidelijk wilt u het hebben?? Punt 2: iedereen mag bij ons proefrijden, maar is het om zo maar te proberen of om proef te rijden met een kans voor verkoop aan onze zijde? Wij filteren op de voorhand, al onze auto's zijn gepoetst en merken dat het steeds vaker voorkomt dat men zo maar komt proefrijden. Men realiseert zich niet wat het betekend, auto klaar zetten, eventueel wassen en voorzien van brandstof. Al onze auto's zijn gepoetst dus moeten na de proefrit weer opgefrist worden. Daarnaast komt de helft van onze afspraken tegenwoordig niet opdagen, vaak zonder afmelding. Volgens mij is uw review puur uit frustratie, hoe kunt u zo over ons oordelen vanuit Zwolle als wij 130 kilometer bij u vandaan gevestigd zijn. U bent fysiek nooit bij ons op het bedrijf aanwezig geweest.

Zeer goede ervaring

Goede ervaring. Alles netjes afgehandeld en verzorgd.

Heel betrouwbaar en hij geeft een super goede service.

Net bedrijf met betrouwbare auto's

wij kwamen niet uit de buurt maar toch opzoek naar die auto . Hij wist er alles van af en was niks om op aan te merken even laten keuren voor de zekerheid was ook geen probleem rij er nu bijna een week in en nog geen spijt ook kon ik mooi de oude auto inruilen zodat ik die niet zelf hoefde te verkopen

Service tot het gaatje

Bij de eerste proefrit kwam ik stil te staan: stotterende motor. Na reparatie volgende dag naar huis: idem. Na 'wat vervelend nou' terug naar Boxtel. Nard vond dit natuurlijk geen reclame en zou alles in het werk stellen om het op te lossen. Kreeg gratis een leenauto mee voor de duur van de reparatie. Probleem was toch groter dan gedacht, bleek in het gasklephuis te zitten. Na vernieuwing moest de software nog ingeregeld worden, had wat voeten in aarde maar toch gelukt. Na uitgebreide proefrit een telefoontje dat ik de wagen op kon halen. Op de terugweg van alles uitgeprobeerd: snel, langzaam, hoge- lage toerentallen, maar kreeg de auto niet aan het stotteren! Dus Nard: mijn dank voor je inspanning en de service! Hoogstwaarschijnlijk dat we elkaar over een aantal jaren weer zien.

Hans, Bedankt voor je review, zoals gezegd goed werk heeft soms tijd nodig :-0! Tot over een paar jaar weer. Groet, Nard Strik

Goed geholpen door Strik Auto's.

Vriendelijk personeel, geven een eerlijke mening waar je wat aan hebt. Onze auto werd netjes rijklaar afgeleverd. Zeker de moeite waard om te kijken of er iets voor je bij zit. Ik kocht hier een paar jaar geleden mijn auto, en nu mijn man er een nodig had zijn we meteen hier naar toe gegaan. En jawel, we zijn geslaagd.

Hoi Lia, Bedankt voor je review en veel plezier met je auto! Groeten, Team Strik auto's

In één woord GEWELDIG

SUPER en snelle service

Thanks!!! Groet, Team Strik Auto's

Onbetrouwbaar

Komen afspraken niet naar, onderhoudsbeurt niet goed uitgevoerd verkeerde materialen en niet zoals afgesproken. verkopen banden maar kunnen niet goed balanceren. Garantie is gebakken lucht. Erg teleurstellend koop er nooit geen auto meer..😭

Tja, erg jammer om zo'n negatieve beoordeling te mogen ontvangen. Zeker als je de kans nog niet krijgt om te reageren met een passende oplossing en meteen "afgestraft" wordt middels bovenstaande review. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat dit een zeldzame klant is en over alles wel iets te klagen heeft. De andere reviews over ons zeggen genoeg! We blijven gewoon ons werk doen en onze klanten bedienen zoals iedereen van ons gewend is. Daarmee hebben we al 33 jaar succes!

Duidelijk

Goed geadviseerd, afspraken gewoon nagekomen, geen flauwekul met allerlei extra in rekening gebrachte onzinnigheden.

Hoi Rene, Bedankt voor je review en tot volgende keer.

netjes man een man woord een woord

zou zo weer naar boxtel gaan voor een auto nee audi 2 jaar geleden a4 gekocht bij nard ja goede wagen is nog geen tijd voor een andere grt aart

Hoi Aart, Bedankt voor je reactie en fijn dat je nog veel plezier in de Audi A4 hebt. Mocht je weer in de markt zijn voor een andere weet je ons te vinden. Dan komen we er vast en zeker we weer uit. Groet, Nard Strik

Super service en behulpzaam

Erg prettige ervaring met Strik auto's. Recent een Ford Fiesta gekocht voor een nette prijs. Er bleek iets niet goed met de accu, maar Johan heeft dit snel én kosteloos verholpen.

Goedemorgen Bart, Bedankt voor je reactie en positief commentaar. Namens ons team heel veel plezier met jullie Ford Fiesta en veel veilige kilometers gewenst. Team Strik Auto's

Eerlijke mensen, prettig om zaken mee te doen.

Lang gezocht naar een mooie eerlijke V40 R met veel opties. Bij Strik gevonden voor een schappelijke prijs. Zeer tevreden over de afwikkeling én de auto.

Beste Richard, Je hebt ook een super mooie auto gekocht. We wensen je veel fijne maar vooral ook veilige kilometers toe! Team Strik Auto's