Mijn allereerste auto gekocht tot nu toe erg blij mee, de verkoop verliep soepel nette en aardige mensen.

Snelle service en vriendelijk personeel

Super service. Alles was snel geregeld en de auto is top afgeleverd.

Zeer goed geholpen en een mooi bedrijf

Het was even 1,5 uur rijden maar ik zou het zo weer doen, ben prima geholpen door de medewerkers en ben zeer tevreden weg gegaan met een mooie 1ste auto.

Klantvriendelijk en goed geholpen

We zijn goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom wij zijn tevreden!

Zeer klantvriendelijk

Juiste prijs / kwaliteit verhouding. Bij mijn volgende auto aankoop ga ik weer naar Strik

Super fijn bedrijf.

Ben met diverse dingen goed geholpen door de medewerkers

Heel positief

Was een beleefde vent top service En ik heb een mooie auto op kunnen halen

Nette en correcte afhandeling.

Vriendelijk en alles goed en netjes geregeld.

Duidelijk en hulpvaardig

Goede service,

Vanaf het eerste telefoontje tot aflevering auto tip top geregeld en supervriendelijk plus goede service. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Top!

Een mooie VW polo uit 2018 hier gekocht. Auto zag er top uit en rijdt ook echt super fijn. Fijne communicatie en geduldig personeel. Goede eerste indruk bij deze verkoper gehad! Nu hopelijk jaren genieten van deze mooie auto.

Klantvriendelijk

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed uitleg gekregen. Ik ben tevreden over de hulp en de service die er wordt geboden. Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Word goed, snel en vriendelijk geholpen!!

Je word snel geholpen bij binnenkomst zijn vriendelijk kunt altijd een proefrit maken ook als het niet op afspraak is.

Goed contact gehad en snel geholpen. Duidelijk en eerlijk.

Netjes te woord gestaan, veel auto's op voorraad. Staan wel buiten dus niet altijd schoon. Proefritje gemaakt en auto gekocht met afspraak voor afleverbeurtje. Erg tevreden en goed geholpen.

Zeer tevreden,eerlijk bedrijf, denkt met je mee

Helemaal top

Zeer aangenaam en duidelijk met elkaar afgesproken

Ik had contact opgenomen met strikt auto’s over een auto dat ik zou gaan kopen. Bij aankomst zag het al netjes uit en mijn eerste indruk was al goed. Proefrit gedaan en was gelijk overtuigd dat dit het zou worden. We hadden afgesproken over het inruil auto en ook daarbij ging alles naar behoren en kon daarna gelijk wegrijden in de auto zonder probleem. Het beviel me goed zaken te doen met strik auto’s

Gewoon netjes geholpen

Auto is keurig netjes afgeleverd

Vriendelijke man. Ondanks dat hij het erg druk had nam hij alle tijd voor ons. De auto is ook keurig netjes afgeleverd. Ook sneller dan verwacht. Er zit geen garantie op maar Nard heeft zeker een keer of 3 gezegd als er iets is moet je bellen.

Positief

Nette garage, vriendelijk personeel. Wij zijn erg tevreden op de manier waarop wij geholpen zijn bij het vinden en kopen van een nieuwe auto. Nemen de tijd voor ons als klant. Ruim aanbod in nette wagens. Alles snel geregeld.

Prettige service

Ik ben vriendelijk geholpen bij de aanschaf van mijn eerste auto. De verkoper was duidelijk en wist waar hij het over had. Dit bedrijf onthoud ik zeker voor de toekomst, echt een aanrader!

Super geholpen

Fijn en super geholpen

Een goed en eerlijk advies.

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke en goede service. Duidelijk en recht door zee

Fijne Autogarage super

Super goed bezig daar Goed geholpen

Mijlstraat 56 a

5281 LM Boxtel

Over Strik Autos

Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 9.0! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info: