Eerlijk bedrijf die correcte en nette auto’s heeft staan

Vandaag een auto gekocht Zeer vriendelijke en aardige man. Neemt de tijd voor je Heb er een zeer prettige ervaring bij. Echt een aanrader

Goede service, goed geholpen en eerlijk bedrijf.

Eerlijk en netjes geholpen. Hebben voor iedere prijscategorie een auto. Komen afspraken na en hebben een nette service.

Goede ervaring bij Strik Autos

Goed geholpen bij aanschaf auto. Prettig contact met Johan gedurende het hele proces. Mooie auto gekocht voor een goede prijs. Ga zeker eens kijken.

Tevreden

Super vriendelijk geholpen. Fijne auto.

Goede service en vriendelijk personeel. Prijzen van de auto ook prima.

Top bedrijf.

Goed en eerlijk advies gehad. Zeker een aanrader.

Net autobedrijf goed geholpen.

Toyota Aygo bij dit autobedrijf gekocht. Aygo precies zoals omschreven als in advertentie. Proefrit geen probleem. Aflevering top.

Geweldige service

Inmiddels mijn 3de auto gekocht bij Strik, bij de laatste enorm veel pech gehad, een onverlaat is tegen onze geparkeerde wagen aangereden en heeft hier vrolijk niets over gemeld. Nard Strik is hier op een supergoede manier mee omgegaan om de pijn bij ons toch wat te verlichten, hiervoor nog bedankt Nard. Bij de volgende aanschaf ga ik hier zeker weer naartoe.

Goed vakkundig bedrijf met uitstekende service

Onlangs voor mijn zoon z'n eerste auto gekocht. Telefonisch een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Na een vlotte prijsonderhandeling de auto gekocht en een paar dagen later opgehaald. Helaas gingen er na 50 KM al lampjes branden en de remmen piepte. Hierop een mailtje gestuurd naar Strik auto's met de vraag hoe we dit konden oplossen. Diezelfde avond werd ik door de directeur terug gebeld met een zeer passende oplossing. Een geweldig bedrijf dat weet hoe je een klant tevreden houd. Nard en Johan...bedankt

Goed en vriendelijk geholpen

We hebben een mooie en goede auto daar gekocht. Auto was precies zoals in de advertentie stond. Ze namen ruim de tijd voor ons. Ik heb de auto nu 2 maanden en rijd fantastisch.

Super goed geholpen!

Blij met de nieuwe VW polo!

Zeer klant vriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen,de mensen nemen de tijd voor je en geeft goed advies.

Het is een goed bedrijf

Ik heb gisteren mijn auto gekocht bij Strik. Aardig personeel en veel verstand van auto’s. Alle vragen werden netjes beantwoord. Koop was redelijk snel gedaan. Er kon wel maar weinig echt onderhandeld worden over de prijs. Maar er werd toch iets geregeld wat al een fijne tegemoedkoming was. De eigenaar ook een aardige man die goed de tijd nam om alle nieuwe snufjes aan de auto uit te leggen.

Top service

Jij krijgt daar goede service

super

Bij het eerste gesprek goede indruk gekregen en na een proefrit besloten de auto te kopen . Thuis na onderzoek bleek voldoende koelvloeistof / olie ruitensproeier vloeistof etc. Ik hoop een goede auto gekocht te hebben , maar je kunt nooit in de motorblok / toekomst kijken

Fijn bedrijf

Eerlijke informatie en een goede prijs.

Prettig contact en oplossingsgericht

Naast het prettige contact en oplossingsgericht meedenken, kun je bij Strik Auto’s ook terecht voor een eerlijke inruil.

Aanrader top bedrijf

Vriendelijk eerlijk en betrouwbaar komt zijn afspraken na top service. Bedankt strik auto's en Nard.

Top bedrijf!

Hele goede service! Transparante verkopers, eerlijke prijzen Echt een top garage!

Zeker aan te raden

Goede ervaring en ook belangrijk klantvriendelijk,

Vriendelijke en professionele service

Goede adviezen, eerlijke prijzen en professionele service.

Zo blij met mijn auto

Nu een jaar geleden een auto gekocht en ben er nog steeds blij mee eerdaags weer een beurtje en een nieuw apk laten doen bij strikautos. Dit is echt een eerlijk en goed adres voor aanschaf en onderhoud van een auto.

Goed geregeld , correct en vriendelijk !!!

Vriendelijke en correcte behandeling en aflevering volgens afspraak !!!

Wat veelbelovend begon eindigt in grote teleurstelling.

Begin februari dit jaar hier es gaan kijken voor Opel Agila a. uit 2000 Nog geen 70.000km gereden en na kenteken check bleek vd eerste eigenaar. Na telefonisch contact zou de airco koud zijn en verder geen gebreken aan de auto noemenswaardig althans. Dus gaan kijken uurtje voor sluitingstijd. Eerste wat de beste en gehaaste man zei was dat die eigenlijk geen tijd heeft. Hij moest op tijd naar huis. Oké. het was nog ruim 50 minuten voor sluiting tijd. Hij haalde de auto uit de rij en het zag er voor deze leek goed uit. Gevraagd naar proefritje maar haha met de nodige tegenzin platen er op gezet en of ik niet lang wilde weg blijven.. Ik zei, ik ben geïnteresseerd maar ik koop geen auto zonder proefrit. De auto deed alles goed behalve de airco deed niks. Bandjes achter nog goed profiel maar oud en helemaal poreus. Bij terug komst de man laten weten dat die is verkocht. Alleen toen die hoorde dat ik hem meteen mee nam begon die te klagen. Te klagen dus dat die nog eff snel voor sluitingstijd een auto had verkocht. Want die moest dan nog op naam gezet worden en afgerekend worden en verzekerd worden... Oh oh oh nog later thuis.... stel je voor. Jaja wat een verkoper. Dag er na de auto meteen een grote beurt gegeven want dat was al in geen jaren meer gebeurd. Nieuwe bandjes nieuwe wissers. Airco was helemaal droog, waarschijnlijk in de 22 jaar nog nooit niks aan gedaan En dat was het. Wagentje deed het goed voor bijna 3 maanden dus... bijna.. Want toen kwam er van het ene moment op het andere moment een hoop geratel uit de versnellingsbak. Omdat er geen garantie op de auto zit maar niet helemaal naar Boxtel gereden om met deze onwillige verkoper discussie aan te gaan over dit mankement. En dus in de buurt bij een Opel specialist gebracht. Oorzaak paar tanden vd aandrijfas en van een versnelling los in de bak. advies nieuw tweedehands versnellingsbakje. Inclusief werkloon 1557€ Ik heb deze Opel gekocht voor 1500€... Bedankt Strik auto's! Goed is duurkoop blijkt maar weer

Goedemiddag, Ik heb uw verhaal even gecontroleerd bij mijn verkoper Johan. Hij had u die dag duidelijk telefonisch gemeld dat hij eerder weg moest i.v.m. met een belangrijke privé afspraak. U zou zelf op tijd komen maar u kwam pas na 17.00 aan terwijl wij geopend zijn tot 17.30. U bleef lang weg van de proefrit waardoor mijn medewerker in tijdsproblemen kwam. Dat vermeld u er niet bij en vinden wij niet eerlijk. Het zal wel uit frustratie zijn. Even voor de duidelijkheid, u koopt een auto voor € 1500,- van 22 jaar oud met 70.000 kilometer. Op zich niet te duur lijkt me gezien leeftijd en kilometerstand. Na 3 maanden heeft u hoge kosten vanwege een defect aan de versnellingsbak. U zegt dan het volgende: "Omdat er geen garantie op de auto zit maar niet helemaal naar Boxtel gereden om met deze onwillige verkoper discussie aan te gaan over dit mankement". Hier maakt u een grote fout cq. inschatting. U kunt ons ook een mailtje sturen of telefonisch contact opnemen i.p.v. naar Boxtel rijden. Ons bedrijf bestaat al 35 jaar en dit doen wij door eerlijk zaken te doen. Op een prijsklasse van € 1500,- zit inderdaad geen garantie, lijkt mij logisch. Is er binnen korte tijd (paar weken) toch iets aan de hand of twijfel je ergens over ben je bij ons van harte welkom. Mocht er dan iets niet goed zijn zoeken altijd samen naar een oplossing. Onder het motto, "waar een wil is is een weg". Het probleem aan uw auto is na 3 maanden ontstaan. Dat is erg vervelend maar niet onvermijdbaar, het is immers een auto van 22 jaar oud. Nu zouden wij hier als volgt mee omgegaan zijn als u contact had gezocht, hetgeen u nagelaten heeft omdat u er van uit gaat dat mijn verkoper, of ik eigenaar van Strik Auto's B.V. toch nergens toe bereid zouden zijn hetgeen ik af doe als complete onzin en een verkeerde interpetatie. Optie 1: Vervelend dat er na 3 maanden een defect is ontstaan. Graag zouden wij uw auto voor diagnose op onze werkplaats willen beoordelen om te kijken wat er aan de hand is. Op basis daar van kunnen wij een begroting maken voor de kosten van de reparatie. Wij zullen hier mee rekening houden en coulance toepassen dat u de auto slechts 3 maanden in uw bezit heeft. Wij kunnen het niet gratis oplossen maar ook niet voor de hoofdprijs van € 1500,- die u elders heeft betaald. Ik weet zeker dat wij dit een stuk goedkoper hadden uit kunnen voeren voor u. Optie 2: U kunt uw voertuig inruilen en een andere uit kiezen uit onze voorraad. Uiteraard wordt er dan rekening gehouden met de omstandigheden. Helaas voor u heeft u al een keuze gemaakt zonder ons te informeren of een mogelijkheid te geven voor een oplossing. Dit heeft u verzuimd. Het enige wat u heeft gedaan is een negatieve recensie geschreven met aannames vanuit uw eigen denkwijze hoe wij zouden zijn gegaan met uw klacht/probleem aan de auto. Erg jammer en een gemiste kans voor u. Groet, Nard Strik Eigenaar van Strik Auto’s B.V.

Super service!

Ik kwam langs voor een testrit. Vervolgens heb ik de auto een uurtje later meteen mee kunnen nemen. Snelle en goede service! Het is mijn eerste auto en het voelde vertrouwd en eerlijk.

Over Strik Autos

Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 8.6! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info: