Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Strik Autos

Over Strik Auto's Strik Auto's te Boxtel (Lennisheuvel) is reeds in 1987 opgericht en is actief in het in- en verkopen van personenauto's en bedrijfsauto's en het complete onderhoud hiervan. Bij ons familiebedrijf staat klant tevredenheid bovenaan, onze klanten waarderen onze service met een 9.0! Wij verkopen personenauto's en bedrijfsauto's van alle merken in binnen en buitenland. Wij verzorgen voor onze exportvoertuigen alle benodigde exportdocumenten. Onze occasions staan online op diverse websites en wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en kilometerstanden. Al onze voertuigen zijn voorzien van een tellerrapport, hiermee is een correcte kilometerstand gegarandeerd. Tevens bieden wij diverse financieringsmogelijkheden welke discreet door gerenommeerde financieringsmaatschappijen worden behandeld. Of het nu gaat om uw personenauto of bedrijfsauto, u kunt bij Strik Auto's terecht voor APK keuringen, compleet onderhoud, reparaties, aircoservice, schade taxatie, schade reparatie, uitdeuken zonder spuiten, banden, winterbanden, bandenhotel, accu's, trekhaken, ruitreparaties en alles wat met uw auto te maken heeft. Onze monteur staat 5 dagen per week voor u klaar en u bent ook welkom zonder afspraak en natuurlijk onze 'Direct Service', reparatie klaar terwijl u wacht. Verder beschikken wij over een haal en breng service en hebben wij diverse uitleenauto's. Bel ons en vraag naar de mogelijkheden, onze medewerkers helpen u graag verder. Ga naar onze website voor alle info: