Manfredbeumer

Ik geef de drop garage vijf sterren Omdat je daar goed moet behandeld ze bellen netjes van tevoren als we met de auto is ik ben zeer tevreden met vriendelijke groeten Manfred Beumer

Zeer goed!

Ga er gewoon heen en u merkt vanzelf hoe prettig het is om uw auto in handen te geven van de heren van De Dorpsgarage Elshof

ze denken mee. goede service

ze denken mee. goede service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantgericht, vriendelijk en prettige sfeer

Zeer vriendelijk personeel en een mooie zaak!

Top garage en goede service!

Werken goed en doelgericht!

Leuke mensen en goeie service.

Vriendelijk, goede service.

Vakkundig personeel.

Deskundig personeel. Zeer vriendelijk

Nemen de tijd voor je. Zeer klantvriendelijk Leggen goed uit wat ze hebben gedaan ivm apk. Ook kleine beurt legt de medewerker goed uit@ Ik kom al jaren bij deze Dorpsgarage. Gr Antje Machiels Apeldoorn

Snelle afhandeling

Top garage , goede sfeer en snel gerepareerd

Deskundig

Fijne Dorpsgarage

Goed, betaalbaar, servicegericht

Grotere reparatie en kleine beurt weer netjes uitgevoerd binnen een dag. Had een tegenvaller omdat betreffende reparatie anderhalf jaar geleden reeds was gedaan bij mijn vorige autobedrijf, en het betreffende onderdeel was weer stuk. Vorige bedrijf bestaat niet meer, en iets van garantie verhalen ging dus niet op. Dorpsgarage werkte netjes mee om de kosten een beetje te beperken. Nu anderhalf jaar bij Dorpsgarage en tevreden. Had de overstap naar dit bedrijf beter eerder kunnen maken.

Perfecte service!!!

Probleem snel en vakkundig verholpen. En zonder te vragen niet het belachelijk dure orginele onderdeel gemonteerd maar een universele voor minder dan de helft van het geld.. TOP!!!

Uitstekend garage bedrijf

Iedereen bij Elshof is altijd even vriendelijk en vrolijk. Snelle afhandeling en verzorgd

Klantvriendelijk, uitstekende service

Top Garage

Geweldig geholpen Super vriendelijk personeel Gewoon een goed bedrijf

Voldoende aandacht voor het probleem.

De monteur had voldoende aandacht voor het probleem en was ook wel zo eerlijk om te voorkomen dat je onnodig op onkosten werd gejaagd.

net als voorgaande jaren, ook dit keer weer zeer tevreden

Eerlijke vakmensen!

Zijn duidelijk,eerlijk,doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Altijd vriendelijk!

Geloofwaardig en goed.

Het was weer als vanouds. Goed en eerlijk advies ondanks slechte berichtgeving. Jammer dat de auto niet meer door de APK keuring komt.

onverwachte brandstoflekkage verholpen

Fijn; brandstofpomp stond dus toch op tijd, lekkage verholpen en weer vol vermogen!

Prima services + klantvriendelijkheid

Prima uitleg bij de offerte vooraf Daarna is alles prima volgens afspraak uitgevoerd

Hele goede en vriendelijke service

Alles gaat in goed overleg vooraf en je wordt vriendelijk geholpen zowel telefonisch als ter plekke

klant vriedelijk

heel goed geholpen

Goede en snelle service

We werden vooraf gebeld over nieuwe banden. Dus extra kosten. Prima service

Duidelijk eerlijk, gewoon netjes!

Apk gekeurd door Tom, netjes snel en duidelijk! Ga zo door!

Over Dorpsgarage Elshof

Onze omgeving (en ons dorp) mobiel houden, dat is waar het ons om gaat. Of je nou een auto bezit of gebruikt. Wij zetten ons dagelijks in om geplande of onverwachte onderbrekingen van jouw mobiliteit zo kort, zorgeloos en prettig mogelijk te maken. Bij ons ben je te gast. Als het nodig is, halen we je op en brengen je ook weer weg. We staan altijd voor je klaar en dringen niets aan je op. Wij vinden het belangrijk dat jij precies weet waar je aan toe bent en daarom zijn wij altijd open en duidelijk over tijd en kosten. Van ons mag je kwaliteit verwachten. We zijn kritisch op ons eigen werk, zodat jij weer veilig en vertrouwd de weg op kan. En als we je dag ook een stukje leuker hebben gemaakt, dan kan onze dag helemaal niet meer stuk.