Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Dorpsgarage Elshof

Onze omgeving (en ons dorp) mobiel houden, dat is waar het ons om gaat. Of je nou een auto bezit of gebruikt. Wij zetten ons dagelijks in om geplande of onverwachte onderbrekingen van jouw mobiliteit zo kort, zorgeloos en prettig mogelijk te maken. Bij ons ben je te gast. Als het nodig is, halen we je op en brengen je ook weer weg. We staan altijd voor je klaar en dringen niets aan je op. Wij vinden het belangrijk dat jij precies weet waar je aan toe bent en daarom zijn wij altijd open en duidelijk over tijd en kosten. Van ons mag je kwaliteit verwachten. We zijn kritisch op ons eigen werk, zodat jij weer veilig en vertrouwd de weg op kan. En als we je dag ook een stukje leuker hebben gemaakt, dan kan onze dag helemaal niet meer stuk.