Alles ging soepel, aardige mensen. Tevreden dus

Fijne garage, snel a/d beurt

zeer goed

Mijn ervaring met Dorpsgarage Elshof is zeer goed. De werkplaats ziet er keurig uit en ik ben zeer vriendelijk geholpen.

Prima garage. Correct geholpen.

Reparaties werden van te voren goed overlegd. Garage is dicht bij. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Werkzaamheden prima uitgevoerd!

Mijn oldtimer gebracht voor een controle.

Netjes geholpen en goed advies. Ik kom beslist terug bij problemen.

Top service

Jullie hebben een nieuwe klant erbij! Goeie service, duidelijk over de prijs. Geen onverwachte hoge rekening na afloop. Super ga zo door mannen!

Alles netjes geregeld en vooraf overleg over de kosten

vooraf overleg over de kosten, geen verrassingen, heel fijn.

snelle service verlening

Heel goed, netjes geholpen, transparant in uitgevoerde werkzaamheden. Ga zo door!

tevreden

Ik ben heel tevreden mee

Zeer klantvriendelijk en deskundig.

Heldere uitleg over reparatie. Vergissing in begroting voor rekening gsrsge Zeer klantvriendelijk.

Fijn Garage

Als nieuwe klant is mijn ervaring. Vriendelijke mensen Mooie Garage Gelijk geholpen met een leen auto Dus ik was heel tevreden

Even gechat en ik kom meteen terecht!

lampje van airbag bleef branden, kon meteen terecht en werd meteen geholpen!

Top service!

Kon snel terecht voor een zomercheck. De dingen die moesten gebeuren hebben ze snel kunnen repareren. Zeer vriendelijk personeel en weten waar ze het over hebben.

Goede en snelle service

Even de airconditioning laten bijvullen was geen probleem, kon zelfs de zelfde middag nog zonder afspraak. En met het warme weer zelfs nog een flesje gekoeld water, dat is net dat stukje extra dat je het gevoel geeft meer dan welkom te zijn!!

Prettige ervaring

Goed en vriende

Snelle service

Snelle en goede service

In vrij korte termijn mijn auto kunnen repareren. En snel voor elkaar.

Klantvriendelijk en correct

Zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Service staat hoog in het vaandel. Zo hoort dat bij een Dorpsgarage! Ik kom zeker weer terug!

Prima service en komen afspraken na

nav apk keuring kwam aan het licht dat onze auto toe was aan een nieuwe distributieriem en een kleine beurt. Afspraak maken ging soepel via de app, ook was er een prijsopgaaf waarbij het maximum niet werd overschreden en werd ik tijdig gebeld dat we hem weer konden ophalen. Duidelijke uitleg erbij wat er zoal gedaan was en met een leuke attentie(zak fruit) weer huiswaarts gekeerd.

Goeie ervaring

Goed geholpen Was mijn eerste keer maar kom zekers nog een keer terug

Fijne mensen . Eerlijk en oprecht je wordt er goed geholpen

Vakbekwaam, vriendelijk en uitstekende service.

Sinds deze garage ook in Brummen gevestigd is heb ik mijn auto hier laten repareren en in onderhoud. De service bij dit bedrijf gaat erg ver, een vriendelijk team. Een bedrijf waar je als klant een vertrouwd gevoel krijgt doordat alles goed en netjes wordt uitgelegd.

Prima geholpen, leuk team.

1e bezoek bij deze garage, was klant bij een merkdealer. Prima geholpen, tussendoor gebeld voor prijsopgaven. Erg tevreden. Verbeterpunt: Er zijn 2 banden vernieuwd, is wel besproken. Ik was ervan uitgegaan dat hetzelfde merk geplaatst zou worden. Er is, voor mij, een onbekend merk gemonteerd. Heb ik achteraf over gebeld, ze gaven aan dat ze dit wilde corrigeren.

Perfecte service

Keurig geholpen .

Eerlijke info

Overleg met klant over te verrichten arbeid

Goed en snel geholpen

👍🏼