Perfecte service

Keurig geholpen .

Eerlijke info

Overleg met klant over te verrichten arbeid

Goed en snel geholpen

👍🏼

Eerste ervaring met Dorpsgarage Elshof, positieve indruk.

Voor het eerst hebben we een opdracht bij Elshof geplaatst. We zijn goed geholpen, netjes geïnformeerd over de APK en het onderhoud. En prijstechnisch was het een meevaller. We maken graag nog eens gebruik van Dorpsgarage Elshof.

Prima garage met uiterst vriendelijk en bekwaam personeel

pretig

snel volgens afspraak correct

Goede garage, klantvriendelijk

goede garage voor dat de monteurs bezig gaan krijg je een update van wat er aan moet gebeuren en wat de kosten ongeveer zijn.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, goede service en goed betaalbaar.

Top garage met fijn personeel.

Hier weet je waar je aan toe bent en je komt niet voor verrassingen te staan wanneer je je auto ophaalt.

Servicegericht.

Prima.

Top. Eerlijke garage, prettige communicatie!

Prima. Auto moest voor eerste beurt (is occasion) en ik heb vertrouwen dat er niet te veel/onnodig werk wordt verricht. Communicatie voldoende en prettig.

Zeer klantvriendelijk!

Auto moest voor APK en kleine beurt. Kreeg duidelijk advies en zelf de keus voor reparatie of wachten (niet noodzakelijke punten om door de keuring te komen). Ook duidelijke prijsopgave. Zeer tevreden over snelle service. Zoon is erg blij met de toffe muts 😃.

Per direct en goed geholpen!

Auto wilde niet meer starten: door verstopte waterafvoer veel water in verschillende motor-compartimenten. Op aanraden een nacht aan de accu-lader: vervolgens kon ik weer rijden. Toch nog even laten nakijken: verstoppingen verholpen, water af laten voeren, accu gechecked en voor iets mee dan €25,- had ik ook nog een mooie kerstmuts :)

Super services

Werd goed geholpen auto gehaald en gebracht

Goede service. En knappe monteurs 😜

Goede service. En knappe monteurs 😜

Prima service, zelfs verwachtingen overtroffen!!

Uitstekend! INCL leuke kerstkaart en presentje. Prima tijdsplanning en duidelijk, kortom, kom er graag terug.

Altijd een vakkundige oplossing.

Ik breng er altijd graag en zonder zorgen m’n auto heen voor onderhoud en apk.

Fijn eerlijk advies met goede service

Ziet er netjes uit en werd goed geholpen.

Top garage!

Super garage! Erg vriendelijk en eerlijk! Deukje mooi gerepareerd

Vriendelijk perfecte servies Niets is deze mannen te veel perfect

Superervaring

Wat een servicegerichte, klantvriendelijke garage, met aardige medewerkers en goede monteurs. En dan ook nog vakwerk leveren!

Perfectoooo!

Bracht mijn uit Frankrijk geimporteerde Peugeot 404 pick-up naar Dorpsgarage Elshof voor APK. Werd eind van de dag gebeld dat de auto klaarstond, met de mededeling dat de dieseltank ook weer vastgezet was....! Topservice! Aanrader.

Uiterst klantvriendelijk en deskundig

Zeer behulpzaam en adequaat. Snelle kostenraming en niet opdringerig. Heel plezierig

Geweldige service!

Je wordt altijd, indien mogelijk gelijk geholpen, anders zo snel mogelijk. Je wordt vriendelijk benaderd en alles wordt prima uitgelegd. Al met al ben ik zeer tevreden!