Betrouwbaar adres

Zeer goede service en afspraak is afspraak. Mooie auto gekocht in een prettige sfeer. Ook dankzij Sammy.

Sammy Groot is een topper, heel veel geduld, ook na sluitingstijd.

Prachtige auto bij garage Kil gekocht. Vriendelijke en deskundige mensen. Zeer servicegericht.

Snelle, vriendelijke uitstekende service

Wij kwamen naar Garage Kil naar een auto kijken en kregen meteen een heel positieve indruk van het bedrijf. Dat kwam zeker ook door Sammy, de heel vriendelijke en spontane verkoopadviseur. Maar de auto die voor ons precies díe specificaties had die we wilden, stond helaas niet bij Garage Kil. Die auto zagen we op internet bij een Bovagbedrijf een heel eind weg. Sammy bood aan om te proberen te bemiddelen met dit autobedrijf. Hij heeft diezelfde dag nog actie ondernomen en de volgende dag hebben we alles met hem besproken en vastgelegd. De auto werd bij het bedrijf bekeken en meteen naar Volendam gebracht. Wij konden hem diezelfde week nog ophalen. Garantie en service lopen nu via garage Kil waarin wij veel vertrouwen hebben. Ook regelde Sammy nog heel snel een Nederlandse versie van de handleiding. Super vriendelijke ontvangst en snelle afhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Sammy Groot van Garage Kil mijn auto laten importeren vanuit Duitsland. Dit scheelde een aanzienlijk bedrag in het aanschaffen van deze 2e hands rijk uitgeruste Mercedes. Absolute aanrader om het via Kil te laten doen. Alles tot in de puntjes geregeld. Ze gaan zelf heen om te auto te bekijken, zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Super goede service en ik kan het iedereen aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Mazda-rijder zal al snel op basis van zijn (rij)ervaringen opnieuw voor een Mazda kiezen.\r\nWanneer je dan woonachtig bent in de provincies Noord-, Zuid-Holland, Utrecht en Flevoland zal je zeker een bezoek aan Garage Kil niet moeten overslaan!\r\n\r\nSammy (verkoopadviseur), een jongeman met een schat aan ervaring kan je dan zeker helpen.\r\n\r\nWij hebben een prettige ervaring over gehouden aan ons bezoek in Volendam en rijden tevreden rond in onze nieuwe (gebruikte) Mazda 3 sedan.\r\n\r\nEn de taart smaakte verrukkelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een bezoek gebracht bij Garage Kil om te kijken voor een nette gebruikte Mazda 2 occasion. \r\nNa goed gesprek en deskundig advies van Sammie na de proefrit was de beslissing al snel gemaakt.\r\nZeker een aanbeveling waard\r\nNu is de hele familie bij garage Kil in onderhoud.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een ‘nieuwe’ 2e hands VW Polo gekocht. Toppertje. Een mooi autootje tegen een mooie prijs en goede service. Uiteraard blijft het onderhoud ook bij Kil. Top!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op goede vrijdag een aanrijding om 16.00. naar Kil om raad,de schade werd dusdanig verholpen zodat wij door konden rijden. GROTE KLASSE, gelijk een afspraak gemaakt voor reparatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Mercedes C180 bij garage Kill gekocht inclusief 6 maanden garantie.\r\nAlles is enorm netjes opgelost door Sammy.\r\nU kunt hier gerust een 2de hands auto kopen.\r\nGoede service en komen na wat ze beloven!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een auto gekocht bij Garage Kil en we zijn erg tevreden. Sammy is heel vriendelijk en behulpzaam, ik zou deze garage zeker aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht, profesionele en fijne behandeling. Komen keurig hun afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn bedrijfsbus gekocht bij Kil. Zeer vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer blij met onze occasion Mazda 6 station. Meedenkend, zeer klantvriendelijk en eerlijke medewerkers. Zelfs net buiten de garantie periode werd niet moeilijk gedaan en werd alles netjes afgehandeld. Wij komen niet uit de buurt van Volendam deze auto met deze TOP service is het meer dan waard om een eind voor te rijden. Echt aan te bevelen !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto gekocht bij kil, zeer tevreden over de geleverde service, meedenkendheid en heel klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed geholpen door sammy goede service tevreden met deze garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De koop en aflevering van de auto waren erg prettig. Duidelijk en namen de tijd voor ons.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een week geleden een zeer goed geprijsde jonge occasion aangeschaft.\r\nAuto werd perfect onderhouden en geheel rijklaar afgeleverd nadat hij volledig was nagekeken op alle punten!\r\nContact en service door Sammy waren zeer professioneel, direct en persoonlijk.\r\nOver het algemeen zeer tevreden over de uitstekende service van het personeel van Garage Kil!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en deskundig personeel en een goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent auto aangeschaft bij Garage Kil. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Sammy. Wees zuinig op deze jongen. Is goud waard. Neemt alle tijd zowel voor tijdens en na de verkoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke behandeling van de klant, zowel voor als na aanschaf van de auto. De aangeschafte auto werd keurig afgeleverd. Werknemers zijn aardig en eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen en Sammie is n topper😀👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd al bij garage kil klant geweest, eens een Mazda altijd een Mazda .\r\nZocht andere auto prima geholpen door Sammy de Groot ook na 6 maanden van een 6 naar CX5 ivm lage instap naar hoge instap geen probleem.\r\nSammy,gerd,Laurens gouden trio ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd zeer vriendelijk en netjes geholpen.\r\nVooral Sam is top.\r\nde CX 3 is geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ontvangen door Sammy de verkoper een eerlijke uitleg over de occasion waar we ons oog op hadden laten vallen en nu in ons bezit .Bedankt daarvoor.