Toeval bestaat:)

Prima ervaringen bij garage Kil. Zowel Julian als Tristan zijn zowel uiterst vriendelijk als vakbekwaam. De cappuccino en espresso zijn heerlijk en de service is heel goed. We hadden in de showroom een prachtige Mazda gezien en besloten na een proefrit toch om 'er nog even over na te denken'. Toen we na twee dagen terugkwamen stond daar een nog fraaiere Mazda. Toeval bestaat:) Met deze auto rijden we nu zeer tevreden rond.

Super aardig geholpen!

We zijn zeer tevreden over de service. Super vriendelijk geholpen. We zijn heel blij met onze Volvo. Ook werd de aflevering van onze auto heel leuk gedaan met een doek over de auto. We kregen ook nog een lekker flesje bubbels! Kortom een aanrader om naar garage Kil te gaan.

Een geweldige ervaring!!

Gisteren onze "nieuwe"Toyota Yaris Cross opgehaald bij dit bedrijf. Vanaf dag 1 fantastisch geholpen door zowel julian als tristan. Alles geheel vrijblijvend zonder opdringerig te worden. Beide heren zijn service gericht en vonden het niet vervelend dat ik meerdere malen belde of mailde met vragen. Per slot van rekening is het voor ons veel geld. Nette prijs terug gekregen voor de inruilauto en de aflevering was een feestje. Alle, gemaakte, afspraken netjes nagekomen en zelfs nog een recall van Toyota mee genomen. Menig bedrijf kan aan deze werkwijze een voorbeeld nemen. Klinkt als vanzelfsprekend maar dat is het niet altijd. Het was een rit vanuit Den Haag meer dan waard. Een aanrader!!!

Goede begeleiding bij bezichtiging bus en geboden gelegenheid om proefrit te maken.

Zie mail 19 maart

Hele fijne ervaring

Onze oude auto was echt aan vervanging toe. Tristan had toevallig precies wat staan dat bij ons past. We hebben dezelfde dag nog een proefrit kunnen maken en nadat alles in orde was, konden we de auto al heel snel ophalen. Kortom, erg goed geadviseerd, fijn geholpen en top service!

Fantastisch bedrijf

Vriendelijk personeel, fijn geholpen bij de aankoop van een mooie auto. Ze komen hun afspraken na. Kortom alles top

Vriendelijke service

Goede, vriendelijke service. Nemen alle tijd voor de klant. Zelfs na sluitingstijd was er nog mogelijkheid om via WhatsApp contact te hebben waar ook heel goed op gereageerd werd. Goed gevoel bij deze leuke garage. We hopen op veilige kilometers met onze nieuwe droomauto.

Vriendelijke verkoper Heel goed geholpen en ik kan altijd bij hen terecht. Ik had paar kleine dingetjes mijn auto en kon zonder probleem bij hen terecht. Ben heel goed geholpen.

Niet grootschalig en mooie auto,s.

Enthousiast ontvangst in een mooie showroom met mooie auto,s. Niet te groot en opdringerig en lekkere koffie. Tristan heeft ons een mooie C-HR verkocht dat die is naar Friesland gegaan.

Gewoon super

Super geholpen. Leuke mensen die echt de tijd voor je nemen en zelfs wat extra doen omdat het net iets langer duurde ivm de feestdagen. Echt de moeite waard om toch vanuit het mooie Brabant toch naar Volendam te rijden.

Goed geholpen, auto klopte met beschrijving en alles conform afpraak

Wat goede en vriendelijke service!

Mijn ervaring bij garage Kil kan ik omschrijven als fantastisch! Ze denken mee, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik raad iedereen aan om daar een auto aan te schaffen.

Vriendelijk en goede service

Zeer fijne ervaring, volgende voertuig in de toekomst kom ik eerst hier weer terug

Behulpzaam, goede service en betrouwbaar

Enorm goed geholpen door Garage Kil. Ze hebben mij wegwijs gemaakt van A tot Z en zijn daar heel transparant in gebleven, zonder opjagen. Dat is wat ik zocht en waardeer. Heren bedankt!

Gaan ver voor klanttevredenheid!

Bij Garage Kil hebben ze mij geweldig geholpen met mijn zoektocht naar een nieuwe auto. Uiteindelijk hebben ze meerdere opties bekeken, alles uitgezocht en hebben ze iets moois af weten te leveren. De auto is netjes afgeleverd na een uitgebreide controle en na het wegwerken van wat gebruikssporen. Het contact was laagdrempelig en ze waren altijd bereikbaar voor vragen. De prijs is daarbij ook nog eens meer dan redelijk.

uitstekende service! duidelijk en snel

Ik ben uitstekend geholpen door Tristan. Met zijn enthousiasme en snelle service kon ik me auto al na een week ophalen. Super

Klantgericht en vooral klantvriendelijk

We kochten een bijna nieuwe Toyota Yaris Cross Hybride en werden door Tristan op een prettige relaxte manier voorgelicht over de auto, het verkoopproces en de (on) mogelijkheden die je als klant kan en mag verwachten. Ook de inruil van de oude auto was goed geregeld. Een aanrader deze garage en haar service!

Super garage

Wat wordt je in deze garage goed ontvangen. Aardige verkoper, Tristan, geheel niet opdringerig. Een echte dorpssfeer hangt er wat wij als super fijn ervaren. En bij aankoop van de auto wordt het een feestje. Wat ontzettend leuk word de auto van jouw. Super ervaring.

Ik heb gisteren mijn "nieuwe Hyundy i10 opgehaald bij garage Kil. Jij stond ingepakt onder een mooi zwart kleed op mij te wachten. Wat een leuke ervaring! Ik was op zoek naar een betrouwbare zuinige auto en mijn oog was gevallen op de i10 die garage Kil op internet aanbood. Na een telefoontje met Julian, die ontzettend vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam is, heb ik een proefrit gedaan. Alle lof voor deze garage en met name voor Julian. Wat ben ik ontzettend prettig geholpen. En als klap op de vuurpijl deed hij er ook nog eens 4 nieuwe banden onder! Ik kan deze garage ten zeerste aanbevelen!

Snelle service

Auto gevonden op internet, en garage Kil heeft de auto opgehaald en nagekeken. Alles binnen 1 week geregeld. Snelle service, vriendelijk en eerlijk. En heel blij met mijn aankoop.

Uitstekend!

Onlangs een auto gekocht bij Garage Kil. We zijn daar goed geholpen door verkoper Tristan. Tristan heeft ons netjes ontvangen en alle benodigde tijd voor ons genomen. Hij heeft ons, daar waar nodig, duidelijke uitleg gegeven. Tristan heeft ons zeer vriendelijk bejegend en is de met hem gemaakte afspraken correct nagekomen. Kortom, we hebben aan deze aankoop een goed gevoel overgehouden. Dus als je nog een auto zoekt, dan is Garage Kil zeker een aanrader.

Goede service, doen wat ze zeggen.

Goede ervaring, vriendelijke medewerker niets was te veel moeite .heeft zelf rustig geholpen de nieuw auto in te richten met onze persoonlijke dingen en het aanbrengen van een kofferbak honden set.

Netjes geholpen met de aankoop

Wij zijn erg blij met de nieuwe auto, goed geholpen en vriendelijke personeel.

Prima garage

Mooie Hyundai tucon gekocht na de onderhandelingen inruil oude tucson en de afgesproken prijs een mooi kado gekregen namelijk set winterbanden op siervelg . Na dat bleek dat er al een trekhaak onder zat in de vorm van een losse kon dat bedrag weer mooi van de eind rekening af . Prima service en toffe gasten dacht ik zo .Bedankt Tristan en Julian en de rest van team Kil.

Zo is het leuk een auto kopen

Ontspannen sfeer, uitstekende service

Over Garage Kil

Garage Kil, uw mobiliteitspartner voor uw auto! Bij Garage Kil aan de Julianaweg 129 in Volendam kunt u altijd terecht met alle mogelijke vragen of problemen rondom uw auto. Met ruim 40 jaar ervaring en auto-expertise helpen wij dagelijks vele klanten op weg. Of het nu gaat om een privéauto of een zakelijke bestelwagen, iedere auto is bij ons welkom voor onderhoud, APK of reparatie. Ook als u op zoek bent naar een nieuwe auto, kunt u rekenen op het team van Garage Kil. Alle merken auto’s kunnen worden geleverd. Wilt u een splinternieuwe of zoekt u een occasion? Wij helpen u bij het vinden van de auto die bij u past. Bij ons krijgt u het juiste advies! Garage Kil is niet voor niets uw mobiliteitspartner.