Prima bedrijf!

Al vele jaren met volle tevredenheid mijn garage.

Goed bedrijf en Kuip gholpen!

Prim!

Prettig en Service gericht

Alle ruimte gekregen om proefritje te maken uiteindelijk met een Ford Puma de deur uitgegaan snelle levertijd. Nette inruil prijs gekregen en de nieuwe tweedehands is super opgeleverd.

Niet best

Eerst krijgen we een storing, is die verholpen, maar toch niet! De tweede keer de katalysator vervangen onder protest, zodat de storing weg was en we de auto konden gebruiken. Hebben we de auto ruim een maand, laten wij voor de zekerheid de auto nakijken door een andere garage, blijkt de distributie rot en op springen te staan. Daarnaast zitten er opeens banden op met scheuren tot een met de binnenkant dus gevaarlijk. Ook met een auto zonder garantie mag je die niet zo opleveren lijkt mij.

Beste meneer en mevrouw de Bruin, Erg vervelend voor u en wat jammer van uw bericht, we hadden juist zo goed contact. De storing ontstond doordat de Katalysator niet in orde was, deze hebben wij uit coulance kosteloos voor u vervangen, wat wij eigenlijk niet hadden hoeven doen. U heeft zelf helaas niet gekozen voor het afleverpakket wat bestaat uit; Een uitgebreide technische controle, grote onderhoudsbeurt, APK en distributie indien noodzakelijk. Deze dergelijke zaken hadden wij zeker opgepakt als u het pakket bij ons had afgenomen en zouden ook zeker bij ons aan het licht komen. Wij wensen u ondanks dit heel veel rijplezier toe en wij hopen op een tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Garage Kil

Fijne ervaring!

Ik werd erg netjes geholpen. Ze waren vriendelijk en voelde mij op gemak! Gesprekken gingen goed en ook even aandacht voor mijn dochter van 3 ontbrak zeker niet. We werden geholpen door Tristan en ook complimenten voor zijn vriendelijke service!

Goede garage met vriendelijk en goed gekwalificeerd personeel Wij hebben een Mazda cx3 bij hen gekocht en zij hebben niet moeilijk gedaan over nieuwe vloermatten. Voor aankoop zou ik zeker deze garage aanbevelen!

Er is veel mogelijk en een prima service!

Ik zag bij een garage in Brabant een Mazda CX-5 die ik graag wilde hebben en heb gevraagd of garage Kil dit voor mij wilde regelen dat deze auto naar Volendam kon worden gehaald. Geen enkel probleem!! Tristan heeft alles keurig geregeld, na een beurt en keuring heb ik een prachtige auto.

Top service

Normaal koop ik nooit een auto bij een garage. Maar recent een Mazda 3 hier gekocht maar echt nette en goede service ontvangen. Voor overdracht zijn banden, accu, veer en alle vloeistoffen vervangen. En vervolgens konden we de auto ook nog eens buiten werktijd ophalen.

Keurige snelle service

Vriendelijke ontvangst Kundige monteurs

top

Goede behandeling, zeer tevreden

Vaklui

Toppertjes

Vriendelijke en goede service

Wij hebben een goede ervaring. Een vriendelijk ontvangst, goede service en met vragen kan je terecht.

Goede service!

Goede service, netjes bericht op tijd gekregen dat de auto klaar was om op te halen!

Perfect geholpen

goede garage

ben netjes geholpen daar kreeg een leen auto mee dus geen klachten en ze vertellen gelijk wat er stuk is en wat het kosten gaat

Top geregeld

hele goede service

Een goed bedrijf met goede monteurs

Very friendly and helpful

Our experience with Garage Kil was really great! We were well received and the test drive was organized fast. When we decided to purchase the car, we were in contact with the garage staff on a daily basis and they guided us through the process.

EEN GOEDE GARAGE MET VEEL SERVICE.

IK HEB AL 49 JAAR MIJN AUTOS IN ONDERHOUD BIJ GARAGE KIL.IK BEN HEEL TEVREDEN OVER DE SERVICE.

Korrekte behandeling, vakkundig personeel, nette prijzen. Zeker een aanrader.

Vakkundig en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en vakkundig, ben ontzettend blij met mijn nieuwe auto. Raad iedereen aan die op zoek is naar een nieuwe of een occasion auto. Keuze genoeg!

Uitstekende en vriendelijke service

Lege accu in Volendam is geen probleem. Gewoon garage Kil bellen. Ter plekke opgeladen en in de garage gecheckt en in no time een nieuwe accu erin.

Onze ervaring met garage Kill is prima. Sammy verteld een eerlijk verhaal, goede service en een prachtige auto rijker. Ook de inruil prijs van onze ( oude auto ) was goed . Hele fijne uitleg en Sammy neemt alle tijd voor je. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan. Cees en Mia Bruijn. Middenbeemster

Een garage die betrouwbaar is.

Super geholpen door Sammy, niks was hem te veel en heeft alles verholpen wat er aan de auto moest gebeuren. Bedankt voor de goede service

Top top service en klant vriendelijkeheid.

Mijn aankoop was snel en klant vriendelijk afgehandeld en de service die ik beloofd werd aan mijn auto was prima gegeven. Ik hou contact met garage Kil voor mijn toekomstige auto onderhoud, aankoop of eventueel inruil. Met vriendelijke groet Paul Ndauwa.