Uitstekende ervaring en een uitstekende wagen

Ik was toe aan een andere auto en werd heel fijn te woord gestaan door Tristan. Vrijwel meteen vonden we de geschikte auto. Een luchtig en vlot gesprek, inruilen van de vorige auto geen probleem. Verder een goede uitleg en nazorg van Tristan. Bij deze autogarage voel ik me thuis.

Erg prettig bedrijf om mee te werken!

Ik was op zoek naar een vrij nieuwe specifieke auto/kleur (witte Ford Mondeo 2.0 Hybrid), waarvan er op dat moment drie in Nederland werden aangeboden. Die van GarageKil had m.i. de beste prijs/kwaliteit verhouding, dus daar een afspraak gemaakt. Ter plekke kregen mijn vrouw en ik een prima indruk van de garage, de medewerkers zelf (met name Tristan) en niet te vergeten van de aangeboden auto. Uiteindelijk werden we het eens over de inruilwaarde en konden we de auto, conform afspraak, twee weken later ophalen. De Mondeo (2 jaar oud) zag er prima uit en rijdt als een zonnetje. Alle contacten, zowel per telefoon, mail als per app, verliepen snel en erg prettig. Men had alle aandacht en tijd voor ons.

Goede kwalitatieve service richting de klant.

Besloot mijn auto in te ruilen en had een occasion op het oog. Testrit aangevraagd en dit werd gelijk ingepland. Tevreden over mijn besluit werd ik gelijk geholpen en binnen no-time was er een telefonisch contact, afspraak, servicebeurt en inruil moment. Dit in een tijdsbestek van twee weken. Geweldig!

Gewoon top !

Vriendelijk personeel, duidelijk, betrouwbaar en de verkoper Tristan Kwakman heeft ons perfect geholpen, onze nieuwe Mazda rijd perfect.. toppers zijn het!

Goede ervaring met een betrouwbare en vriendelijke service!

Direct na binnenkomst om een mooie (de mooiste) Mazda 3 sedan occasion te bekijken, had ik meteen het gevoel dat het goed zat bij Garage Kil. Ondanks de drukte werd er prima de tijd genomen en voldoende informatie gegeven door Tristan en de rest van het team. Ik had ook het voordeel dat de auto hier jarenlang in onderhoud is geweest en dat zij de geschiedenis van mijn toekomstige mobiel dus goed kenden. Na de proefrit was ik er dan ook wel snel uit. Ik heb gekozen om het afleverpakket erbij te nemen en twee weken later was het heuglijk moment daar om hem af te halen. Voorzien van apk, nieuwe banden en vloeistoffen zag ie er opgepoetst als nieuw uit. Ik kan niet anders zeggen dat de betrokkenheid en klantvriendelijkheid echt hoog in het vaandel staan bij Garage Kil. Dank daarvoor. Aanrader!

Fijne garage en leuke mensen

Je word goed geholpen en er word ook goed naar je geluisterd wat he wensen zijn ze zijn er vriendelijke en hartelijke. Ook de na zorg is uitstekend nog even een belletje hoe de auto rijdt en of alles is goed gegaan met de overdracht.

Goede service met en een perfect compleet afgeleverde auto

Vanaf het eerste ontvangst tot en met de aflevering is naar mijn grote tevredenheid verlopen.

Vriendelijk en goed geholpen

Occasion gekocht bij dit leuke garagebedrijf. Informele prettige sfeer van zakendoen. Advertentie klopte met de realiteit. Auto is netjes en volgens afspraak afgeleverd.

Hele fijne ervaring

Zeer nette Opel Astra gekocht met een klein mankementje. Waar ze alles aan gedaan hebben om het op te lossen zodat hij 100% uitgeleverd kon worden. Hele goede ervaring met Garage Kil en ik zou hem zeker iedereen aanraden. (En ook voor de koffie :D)

Een hele nette Opel vivaro occasion gekocht voor mijn bedrijf . Vriendelijk en correct geholpen door verkoper Tristan . Bij oplevering was de bus volledig gepoetst en ziet hij er als nieuw uit.

Top zaken doen

Een mooie Audi A1 gekocht. Telefonisch de deal rond gemaakt waarbij Tristan mij beloofde dat de auto perfect zou zijn. Duidelijk vermeld dat er een ratel in de motor zat, bleek de ketting. Daarom Audi met afleverpakket gekocht. Alle reparaties keurig verholpen, tank vol, grote beurt, gepoetst en een leuke aardigheid bij aflevering. Zoals je mag verwachten bij een serieus bedrijf. Aan de klantvriendelijkheid van dit bedrijf kunnen veel garages een voorbeeld nemen. Tristan is een aardige vent die ook echt de tijd voor je neemt. Keurige garage met mooie auto’s en eerlijke prijzen. Ik zou Garage Kil zeker aanraden voor een nette occasion tegen een faire prijs. Dank voor het aangename zaken

Helemaal top!

Super goed en klantvriendelijk geholpen !

Goede uitleg en hulp bij het kopen van een auto. Ook de communicatie verloopt erg prettig. Kortom, fijne garage.

Perfect Auto voor ons gezin gevonden die wij al een tijd zochten.

Prima ervaring met Tristan zonder afsraak aan het einde van de dag op Zaterdag ik en mijn vrouw lippen gewoon binnen en hij heeft ons Zeer professionle verder geholpen en op tijd na 2 weeken auto geleeverd. Topper.

Top !!!

Auto daar al gekocht en na het uitvallen van mijn andere auto met spoed deze auto in orde gebracht, top service !!!

Zeer vriendelijke geholpen door Tristan bij de aanschaf van onze auto, prima service, komen hier al 16 jaar

Mijn ervaring is een prima ontvangst, keurige behandeling en een zeer goede afhandeling van de aankoop.

Super !!

Heel goed en super vriendelijk geholpen door Tristan bij de aanschaf van onze nieuwe auto. In een woord TOP !!!

Top!!

Hierbij wil ik Garage Kil bedanken voor het openen van mijn autodeur. Vandaag ben ik super geholpen door twee medewerkers van Garage Kil. Ik had mijn autosleutels in de auto gelaten en de deur dichtgedaan, al mijn spullen lagen in de auto, ook mijn telefoon. Gelukkig stond ik naast de garage geparkeerd. Deze mannen hebben mijn deur weer weten te openen, zonder enige beschadiging. Wat een superservice en nogmaals heel erg bedankt.

Goede service, kennis van zaken en vriendelijke sfeer!

Wij komen al jaren bij Garage Kil in Volendam. Gemoedelijke sfeer, ze kennen je bij naam, kennis van zaken en goede service. Voor onze nieuwe Mazda CX5 prima geadviseerd door Tristan. Kortom: wij zijn heel tevreden! Fam. Geerts

Uitstekende service

We waren opzoek naar een andere Mazda 2 via internet, en kwamen uit bij een Mazda 2 uit 2006 met heel weinig km, was net binnen en nog geen foto’s en stond in Volendam. En paar dagen gewacht weer gekeken nog geen foto’s, toen maar gebeld en een afspraak gemaakt met Tristan en we konden gelijk wel langs komen. Nu was dit voor ons geen optie omdat we meer dan 2.5 uur moesten rijden, en een afspraak gemaakt voor de volgende dag. We zijn toen heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen. De service van dit bedrijf vinden we erg goed, we hebben wel het service pakket er bij genomen zodat je later niet voor verrassingen komt te staan. De auto heeft toen een grote beurt gehad nieuwe Apk hij is van binnen en buiten schoon gemaakt en gepoetst en 6 maanden BOVAG garantie, hij zag er uit als nieuw. De service van dit bedrijf is uitstekend en kan hem iedereen aanraden. Ook als het zoals bij ons een oudere occasion is, is de service gewoon heel goed. Henk en Inge, Bovensmilde

Alles liep gesmeerd.

Prettig en netjes behandled.

Goede en complete service!

Een paar weken geleden kwam ik bij de garage voor advies over een, nieuw te kopen, auto. Ik wilde geen nieuwe auto kopen maar wel graag een jonge auto met een lage kilometerstand. Ik rij veel kilometers per jaar en dat maakt het zoeken wat lastiger. Tristan heeft mij uitstekend geadviseerd. In mijn geval stond de juiste auto bij een garage elders in het land en heeft Tristan er, samen met zijn team, voor gezorgd dat de auto naar Volendam werd gehaald en dat ze ook de auto helemaal nagekeken hebben. Wat was ik blij verrast toen we de auto voor de eerste keer zagen! Het leek een beetje op het programma "kopen zonder kijken" maar dan voor auto's. Afgelopen zaterdag heb ik mijn auto op mogen halen. Tot nu toe zijn we erg blij met de auto en uiteraard ook met de service van het gehele team van Garage Kil. Ontzettend bedankt!

Vriendelijk en vakkundig bedrijf.

Supermooie BMW X3 gekocht. Goed afgeleverd met dure nummerplaten. Contact was erg prettig.

Prima en vlotte service

Vlotte en vriendelijke afhandeling bij de aankoop van mijn nieuwe auto.