Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Garage Kil

Garage Kil, uw mobiliteitspartner voor uw auto! Bij Garage Kil aan de Julianaweg 129 in Volendam kunt u altijd terecht met alle mogelijke vragen of problemen rondom uw auto. Met ruim 40 jaar ervaring en auto-expertise helpen wij dagelijks vele klanten op weg. Of het nu gaat om een privéauto of een zakelijke bestelwagen, iedere auto is bij ons welkom voor onderhoud, APK of reparatie. Ook als u op zoek bent naar een nieuwe auto, kunt u rekenen op het team van Garage Kil. Alle merken auto’s kunnen worden geleverd. Wilt u een splinternieuwe of zoekt u een occasion? Wij helpen u bij het vinden van de auto die bij u past. Bij ons krijgt u het juiste advies! Garage Kil is niet voor niets uw mobiliteitspartner.