Bizar mooie bus !

Nieuwe transporter gekocht bij deze fijne mensen ! Snel en eerlijk advies gekregen en goed opweg geholpen wat een topservice, voelt bijna zoals thuis ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie auto's en goede service

Mooie garage met goede service en goede luxe wagens in voorraad. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto van Koppenjan. Jongens nogmaals dank jullie wel voor de goede service. D .Micic Vloerleggersbedrijf.

Snel en goed geholpen

Goed advies en klantvriendelijk

Tweede keer bus kopen

En weer bij koppejan ! Zeer tevreden !!

mooi en leuke auto's

Leuke auto's

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en netjes afgeleverd

Goed geholpen en netjes volgens de besproken punten afgeleverd!

Klant is koning.

Bij binnenkomst, ondanks de drukte, kreeg iedereen toch even de nodige aandacht. Waardoor je het gevoel kreeg dat we zeer welkom waren. Rustig alles kunnen bekijken. Ook in de auto’s. Nadat we de keuze hadden gemaakt, werden de zaken zeer prettig afgehandeld door Sander. Vandaag de bus opgehaald. Deze hadden ze recht voor hun prachtige zaak neergezet. Het was een plaatje toen we aan kwamen rijden. Volgend jaar komen we zeker weer terug en dan kopen we er een Caddy bij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Lijkt wel een snoepwinkel .

Zo als ik zeg , lijkt wel een snoepwinkel , de auto’s staan er prachtig bij ✨

zeer ontevreden

naar mijn meningen zeer slecht klant onvriendelijk. Ik als buitenlander zijnd kwam daar eerst keer voor V klasse 250 meneer gave mij geen aandacht 0,0 enigst wat hij zei koopt het, of laat t!!! en heel veel leugens vraag een keer hoelang heb je de auto in bezit de een keer 2 weken en de een keer is het 3 maanden... drie week later kwam ik de auto ophalen ter waard van 38 K, dan is het in eens wil je koffie wil je vries drank wil je dit...!!! bij deze ik zou nooit vooroordelen als ik jou was is heel slecht voor jou verkoop, een ding weet ik zeker ik zal nooit iets van joi kopen. succes

Mijn ervaring was prima

Geweldig bedrijf. Alles werd netjes uitgelegd en verteld. Werd netjes behandeld door verkoper Bram. Mijn volgende bus ka ik zeker ook daar halen. Groet Pascal

Snelle en correcte service

Bussen zijn zoals op de afbeeldingen netjes en in goede staat. Het contact is met korte lijnen dus een snelle service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden en goed geholpen

Na verschillende volkswagendealers te hebben bezocht kwam ik via het internet terecht bij Koppejan auto’s. Mijn eerste indruk was meteen goed. Nette zaak en klant vriendelijk personeel.

Netjes geregeld En klantvriendelijk

Goed geholpen, goed telefonisch bereikbaar en meedenkend met de klant

• Deskundigheid/Vakmanschap

Sander volgt de wensen van de klant. Zaak ziet er netjes uit en oogt zeer professioneel. Vanaf het moment dat je binnenkomt voel je de passie van het vak. Vertrouwen is belangrijk.

Goede ontvangst duidelijk uitleg

Betrouwbare en nette autozaak

Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!

Mooi bedrijf met Top service

Alle auto’s staan er super netjes bij! Er word goed mee gedacht en niks is teveel. Top service en zeker een aanrader!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super bedrijf denken goed mee

Mooie bus gekocht!!!

Onbeleefd en arrogant

De verkoper Bram was bij de verkoop erg onbeleefd en arrogant, het was dat ik dit exemplaar persee wilde kopen anders was ik direct opgestapt!

Helder en prettige begeleiding

Direct vanaf het begin heel direct en eerlijk ( zakelijk ) contact. Openheid van zaken. Het pand geeft vertrouwen in professionaliteit. Bram is helder in de onderhandelingen. Onze bus - welke camper wordt - is een prima aanschaf voor ons doel. Aanrader voor iedereen die opzoek is naar een bus en niet te lang wil dwalen in autoland.

Fijn

No nonsense. Ze weten wat ze verkopen, vette auto’s met alles erop en eraan. Fijne ervaring en goed contact met Bram gehad. Aanrader.

Uitstekende service

Auto op de website gevonden. Daarna een afspraak gemaakt om te komen kijken/proefrijden. De volgende dag kon ik mijn auto al ophalen! Zeer tevreden over de service en afhandeling. Daarnaast erg vriendelijke verkopers. Zeker een goed adres voor een mooie bedrijfswagen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en netjes afgehandeld!

door de telefoon een bus gekocht, bij aankomst bleek hij nog mooier te zijn als vertelt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen en snel geregeld! Top bedrijf!

Mijn ervaring is goed.