Super service!!

Speciaal voor ons op zoek gegaan naar een transporter. Dit helemaal naar wens en nog wat mooie aanpassingen gedaan! Super blij mee…

Geweldige service

Ik had een afspraak met Bram. Hij was super vriendelijk, open en niet pushy. Hij heeft al mijn vragen beantwoord en ik kreeg een goede deal aangeboden. "No nonsense" bedrijf, super professioneel en producten waar ze achter staan.

Fijne club enthousiaste mensen

Geven goed advies, denken mee in alle opzichten, voelt betrouwbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes afgeleverd, niks te klagen.

klantgericht bedrijf super

Vriendelijke verkoper en zeer netjes afgehandeld

Klantvriendelijk

Zeer correct met de gemaakte afspraken. :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf schitterende voorraad en goede service

Ga er zeker eens kijken alleen maar mooie auto’s en verkopers die weten waar ze over spreken. Zelf een Bulli aangeschaft en er super blij mee!

We zijn geholpen door bram Goed advies. Snel geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn contact met de verkopers

Ik ben goed geholpen

Professioneel bedrijf

Goed en prettig geholpen door een kundige verkoper. nam goed de tijd om de bus te laten zien en technisch toe te lichten.

Netjes en duidelijk bedrijf

Het bedrijf en de auto’s zien er netjes uit, je word prima geholpen en men neemt de tijd om uitleg te geven. Prima service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke verkoper en een super mooi pand!

Vorige week mijn eerste bus hier gekocht, geholpen door Bram, vriendelijke verkoper en fijn gesprek gehad. Krijg volgende week mijn bus al, kan niet wachten....

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een verzorgd en professioneel bedrijf

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, wanneer je om je heen in de showroom kijkt straalt dit een verzorgde en informele sfeer uit! Oog voor detail hebben ze bij koppejan! Goed geholpen en een leuke auto gekocht!! Bedankt! En tot de volgende keer!

Gewoon top geregeld allemaal

Je wordt als klant behandeld . En ze denken met je mee . Om vervolgens en bus na je wens te krijgen . En praktisch voor je werk

top wagen

mooie zaak keurig geholpen

Top bedrijf

Zeer net bedrijf met een zeer mooie uitstaling No nonsens mensen, recht door zee, daar houden we van Geen gelikte praatjes zoals bij een dealer Bram je verdiend een 10 Mercedes Vito 124 rijd perfect, helemaal blij mee

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een duidelijke, eerlijke en goede service

Mede door de duidelijke communicatie hebben we aan beide kanten een eerlijke en goede deal gesloten met de een inruil en aankoop van een Audi Q7. Verder zijn we ontzorgd met het afsluiten van een passende auto verzekering. Een prima aankoop en goede ervaring.

Super bedrijf

Goede service en snelle levering van de auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes vriendelijk & sociaal je voelt je gelijk op je gemak bij koppejan auto’s

superr

Flexibell snell goeie service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik kan er nog geen zinnig woord over zeggen .

Ik kan er nog geen zinnig woord over zeggen want ik heb de nieuwe auto net pas gekocht op zaterdag 10-4-2021 . Maar het gesprek met de heer sander koppejan was zeker succes vol anders was ik niet over stag gegaan om deze dikke bus te kopen . Doe maar normaal en wees eerlijk tegen je klanten en gedraag je als een normaal mens met een spijkerbroek aan en geen driedelig pak . en nu maar wachten wanneer die afgeleverd wordt .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch mooi bedrijf !!

Gastvrijheid , ongedwongen sfeer , uitstekende service , prachtige mooie bedrijfswagens, binnenlopen is kopen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ontvangst in een ontspannen sfeer .

Mijn ervaring met Koppejan is goed ,ook natuurlijk en dat speelt mee, je een nieuwe of gebruikte bus wil kopen . Maar buiten dat zijn het mensen die met je mee denken . Ik ben top geholpen .

Dikke prima

Een netjes ogend bedrijf met vakbekwaam personeel en een professionele uitstraling. Weet waar ze het over hebben en komen eerlijk over.

goede service

klantvriendelijk en super goed geinformeerd