Fantastisch mooi bedrijf !!

Gastvrijheid , ongedwongen sfeer , uitstekende service , prachtige mooie bedrijfswagens, binnenlopen is kopen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ontvangst in een ontspannen sfeer .

Mijn ervaring met Koppejan is goed ,ook natuurlijk en dat speelt mee, je een nieuwe of gebruikte bus wil kopen . Maar buiten dat zijn het mensen die met je mee denken . Ik ben top geholpen .

Dikke prima

Een netjes ogend bedrijf met vakbekwaam personeel en een professionele uitstraling. Weet waar ze het over hebben en komen eerlijk over.

goede service

klantvriendelijk en super goed geinformeerd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel , goed geholpen en mee denkend. Auto snel naar wens kunnen leveren. Top .

super service

super snelle service!!!! goed geholpen door hun

• Deskundigheid/Vakmanschap

Echt alles is helemaal super geregeld.

Heb mijn bus gekocht zonder hem te zien, de foto’s zagen er goed, bij aankomst werden we goed ontvangen met een bak koffie en hebben we alles geregeld, toen de bus bekeken en het was een 10 alles was goed en klopte precies de bus waar ik naar zocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

onverwacht aankomen rijden en na 30min mooie auto gekocht. Super.

Open en gastvrije ontvangst zelfs in de huidige omstandigheden met Covid-19. Meerdere vragen gesteld en altijd correct en snel antwoord gekregen. Zeer vriendelijke service.

Super!

Een heel fijn bedrijf waar ze de klant centraal zetten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf met bijzondere auto's

Klantvriendelijk en attent. Een minpuntje vond ik dat je geen proefrit kunt maken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Autobedrijf met een goede uitstraling.

Wij hebben het als zeer positief ervaren de samenwerking met de eigenaar. Klantvriendelijk, klantgericht, meedenkend en heeft een positieve uitstraling:)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je krijgt waar je voor komt!

Vriendelijk, zakelijk, meedenken en oplossingsgericht. Prettige samenwerking en duidelijk verhaal, je weet waar je aan toe bent en dat geeft vertrouwen.

Kut bedrijf

Ik maak een afspraak om op zaterdag morgen een auto te komen bekijken waar ik intresse in had kom ik daar aan na 1,5 uur rijden vertellen ze mij dood leuk dat hij hem op vrijdag avond verkocht heeft zonder mij iets te laten weten. Ik vond het belachelijk omdat hij tegen die andere klant had moeten zeggen bel zaterdag middag even terug wand zaterdag morgen komt er iemand voor kijken die al een afspraak heeft staan maar nee dat doen ze daar niet .Dus mij zien ze daar nooit meer terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen, prima service!

Op afspraak bezoek gebracht. Auto stond al klaar en alle vragen zijn naar tevredenheid beantwoord. Denken ook mee en geven advies. De communicatie verloopt vlot en duidelijk! Mooie locatie overigens.

Top service!

Perfect geholpen door team Koppejan! Dat is service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

super goed en mooi bedrijf

snelle afspraak gemaakt en perfect geholpen met ruimer tussenschot dat de leuning van mijn nieuwe transporter verder naar achteren kan super blij mee.

Super organisatie

Betrouwbaar bedrijf met veel passie voor het vak

Zeer goede ervaring

afspraken worden goed nagekomen ben zeer tevreden

Top Bedrijf !

Mooi bedrijf met mooie auto's en zeer klant vriendelijk hoop veel plezier te hebben van de mooie geleverde caddy

Netjes en Snel

Vorige week een VW bus aangeschaft. Gisteren super netjes en strak afgeleverd!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen denken met de klant mee

Zaterdag gaan kijken voor een bus en maandag getekend

• Service N.v.t.

Snelle en goede service.

Snel en profesioneel geholpen en na een week al geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijke gedreven mensen, die prachtige bussen verkopen

Koppejan Auto's verkoopt mooie bussen. Goede vriendelijke service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

liefhebbers met oog voor detail

liefhebbers met oog voor detail na een prettig telefoongesprek ongezien telefonisch een VW gekocht, de telefonisch omschrijving was zeer gedetailleerd, twee dagen later de showroom bezocht voor afhandeling, zeer net en schoon bedrijf wat kwaliteit uitstraalt, geen adertjes onder het gras, geen vraag is te veel, TOP !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Sprinter Edition 3.0V6 perfect :-)

Vertrouwelijk betrouwbaar ze verkopen geen onzin

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.