Prima garage en klantvriendelijk

Als nieuwe inwoner van Harderwijk was dit mijn eerste kennismaking met autobedrijf Harderwijk en heb dit als zeer correct en prettig ervaren, als mijn auto daar om vraagt kom ik zeker terug

Heel erg tevreden met het herstel van de schade aan mijn auto.

Na het maken van een visueel kostenplaatje de auto langs gebracht. Waar het herstel elders uitgevoerd is blijft hans betrokken en voordat er gespoten werd is hans even wezen kijken. Hierdoor zijn de puntjes op de i gezet en gaat hans voor perfectie. Super tevreden met het resultaat en de service, waar de leenauto bij hoort.

Goede service en prettig geholpen

Duidelijke uitleg en persoonlijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd snel en goed geholpen! Erg vriendelijke mensen ook!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs een leuke Citroën C1 gekocht bij dit bedrijf. Hans en Jozien hebben hebben hart voor de zaak en zijn heel flexibel. De auto was nagekeken voordat ik ‘m kwam ophalen. Ze hadden nog wat onderhoud/reparaties uitgevoerd, zonder dat ik daarvoor hoefde te betalen. Heel netjes! Mocht er nog iets zijn mag ik bij ze terugkomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, correct en vriendelijk geholpen.\r\nDit alles tegen een schappelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Soms kom je ergens binnen waar je weet dat het goed zit. Dat is hier het geval! Enorme verstand van zaken en goede uitleg tegen redelijke prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alleen maar goede ervaringen met autobedrijf Harderwijk. Wordt altijd fijn ontvangen en zeer vakkundig geholpen. Krijg altijd goed advies en er wordt netjes overlegd over de werkzaamheden die moeten gebeuren en hoe hoog de kosten zijn. In overleg wordt er bepaald welke werkzaamheden moeten en welke wenselijk zijn en waarover ik zelf mag beslissen. Ik ben al jaren erg tevreden over autobedrijf Harderwijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed. ben al jaren klant tot grote tevredenheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer kundig én serieuze monteurs ... In één woord .... \r\n\r\n\"Kwaliteit \"

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd kwaliteit wat auto s maken betreft , ik kom helemaal van zuid-Limburg naar Harderwijk om mijn auto te laten keuren en de grote beurten te geven , heel erg tevreden . Eerlijke hard werkende mensen !!!! Nooit geen problemen met de auto gehad na de beurten van de auto 🎉👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de ervaringen met dit bedrijf zijn geen beschrijvingen die goed genoeg zijn want Autobedrijf Harderwijk is helemaal geweldig !!!! Al meer dan 20 jaar vaste klant en wil nooit meer een andere monteur aan mijn auto !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al 21 jaar een zeer tevreden klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekende ervaring ! Zeer prettig bedrijf. Je kunt altijd bij ze terecht en je wordt altijd keurig geholpen.Goede adviezen. Dit bedrijf geeft de klant het gevoel dat hij/zij koning is. Ik raad Autobedrijf Harderwijk dan ook zeer aan !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als vaste klant ben ik zeer tevreden.\r\nDUIDELIJKE en EERLIJKE communicatie zodat je weet waar je aan toe bent.\r\nEnorm veel ervaring en deskundigheid.\r\nTop service en een gezellige/warme sfeer.\r\nZeer tevreden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel deskundig, klantvriendelijk, eerlijk en een aangename persoonlijke service.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, leuk kleinschalig bedrijf