Ik word altijd snel en vakkundig geholpen

Deze garage bezoek ik al jaren, nog steeds naar grote tevredenheid.

Weer super geholpen door Autobedrijf Harderwijk !!!

Een elektrische storing onder je motorkap op vrijdagmiddag, daar word niemand vrolijk van !!! Gelukkig was alles opgelost en gerepareerd en had ik mijn auto binnen anderhalve week weer terug !!! Bedankt weer voor de goede zorgen en een snelle behandeling van de storing !!

zoals altijd prima

kom al meer als 20 jaar bij dit bedrijf over de vloer met de camper en de personenauto altijd correct en vriendelijk behandeld alleen maar lof voor hun vakmanschap

Goede, vakkundige garage

Fijne, eerlijke garage met vriendelijke mensen, waarbij direct wordt meegedacht. Vlot advies en afhandeling. Wij komen zeker terug!

Alles was prima

Alles was prima in orde

Super service!!!

Heel fijn bedrijf. Goede communicatie. Auto gebracht voor APK en grote beurt, er moest eea aan gebeuren en dat is naar tevredenheid uitgevoerd. En hoe fijn is het als je je auto schoongepoetst ophaalt

Eerlijk en goede service

In oktober 2023 een Opel karl automaat gekocht, mooie auto we waren er blij mee. na ongeveer 2 maanden stopte de automaat ermee en liet ons staan. Auto door de ANWB bij de automakelaar garage gebracht alwaar zij er een nieuwe robot en een nieuwe relais hebben ingezet.(Garantie) Auto rijd weer als een zonnetje en wij weer blij.

geweldig

al jaren zeer betrouwbaar

Prima bedrijf en betrouwbaar!

Snel, vakkundig voor een betaalbare prijs.

kundig en prettig bedrijf

wij zijn in het bezit van een Amerikaanse cabrio uit 2005. garage v.d. Broek doen hun best de moeilijker verkrijgbare onderdelen aan te schaffen. zijn altijd hulpvaardig en betrouwbaar!

Vakkundige garage. Staan altijd voor je klaar en denken met je mee

Al 14 jaar een trouwe klant. Zelfs toen ik tijdens mijn werk onderweg stil kwam te staan met een lekke band, zijn ze direct naar me toegekomen. Binnen 3 kwartier waren ze er met een andere band, hebben ze deze verwisseld en kon ik weer aan het werk, naar mijn volgende cliënt. Super fijn dat een garagebedrijf altijd voor je klaar staat en met je meedenken.

Hans en Tijs zijn echte vakmensen

Zoals altijd picobello

De service was ook dit keer weer uitmuntend. Eerlijk, realistisch en betrouwbaar.

Altijd fijn.

Gelukkig hoef ik niet vaak te komen maar altijd fijn geholpen.

Goed, duidelijk.

Fijne mensen, goede afhandeling.

Uitstekende en prettige service

Keurig op de hoogte gehouden van wat moest gebeuren.

Pre purchase inspection

Profesional and kind. They helped me a lot with all details.

Altijd goede, betrouwbare en snelle hulp.

Zelf weet ik niks van auto's, maar ik vertrouw 100% op de deskundigheid van Hans en Thijs.

Klantvriendelijk

Goed, eerlijk en deskundig

Zoals altijd, goed en deskundig advies. Transparante en eerlijke communicatie en duidelijke afspraken.

Immer goede en snelle service

Immer goede en snelle service

Altijd goed!

Veel jaren ervaring

geweldig

Ik heb heel wat auto's gekocht en heb heel veel autozaken/dealers ontmoet en ik maak de autohandelaars haast dagelijks mee. Maar de Automakelaar Gelderland is eentje die je heel zelden tegen komt in deze branche. De plus punten Je wordt heel goed ontvangen niks is te veel voor hun Goede Koffie ze denken met je mee Wordt niks opgedrongen als ze merken dat je er niet achter staat dan raden ze je aan om er goed over na te denken of verder kijken tot je iets vind wat wel bij je pas. En de prijzen zijn goed er staat voor elke beurs een auto. En ze proberen als er klachten zijn op te lossen. Ik miste 1 hoofdsteun achter heb ik aangegven en ze hebben het zo snel mogelijk opgelost. De min punten die heb ik niet kunnen ontdekken ik geef deze autozaak een 10.

Goede garage, werkt keurig volgens afspraak en geen verrassingen achteraf.

Met deze garage zijn goede afspraken te maken en men denkt met je mee. Is er iets bijzonders dan wordt je gebeld voordat ze ermee aan de slag gaan.

Vakkundig, vriendelijk en uiterst betrouwbaar

Ooit (ruim 15 jaar geleden), op aanraden, bij deze garage terechtgekomen. Geen moment spijt van gekregen. Als techneut (en voormalig motormonteur) heb ik, vanaf het begin ervaren dat vakbekwaamheid, service- en klantgerichtheid boven gewin gaan. Vanuit Deventer rij ik graag naar Harderwijk.