Vakmensen

Altijd kundig , prijs prima !! Vriendelijk verstand van zaken En vooral EERLIJK!!!

Topgarage. Zowel auto-technisch, prijstechnisch als klantvriendelijkheid.

Als beroepsmatig multitechneut kan ik goed inschatten of een reparatie/ reparatieadvies goed zijn. Daarom ben ik al jaren klant en blijf ik dat! Ook al woon ik in Deventer. Meer dan klantvriendelijk.

Zoals altijd weer vriendelijke/gastvrije ontvangst

Vriendelijke ontvangst en er wordt weer meegedacht over evt nodige controles

Snel geholpen, alles netjes in overleg

Prima garage, goede service, eerlijk advies en snel geholpen. Voor mij TOP

Goede service, klantvriendelijk, vakkennis

Volop kennis aanwezig, vriendelijke service en ontvangst met koffie. Goede tarieven en open en eerlijke communicatie

Eerlijk en betrouwbaar goeie service

Weer super geholpen bij Autobedrijf Harderwijk !!!

Mijn ervaring met Autobedrijf Harderwijk zijn al 25 jaar zeer goed en boven alle verwachting !!! Professionele service en vriendelijke en duidelijke uitleg !!!

Goede zorg tegen een redelijke prijs.

Ik kom al meer dan 20 jaar bij Hans en Jozien. Altijd super fijn geholpen met onderhoud aan de auto's. Ook veel uitleg als ik het zelf wilde doen. Ik hoop er nog vele jaten terecht te kunnen voor onderhoud aan mijn auto's

Vakmanschap

Super goed geholpen bij deze fijne mensen.

Mijn auto rijd weer als nieuw

Na een APK en een grote beurt rijdt min auto weer als nieuw. Bedankt Hans en natuurlijk ook Jozien en wie er nog meer werkt in de garage. Vr. groet, Co van Twiller

Goede service tegen een voordelige prijs

Net zoals de vorige keer weer erg goed geholpen!

Top garage

Wordt snel en zeer kundig geholpen denken goed mee

goeie koffie

zoals altijd:prima

Top service

Personeel is altijd vriendelijk en je wordt netjes geholpen,

deskundig, vriendelijk en goed geprijsd

gewoon top

gewoon top

Snel geholpen, top service

Parkeersensor in de bumper gedrukt, ik kon gelijk de volgende dag terecht. Door oplossingsgericht te denken gelukkig niet de hele bumper er af hoeven te halen. Dank wederom voor de snelle en super service!

Goed geholpen. Ik ben dik tevreden

Zeer goede service

Ervaren bedrijf! werken erg goed en netjes voor een goede prijs

zoals gebruikelijk

Prima service. Grote beurt. Dit keer met een gewassen en stofgezogen retour.... meer dan dikke prima

Goede eerste ervaring

Duidelijke uitleg en advies over de uit te voeren werkzaamheden en daarbij ook een goed kostenplaatje. Ik kom zeker terug!

Perfect geholpen

Ben zeer tevreden met Hans Thijs end Josien word altijd goet geholpen

Super!!!

Ik kwam met een heel vervelend probleem bij het Autobedrijf aan en dacht dat ik mijn auto daar moest laten staan. Maar niet bleek minder waar want ik kon dezelfde dag nog met een gerepareerde auto terug naar huis. Ik ben echt super goed en vriendelijk geholpen, door mensen met verstand van hun vak!!! In een woord; SUPER!

Super geholpen!

Voor het eerst geholpen door Autobedrijf Harderwijk, erg tevreden! eerste APK gehad, snel geholpen en alles is in overleg gedaan. Super service, ik kom hier zeker terug.