Top service! Zeer deskundig, vriendelijk en super snel

Een aanrader deze garage! Je wordt eerlijk geholpen en altijd vriendelijk, snel, deskundig en noem maar op. Ook als je geen verstand van auto’s hebt zit je hier (juist!) goed want ze helpen je prima!! Heel blij met Crommenacker!

Goed bezig!

Snelle service

Prima euvel verholpen en fijn contact! Daarnaast gunstig voor de portemonnee

Er was lekkage door haarscheurtjes in de onderbrak van het panoramadak van mijn Audi A3 2013. De merkvertegenwoordigers van Audi wilde hier geen coulance meer op geven en kwamen met een gepeperde rekening indien ik het wilde laten herstellen. Waar een groot merk enorm klein in is. Dus Tim en Ton gebeld (waar ik in 2017 deze auto had aangekocht) om met mij mee te denken om een alternatief te vinden voor de reparatie. Ton kwam met een voorstel en heeft de reparatie uitgevoerd met alle originele Audi onderdelen. Was een paar dagen de auto kwijt maar kon gebruik maken van een leenauto. De reparatie is keurig uitgevoerd, lekkages zijn nu verdwenen en hemel weer netjes gereinigd. En voor een aanzienlijk lager bedrag aan kosten. Tim, Ton en personeel wederom bedankt.

Super!

Gebruikte wagen gekocht, super service, eerlijk en afgeleverd zoals afgesproken!

Geen snelle/gladde verkopers ( echte vakmensen die naar je wensen luisteren en handelen ) TOP!

Crommenacker automobielen, echt een auto bedrijf die de tijd neemt en goed luistert naar jou wensen als klant betreft jou auto visie en keuze daarvan. Ga vooral zo door! Groet Rob Klijn.

Fantastisch

Betrouwbaar, kennis van zaken , vriendelijk . Top mensen.

Zoals altijd ervaar ik een voor mij passende prima service.

Ik voel ik mij thuis bij Crommenacker automobielen. Ik word alltijd persoonlijk behandeld. Jullie denken met mij mee, wat ik heel belangrijk vind.

Super TOP

Hele goede service , staan altijd klaar en de auto wordt goed gemaakt !!!

Eerlijke vakmensen

Doen wat ze beloven. Fijne garage.

Heel goed en Flexibel

Perfecte uitvoering van reparaties.

100 % VAKMANSCHAP

eerlijk, deskundig en betrouwbaar bedrijf

Uit meerdere keuzes een tweedehandse auto gekocht. Eerlijk deskundig advies gehad over de mogelijkheden zonder gladde praatjes. Komen afspraken correct na. Zeker een aanrader.

Meedenkend en goede service, bijna altijd bereikbaar

Bij geen gehoor wordt je altijd teruggebeld en meestal snel, luisteren goed en geven goed advies. Reparatie's worden zo spoedig mogelijk uitgevoerd, leenauto is beschikbaar. Voor mij is het een geruststelling als ik onderweg ben met de auto dat ik geholpen wordt mocht er iets zijn.

Een tweedehands Golf gekocht, rijdt uitstekend en zeer klantvriendelijk geholpen door Tim. Zelfs na de 6 maanden garantietermijn, kun je voor alle vragen bij hen terecht en helpen direct mee met zoeken. Crommenacker is zeker een aanrader, indien je op zoek bent naar een betrouwbare auto.

Nette bedrijf, goede service

Heb vorige maand hier een nissan qq gekocht. Auto is netjes afgelevered. Als extra service zelfs nieuwe set automatten en witte kentekenplaat bijgeleverd, top! Contact verliep goed, afspraken worden netjes nagekomen. Eigenaar Tim is geen gladde verkoper, maar een normale, eerlijke autoliefhebber met een mooi autobedrijf. Ik zou hier zeker weer een auto kopen.

Klantvriendelijk en professioneel

Prettige mensen en een goede service en advies. Komen hun afspraken na.

100% tevreden!!

alhoewel ik geen hele dure auto kocht, wel hele goede begeleiding en klantvriendelijkheid. overdag kon ik perse niet, dus in de avond werd ik wel nog geholpen, mocht ik ooit een andere auto nodig hebben, ga ik zeer zeker terug.

Snelle, betrouwbare, vakkundige hulp

Zeer tevreden. Je word snel, correct en vriendelijk geholpen. Reparaties altijd in overleg, zodat er geen verrassingen achteraf komen. Erg betrouwbaar.

Zeer goede service

Wij zijn hier altijd correct geholpen en met een uitstekende service

snelle goede service en vervangend vervoer, ideaal.

Wij komen er al vanaf het begin en het is altijd goed geregeld en een goede service. Ze komen de afspraken na.

Goede deskundigheid en service Wordt met de klant meegedacht.

👍

Zéér goed!

Perfecte service

Nooit geen problemen en altijd correct geholpen. TOP garage

Een bedrijf wat staat voor wat ze zeggen: Vriendelijk, kundig, betrouwbaar, meedenkend, kortom klantgericht

Ik heb een goede ervaring met Crommenacker en ben zeer tevreden over de service.