Prettige sfeer, prima geholpen.

Op internet op zoek gegaan naar een Nissan Qashqai. Na verschillende bedrijven op basis van hun presentaties en aanbod te hebben beoordeeld, heb ik gekozen voor Ton en Tim automobielen, die o.a. diverse qashqai's in voorraad hebben. Na een afspraak te hebben gemaakt heeft Ton mij glasheldere uitleg gegeven over de auto's waarin ik in was geïnteresseerd alsmede de verkoop- en garantievoorwaarden. Na korte openlijke en eerlijke onderhandeling over de inruil, was de koop van een mooie Qashqai snel gesloten. Bij de aflevering heeft Tim nog eens de werking (van alle toeters en bellen) uitgelegd. Ik heb al gebruik gemaakt van hun keurige nazorg van mijn aankoop en ben zeer tevreden over de auto en het aankooptraject. Beide heren zijn kundig en zeer klantvriendelijk.

Niets anders dan lof

Niets anders dan lof heb ik over voor deze garage. Er wordt meegedacht met je als klant er komt een 100% eerlijk antwoord en dito oplossing voor het probleem met de auto. Echt een aanrader als je kwaliteit zoekt.

Hele goede service

Problemen worden opgelost en er wordt meegedacht. Fijne omgang ook.

Klantvriendelijke garage

Mini van dochter gebracht voor onderhoud/APK. Communicatie verloopt altijd vlot. Personeel is vriendelijk en deskundig. Kortom fijne garage voor onderhoud van je auto waar ik graag een aantal kilometers voor omrijdt.

Ik ben heel blij met crommenacker automobielen.

Ik word altijd goed geholpen. Ik krijg altijd een goed advies.

Bijzonder klantvriendelijk & zeer professioneel!

Er wordt altijd eerlijk advies gegeven en ook uitgelegd waarom bepaalde keuzes wel of niet gemaakt zouden moeten worden. Daarnaast is er altijd een zeer fijne sfeer!

Vrolijk en kundig personeel!! Zo wil toch iedereen geholpen worden?

Altijd een vrolijk en gemoedelijk ontvangst door een van de jongens. Duidelijke afspraken en ze komen de afspraken ook na. Wij komen hier graag, zowel voor onderhoud als koop van een auto.

Goede en vriendelijke service

Ik word steeds op een vriendelijke, en deskundige manier geholpen. Als het ter sprake komt, zal ik de garage zeker aanbevelen.

Super Service

Altijd goed geholpen en bij spoed een directe oplossing geboden.

Je kunt altijd rekenen op een goede service

Na al jaren klant te zijn bij Crommenacker automobielen is het een vertrouwd adres en servicegericht met betrouwbare resultaten.

Vakkundige garage met uitstekende service

Mooie Tiguan gekocht bij Crommenacker Automobielen. Vanwege de goede ervaring met de aankoop ook besloten het onderhoud hier te doen. Bij garage Crommenacker werken vakkundige en vriendelijke monteurs die de auto volgens fabrieksinstructie onderhouden en actief meedenken om onverwachte problemen adequaat op te lossen. Omdat ik niet in de buurt woon is er altijd de mogelijkheid voor een leenauto. Dit is een vakkundige en betaalbare garage met liefde voor auto's en waar de klant nog koning is.

Zeer betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Altijd prettige samenwerking.

Altijd een vertrouwd gevoel en met vakkundig personeel voor een bedrijfszeker resultaat.

Betrouwbaar

Zoals altijd weer goed en vriendelijk geholpen!!

Je word goed geholpen!

Prima bedrijf waar je goed geholpen word

Meer dan uitstekend

Heb al meer dan 10 jaar ervaring opgebouwd met het bedrijf van Ton vd Crommenacker. Een mens is er geen nummer, maar een mens. Zolang de klant niet tevreden is, zijn zij het ook niet. Service staat hoog in het vaandel, ze leveren kwaliteit van de bovenste plank en komen altijd gemaakte afspraken na. Ook altijd bereid tot meedenken met de klant. Goede informatievoorziening. In geval van extreme reparaties wordt altijd vooraf overlegd over kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Kortom: je weet waar je aan toe bent. Heb je autopech onderweg dan is het fijn te weten dat je altijd kunt rekenen op Ton. Ik heb geen moment spijt gehad nadat ik bij Ton voor de eerste keer als klant binnenkwam. Als klant ben je in goede handen en om af te sluiten zeg ik nogmaals: meer dan uitstekend. Helaas kan ik maar maximaal 5 sterren als waardering geven.

Snelle behandeling en oplossing van het probleem. (a la minuut) onder het genot van een kopje koffie, Mijn welgemeend dank je wel.

Goed komt afspraak na

Goede ervaring heb ik met hun

Vriendelijk en snel geholpen

Door Tim en Ton heel vriendelijk en snel geholpen. Ook goed advies gehad over bandenkeuze en onderhoud. Dit was mijn eerste keer bij Crommenacker maar zeker niet de laatste.

fijne zaak

altijd super tevreden.

Afspraken goed nagekomen. Denkt goed mee. Auto weer p rima in orde

Super service en netjes en super vriendelijk

Je wordt netjes verwelkomt en de service is super goed

Betrouwbaar en deskundig

Altijd snel geholpen en met een helder verhaal.

Duidelijke afspraak, keurig netjes week afgeleverd

Prettig, een bekwame vakmensen

Betrouwbaar bedrijf en heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Vlotte afhandeling waarna de auto zo goed als altijd bedrijfszeker blijft functioneren tegen redelijke kosten en altijd een goede sfeer onderling. Ton denkt ook altijd mee en is niet flauw met de afhandeling als het ff tegenzit.

Vriedelijke benadering