Super service en zeer vriendelijk!!

Ik kom vanaf dag één bij Crommenacker/Ton &Tim sinds ze begonnen zijn in Nistelrode. In die jaren is er niets veranderd, en blijft het een zeer vriendelijk en betrouwbaar bedrijf met echte vakmensen in en rond de werkplaats!! Een echte aanrader dus!!

Perfecte service.

Altijd snel en accuraat en ik ben daar heel blij mee.

Uiterst betrouwbaar en altijd keurig geregeld

Als mijn auto weer eens gekeurd moet worden en/of een onderhoudsbeurt, is hij bij Ton in prima handen en ik maak me geen zorgen meer want de auto is daarna lange tijd bedrijfszeker en dat tegen een redelijke prijs. Prima vakmensen en altijd vriendelijk.

Geweldig bedrijf komen afspraken na en de service is geweldig

Top top top

Prima werk verricht

De beurt en de schade aan de auto waren uitstekend uitgevoerd. Geweldige vertrouwenwekkende service.

Ik had een probleem met mijn centrale deurvergrendeling, deze was binnen 1 dag opgelost tegen zeer schappelijke kosten.

Prima service en uitleg

Was voor het eerst hier.Nette en correcte afspraak. Werd gebeld omdat er extra reparatie uitgevoerd moest worden. Prima service

Sublieme service

Zeer klantgerichte behandeling, meedenkend en vriendelijk.

Veel vertrouwen in deze mensen

Ik had het adres via via gekregen. Dat is vaak al een goed teken. Tim zou mij kunnen helpen als ik een auto zou willen importeren. Nauw, dat is gelukt. Het contact was vanaf het eerste moment goed. Dat geeft vertrouwen. Het is niet niks wat je bij hun in handen legt als je ze vraagt om een auto te zoeken voor je. Als ze die dan gevonden hebben moet je afgaan op hun oordeel. Het gaat om jou geld en om jou auto. Dat vertrouwen was 100 % terecht. Ik heb nu een hele mooie BMW Z4 2.5 si kunnen kopen die ik in Nederland sowieso niet kom vinden maar ook voor een prijs die goed is. Hele fijne samenwerking gehad met ze. Ik zou ze iedereen aanbevelen!!!

Eerlijk bedrijf

Goede service en vakkundig personeel.

Prima service, heel tevreden!

Altijd goed advies, van tevoren info over de kosten, overleg mbt plan en er wordt geluisterd naar onze wensen.

Snelle en betrouwbare service

Mijn auto had een kapotte versnellingsbak, deze is binnen 2 dagen hersteld. Alle problemen en kosten die erbij gemoeid waren zijn keurig besproken en uitgevoerd na akkoord. Ik ben er erg blij mee

Prima geholpen

Oke

Uitstekende service

Fijn bedrijf. Komen na wat ze beloven en bieden een uitstekende service. Denken mee in oplossingen.

Goede oplossing voor het maken van een defecte achterklep

Goede service , maar dat waren we al gewend na al die jaren :)

kei goed

Goed geregeld!

In één woord: uitstekend.

Zoals altijd ben ik weer prima geholpen door Ton. Ik hecht heel veel waarde aan zijn eerlijk advies. Voor mij geen andere garage.

Prima garage leuke mensen

Kom er al jaren en blijf er komen!

Netjes geholpen , zeer tevreden

Zeer tevreden met onze vw tiquan 2.0 tsi 4m Zeer netjes en compleet afgeleverd ,alles volgens afspraak. Ook in deze tijd (Corona) konden wij gewoon een proefrit maken op afspraak en kregen wij een inruil aanbod naar tevredenheid.

Vanaf moment 1 prettig geholpen en ze leveren kwaliteit!

Vanaf moment 1 heb ik een prettig contact gehad. Het begon al toen ik op de website van Ton & Tim Automobielen terecht kwam. Ze zijn heel open in hun communicatie en het ziet er verzorgd uit. Ik zag een mooie auto op hun website staan en heb contact gezocht. Binnen een dag had ik al antwoord en mocht ik een afspraak maken om te komen bezichtigen en proefrijden. Ook hierin werd ik prettig ontvangen en werd me alles verteld en uitgelegd. Toen viel het me al op hoe transparant dit bedrijf is. Na een leuk gesprek kreeg ik de tijd (wat ik ook belangrijk vind) om alles te laten bezinken en na te denken. Tijdens deze tijd, mocht ik via mail en telefoon nog allerlei vragen stellen. Ook hierin werd ik nog steeds heel prettig en goed geholpen. Omdat het allemaal heel goed voelde heb ik de keus gemaakt de auto te kopen en ben daar tot aan de dag van vandaag (heb de auto vandaag precies 2 maanden) blij mee! Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf zijn of haar auto te kopen!

Zoals altijd goede . behandeling en servis.

Goede service, vriendelijk personeel, verstand van zaken (auto's)

vertrouwd

Natuurlijk is de prijs/kwaliteit belangrijk. Maar op gebied van veiligheid mag je geen concessies doen. Daar heb ik bij Van de Crommenacker 100% vertrouwen in.

Crommenacker Automobielen is perfect

Crommenacker Automobielen is altijd top. Goede service, goed onderhoud en altijd eerlijk in wat ze doen en wat nodig is. Zeer tevreden klant!

prima geholpen

vriendelijke mensen en goede service