Snelle service en verstaan hun vak.

Staan meteen voor de klant klaar en denken mee met de klant. Geven de juiste advies op maat.

Vakkundig, eerlijk, met verstand van zaken en een lekkere kop koffie.

Zonder poeha wordt altijd naar een zo goed mogelijke oplossing gezocht die aansluit op de wensen van mij als klant.

Altijd prima geadviseerd en geholpen bij reguliere garagebezoeken. Maar zeker ook dit keer bij een minder plezierige ervaring nl inbraak auto.

Altijd goede en nette service.

Je wordt er goed en correct behandeld altijd tijd voor een persoonlijk gesprek ze laten merken dat ze ook interesse tonen in de klant en niet alleen in de auto

De klant is koning.

Al 2 jaar lang met volle tevredenheid klant bij Auto Swaan. De aanschaf, levering en periodiek onderhoud van onze BMW door vakmensen uitgevoerd.

Super, zelfs de koffie

Eerlijk snel zonder poespas.

Vakkundig

Komt zijn afspraken na en communiceert goed.

Top garage

Ik ben hartstikke blij met de service die ze bieden

Uitstekend!!!

Uitstekend. Makkelijk om een afspraak te maken. Altijd vriendelijk voor een praatje en snel geholpen.

Top bedrijf, ze denken mee met de klant

goed en plezierig

bovenstaande zegt genoeg

uitstekende ervaring bij Auto Swaanen

Top garage ,zeer kundig, goede service

Perfecte service!

Echte vakmannen met een service zoals het zou moeten!

Bij problemen kan je meteen bij Swaanen terecht.

Zoals een goede garage behoort te zijn: deskundig en betrouwbaar

Ik heb mijn auto al enige jaren naar volle tevredenheid bij Swaanen in onderhoud. Een uitstekende BMW specialist die met je meedenkt en aan wie je je auto graag toevertrouwd.

Eerlijk, duidelijk en goed !

Mooie volle 5-serie gezocht en gevonden. Heldere communicatie, een duidelijke uitleg én een realistisch inruilvoorstel maakten het een interessante deal.

Fijne en betrouwbare garage!

Zeer vakkundig team met mensen die weten waarover ze praten en doen wat ze beloven. Oprechte interesse in de klant en eerlijk advies. Fijne en betrouwbare vakgarage.

Prima contact en zeer snelle professionele oplossingen.

Altijd direct een kwalitatief goede en snelle oplossing. Snelle prijsopgave voor reparaties en indien gewenst, keurig uitgewerkt dus niet alleen een prijs roepen. Prijs/kwaliteit is sowieso erg goed. Veel vakkennis en kundige oplossingen. Met hart en ziel zeg maar. Investeren met hun bedrijf in de toekomst.

Geweldige service

Top service, Pieter en Nick helpen je altijd uitstekend!

uitstekende service

Afspraak maken is mogelijk op korte termijn. Werkzaamheden worden netjes en goed uitgevoerd.

uitstekende service

Helemaal prima

Beurt en APK. Vriendelijk, eerlijk en accuraat geholpen.

Topklasse

Onlangs bij Auto Swaanen een 2013 BMW 5-serie touring gekocht. Zeer vriendelijk ontvangen, kon direkt een proefrit maken, en besluit was snel gevallen. Schitterende auto. Ik wilde er nog graag verkeersbordherkenning op, dat werd zonder problemen geregeld. Na het ophalen ontdekte ik nog aardig wat imperfecties: een lichte jengel voor, lichte trillingen in het stuur, niet goed werkende comfort access, adaptieve cruise control die soms aarzelde bij inhalen van vrachtwagens. Notoir lastige issues om te diagnosticeren, maar door de zeer deskundige en ervaren mensen bij Auto Swaanen allemaal gevonden en allemaal opgelost, met nieuwe banden, nieuw lager, nieuwe deurklink, uitlijning en calibratie. Hij rijdt nu als een droom: soepel, fluisterstil, weer helemaal in topconditie zoals ik hem graag wilde hebben. Dit was mijn eerste kennismaking met Auto Swaanen, ik kan het bedrijf van harte aanbevelen. Voor wie toe is aan een andere BMW: ga beslist eens bij Auto Swaanen op de koffie, je zult er geen spijt van krijgen.

Professioneel onderhoud, goede service

No nonsens. Deze firma denkt met U mee en biedt passende oplossingen. Flexibel, betrouwbaar en betaalbaar.