Onlangs was er snelle vervanging van 2 koplampen in een lastige kast nodig. Kon direct tussendoor; geen servicekosten en was in 10 minuten klaar!

Ik ben heel blij met deze garage als ik eerder had geweten dat deze mensen zo eerlijk en oprecht waren was ik zeer zeker eerder van garage overgestapt. Dikke 10 krijgen ze van mij !

Goede service, goed overleg en eerlijke prijsopgave

Reparaties gaan altijd in goed overleg, er wordt geluisterd naar je wensen en tegelijkertijd professioneel advies gegeven. Laatste fikse reparatie ( kapotte airco vervangen) viel zelfs redelijk onder offerte bedrag , men is zich bewust van de impact van dit soort bedragen en denken mee in oplossingen

Tevreden over de service van BCS de vallei!

Onderhoud van de auto wordt juist uitgevoerd, heldere communicatie over uit te voeren werkzaamheden en goed advies bij onverwachte reparaties. Tevreden over de service van deze garage!

Vlotte en goede afhandeling

Goede reparatie en vlot

Vlot en accuraat

Snel geregeld, goede uitleg

Vriendelijk en deskundigheid

Zo een goede garage met fijne monteurs beveel ik bij iedereen aan

Klantgerichte afspraken worden nagekomen

De kwaliteit en service van BCS de Klomp is goed. Reeds jaren tevreden klant. Meerdere auto’s bij de heer Haalboom gekocht. Nooit teleurgesteld. Ga zo door!

Ga vooral zo door, dan ga ik nooit naar een andere garage!!

Het persoonlijke contact is goed, de reparaties worden deugdelijk en deskundig uitgevoerd en altijd is de prijs volgens de opgegeven afspraak en de service is uitstekend.

Super service

Vandaag de auto gebracht om te tunen. Dit bedrijf komt zijn afspraken na. Super service. Auto loopt SUPER Al diverse keren er geweest met andere auto s Kan niet anders zeggen dan PERFECT.

Excellent

Bosch Car Service in Veenendaal De Klomp maakt haar naam duidelijk: Service met een hoofdletter K. Dit bedrijf zet twee of drie stappen meer dan je verwacht en voor hetzelfde geld. Echt K van Klasse!

Betrouwbaar, transparant, eerlijk en snel.

Eerlijke uitleg dat de auto wel met de huidige banden door de keuring zou komen, maar dat het veiliger zou zijn er 4 nieuwe banden op te laten zetten. Precies duidelijk gemaakt waarom, wat het zou gaan kosten en de keuze bij ons gelaten. Klasse bedrijf! Eerlijk en transparant, betrouwbaar en correct👍🏼

Gewoon goed, zoals altijd!

Altijd goede service, denken mee in oplossingen! Goed en betrouwbaar

Top garage, transparant en duidelijk

mijn auto al verschillende malen een beurt laten geven. Vooraf duidelijk over de kosten zodat je niet achteraf voor verrassingen komt te staan. Werk altijd perfect uit gevoerd. Bij de laatste beurt mijn Ford 1.6 Tdci ook laten chiptunen. Wat een positief verschil, motor trekt gelijk vanaf onderop en is veel stiller en soepeler. Spijt dat ik hier een jaar mee gewacht heb, is het geld echt waard. juist in deze tijd, met lagere snelheden, hoef je veel minder te schakelen omdat motor gelijk oppakt. Super!

Aandacht, vriendelijkheid, en to-the-point deskundigheid

Dit is nou echt zo'n no-nonsense bedrijf waar je vanzelf fan van wordt. Altijd aanpakken, en bereid tot meedenken en helpen waar het kan. Wij zijn met diverse auto's al ruim 15 jaar klant bij Bosch Car Service De Vallei en altijd prima geholpen. Zelfs in omstandigheden waar het qua planning eigenlijk niet paste. Deskundig en vlot, gecombineerd met duidelijke en vriendelijke communicatie. Een aanrader!

prima service.

op korte termijn diagnose storing dynamo; snelle uitvoering reparatie conform het telefonische overleg .

Verlenging Bosch Car Service

Fijne service: elk jaar ontvang ik vroegtijdig vraag over verlenging Bosch Car pechhulp service, zo zit je nooit ongewild vast aan een ongeziene verlenging. Verlenging en betaling zeer eenvoudig geregeld. Wel zelf de controle maar tegelijkertijd geen omkijken naar..

altijd goed!

In mijn ervaring altijd precies, volgens afspraak en ook goed bereikbaar wanneer je onderweg een merkwaardige foutmelding krijgt

Altijd goed

5 jaar geleden bij bosch car service terecht gekomen. Ze repareren alles,zo professioneel. Erg vriendelijk. Wassen zelfs de auto. Waar vind je deze service nog?

Goede garage met deskundig en vriendelijk personeel en goede service

Een garage die met je meedenkt. Snelle vakkundige service. Prijs / kwaliteit is goed.

Keurige en vakbekwame garage met zorg voor klant en natuurlijk ook voor de auto!!

Zie bovenstaande!!

Prima bedrijf met goeie service

Wij zijn al jaren klant en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service. Monteurs zijn altijd erg vriendelijk en klantgericht. Er wordt volop meegedacht en goed advies gegeven. Ook houden ze rekening met het kostenaspect en overleggen altijd. Kortom wij zijn tevreden klanten.

Top service en vriendelijk

Ik breng inmiddels al vele jaren mijn auto voor onderhoud en reparaties naar Bosch Car Service De Vallei en ben nog steeds super tevreden met de geleverde service en prijs/kwaliteits verhouding die zij leveren. Voor mij dus geen merk garage.

Geweldige service!

Indien enigszins mogelijk, word je tussendoor geholpen en als vaste klant bieden ze goede service! Eerlijke, realistische en duidelijke informatie over reparaties.

Scherpe prijsopgave en snelle vakkundige service

Bij Bosch Car Service De Vallei heb ik de accu van mijn auto laten vervangen. Een zeer scherpe prijsopgave ontvangen in vergelijking tot de prijsopgave van de dealer. Ik kon binnen 1 dag terecht voor de vervanging. De medewerkers waren goed voorbereid en hebben mij zeer accuraat en vakkundig geholpen. De werkzaamheden zijn binnen prijsopgave uitgevoerd. Zeer aan te bevelen!