Aandacht, vriendelijkheid, en to-the-point deskundigheid

Dit is nou echt zo'n no-nonsense bedrijf waar je vanzelf fan van wordt. Altijd aanpakken, en bereid tot meedenken en helpen waar het kan. Wij zijn met diverse auto's al ruim 15 jaar klant bij Bosch Car Service De Vallei en altijd prima geholpen. Zelfs in omstandigheden waar het qua planning eigenlijk niet paste. Deskundig en vlot, gecombineerd met duidelijke en vriendelijke communicatie. Een aanrader!

prima service.

op korte termijn diagnose storing dynamo; snelle uitvoering reparatie conform het telefonische overleg .

Verlenging Bosch Car Service

Fijne service: elk jaar ontvang ik vroegtijdig vraag over verlenging Bosch Car pechhulp service, zo zit je nooit ongewild vast aan een ongeziene verlenging. Verlenging en betaling zeer eenvoudig geregeld. Wel zelf de controle maar tegelijkertijd geen omkijken naar..

altijd goed!

In mijn ervaring altijd precies, volgens afspraak en ook goed bereikbaar wanneer je onderweg een merkwaardige foutmelding krijgt

Altijd goed

5 jaar geleden bij bosch car service terecht gekomen. Ze repareren alles,zo professioneel. Erg vriendelijk. Wassen zelfs de auto. Waar vind je deze service nog?

Goede garage met deskundig en vriendelijk personeel en goede service

Een garage die met je meedenkt. Snelle vakkundige service. Prijs / kwaliteit is goed.

Keurige en vakbekwame garage met zorg voor klant en natuurlijk ook voor de auto!!

Zie bovenstaande!!

Prima bedrijf met goeie service

Wij zijn al jaren klant en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en service. Monteurs zijn altijd erg vriendelijk en klantgericht. Er wordt volop meegedacht en goed advies gegeven. Ook houden ze rekening met het kostenaspect en overleggen altijd. Kortom wij zijn tevreden klanten.

Top service en vriendelijk

Ik breng inmiddels al vele jaren mijn auto voor onderhoud en reparaties naar Bosch Car Service De Vallei en ben nog steeds super tevreden met de geleverde service en prijs/kwaliteits verhouding die zij leveren. Voor mij dus geen merk garage.

Geweldige service!

Indien enigszins mogelijk, word je tussendoor geholpen en als vaste klant bieden ze goede service! Eerlijke, realistische en duidelijke informatie over reparaties.

Scherpe prijsopgave en snelle vakkundige service

Bij Bosch Car Service De Vallei heb ik de accu van mijn auto laten vervangen. Een zeer scherpe prijsopgave ontvangen in vergelijking tot de prijsopgave van de dealer. Ik kon binnen 1 dag terecht voor de vervanging. De medewerkers waren goed voorbereid en hebben mij zeer accuraat en vakkundig geholpen. De werkzaamheden zijn binnen prijsopgave uitgevoerd. Zeer aan te bevelen!

Prima. klantvriendelijk en servicegericht

Zie hierboven

Reeds enkele jaren goede ervaring

Mede op aanraden van familieleden enkele jaren geleden al auto's voor reparatie en onderhoud bij genoemd bedrijf ondergebracht.

Goed!

prettig, dat ik onaangekondigd direct geholpen kon worden.

Werd direct geholpen, snel en vakkundig. Prima service!

Goede service!

Ik ben goed geholpen. Naar het probleem werd goed geluisterd met vervolgens een hersteladvies. Er wordt goed naar de klant geluisterd.

Ik kwam onverwacht binnen om olie bij te vullen. De dop zat vast, waardoor ik dat niet zelf kon. Meteen vriendelijk ontvangen. Koffie. Probleem opgelost. In minder dan een half uur weer buiten. Gewoon top!

Zeer prettig. Ik werd meteen vriendelijk ontvangen en geholpen, de receptioniste deed haar uiterste best om de auto zsm in te kunnen plannen.

Prima service Vriendelijk en behulpzaam personeel

Fijne binnenkomst, snel geholpen.

Zeer tevreden.Goede service en zeker betaalbaar.

Goede service, goede uitleg over service beurt.