Fantastisch geholpen

Ik ben er geweldig ontvangen en bijzonder goed geholpen bij een schade. Kortom een aanrader

Geweldig! Een voorbeeld voor velen.

Vorig jaar verhuisd en op zoek gegaan naar een nieuwe garage in de buurt. Uiteindelijk bij Autobedrijf Benderooy uitgekomen waar we elke keer weer vriendelijk onthaalt worden en een fijne en persoonlijke service ervaren. Eerder dit jaar heeft mijn vrouw een auto ongeluk gehad. We hebben de auto naar Benderooy laten brengen, deze was helaas het herstellen niet meer waard. De garage heeft voor ons alles geregeld, van het afvoeren tot iets anders vinden wat bij onze wensen aansloot. Geen moment het idee gehad dat het om de verkoop van een auto ging, maar juist om ons. Kortom, tot op de dag van vandaag een perfecte ervaring met dit bedrijf. Aan ons hebben ze een vaste klant overgehouden. :-)

Super bedrijf. Altijd netjes geholpen!

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Altijd vriendelijke medewerkers en snelle service.

Aanrader!

Auto gekocht inclusief inruil. Zeer te spreken over professionele aanpak en service. Grote flexibiliteit: bereid mee te denken met wens van de klant. Prettig contact. Aanrader!

Betrouwbaar, vriendelijk denken met je mee en optimale service

In december 2022 heb ik aangegeven een auto te willen kopen en gevraagd of ze daar voor konden zorgen, nou in januari 2023 stond hij er een prachtige occasion precies wat ik wilde, dat noem ik mee denken.Hij ziet er prachtig uit rijdt geweldig bovag garantie en bovendien zuinig dat is heel fijn in deze tijd. De 5 sterren zijn duidelijk verdiend en waargemaakt

Super service

Bij de aankoop van een auto, perfect geholpen en transparante informatie. Ook aflevering is zoals je dat mag verwachten en zelfs meer.

Mooi bedrijf, fantastische service

Ruim 2 weken geleden een mooie Seat Leon ST gekocht bij autobedrijf Benderooy. De bereikbaarheid van dit bedrijf is erg goed. Op korte termijn een bericht gestuurd of wij bij de auto konden kijken de volgende dag en dat was geen probleem. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we alle ruimte om de auto zelf te bezichtigen. Aansluitend een proefrit uitgevoerd en we konden tot de koop overgaan. Jorian heeft ons goed geholpen en was erg fijn om mee te onderhandelen. We hebben een mooie inruilprijs gekregen en een paar kleine afwijkingen aan de auto werden in de week erop hersteld. Al met al een mooi bedrijf die mooie producten verkopen waar ze achter staan! Erg fijn om hier een auto gekocht te hebben en ik zou iedereen willen aanraden om daar eens te gaan kijken!

Hele goede ervaring!

Prachtige VW Tiquan Allspace RLine gekocht. Tijdens het bezichtigen van de auto vielen ons een aantal puntjes op. Tijdens het gesprek met verkoper Jorian werd ons al snel duidelijk dat hij ons erg serieus nam en ervoor ging zorgen dat alles goed geregeld zou worden. Omdat we niet in de buurt woonden ging Jorian ervoor zorgen dat zonder extra kosten de auto bij ons thuis afgeleverd kon worden. Zo gezegd zo gedaan! In de toekomst zullen we zeker weer zaken gaan doen met deze garage!

Warm en hartelijk

We konden ondanks sinterklaas direct komen en de koffie staat klaar.

Keurige oplevering en soepel verkoop proces

Mijn ervaring met Autobedrijf Benderooy is zeer positief. Het verkoop proces is duidelijk en transparant en de nieuwe auto werd snel (binnen 3 dagen!) en keurig opgeleverd.

Occasion gekocht. Prima service en behandeling.

Bij ditbedrijf een occasion gekocht. Nette behandeling, goede afspraken en snelle service. Uitstekende deal gesloten. No nonsens, eerlijk, zaken doen. Klein mankementje werd meteen adequaat opgelost. Prima bedrijf, met vakkundig personeel.

Goede service, en ongedwongen verkoop.

Wederom onze 2e golf variant gekocht bij autobedrijf Ben de Rooy, een fijn bedrijf waar je alle ruimte krijg voor bezichtiging, proefrit. Fijne samenwerking tijdens inruil en koop van de auto. Fijn bedrijf waar je als klant je op je gemak voelt, goede en nette aflevering van de auto!

Worden we blij van

Proefrit gemaakt met auto en gekocht, na een week problemen met radio, word gelijk geholpen om probleem te verhelpen, de rooy is een aanrader, goed behulpzaam personeel

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Na een proefrit een hele fijne auto gekocht. Na aflevering kwamen er nog 2 puntjes naar boven, die niet waren opgevallen met het proefrijden. Na contact op te hebben genomen is alles keurig en correct verholpen/opgelost. Als het aan mij ligt komt mijn volgende auto weer hiervandaan.

Top bedrijf

In Augustus hier een hele mooie VW sharan gevonden en gekocht. Thuis gekomen gemerkt dat de touchscreen van de multimedia niet geheel functioneerde, hierover contact gehad met Benderooy en zij kwamen snel met een correcte oplossing en deze spoedig laten maken. Benderooy is een heel fijn bedrijf met hele mooie auto's. Ze zijn heel gastvrij en correcte communicatie.

Uitermate tevreden

Ik ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn auto bij Benderooy. Jorian heeft me vanaf het eerste contact elke keer vriendelijk te woord gestaan en hij komt zijn afspraken na. Het was een eindje rijden, maar ik zou het er graag nog een keer voor over hebben! Jorian bedankt!

Fijne garage voor onderhoud en aankoop

Fijne garage waar we al jaren komen voor onderhoud aan onze auto´s, ze zijn altijd duidelijk met de kosten voor onderhoud. Ook geven ze goed uitleg over hoeveel km bepaalde onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd moeten worden en de daarbij verwachte kosten. Dit jaar een andere auto bij Ben de Rooy gekocht. Ze zoeken mee naar een auto die het best bij de wensen van de klant past. Geven duidelijk advies en uitleg, er wordt gekeken naar jouw persoonlijke situatie. Wat vooral fijn is: Geen gladde verkooppraatjes!

Fijne en net autobedrijf waarbij eerlijkheid hoog in het vaandel staat.

Klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbare firma. Prettige en respectvolle omgang met de klant waarbij je merkt dat men het nakomen van gemaakte afspraken belangrijk vindt. Een aanrader om in de toekomst weer naar terug te gaan.

Fijn bedrijf!

Prettige verkoop en afhandeling.

Prima advies en service bij de aankoop van andere auto 3

Wij zijn prima geadviseerd toen we een andere auto wilden aanschaffen. We hadden een aantal wensen aangegeven waar de auto aan moest voldoen, niet merk gebonden. Na een goed gesprek en het bekijken van een aantal opties zijn we bij een Hyundai Tucson plug-in uitgekomen van 2021. De afhandeling is soepel verlopen en we rijden er ondertussen al weer een paar maanden met veel plezier in rond. De auto haalt gemiddeld 55 km op alleen elektrisch wat veel is voor een hybride plug-in. Gezien mijn woon-werkverkeer, 30 km per dag, rij ik overwegend elektrisch. Om een goed beeld te krijgen van het gebruik hebben we het gemiddelde over 2500 km geregistreerd. Hierbij zitten uiteraard ook langere ritten en ritten met een aanhanger. Het gemiddelde kwam op 2,2 ltr/100km. Met de huidige benzine prijzen is dat ideaal. Verder is de auto met veel luxe uitgevoerd en voorzien van 4 x4. Wij zijn erg blij met deze auto

Top service!

We kwamen voor een schadeadvies bij Ben terecht. Het kwam ter sprake dat we misschien wel een andere auto wilden. Enkele weken later belde Ben ons op of we toevallig nog op zoek waren. Hij had een mooie occasion binnengekregen. We zijn een proefritje wezen maken en de deal was snel gemaakt. We bevelen dit bedrijf zeker aan. Fijne service, snel contact, meedenkend enz.

De tweede keer dat we gebruik maken van de kennis en kunde van Ben de Rooij en dan met name Jorian Geluk, verantwoordelijk voor de Verkoop. Hoe kan zo’n jonge vent zo professioneel zijn. Wij weten waarom: hij is opgegroeid en opgevoed door Ben de Rooij zelf. Jorian weet waarom het draait en verkoopt een eerlijk verhaal en geen lukkekoek. Mooi. Dank dat je een nette inruil bood en een auto op maat vond voor ons. En dat alles zonder fratsen. Complimenten Jorian en team.

Top bedrijf met vriendelijke en kundige mensen

Ik heb mijn huidige auto laten importeren bij Ben de Rooy. Van begin tot eind is alles naar volle tevredenheid verlopen. De importeur (Jorian) is heel vriendelijk, weet waar hij het over heeft en de communicatie is volledig en helder. Auto is na akkoord vervolgens netjes getransporteerd en stond klaar voor een proefrit op de afgesproken datum en tijd. Na inspectie en een beurt zijn er nog diverse delen van de auto gewrapt. Ook hier werd er goed meegedacht en is het beoogde resultaat naar wens. Na het wrappen is de auto volledig schoongemaakt en opgeleverd. Kortom: Verstand van zaken, klantvriendelijk en niet opdringerig. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen.

Ik heb er nu mijn tweede auto gekocht.Een volkswagen polo.Daar ben ik zeer tevreden mee.Zowel het personeel en verkoper Jorian ben ik goed over te spreken.

Vandaag een Skoda Yeti occasion gekocht een fantastisch bedrijf.

Vandaag hebben we een Skoda Yeti occasion gekocht het is een fantastisch bedrijf. Alles klopt de communicatie vooraf, efficient en vriendelijk. De omschrijving en info van de auto klopte volledig naar verwachting. De verkoop ging heel prettig, klantvriendelijk, informerend en niet opdringerig. De auto stond klaar voor een proefrit. We waren helemaal enthousiast na de proefrit. Het voorstel voor de toeprijs met inruil konden we ons prima in vinden. De deal gesloten. We kunnen dit bedrijf voor de volle 100% aanbevelen.

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.