Professioneel en Betrouwbaar

De verkoop service is echt uitstekend en erg transparant. Na de aankoop van mijn auto had ik een garantie geval en die was zeer goed en snel behandeld.

Het autobedrijf dat gaat voor de extra service!

Voortreffelijke service ontvangen met de inruil van oude auto en aankoop nieuwe auto. Een garage waar klantvriendelijkheid en service bovenaan staan. Zie je een auto op deze site maar twijfel je nog? Niet doen het is het juiste adres!

Vriendelijke en goed service

Wij hebben een 2e hands skoda gekocht bij Ben de Rooy. Vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen! Eerst een duidelijke uitleg over de auto en daarna rustig een proefrit kunnen maken. Snelle service, auto was eerder klaar en kon dus eerder opgehaald worden dan afgesproken. Bedankt!

Top auto, top service!

Het team van Ben de Rooy heeft uitstekend werk geleverd door mij te helpen de juiste auto te vinden die aan al mijn wensen voldeed. Ik ben onder de indruk van hun geweldige service en professionaliteit. De communicatie was perfect. Na het importeren van de Audi A3 limousine heeft het bedrijf uitmuntend werk geleverd door enkele details aan te passen, zodat het geheel van een 9,5 naar een 10 ging! Hulde!

Prachtig autobedrijf.

Bij Benderooy hebben wij een mooie Golf Variant gekocht waarbij wij zeer netjes ,correct en duidelijk zijn geadviseerd door Jorian. De aflevering van de auto en ook de service afhandeling nadien zijn perfect door het team van Benderooy aangepakt. Kortom een prettig bedrijf om zeker aan te bevelen.

Meer dan fantastisch autobedrijf.

Onze ervaring met Jorian was in 1 woord samengevat super te noemen. De advisering, het geduld, de vriendelijkheid, de afwerking, al met al van het begin tot het eind krijgt Jorian een dikke pluim. Wij bevelen Benderooy bij iedereen van harte aan.

Oprechte betrokkenheid bij aankoop uit het buiteneland

Mede dankzij de dienstverlening van Autobedrijf Benderooy.nl rijd ik nu in de mooiste auto van Europa rond, een Mercedes Benz GLC van 2 jaar jong. Verkoopadviseur Jorian Geluk heeft gezocht en gevonden op basis van mijn programma van eisen. Ook de Duitse dealer werkte fantastische mee. Het gehele aankooptraject is soepel verlopen. Een schitterend eindresultaat, waar ook de mensen van Ben de Rooy aantoonbaar trots op waren én zijn. Een oprechte betrokkenheid die ik niet tegenkwam bij gerenommeerde officiële dealers. Dat geeft juist dit bedrijf mede haar onderscheidend vermogen. Probeer het zelf maar eens uit, van harte aanbevolen.

Fijn autobedrijf met mooie occasions en top service!

Op zoek naar een nieuwe (gebruikte) auto kwam ik op de site van Benderooy terecht waar ze mooie gebruikte auto’s aanbieden. Ik heb daar mijn VW gevonden, een heerlijke en mooie auto waar ik inmiddels al veel probleemloze en plezierige kilometers mee gereden heb. Wat ons erg goed bevallen is is de manier hoe wij te woord werden gestaan. De vriendelijke ontvangst door Pieter bij de receptie en de uiteindelijke koop bij Jorian. Jorian doet het anders dan ik gewend was van andere autoverkopers. Hij is vriendelijk en oprecht, hij neemt de tijd, legt veel uit, dringt niets op. Hij maakt van de koop van de auto een extra beleving. (de koop van een auto moet een klein feestje zijn : ). Samengevat: dit bedrijf is een aanrader! Ga zo door Ben de Rooy en medewerkers!

Goes

Vriendelijk betrouwbaar en goede service

Fantastisch geholpen

Ik ben er geweldig ontvangen en bijzonder goed geholpen bij een schade. Kortom een aanrader

Geweldig! Een voorbeeld voor velen.

Vorig jaar verhuisd en op zoek gegaan naar een nieuwe garage in de buurt. Uiteindelijk bij Autobedrijf Benderooy uitgekomen waar we elke keer weer vriendelijk onthaalt worden en een fijne en persoonlijke service ervaren. Eerder dit jaar heeft mijn vrouw een auto ongeluk gehad. We hebben de auto naar Benderooy laten brengen, deze was helaas het herstellen niet meer waard. De garage heeft voor ons alles geregeld, van het afvoeren tot iets anders vinden wat bij onze wensen aansloot. Geen moment het idee gehad dat het om de verkoop van een auto ging, maar juist om ons. Kortom, tot op de dag van vandaag een perfecte ervaring met dit bedrijf. Aan ons hebben ze een vaste klant overgehouden. :-)

Super bedrijf. Altijd netjes geholpen!

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Altijd vriendelijke medewerkers en snelle service.

Aanrader!

Auto gekocht inclusief inruil. Zeer te spreken over professionele aanpak en service. Grote flexibiliteit: bereid mee te denken met wens van de klant. Prettig contact. Aanrader!

Betrouwbaar, vriendelijk denken met je mee en optimale service

In december 2022 heb ik aangegeven een auto te willen kopen en gevraagd of ze daar voor konden zorgen, nou in januari 2023 stond hij er een prachtige occasion precies wat ik wilde, dat noem ik mee denken.Hij ziet er prachtig uit rijdt geweldig bovag garantie en bovendien zuinig dat is heel fijn in deze tijd. De 5 sterren zijn duidelijk verdiend en waargemaakt

Super service

Bij de aankoop van een auto, perfect geholpen en transparante informatie. Ook aflevering is zoals je dat mag verwachten en zelfs meer.

Mooi bedrijf, fantastische service

Ruim 2 weken geleden een mooie Seat Leon ST gekocht bij autobedrijf Benderooy. De bereikbaarheid van dit bedrijf is erg goed. Op korte termijn een bericht gestuurd of wij bij de auto konden kijken de volgende dag en dat was geen probleem. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we alle ruimte om de auto zelf te bezichtigen. Aansluitend een proefrit uitgevoerd en we konden tot de koop overgaan. Jorian heeft ons goed geholpen en was erg fijn om mee te onderhandelen. We hebben een mooie inruilprijs gekregen en een paar kleine afwijkingen aan de auto werden in de week erop hersteld. Al met al een mooi bedrijf die mooie producten verkopen waar ze achter staan! Erg fijn om hier een auto gekocht te hebben en ik zou iedereen willen aanraden om daar eens te gaan kijken!

Hele goede ervaring!

Prachtige VW Tiquan Allspace RLine gekocht. Tijdens het bezichtigen van de auto vielen ons een aantal puntjes op. Tijdens het gesprek met verkoper Jorian werd ons al snel duidelijk dat hij ons erg serieus nam en ervoor ging zorgen dat alles goed geregeld zou worden. Omdat we niet in de buurt woonden ging Jorian ervoor zorgen dat zonder extra kosten de auto bij ons thuis afgeleverd kon worden. Zo gezegd zo gedaan! In de toekomst zullen we zeker weer zaken gaan doen met deze garage!

Warm en hartelijk

We konden ondanks sinterklaas direct komen en de koffie staat klaar.

Keurige oplevering en soepel verkoop proces

Mijn ervaring met Autobedrijf Benderooy is zeer positief. Het verkoop proces is duidelijk en transparant en de nieuwe auto werd snel (binnen 3 dagen!) en keurig opgeleverd.

Occasion gekocht. Prima service en behandeling.

Bij ditbedrijf een occasion gekocht. Nette behandeling, goede afspraken en snelle service. Uitstekende deal gesloten. No nonsens, eerlijk, zaken doen. Klein mankementje werd meteen adequaat opgelost. Prima bedrijf, met vakkundig personeel.

Goede service, en ongedwongen verkoop.

Wederom onze 2e golf variant gekocht bij autobedrijf Ben de Rooy, een fijn bedrijf waar je alle ruimte krijg voor bezichtiging, proefrit. Fijne samenwerking tijdens inruil en koop van de auto. Fijn bedrijf waar je als klant je op je gemak voelt, goede en nette aflevering van de auto!

Worden we blij van

Proefrit gemaakt met auto en gekocht, na een week problemen met radio, word gelijk geholpen om probleem te verhelpen, de rooy is een aanrader, goed behulpzaam personeel

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Na een proefrit een hele fijne auto gekocht. Na aflevering kwamen er nog 2 puntjes naar boven, die niet waren opgevallen met het proefrijden. Na contact op te hebben genomen is alles keurig en correct verholpen/opgelost. Als het aan mij ligt komt mijn volgende auto weer hiervandaan.

Top bedrijf

In Augustus hier een hele mooie VW sharan gevonden en gekocht. Thuis gekomen gemerkt dat de touchscreen van de multimedia niet geheel functioneerde, hierover contact gehad met Benderooy en zij kwamen snel met een correcte oplossing en deze spoedig laten maken. Benderooy is een heel fijn bedrijf met hele mooie auto's. Ze zijn heel gastvrij en correcte communicatie.

Uitermate tevreden

Ik ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn auto bij Benderooy. Jorian heeft me vanaf het eerste contact elke keer vriendelijk te woord gestaan en hij komt zijn afspraken na. Het was een eindje rijden, maar ik zou het er graag nog een keer voor over hebben! Jorian bedankt!

Industrieweg 8

4675 RA Sint philipsland

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.