Warm en hartelijk

We konden ondanks sinterklaas direct komen en de koffie staat klaar.

Keurige oplevering en soepel verkoop proces

Mijn ervaring met Autobedrijf Benderooy is zeer positief. Het verkoop proces is duidelijk en transparant en de nieuwe auto werd snel (binnen 3 dagen!) en keurig opgeleverd.

Occasion gekocht. Prima service en behandeling.

Bij ditbedrijf een occasion gekocht. Nette behandeling, goede afspraken en snelle service. Uitstekende deal gesloten. No nonsens, eerlijk, zaken doen. Klein mankementje werd meteen adequaat opgelost. Prima bedrijf, met vakkundig personeel.

Goede service, en ongedwongen verkoop.

Wederom onze 2e golf variant gekocht bij autobedrijf Ben de Rooy, een fijn bedrijf waar je alle ruimte krijg voor bezichtiging, proefrit. Fijne samenwerking tijdens inruil en koop van de auto. Fijn bedrijf waar je als klant je op je gemak voelt, goede en nette aflevering van de auto!

Worden we blij van

Proefrit gemaakt met auto en gekocht, na een week problemen met radio, word gelijk geholpen om probleem te verhelpen, de rooy is een aanrader, goed behulpzaam personeel

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Na een proefrit een hele fijne auto gekocht. Na aflevering kwamen er nog 2 puntjes naar boven, die niet waren opgevallen met het proefrijden. Na contact op te hebben genomen is alles keurig en correct verholpen/opgelost. Als het aan mij ligt komt mijn volgende auto weer hiervandaan.

Top bedrijf

In Augustus hier een hele mooie VW sharan gevonden en gekocht. Thuis gekomen gemerkt dat de touchscreen van de multimedia niet geheel functioneerde, hierover contact gehad met Benderooy en zij kwamen snel met een correcte oplossing en deze spoedig laten maken. Benderooy is een heel fijn bedrijf met hele mooie auto's. Ze zijn heel gastvrij en correcte communicatie.

Uitermate tevreden

Ik ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn auto bij Benderooy. Jorian heeft me vanaf het eerste contact elke keer vriendelijk te woord gestaan en hij komt zijn afspraken na. Het was een eindje rijden, maar ik zou het er graag nog een keer voor over hebben! Jorian bedankt!

Fijne garage voor onderhoud en aankoop

Fijne garage waar we al jaren komen voor onderhoud aan onze auto´s, ze zijn altijd duidelijk met de kosten voor onderhoud. Ook geven ze goed uitleg over hoeveel km bepaalde onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd moeten worden en de daarbij verwachte kosten. Dit jaar een andere auto bij Ben de Rooy gekocht. Ze zoeken mee naar een auto die het best bij de wensen van de klant past. Geven duidelijk advies en uitleg, er wordt gekeken naar jouw persoonlijke situatie. Wat vooral fijn is: Geen gladde verkooppraatjes!

Fijne en net autobedrijf waarbij eerlijkheid hoog in het vaandel staat.

Klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbare firma. Prettige en respectvolle omgang met de klant waarbij je merkt dat men het nakomen van gemaakte afspraken belangrijk vindt. Een aanrader om in de toekomst weer naar terug te gaan.

Fijn bedrijf!

Prettige verkoop en afhandeling.

Prima advies en service bij de aankoop van andere auto 3

Wij zijn prima geadviseerd toen we een andere auto wilden aanschaffen. We hadden een aantal wensen aangegeven waar de auto aan moest voldoen, niet merk gebonden. Na een goed gesprek en het bekijken van een aantal opties zijn we bij een Hyundai Tucson plug-in uitgekomen van 2021. De afhandeling is soepel verlopen en we rijden er ondertussen al weer een paar maanden met veel plezier in rond. De auto haalt gemiddeld 55 km op alleen elektrisch wat veel is voor een hybride plug-in. Gezien mijn woon-werkverkeer, 30 km per dag, rij ik overwegend elektrisch. Om een goed beeld te krijgen van het gebruik hebben we het gemiddelde over 2500 km geregistreerd. Hierbij zitten uiteraard ook langere ritten en ritten met een aanhanger. Het gemiddelde kwam op 2,2 ltr/100km. Met de huidige benzine prijzen is dat ideaal. Verder is de auto met veel luxe uitgevoerd en voorzien van 4 x4. Wij zijn erg blij met deze auto

Top service!

We kwamen voor een schadeadvies bij Ben terecht. Het kwam ter sprake dat we misschien wel een andere auto wilden. Enkele weken later belde Ben ons op of we toevallig nog op zoek waren. Hij had een mooie occasion binnengekregen. We zijn een proefritje wezen maken en de deal was snel gemaakt. We bevelen dit bedrijf zeker aan. Fijne service, snel contact, meedenkend enz.

De tweede keer dat we gebruik maken van de kennis en kunde van Ben de Rooij en dan met name Jorian Geluk, verantwoordelijk voor de Verkoop. Hoe kan zo’n jonge vent zo professioneel zijn. Wij weten waarom: hij is opgegroeid en opgevoed door Ben de Rooij zelf. Jorian weet waarom het draait en verkoopt een eerlijk verhaal en geen lukkekoek. Mooi. Dank dat je een nette inruil bood en een auto op maat vond voor ons. En dat alles zonder fratsen. Complimenten Jorian en team.

Top bedrijf met vriendelijke en kundige mensen

Ik heb mijn huidige auto laten importeren bij Ben de Rooy. Van begin tot eind is alles naar volle tevredenheid verlopen. De importeur (Jorian) is heel vriendelijk, weet waar hij het over heeft en de communicatie is volledig en helder. Auto is na akkoord vervolgens netjes getransporteerd en stond klaar voor een proefrit op de afgesproken datum en tijd. Na inspectie en een beurt zijn er nog diverse delen van de auto gewrapt. Ook hier werd er goed meegedacht en is het beoogde resultaat naar wens. Na het wrappen is de auto volledig schoongemaakt en opgeleverd. Kortom: Verstand van zaken, klantvriendelijk en niet opdringerig. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen.

Ik heb er nu mijn tweede auto gekocht.Een volkswagen polo.Daar ben ik zeer tevreden mee.Zowel het personeel en verkoper Jorian ben ik goed over te spreken.

Vandaag een Skoda Yeti occasion gekocht een fantastisch bedrijf.

Vandaag hebben we een Skoda Yeti occasion gekocht het is een fantastisch bedrijf. Alles klopt de communicatie vooraf, efficient en vriendelijk. De omschrijving en info van de auto klopte volledig naar verwachting. De verkoop ging heel prettig, klantvriendelijk, informerend en niet opdringerig. De auto stond klaar voor een proefrit. We waren helemaal enthousiast na de proefrit. Het voorstel voor de toeprijs met inruil konden we ons prima in vinden. De deal gesloten. We kunnen dit bedrijf voor de volle 100% aanbevelen.

top

Ben voor de tweede keer naar dit fijne bedrijf gegaan i.v.m. schade aan onze camper... 4 jaar geleden ook hier geweest, je wordt hier zeer vriendelijk ontvangen en er wordt ook goed geluisterd wat het probleem is. Zelden zo n goede ervaring met een bedrijf gehad! Voor mij een dikke 10!

Doskonała obsługa! Bardzo miły kontakt z Jorian.

Jestem bardzo zadowolona z całego procesu zakupu. Mimo problemów językowych Jorian podszedł do transakcji bardzo poważnie i profesjonalnie. Jest doskonałym sprzedawcą i bardzo mi pomógł w całym procesie. Gorąco polecam i pozdrawiam! ;-)

Ik heb hier onlangs een auto gekocht en ben zeer tevreden over hun service. Zeker een aanrader. En doen meer dan hun best om de klant tevreden te stellen.

Toppers

Wij waren opzoek naar een bedrijfsauto en hebben deze gevonden bij Benderooy. Het is een fijn bedrijf met een goede service en gastvrijheid. Er is goed naar onze wensen geluisterd en zijn daarin goed gehoord en geholpen. Ook al was het voor ons best een eindje uit de richting was het zeker de moeite waard! Wij zouden zeker terug gaan naar Benderooy! Groetjes Arthur Nowak

Uitermate tevreden over de service en de auto!

In januari van dit jaar een Seat Leon gekocht bij deze garage. Een afspraak maken was zelfs in de corona-tijd, snel gemaakt en de auto stond netjes voor ons klaar voor een proefrit. Jorian (de verkoper) was vriendelijk, no-nonsense en open. Binnen een week werd de Leon afgeleverd en is van kwaliteit zoals gewenst. Ik kom hier graag nog eens terug.

Zeer prettig, snel en zonder gedoe..

Het was prettig zaken doen met Jorian. Een dag voor oudejaarsdag gebeld met de vraag of we op oudejaarsdag misschien nog een proefrit konden maken. Dit kon direct in de ochtend. Na de proefrit hebben we hebben de kosten besproken en een deal gemaakt. Een week later de auto opgehaald! Keuring gepoetst en getankt! Kortom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar! Dank! Vrgr Alberto Harsevoort

Top bedrijf!

In januari heb ik me golf 7 Rline gekocht, Zeer spannend want moest er 3 uur voor rijden. Na hartelijke ontvangst heb ik de wagen in alle rust kunnen bekijken en op me gemak een proefrit gereden. Prettige zaken gedaan met Jorian en hij heeft er voor gezorgd dat de auto bij oplevering er tip top bij stond. Alles was tot in de puntjes geregeld en tot dusver al vele probleem loze km’s gereden.

Ongedwongen een nieuwe auto aanschaffen

Via via ben ik terecht genomen bij Jorian Geluk die werkzaam is als autoverkoper bij Ben de Rooy in st. Philipsland. Kom zelf uit Brabant en werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie.... je kent het wel. Na de koffie even rondgekeken bij het wagenpark en een drie tal modellen bekeken. Daarna een stukje proefgereden met twee modellen die de aandacht trokken. Na een faire onderhandeling over de inruil prijs van mijn oude auto hebben we de deal gemaakt. De auto rijd echt zalig. Ben zeer te vreden. Bedankt Jorian!

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.