Snelle service duidelijke taal.

Heb een mooie polo mogen leasen bij ben de rooy Jorian heeft me uitstekend geholpen binnen 1 week kon ik al rijden! Duidelijke taal geen poespas Echt een aanrader !!

Uitstekend bedrijf !

Als ervaring ben ik uitermate tevreden Alles is duidelijk zei kijken verder waar de meeste stoppen alles word opgelost of verteld Niks is te veel voor ze En iedereen is heel positief en vriendelijk! Ook nemen ze echt de tijd voor je en wachten ze ook ! Dankjewel

Mijn ervaring zijn echt top.

Mijn wens en zoek profiel voor een auto van de zaak heb ik bij kenbaar gemaakt bij mijn werkgever, en die zijn door Benderooy opgepakt en specifiek door Jurian Geluk. Hij heeft hier veel werk in gestoken en het resultaat is geweldig. Het heeft er toe geleid dat ik een hele mooie, nette auto heb mogen ontvangen. Ik ben daar zeer erkentelijk mee, en zal dan ook iedereen aanraden om met dit bedrijf samen te werken om zo tot een goede keuze te komen.

Top garage bedrijf

Sinds 3 jaar onze beide Volkswagens hier in onderhoud, recent 1 ingeruild voor een vrijwel nieuwe. Altijd uitstekende service, vriendelijk personeel, goede communicatie; vele malen beter dan bij de 'echte' VW-dealers; hier ben je geen nummer! Ook prettig; bij onderhoud volgens de VW voorschriften blijft de mobiliteits-garantie gewoon geldig. Daarnaast altijd ruime keuze in jong gebruikte occasions. Wij blijven voorlopig vaste klant!!!

Fijne en snelle afhandeling

Naar alle tevredenheid een VW Tiguan ingeruild voor een prachtige VW T-Roc. Fijne afhandeling en een eerlijk prijs voor de Tiguan mogen ontvangen. We rijden nu al weer enkele maanden naar alle tevredenheid in de T-Roc. Nog een ouderwetse garage, in de beste zins des woords, zo als deze horen te zijn.

In een keer volledige vertrouwen!

Mijn geluk was de Volkswagen polo r-line! Mijn alle eerste auto. Ik werd bij Benderooy van a tot zet volledig geholpen. Alles werd rustig uitgelegd waardoor je jezelf totaal niet opgelaten voelde! Want ja, voor de eerste keer een auto zoeken is vaak toch wel een beetje spanend ;). Erg te vrede, zal in de toekomst zeker terug komen!

Ik ben al jaren vaste klant bij Ben de Rooij, naar volle tevredenheid. Speciale pluim voor Jorian en Pieter! Hopelijk nog veel meer jaren naar volle tevredenheid.

Een mooi bedrijf om zaken mee te doen

Wij zochten een auto naar onze keuze en we dachten toen om naar Ben de Rooy te gaan. Dit was dus een goede keuze van ons. Na verwelkoming van Pieter de Rooy, kregen wij direct daarna contact met de auto verkoper: Jorian Geluk. Jorian heeft precies naar onze wensen gehandeld om de auto uit te zoeken die wij wilden en ook gekocht hebben. Ook hadden wij nog een inruil auto, dus samen met de andere nieuwe auto kwamen wij tot een mooie deal. Dit alles is zeker een reden om weer terug te gaan als dat nodig is en iedereen dit bedrijf aan te bevelen. Nogmaals bedankt namens ons.

Service op maat

Onlangs uitstekend geholpen bij onverwacht probleem met de leaseauto. Ik kon direct terecht en verschillende auto's uitproberen, waarbij heel goed is meegedacht voor mijn situatie. Het fijne is dat toen ook direct alles voor mij geregeld is in verband met de omzetting van het leasecontract, geweldige service!

Fijn geholpen, erg toegankelijk

Fijn geholpen, erg toegankelijk en goed gevoel erover.

Vriendelijk en correct!

Wij zijn vriendelijk en zeer correct geholpen door Jorian, alle tijd om e.e.a. duidelijk uit te leggen, we zijn superblij met onze T-Roc!

Ongekend goed!

Mijn werkgever JobUp heeft bij Benderoy een auto aangeschaft welke ik in gebruik heb genomen. Het hele proces van de aflevering was supernetjes geregeld. Er werd alle tijd genomen en het was goed voorbereid. De auto was 2 jaar oud maar was opgepoetst werkelijk als nieuw. Op een gegeven moment is de auto nog terug geweest voor een kleine controle en het contact met de werkplaats was top, ik werd volledig op de hoogte gehouden, de auto is zelfs opgehaald en terug gebracht. In 20 jaar niet zo'n goede ervaring gehad. Ga zo door!

Gewoon TOP !!!

Ze hebben de gewenste auto voor ons gevonden en we zijn daar tot op de dag van vandaag super blij mee. Hij voldoet aan al onze wensen. De service is super en in het bijzonder onze dank aan Jorian. Geef aan hem door wat je zoekt en hij weet de juiste auto met nog wat extra opties te vinden.

Super bedrijf

Heel fijn geholpen bij de keuze van onze nieuwe Audi A1. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe auto. Onze zoon had er ook al een auto gekocht naar tevredenheid.

Top service!

Wij zijn zeer te spreken over dit autobedrijf. Het zijn betrouwbare mensen met verstand van zaken. De communicatie met Jorian verliep zeer prettig. Wij zouden de volgende keer hier weer een auto kopen.

Uitstekend geholpen en snelle service!

Geweldig bedrijf! Ik ben heel goed en snel geholpen naar het vinden van mijn nieuwe auto. Hele vriendelijke mensen en denken echt met je mee! Ik kom hier zeker terug!

Fijn, snel en goed geholpen

Met de zoektocht naar een auto super geholpen!

Zeer Slecht... Schade wordt niet serieus genomen en voorgelogen.

Deze garage gekozen voor het beoordelen van de schade. Wordt oppervlakkig bekeken zonder onderliggende schade te bekijken. Minimaal moeite gedaan voor het bekijken van de schade, wel maximaal profiteren van expertise kosten. Wordt voorgelogen over de minimum kosten die er aan hangen als het bedrag onder de €2500,- zit. Zou je dure auto hier niet brengen voor een expertise.

Beste Pavel, helaas is uw ervaring anders dan bedoeld, (zeker wanneer u de moeite neemt om vanuit Utrecht naar Zeeland af te reizen) zoals eerder uitgelegd zijn wij niet diegene die uw schade beoordelen en calculeren, maar de expert van uw verzekeringsmaatschappij. Daarom erg jammer dat wij als bedrijf hierop beoordeeld worden. Ik zou in het vervolg dit soort diensten ook bij een lokaal autoschadebedrijf zoeken.

prima bedrijf!

super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe tweedehands auto. Prijs/kwaliteit is prima. Service is goed te noemen!

Zeer prettig geholpen en geadviseerd

Ik moest ivm pensionering mijn leaseauto inleveren. Dus ik moest op zoek naar een andere auto en het liefst zo één waar ik in gereden had. Uiteindelijk ben ik bij Benderooy uitgekomen. Zij hebben het hele proces van auto importeren uit Duitsland en de autocheck( geen schade auto of km stand teruggedraaid) helemaal goed begeleid. Communicatie was transparant, alles wat telefonisch werd besproken werd netjes meteen via de mail bevestigd. Dit heeft mij doen besluiten om met Benderooy in zee te gaan. Jorian heeft dit proces goed begeleid, dank hiervoor. En ik rijd nu met volle tevredenheid in mijn nieuwe auto.

Klantvriendelijkheid en service is buitengewoon. Team Ben de Rooy staat altijd klaar en gaat voor een tevreden klant. Al een aantal jaar tevreden klant bij Ben. Service en onderhoud altijd goed geregeld. Na een auto ongeval waarbij mijn auto totall loss was, uitstekend geholpen met het regelen van een andere auto. Gelijk vervangend vervoer geregeld en binnen twee weken weer een VW Up beschikbaar die precies mijn wens was. Het advies, de betrokkenheid en de professionele hulp is uitstekend. Top team!

Een aanrader om hier je favoriete auto aan te schaffen.

Na een maandenlange gezamenlijke zoektocht met Ben de Rooy hebben we onze BMW 5-serie full option M-pack uit 2018 in een exclusieve kleur in Belgie weten te vinden. Het verdere import proces werd volledig door Ben de Rooy en zijn team verzorgd zodat we onze wagen helemaal in showroom staat in ontvangst konden nemen. Samen met dit bedrijf is je droomauto vinden, zelfs tot ver buiten de grenzen,een aanrader! Fam vd Velde Sint-Philipsland

Fijne behandeling, goed zaken doen!

Heb bij hen m'n 4e Ford Cmax gekocht. We kwamen snel tot een deal waarbij er geen zgn verkooppraatjes werden afgestoken maar klare taal. Ik heb volste vertrouwen in de komende samenwerking als nwe klant.

Super geholpen met de zoektocht naar een nieuwe auto i.v.m. motorschade oude auto. Ze luisteren goed naar je wensen en schakelen snel met je als ze meer weten.

Industrieweg 8

4675 RA Sint philipsland

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.