Fantastische service, kwaliteit en deskundigheid!

Fantastisch geholpen, deze kwaliteit van service zie je bijna nergens meer in de Autowereld. Het enige wat ik hoefde te doen waren mijn wensen door te geven en hier werden vervolgens passende en eerlijke opties aangeboden. De vakkundigheid en transparantie van Jorian hebben tot de aanschaf van mijn VW Polo geleid en ben hier nog iedere dag super blij mee!

Ik heb onlangs een Audi A3 gekocht en een Ford ingeruild. Het was heel prettig onderhandelen met Jorian. Ook de service daarna was uitstekend.

Uitstekend!

Recent een auto gekocht bij Benderooy. Snelle en prettige communicatie met Jorian en zijn collega's. De (after)service is uitstekend, afspraken worden waargemaakt, prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend en de koffie staat altijd klaar. Zeer tevreden klant!

Professioneel, kwaliteit en klantvriendelijk!

Positief: Kwaliteit, Professionaliteit, Waarde Op dinsdag contact gehad met Jorian over een eventuele nieuwe auto, reden van terugkeer naar juist dit bedrijf is omdat ik al 7 jaar klant ben en altijd goed geholpen wordt. Na wat wensen uitgesproken te hebben dezelfde dag 4 opties gekregen, en een dag later een offerte ontvangen. Binnen dezelfde week van a tot z alles geregeld! Ook mijn volkswagen polo, aangeschaft en onderhouden bij Benderooy is helemaal gepoetst van binnen en van buiten, een kleine beurt gekregen en zijn er twee nette auto's afgeleverd aan mij en mijn partner. Ik raad dan dit bedrijf ook aan iedereen aan!

Een tijdje geleden een mooie auto gekocht bij ben de Rooy, communicatie verliep snel en we werden met alles fijn geholpen. Prima service!

Uitstekende service op alle vlakken!

Deze heren leveren prachtige diensten! Ze staan altijd en op eender welk moment van de dag paraat voor hun klanten. Ze zijn correct en transparant in hun werking en prijzen en hebben me al vaak uit nood geholpen. Ik doe m’n wagen enkel en alleen nog bij hen binnen en ik stap m’n wagen altijd met een grote glimlach terug in. Nog eens bedankt voor al jullie diensten heren!

Fantastisch service op elk vlak, toppers in hun vak

Bij deze heren kan je terecht voor zowel een vraag als een herstelling groot of klein moet je bij ben de rooy zijn. Perfecte service Zeer goeie prijs garantie Mijn keuze is gemaakt mijn wagens gaan enkel nog hier binnen voor eender wat dan ook Julie zijn echte toppers

Simpelweg prima !

Bij Ben de Rooy een e-Golf gekocht. De voorlichting over de auto was eerlijk en duidelijk. Geen onzinigge verkooppraatjes maar recht toe recht aan. Geen opdringerige verkoper maar gewoon een gezellig gesprek. Prima inruilprijs voor onze eigen auto. GPS antenne had kleine beschadiging (geen technisch probleem en niet eens echt opvallend) en deze werd vervangen voor een nieuwe zodat we een hele mooie auto afgeleverd hebben gekregen. Aanrader dit bedrijf mocht je een mooie betrouwbare auto zoeken.

Een eerlijk, net en goed bedrijf. Zo wel verkoop als reparatie. Onlangs mijn nieuwe bedrijfswagens mogen ontvangen met de hulp en het mee denken van jorian. Daar ben ik dan ook zeker erg blij mee. Ze staan altijd voor je klaar. Tot de kleinste vragen toe. Deze worden dan ook snel in behandeling genomen.

Fantastische communicatie en een professioneel bedrijf

Ik ben heel fijn geholpen door Jorian. Met iedere vraag over de auto, die ik had uitgekozen, kon ik bij hem terecht. Het antwoord kwam dan ook vrij snel terug. Hij heeft gedurende deze periode ook zijn eerlijke mening gegeven. De bezorging van de auto is ook prettig verlopen. Conclusie; ik zou dit bedrijf zeker aanraden aan vrienden en familie!

Heel erg snel en goed geholpen!

Erg goed geholpen bij het zoeken en leveren van een auto. Zeker een aanrader!

Uitstekend!

Afgelopen zondag hadden wij op Autoscout24 een erg leuke VW Up bij Benderooy zien staan. Via de e-mail meteen daarop gereageerd en wij kregen ook al heel snel reactie op onze mail. En dat op zondag! We twijfelden nog even om maandag helemaal vanuit Groningen richting Zeeland te rijden om een proefrit te maken. Achteraf een prima beslissing om dat wel te doen. Jorian nam alle tijd voor ons en is een zeer prettig persoon om zaken mee te doen. De auto zag er echt tip top uit en na een proefrit hebben wij dan ook besloten om de auto te kopen. Deze konden wij gelukkig meteen meenemen richting het hoge noorden. Ik raad iedereen dan ook aan als je een leuke auto ziet staan op internet bij Benderooy om zeker even te gaan kijken!

Goede service, eerlijk en nuchter

Wij zijn al enkele jaren naar volle tevredenheid klant bij Ben de Rooy! De eerlijkheid, nuchterheid en de service maakt dat we ook nog graag lang klant blijven. De auto's zijn er in onderhoud en ook als we een nieuwe auto zoeken, doen we dit graag via Ben de Rooy.

Fijn bedrijf met goede service

Mijn huidige VW Tiguan aangeschaft bij Autobedrijf Benderooy.nl Bedrijf is goed bereikbaar voor vragen zowel via telefoon, mail en zelfs Whatsapp. Bij de aanschaf twijfelde ik eerst nog welke auto het zou worden en heb ook in diverse auto's een proefronde mogen rijden. Jorian heeft me goed geadviseerd, en is een aardige knul waar je goed zaken mee kan doen. Auto ook keurig afgeleverd. Volgende keer weer benderooy.nl!

Goede ervaring!

Zeer tevreden en een goed gevoel! Mijn wens was: een auto leasen en dat is gelukt. Zeer tevreden over de deal, met dank aan Jorian! Hij heeft de voorwaarden rustig en duidelijk uitgelegd en kwam tegemoet aan mijn wensen. Vriendelijke medewerkers, fijn bedrijf. Echt een aanrader!

Dat ging flitsend

2 auto's gekocht bij Ben de Rooy in 2020. Keurig geholpen.

Bedrijf met gemotiveerd personeel

Laagdrempelig - Oplossingsgericht ''hart voor de zaak'' uitstekende service Als klant geen nummer maar betrokken personeel. Nu houd ik op met lovende woorden, want het gevaar bestaat dat het personeel om meer salaris gaat vragen nu ;)

Goeie ervaring door eerlijke, vriendelijke en snelle service.

Benderooij heeft voor ons een auto geimporteerd. Goeie, snelle en eerlijke inruilservice zat erbij. Wij hebben een goede ervaring, dank aan Benderooij!

Fijn professioneel eerlijk

Mijn oude auto ingeleverd en nieuwe occassion direct meegenomen! Fijn eerlijk professioneel personeel en lekkere koffie! Echte aanrader!!

Prettig, proffessioneel.en zeer correct garagebedrijf

Gebruikte auto gekocht, oude auto ingeruild, nieuwe auto prima afgeleverd. Een probleem in garantieperiode, helemaal goed geregeld, prima garage!

Happy Q2 owners

We searched for vehicles for approx. 1 month before selecting our car from Ben de Rooy. we had a specific vehicle in mind and they had it in stock. What we were not expecting was such a pleasant and professional experience would also be included with the car we wanted. We experienced a delightful greeting, an excellent discussion of what we wanted in a car, and a nice test drive in the beautiful area of St. Phillips land. Jorian, our contact at the dealership, presented us with a very satisfactory offer which we accepted. We returned the following week to pick up our vehicle after Ben de Rooy had completed its preparation and scheduled servicing. The car was in excellent condition and we enjoyed a coffee to celebrate our new car. We are completely satisfied with our car buying experience and intend to utilize Ben de Rooy for our future servicing needs when needed. Highly recommended!

Top service!

Zeer goed geholpen! En een leuke auto gekocht.

Autobedrijf Ben de Rooy is al jaren het autobedrijf waar wij onze auto´s kopen en laten onderhouden

Onze ervaring met zowel Ben, Jorian, Laurens, Pieter en natuurlijk alle overige medewerkers niet te vergeten, is dat je altijd welkom bent. Of het nu voor de aanschaf van een andere auto is of voor onderhoud of voor een tussentijds vraagje je wordt altijd vriendelijk en naar tevredenheid geholpen. Als ze voortaan ook nog na het wisselen van de banden de spanningsmelder goed instellen krijgen ze de volgende keer een tien als beoordeling!

Goede en snelle service. Heel tevreden met m'n nieuwe auto!

Wij hebben bij benderooy onze volkswagen tiguan gekocht. We zijn leuk en goed geholpen door Jorian. Als er een leuke auto te koop staat is het zeker de moeite waard om te gaan kijken!

Over benderooy.nl

Autobedrijf Benderooy.nl is uw allround autobedrijf waar u terecht kunt voor aankoop van een kwaliteitsoccasion of een (import) zoekopdracht! Tevens bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK en schadeherstel. De experts van Benderooy.nl weten altijd het beste uit uw auto te halen. Plan snel online een werkplaatsafspraak in voor onderhoud aan uw auto. Uw auto is, ongeacht het merk, bij Benderooy.nl in goede handen.