3 maanden een auto mogen lenen, geweldige service!

Geweldige service, vriendelijke medewerkers!

Super tevreden!

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant! Benderooy is een service georiënteerd bedrijf met zeer goed en vriendelijk personeel. Ik ben naar behoren geholpen en er werd altijd professioneel meegedacht, zonder gladde praatjes of opdringerig te zijn. Qua service absoluut top, altijd netjes op tijd (en mocht dat een keer niet zo zijn, wat eigenlijk zelden gebeurt, door bijvoorbeeld leveringsproblemen van derden, dan werd ik daar ruimschoots van te voren over ingelicht). Nog een bijkomend voordeel is dat de prijzen van Benderooy absoluut marktconform zijn en zeker niet te duur (eerder aan de lage kant zou ik zeggen)

Betrouwbaar, transparant en professioneel

Een auto gekocht bij Benderooy.nl en vervolgens daar helemaal laten 'aankleden' naar mijn smaak! Een aanrader! Het team van Ben de Rooy heeft de juiste kennis en ervaring en is uiterst precies. Zij houden niet van half werk! Heldere communicatie, alles vlot en soepel geregeld.

zeer content over de nagekomen afspraken, service, kwaliteit/ prijs

Na lang zoeken eindelijk de A3 gevonden die ik wou hebben. Na een ritje van 3 uur vanuit Friesland al vrij snel besloten de auto te kopen. Net als op de fotos was de auto als nieuw van binnen en buiten. Ook meteen goed ontvangen door Jorian, bereid alle vragen te beantwoorden en geen praatjes. Kunnen nog veel bedrijven wat van leren! Kortom heel tevreden en de rit naar Zeeland zeker waard.

Uitstekende service bij aankoop van nieuwe tweedehands auto

Via internet kwamen wij in contact met dit bedrijf. Dit bedrijf lag best voor ons een eindje weg. De uitstekende klant behandeling bij ons bezoek gaf ons veel vertrouwen. De auto die wij bekeken was wat wij zochten. En na een fijn gesprek hadden wij met inruil een deal. Dit bedrijf wil graag een auto verkopen, maar vindt een tevreden klant net zo belangrijk. Een week later konden we de auto ophalen, de auto zag er top uit. Wij zijn een klein half jaar later nog steeds een tevreden klant.

Top service, aardige mensen!

Professioneel no nonsense bedrijf

Super geholpen met een door ben de rooy ingevoerde golf 7r afkomstig van de 1e eigenaar met maar 50.000km. (Aantoonbaar) Alle bedenkbare documenten van a tot z netjes bij de auto. Bij aankomst een plaatje van een auto en als extra verrassing was deze nog orgineel ABT getuned ook.

Inmiddels mijn derde auto hier aangeschaft. Top service zoals we gewend zijn!

Fijne garage, word goed te woord gestaan en geholpen

Ben dan ook voornemens om de service van de aangeschafte auto door de garage van Ben de Rooy te laten uitvoeren.

Ik was al enige tijd met Jorian van Ben de Rooy aan het communiceren over inruil van mijn Fiesta ST op een Focus ST. Na wat meerdere aanbiedingen had ik het meeste vertrouwen in Ben de Rooy, mede door het leuke en correcte contact met Jorian. (en dat alles per mail) Uiteindelijk zijn we eruit gekomen en heb ik goede afspraken gemaakt over de aflevering en door de Corona crisis de auto thuis af laten leveren. (en de Fiesta op laten halen) Ik ben erg tevreden over het hele verloop en de service die is verleend. Ook de auto is precies zoals ik hoopte en verwachtte. Een verdiende 5 sterren beoordelen van mijn kant :-)

Top bedrijf

Altijd goede en betrouwbare service.

Topper

Heel fijn geholpen door verkoper en hij zorgde dat we snel met onze auto op weg konden.

Super service - Erg tevreden klant

Al jaren bij Ben de Rooy klant. Altijd goed behandeld door Ben en zijn Team, geen praatjes, eerlijk advies en goede service! Erg prettig om vooraf contact te hebben en alle opties door te nemen, denken mee met de klant en nemen de tijd voor je.

Hier in 2013 een auto gekocht , deze was nu echt aan vervanging toe. Na even zoeken een mooie Renault uitgezocht . Deze is keurig netjes afgeleverd. En alles is piekfijn geregeld. We hopen er weer een tijdje mee te kunnen rijden .

Perfect, snel en persoonlijk

Via vrienden zijn we bij Jorian terecht gekomen. Dat was een zeer goede tip. De ontvangst en hulp was zeer snel, professioneel en persoonlijk. Jorian is op zoek gegaan naar een auto cfr ons wensenlijstje. Betrokken en gedreven als hij is, stond er binnen no time de voor ons perfecte auto in Sint Philipsland. Afspraak = afspraak. Zo hebben we het graag!

Top!!

Ik heb een aantal weken geleden mijn oude polo ingeruild tegen een mooiere nieuwere en jongere polo! Onwijs blij mee ! Hele goede service en er word goed naar je geluisterd als er vragen zijn. Ik ga zeker weer terug als ik ooit een keer van deze auto wil veranderen. 😁

Een autobedrijf waar ik al jaren zeer tevreden over ben

....

Hartstikke leuk auto’s kopen

Na veel getwijfel ( diesel, benzine, elektrisch?) door alle meedenken en meewerken van de verkoopafdeling precies in de auto terechtgekomen waar ik nu heel blij mee ben. En dat is niet voor het eerst: Alle ervaringen de afgelopen 10 (?) jaar waren helemaal goed. Het klinkt misschien raar.. ik kom er graag.

Een top bedrijf als je ergens mee zit helpen ze uitstekend

Word altijd goed geholpen en altijd gezocht naar oplossingen en naar wat het beste is ook voor je portemonnee

Super service

Hele fijne ervaring gehad! Erg professioneel maar daarnaast ook persoonlijk. Snel, netjes en prettig geholpen!

Prima service.

Keurig geholpen bij het vervangen van mijn auto na schade.

Top service

mooie zaak, aardige mensen die echt interesse tonen, en een geweldige service. Ben na aankoop paar keer terug geweest met een raar geluid onder de auto. Duurde even voor het werd opgelost. Maar kreeg elke keer een nette leenauto mee. En als ik mijn auto ophaalde was hij weer helemaal gewassen:) uiteindelijk is het probleem opgelost, er zat ergens een steen klem die ergens iets raakte. Ik ben heel blij met mijn auto, en dat ik deze garage heb ondekt. Kortom, een aanrader. Ook voor de kleinere portemonnee. Gr Michael

Perfecte service, zeer tevreden

Zeer tevreden met de aankoop van onze nieuwe auto. Geen verkoperspraatjes, gewoon de feiten en alle tijd voor een proefrit. Goede inruilprijs voor de oude auto. Goede service bij het ophalen en ook na de aankoop. Zeer tevreden, zeer aan te bevelen!

Prima service!

Goede service voor de huur van een auto, Jorian heeft me erg goed geholpen bij het regelen van een auto. Even langsgaan kan altijd, er hangt een fijne sfeer in het bedrijf. Bij vragen of problemen even een belletje of een e-mail en het is zo weer opgelost! Prima service, aan iedereen aan te bevelen die voor een langere periode een auto wil huren!