Uitstekend!

Zowel mijn eerste als tweede auto bij BendeRooy gekocht. Zeer tevreden over de geleverde service en natuurlijk de auto's. Niets op aan te merken. Personeel is vriendelijk en klantgericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn zoektocht naar een auto kwam ik een leuke, witte VW Up tegen op de site van Ben de Rooy. Na een telefoontje konden we ‘s avonds de auto nog bekijken en er een proefrit mee maken. In goed overleg met Jorian, waarbij duidelijke afspraken gemaakt zijn, is de auto in tevredenheid afgeleverd. Ik heb de koop van mijn eerste auto als erg prettig ervaren. Vriendelijk personeel, flexibel in het maken van afspraken en het bieden van goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, een aanrader! Goeie service! Al diverse auto\'s gekocht en ook nu weer fijn geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het 1e telefonisch contact tot de allerlaatste mail. En natuurlijk alles wat er tussen zat. Persoonlijke verkopers. Zeer tevreden zijn wij.\r\nGoed geholpen. Meedenkend. Klant en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds dat wij in Sint Philipsland wonen, hebben wij het onderhoud van onze auto laten uitvoeren door Ben de Rooy. Altijd naar tevredenheid. Goede service, al het personeel is super klantvriendelijk en meedenkend etc. Achterliggende week een gebruikte auto bij Ben de Rooy aangeschaft. Ook dit verliep prima. Al eerder had Jorian Geluk geheel vrijblijvend geholpen bij aanschaf van een auto. Nu kwamen we, na een goede onderhandeling, rond met een auto die bij Ben de Rooy zelf te koop stond. Ook de aflevering is prima verlopen. Echt super fijn dit autobedrijf met zulke enthousiaste mensen op het eigen dorp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. Auto moest gereinigd worden en Ben en zijn team melden dat er een beurt gedaan moest worden. Ruitenwissers waren aan vervanging toe.\r\nAl met al, de auto kwam terug als nieuw. Top!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf dat uitstekende service levert en de klant hoog in het vaandel heeft staan. De auto die ik zocht, stond niet op voorraad maar is netjes voor mij opgezocht en geimporteerd. Mocht er een probleempje zijn met de auto dan kun je ook altijd meteen even langskomen. Ik raad iedereen dit bedrijf aan !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met dit bedrijf. Snel antwoord op de gestuurde mails en duidelijke communicatie. We zijn blij met de auto, keurig geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn oude auto ingeruild voor een Audi A1. Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid! Zeker een aanrader om te kijken voor een auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne samenwerking.\r\nKomen er meer dan 6 jaar altijd vriendelijk en meedenkend.\r\nService is top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende garage, 2 uur rijden voor een bezichtiging/proefrit was het zeker waard. \r\nGoede service, erg klantvriendelijk, prettige communicatie en een zeer nette/betrouwbare auto gekocht!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hebben we een auto aangeschaft bij Ben de Rooy. We werden vriendelijk te woord gestaan. Ook een proefrit maken was geen probleem. De aangeschafte auto zag er zeer netjes uit. We zijn zeer tevreden over dit bedrijf en bevelen iedereen dit bedrijf aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer tevreden over de wijze waarop men ons heeft behandeld. De verkoper kwam zeer rustig op ons over en liet ons alle ruimte om dingen samen te bespreken. Dus geen last van hectische verkooppraatjes of een verkoper die boven op je lip zit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs een auto bij ze gekocht en ben zeer vriendelijk geholpen. Proefrit was geen probleem en daarna kwamen we heel snel tot een overkomst. De auto is een week later kosteloos bij mij thuis afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de totale service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onbekend met Benderooy, toch een auto gekocht. Tot nu toe zeer tevreden, bedankt Jorian

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas nieuwe banden aangeschaft(all season). Snelle offerte en afspraak. Wederom prima service!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goeie service, professioneel bedrijf!! Ik ken Ben vanuit zijn start in een klein schuurtje, nu is het een volwaardig en gezond bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima afwikkeling van de verkoop. Goed ingesprongen op de wensen die ik had voor een auto, direct duidelijkheid welke deal er op tafel gelegd kan worden en een faire inruilprijs voor mijn vorige wagen.\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed georganiseerd bedrijf.\r\nSnel geregeld en snel de weg op!\r\nAuto werd netjes en volledig afgeleverd, zoals het hoort.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nou ja zeg,ben ik/wij nog nooit eerder tegengekomen !\r\nZonder te weten van het bestaan van een recensie ,hebben wij al heel vrienden attent gemaakt op dit bedrijf!Geen kapsones(Zeeland) en een service ,niet voor te stellen!\r\nWat een verschil met het westen,waar wij vandaan komen!\r\nMochten wij ooit nog andere auto nodig hebben,nooit meer naar een ander!Ben nog nooit zo lyrisch geweest!😄

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij enthousiaste verkoper met prima kennis van zaken heb ik voor t eerst zelf een auto ingeruild en andere (tweedehands) aangeschaft. Zeer prettige informele sfeer. Alle afspraken mbt de aflevering perfect nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin van deze maand een auto bij Ben de Rooy gekocht.\r\nJorian heeft ons super geholpen! Er is veel heen en weer gemaild, niets was teveel.\r\nGezien onze reisafstand was de deal al rond via de mail.\r\nOok is er voor onze inruil auto een meer dan nette prijs gegeven. Kortom en fijn bedrijf waar je je welkom voelt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De flexibiliteit, het mee denken en service hebben wij als prettig ervaren tijdens het kopen van onze nieuwe auto.