Passie voor auto's, afspraak is afspraak

Autoliefhebbers kopen bij autoliefhebbers. Ze verkopen bij Ben de Rooy wat ze zelf mooi vinden of zouden willen rijden. Kwaliteit en (Duitse) degelijkheid staan hoog in het vaandel. Wij kochten een Touran model 2017 en ruilden onze eerdere auto in. Zeer tevreden met de aankoop en over de service. Ook Zeeuwse nuchterheid ontbreekt niet: de verkoper, ik heb de tank maar volgedaan, daar heb je meer aan dan een bos bloemen. Bedankt Team Ben de Rooy!

Meer dan prima!

Zeer behulpzaam en goede service.

Hele goede ervaring. Goed contact

We zagen een mooie auto op hun site staan. In werkelijkheid was hij ook echt wat we hoopten. Proefrit gemaakt en hij beviel goed. Met de verkoper was goed te praten. Het stuk persoonlijkheid beviel ons erg en de koop werd gesloten. We konden al snel de auto op gaan halen en hij rijdt geweldig. Heel erg tevreden zijn we.

In 1 woord fantastisch

Afgelopen zomer kwam daar dan toch het moment dat onze auto teveel zou gaan kosten om weer door de keuring heen te kunnen laten gaan. Ook al weet je dat het moment een keer komt het doet zeer. Na een zeer positief gesprek met Jorian bleek de auto die wij eerder die zomer op de braderie hadden zien staan nog steeds te koop was. Geluk bij een ongeluk? We hebben een proefrit gereden en we waren verkocht. Nu zijn we alweer een paar maanden trotse eigenaar van een prachtige auto en zijn we de oude auto allang vergeten :-) Jorian, nogmaals ontzettend bedankt voor het meedenken en kijken naar de mogelijkheden. Super!!

Echt een fantastische service!

Jorian staat altijd snel voor je klaar.

heel fijn geholpen

Wij zijn wederom heel fijn geholpen met de aankoop van een auto

Service 10+!!

Onze ervaring met deze fijne garage deel ik graag met een ieder. Er zijn zeer kundig, professioneel en service gerichte medewerkers in dienst, die meedenken met de klant en niet denken in problemen maar altijd in oplossingen. Een mentaliteit die niet bij elk bedrijf zo vanzelf sprekend is! Wij zijn ontzettend goed geholpen met problemen aan onze eerder auto. Ook vervangend vervoer was zo geregeld. Erg prettig en geruststellend als vervoer door werk eigenlijk niet te missen is. Ook zijn wij goed geslaagd voor een nieuwe auto bij Benderooy. Ja, oprecht een aanrader voor alle eigenaren met vierwielers.

Klant is koning!!

De zoektocht naar onze bijna nieuwe auto, verliep uitstekend. We werden in alles op de hoogte gehouden. De zoektocht leek niet gemakkelijk maar Jorian had na een paar weken onze droomauto gevonden.

Super bedrijf

Vorige maand een auto gekocht bij Benderooy. Super ontvangst, voelde meteen goed aan. Aflevering van de auto was helemaal goed. Enorm blij met deze keuze en de service. Echt een aanrader!

Goede service, vriendelijk personeel en een prachtige auto

Ongeveer een maand geleden heb ik bij Ben de Rooy mijn geweldige eerste auto gekocht. Ik ben erg vriendelijk geholpen door Jorian en hij stelde mij vanaf het eerste moment al op mijn gemak. Geen vraag was te gek of teveel en alles waar ik iets op aan te merken had werd meteen helemaal verholpen totdat alles naar wens was. Jorian houdt op een fijne en betrokken manier contact met zijn klanten en doet er alles aan om voor beide partijen een zo aantrekkelijk mogelijke deal te maken. De auto bevalt tot nu toe meer dan naar wens. Hopelijk blijft dit zo en gaat de auto nog een hele lange tijd mee!

Super service!!!

Al meerdere keren goede service gekregen bij dit bedrijf. Laatst daarom hier ook een nieuwe auto gekocht.

Net bedrijf met vriendelijke en betrouwbare manier van zaken doen.

Net bedrijf. Je wordt er op een vriendelijke en betrouwbare manier geholpen. Nette aflevering.

Top garage

Wij zijn heel fijn geholpen door Jorian ,vanaf het begin heel goed gevoel ,Jorian stond voor 100% voor ons klaar ,echt een hele fijne verkoper ,echt Toppie ,we raden dan ook iedereen deze garage van benderooy aan.

Heel netjes tewoord gestaan en alles is netjes en duidelijk geregeld.

Super bedrijf auto voor de keuring en netjes gewassen en gestofzuigd 👌🏽👌🏽

Goed bedrijf

Uitstekend!

Zowel mijn eerste als tweede auto bij BendeRooy gekocht. Zeer tevreden over de geleverde service en natuurlijk de auto's. Niets op aan te merken. Personeel is vriendelijk en klantgericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn zoektocht naar een auto kwam ik een leuke, witte VW Up tegen op de site van Ben de Rooy. Na een telefoontje konden we ‘s avonds de auto nog bekijken en er een proefrit mee maken. In goed overleg met Jorian, waarbij duidelijke afspraken gemaakt zijn, is de auto in tevredenheid afgeleverd. Ik heb de koop van mijn eerste auto als erg prettig ervaren. Vriendelijk personeel, flexibel in het maken van afspraken en het bieden van goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, een aanrader! Goeie service! Al diverse auto\'s gekocht en ook nu weer fijn geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het 1e telefonisch contact tot de allerlaatste mail. En natuurlijk alles wat er tussen zat. Persoonlijke verkopers. Zeer tevreden zijn wij.\r\nGoed geholpen. Meedenkend. Klant en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds dat wij in Sint Philipsland wonen, hebben wij het onderhoud van onze auto laten uitvoeren door Ben de Rooy. Altijd naar tevredenheid. Goede service, al het personeel is super klantvriendelijk en meedenkend etc. Achterliggende week een gebruikte auto bij Ben de Rooy aangeschaft. Ook dit verliep prima. Al eerder had Jorian Geluk geheel vrijblijvend geholpen bij aanschaf van een auto. Nu kwamen we, na een goede onderhandeling, rond met een auto die bij Ben de Rooy zelf te koop stond. Ook de aflevering is prima verlopen. Echt super fijn dit autobedrijf met zulke enthousiaste mensen op het eigen dorp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. Auto moest gereinigd worden en Ben en zijn team melden dat er een beurt gedaan moest worden. Ruitenwissers waren aan vervanging toe.\r\nAl met al, de auto kwam terug als nieuw. Top!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf dat uitstekende service levert en de klant hoog in het vaandel heeft staan. De auto die ik zocht, stond niet op voorraad maar is netjes voor mij opgezocht en geimporteerd. Mocht er een probleempje zijn met de auto dan kun je ook altijd meteen even langskomen. Ik raad iedereen dit bedrijf aan !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met dit bedrijf. Snel antwoord op de gestuurde mails en duidelijke communicatie. We zijn blij met de auto, keurig geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn oude auto ingeruild voor een Audi A1. Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid! Zeker een aanrader om te kijken voor een auto!