Prima service!

Goede service voor de huur van een auto, Jorian heeft me erg goed geholpen bij het regelen van een auto. Even langsgaan kan altijd, er hangt een fijne sfeer in het bedrijf. Bij vragen of problemen even een belletje of een e-mail en het is zo weer opgelost! Prima service, aan iedereen aan te bevelen die voor een langere periode een auto wil huren!

Al jarenlang een tevreden klant.

Al jaren ben ik een zeer tevreden klant. Ondertussen voor de 3e keer een auto aangeschaft bij Ben de Rooy en wederom ben ik keurig geholpen.

Professioneel en no-nonsense

Jorian een een heel prettige verkoper, no-nonsense en geen verkooppraatjes. Je krijgt de tijd om de auto te bekijken zonder de gladde praatjes die je bij veel garages krijgt. Gewoon rustig de auto bekijken en daarna een proefrit maken. Prima inruilprijs gekregen voor onze oude auto. En bij het ophalen geen poespas of een "feestje"', maar gewoon nuchter de koop afronden, kijk daar hou ik van! De auto voldoet volledig aan mijn verwachtingen, rijd heerlijk en is betrouwbaar, ik was een beetje benauwd met een import auto, maar deze dealer is in staat om een degelijke auto af te leveren voor een mooie prijs. Als ik over een paar jaar een nieuwe nodig heb, zal ik zeker weer bij Ben de Rooy langs gaan.

Super service

Precies de auto gevonden die we zochten. Keurig netjes schoon afgeleverd. Nette garage.

Goed geholpen en een ruime keuze aan auto's

In mijn zoektocht naar een nieuwe auto hier terecht gekomen door het ruime aanbod aan auto's. Goed geholpen door de verkoper!

Erg vriendelijk geholpen en top service !

Erg goede service en zeer vriendelijke mensen, auto is top afgeleverd !

mooi en eerlijk bedrijf ,

Al een tijdje gezocht naar mooie Ford fiesta 1.6 st 182pk . Ben de rooy had een oranje uitvoering staan . Optie genomen zonder maar iets te tekenen ik vind dat heel vertrouwelijk. Voor de rest goede afhandeling. Een occasion auto kopen bij Ben de Rooy zeker de moeite waard betrouwbaar en allemaal zeer vrijblijvend .

goede auto voor leuke prijs

netjes en snel geholpen en de auto op de afgesproken [korte] termijn af te halen.

Fantastisch geholpen en te woord gestaan!

Via een omweg bij Ben de Rooy terecht gekomen. En toevallig bleek dit bedrijf ook import auto's te kunnen leveren. Plezierig met Jorian van deze firma gecommuniceerd en na korte tijd mijn droom Mercedes gevonden! Dank voor het fijn zaken doen!

Passie voor auto's, afspraak is afspraak

Autoliefhebbers kopen bij autoliefhebbers. Ze verkopen bij Ben de Rooy wat ze zelf mooi vinden of zouden willen rijden. Kwaliteit en (Duitse) degelijkheid staan hoog in het vaandel. Wij kochten een Touran model 2017 en ruilden onze eerdere auto in. Zeer tevreden met de aankoop en over de service. Ook Zeeuwse nuchterheid ontbreekt niet: de verkoper, ik heb de tank maar volgedaan, daar heb je meer aan dan een bos bloemen. Bedankt Team Ben de Rooy!

Meer dan prima!

Zeer behulpzaam en goede service.

Hele goede ervaring. Goed contact

We zagen een mooie auto op hun site staan. In werkelijkheid was hij ook echt wat we hoopten. Proefrit gemaakt en hij beviel goed. Met de verkoper was goed te praten. Het stuk persoonlijkheid beviel ons erg en de koop werd gesloten. We konden al snel de auto op gaan halen en hij rijdt geweldig. Heel erg tevreden zijn we.

In 1 woord fantastisch

Afgelopen zomer kwam daar dan toch het moment dat onze auto teveel zou gaan kosten om weer door de keuring heen te kunnen laten gaan. Ook al weet je dat het moment een keer komt het doet zeer. Na een zeer positief gesprek met Jorian bleek de auto die wij eerder die zomer op de braderie hadden zien staan nog steeds te koop was. Geluk bij een ongeluk? We hebben een proefrit gereden en we waren verkocht. Nu zijn we alweer een paar maanden trotse eigenaar van een prachtige auto en zijn we de oude auto allang vergeten :-) Jorian, nogmaals ontzettend bedankt voor het meedenken en kijken naar de mogelijkheden. Super!!

Echt een fantastische service!

Jorian staat altijd snel voor je klaar.

heel fijn geholpen

Wij zijn wederom heel fijn geholpen met de aankoop van een auto

Service 10+!!

Onze ervaring met deze fijne garage deel ik graag met een ieder. Er zijn zeer kundig, professioneel en service gerichte medewerkers in dienst, die meedenken met de klant en niet denken in problemen maar altijd in oplossingen. Een mentaliteit die niet bij elk bedrijf zo vanzelf sprekend is! Wij zijn ontzettend goed geholpen met problemen aan onze eerder auto. Ook vervangend vervoer was zo geregeld. Erg prettig en geruststellend als vervoer door werk eigenlijk niet te missen is. Ook zijn wij goed geslaagd voor een nieuwe auto bij Benderooy. Ja, oprecht een aanrader voor alle eigenaren met vierwielers.

Klant is koning!!

De zoektocht naar onze bijna nieuwe auto, verliep uitstekend. We werden in alles op de hoogte gehouden. De zoektocht leek niet gemakkelijk maar Jorian had na een paar weken onze droomauto gevonden.

Super bedrijf

Vorige maand een auto gekocht bij Benderooy. Super ontvangst, voelde meteen goed aan. Aflevering van de auto was helemaal goed. Enorm blij met deze keuze en de service. Echt een aanrader!

Goede service, vriendelijk personeel en een prachtige auto

Ongeveer een maand geleden heb ik bij Ben de Rooy mijn geweldige eerste auto gekocht. Ik ben erg vriendelijk geholpen door Jorian en hij stelde mij vanaf het eerste moment al op mijn gemak. Geen vraag was te gek of teveel en alles waar ik iets op aan te merken had werd meteen helemaal verholpen totdat alles naar wens was. Jorian houdt op een fijne en betrokken manier contact met zijn klanten en doet er alles aan om voor beide partijen een zo aantrekkelijk mogelijke deal te maken. De auto bevalt tot nu toe meer dan naar wens. Hopelijk blijft dit zo en gaat de auto nog een hele lange tijd mee!

Super service!!!

Al meerdere keren goede service gekregen bij dit bedrijf. Laatst daarom hier ook een nieuwe auto gekocht.

Net bedrijf met vriendelijke en betrouwbare manier van zaken doen.

Net bedrijf. Je wordt er op een vriendelijke en betrouwbare manier geholpen. Nette aflevering.

Top garage

Wij zijn heel fijn geholpen door Jorian ,vanaf het begin heel goed gevoel ,Jorian stond voor 100% voor ons klaar ,echt een hele fijne verkoper ,echt Toppie ,we raden dan ook iedereen deze garage van benderooy aan.

Heel netjes tewoord gestaan en alles is netjes en duidelijk geregeld.

Super bedrijf auto voor de keuring en netjes gewassen en gestofzuigd 👌🏽👌🏽

Goed bedrijf

Uitstekend!

Zowel mijn eerste als tweede auto bij BendeRooy gekocht. Zeer tevreden over de geleverde service en natuurlijk de auto's. Niets op aan te merken. Personeel is vriendelijk en klantgericht