Fijn, flexibel en vriendelijke service en goed vervangend vervoer

Meteen een goed gevoel!

Nadat wij een andere garage bezocht hadden, via een online advertentie bij deze garage terecht gekomen. Meteen bij binnenkomst een goed gevoel gekregen hierbij. Klein familiair bedrijf met een goede service, steeds behulpzaam bij al onze vragen. De auto bij aflevering helemaal tip top in orde gemaakt. Nog steeds hartstikke tevreden met onze auto!

Topservice!

Tussen kerst en O&N heeft Aal ruimte gemaakt om mijn auto te repareren, ondanks de lage bezetting. Wat superfijn! Vakkundige reparatie van mijn Landrover tegen een goeie prijs. Aanrader!

Fantastische service

De onderhoud en APK aan mijn auto viel tegen qua kosten. Ze dachten goed mee in wat nu onderhouden en wat evt. later kan. Ook in tijd om het te kunnen oplossen en de APK tijd van verlopen.

Prima geholpen, aardige mensen

M’n oude 206 cc had wat storingen waar m’n reguliere garage niet uitkwam. Hier professioneel opgelost

Vakkundig & Klantvriendelijk

We ervaren het team van Autobedrijf Aal als professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke, duidelijke en goede service

Auto hier ook aangeschaft, Je krijgt optijd ook vanuit de garage een herinnering voor je keuring. Er wordt meegedacht in de benodigde service. Reëel en goed. Bij mogelijke bijkomstigheden, is er voorafgaand aan reparatie of vervanging contact waar je advies en wanneer wenselijk ook een koste indicatie kan krijgen. Ben zelf woonachtig in ede, maar de service en kwaliteit maakt het nog altijd meer dan waard om heen en weer te kachelen. Dank Marcel! voor de goede service, adviezen en communicatie!

Uitstekend!!!!

Mijn chauffeur had auto pech in Steenderen vervolgens heb ik autobedrijf Aal VOF gebeld en ze hadden meteen tijd! Dat is een service waar je op aan kunt. Voor ons als transport bedrijf is snelle hulp cruciaal! nogmaals bedankt voor deze service!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende haal en breng service!

Eerste klas service

Een snel reagerend, betrouwbaar bedrijf met personeel met gedegen kennis van zaken. Een verademing!

Kwaliteit, vakmanschap en klantgericht

Fijne garage waar je makkelijk binnenstapt. Je wordt hier fijn en professioneel geholpen. Hier voor een grote beurt geweest. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, je wordt goed geïnformeerd over de zaken die vervangen moeten worden. Dit gebeurd in goed overleg en geeft geen verrassingen. Ik ben helemaal tevreden en beveel deze garage dan ook aan een ieder aan.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Professionele garage met zeer goede service!

Prima en snel geholpen door deze garage.

Zeer positief ,

Vriendelijk personeel, schone werkplaats , betrouwbaar , breng mijn auto met een goed gevoel naar deze garage. Houden zich aan gemaakte afspraken, geven deskundig en eerlijk advies .

Eerlijk bedrijf

Op advies van een familielid, ben ik bij Aal terechtgekomen. Ik kom hier voor APK/onderhoud/reparaties. Wanneer de auto wordt gebracht, wordt er eerst gekeken naar wat het probleem is. Zodra dat geconstateerd is, word er altijd eerst gebeld met wat er vervangen moet worden en hoeveel dat ongeveer gaat kosten. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en duidelijke afspraken gemaakt. Kortom een fijn bedrijf!

Erg prettige service

Vragen voordat ze iets doen of het mag en naar of het past in het budget. Erg snelle vriendelijke en fijne service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Auto wordt netjes meegenomen en weer thuis afgeleverd en goed overleg wat er gebeuren moet.

Erg prettige ervaring

Wij waren op zoek naar een MINI Clubman, en vonden een mooi exemplaar bij Aal. Na een telefoontje konden we van Winterswijk naar Steenderen, waar de MINI klaar stond. De ontvangst was buitengewoon hartelijk, de werkplaats mooi opgeruimd en de MINI stond er bij als om door een ringetje te halen. Ook de proefrit stelde niet teleur, en Marcel was verbaasd dat we al zo snel terug waren. Tja, als de auto goed is, is 'ie goed... Helaas was de MINI nét niet de MINI die we zochten, dus we zijn niet tot aankoop over gegaan. Maar dat lag niet aan de auto of aan het bedrijf. Hier zou ik blindelings een auto durven kopen!

Top service!

Vriendelijk personeel. Je word er vakkundig en snel geholpen. Heb de aflevering van de gekochte auto ook als prettig ervaren.

Fijne garage

Er wordt contact met je opgenomen over de kosten. Auto was netjes gewassen. Prettig contact met personeel.

Fijne en snelle service

's ochtends auto ingeleverd en een aantal uur later kon ik de auto alweer ophalen. Top!

Erg goed geholpen

Na telefonisch contact een prijsopgave gekregen. Leemachtige stond klaar, en toen het werk na overleg wat uitliep, werd de Leenstra aan huis omgeruild met onze eigen auto. Erg tevreden over hoe alles ging.

Super garage

Professioneel, eerlijk, gastvrij, betrouwbaar. Altijd vriendelijk, ook de frontoffice, verstand van zaken, valt echt op. Deze garage is echt aan te bevelen voor onderhoud en verkoop van auto's.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrouwbaar en zeer goed!

Zeer klant vriendelijk!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prettig en fijn geholpen.

Goede service en kennis van zaken.