• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autopech is altijd vervelend, maar helemaal als je op vakantie gaat. \r\nHet was op een vrijdagochtend als we op weg naar Oostenrijk waren, toen onze auto in Duitsland het opeens begaf.\r\nANWB gebeld. ADAC erbij. Van de ANWB moest onze auto naar de dichtstbijzijnde garage worden gesleept voor reparatie. Daar in Gronau kregen we te horen, dat het minstens een week zou duren voordat ze onze auto konden repareren. En mogelijk nog langer als er een onderdeel besteld moest worden. \r\nHet was inmiddels al 17.30u als we ten einde raad naar garage Aal in Steenderen belden, waar we de auto hadden gekocht, en de situatie uitlegden.\r\nEn dan blijkt hoe belangrijk een garage is, waar er nog begrip bestaat voor de positie van gestrande vakantiegangers. Marcel (garage Aal) bedacht zich geen moment en zei dat hij ons èn de auto uit Gronau zou halen. We kregen zelfs een hele mooie leenauto om weer thuis te komen.\r\nDe volgende dag (zaterdagmiddag) belde hij ons op, dat de auto weer gerepareerd was. Zo konden we maandag dankzij garage Aal alsnog op vakantie gaan.\r\nAls we hadden gedaan zoals ANWB het had geregeld, dan waren we zeker 7-10 dagen van onze vakantie kwijt. Met dank aan garage Aal hadden we een hele goede vakantie in Oostenrijk. En geen enkel probleem met de auto gehad!\r\nOnze oprechte waardering en respect voor garage Aal in Steenderen voor hun inzet, vakkundigheid en begrip voor onze gezinssituatie.\r\nGroningen, juli 2019\r\nHan van Berlo\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan altijd voor je klaar! Bij grote of kleine problemen kun je altijd langskomen. Bijv. wij hebben een andere auto gekocht en moesten de banden van de oude auto bij hen uit de opslag worden gehaald en een week later de nieuwe banden weer in opslag worden gelegd. FF gebeld en het werd direct geregeld. Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aal Autobedrijf is zeer klantvriendelijk. Ze weten wat service betekent en daarnaast denken ze actief mee met de klant waardoor er een langdurige relatie ontstaat. Al jaren zeer tevreden over onderhoud en reparaties!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met spoed en een beperkt budget zocht ik een auto om voornamelijk te gebruiken voor woon-werkverkeer. \r\nIk liep bij de zaak naar binnen en in gesprek met de eigenaar van het bedrijf kwamen er verschillende opties naar voren. Zelf ben ik tamelijk onbekend met wat een goede auto is qua prijs/kwaliteit, dus ik had veel vragen. Dit was geen probleem en na verschillende eisen en wensen tegen elkaar te hebben weggestreept kwam ik tot een keuze. Een Peugeot 206 uit 2001 met 86000 km. op de teller. Twee dagen later was de auto klaar gemaakt en kon ik hem ophalen. \r\n\r\nSindsdien rijd ik in de auto zonder problemen en ben ik meer dan tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij (mijn vriendin en ik) hebben bij Autobedrijf Aal een fantastisch mooie occasion gekocht (C3). Een uitstekend welkom was het begin van een zeer prettige onderhandeling. Bij dit bedrijf staat kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Wie hier een auto koopt, is gegarandeerd van een eerlijke auto en topservice. \r\n\r\nWat mij het meest is bijgebleven is de eigenaar van dit autobedrijf. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om zowel de buiten- als binnenzijde onder de loep te nemen, en iedere functie uit te leggen. Fantastisch! Hierdoor weet ik zeker dat er in dit bedrijf met passie en liefde aan auto\'s wordt gewerkt.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service aal, thanks voor het repareren van de Audi! Na heel lang zoeken bleek het slechts een klein afgebroken stukje plastic te zijn. Gelukkig zochten jullie door zodat niet complete computers vervangen werden! Veel dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een storing van mijn 2.5 jaar oude 3008. Uit de diagnose kwam naar voor de de nokkenasverstelling stuk was. In overleg met Peugeot Nederlander is deze euvel geheel onder de garantie verholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto daar in onderhoud, geweldige klantgericht en behulpzaam personeel. Service om van te dromen, er zouden meer bedrijven moeten zijn van dit kaliber.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doen wat ze zeggen,en nog een tikkeltje meer.

Over Autobedrijf Aal VOF