Top service Brain denkt altijd met de klant mee!

Uitmuntend

Vriendelijk ,vakkennis

Een elektrische fiets besteld. Hele fijne communicatie.fiets heel snel binnen en diezelfde dag nog rijklaar gemaakt.

Doet wat ze zeggen

Geen verassingen

Fijne hulp zeer persoonlijk en er werd rustig de tijd genomen om de juiste fiets voor mij uit te zoeken Top !

goede service

hele goede uitleg bij aankoop elektrische fiets goede service en heel klantvriendelijk

Super service

Goed geholpen bij de nieuwe Fiets

Goede, vriendelijk uitleg

De verkoper neemt alle tijd voor je. Hij beantwoordt de gestelde vragen goed.

Maximale dienstverlening

Brian is een super aardige ondernemer. Mooie merken. Ik kocht hier mijn Jan Jansen fiets. Super blij mee! Ik ga niet bij andere fietswinkels shoppen; niet is makkelijker dan je fietsenmaker in het eigen dorp. Zeker gezien zijn hulpvaardigheid.

Snelle service

Zeer snelle levering

Kort te omschrijven als aandacht voor de wensen van de klant en het vertalen naar mogelijkheden zonder daarbij opdringerig te zijn. Uitstekende service en technisch zeer bekwaam.

zeer goede service

ben bijzonder vriendelijk en heel goed geholpen

Gewoon een fijne fietsen zaak

Zeer, naar wens geholpen ,en een prachtige fiets rijker

Geweldige ervaring

Toe aan nieuwe elektrische fietsen. Gezocht naar de dealer die meedenkt met ons. En na een zoektocht hebben we deze gevonden. Nu drie weken onze nieuwe fietsen. Geweldige ervaring begon ik mijn zin en dat is ook zo. Daarnaast zeer meedenkend, en tot een mogelijke oplossing gekomen, om een medische zadel voor mijn vrouw te plaatsen. Na uitvoering onderzoek, een zadel geïnstalleerd die mijn vrouw voor minder pijn bij het fietsen bezorgd. Onze slogan zeg het voort. Mond op Mond reclame is de beste "medicijn"

Betrouwbaar adres voor een fijne fiets

Goede uitleg, persoonlijke aandacht, denkt mee, leuk assortiment (met ook eigen merk) en repareert zelf

Zeer klantvriendelijk en geduldig!

We zijn zeer klantvriendelijk en geduldig geholpen. Petje af.

Goede service en ter zake kundige mensen

We hebben een goede begeleiding gehad bij de aanschaf van onze e-bike en goede uitleg en service.

Ik heb een prachtige ebike gekocht bij Multibikes. Goede voorlichting, prima service, vriendelijk, lekkere koffie, Snelle levering, veel keuze In 1 woord fantastisch

Fietszadel besteld via de web site Telefonisch contact gehad en heel vriendelijk te woord gestaan. Wat een fijne fietsenwinkel!!!! Artikel werd keurig en snel afgeleverd Top!!!!

Altijd vriendelijk!

Wordt altijd goed geholpen

Klantvriendelijk en goede service

Duidelijk uitleg bij de aankoop, klantvriendelijk en goede snelle service

Was goed en vakkundig en klantvriendelijk

Ben goed en vakbekwaam en klantvriendelijk behandeld, waardeer ik zeer

Top Service

Goede service en vriendelijk geholpen. Hier kan je echt wel een goede fiets kopen.

Goede service en gezellige ontvangst. Word geholpen tot je tevreden bent en geen vraag is teveel.