Erg tevreden !!

Vandaag succes vol m’n rijbewijs gehaald!! Goeie en duidelijke instructies

Fijn en comfortabel

Mario is een erg fijne instructeur die duidelijk en gezellig les geeft. Heb zelf een erg fijn tijd met Mario gehad.

Mijn ervaring was goed.

Ik vond het een hele vriendelijke man, weet wat die doet en weet goed om met mensen om te gaan. Naar mijn ervaring een hele goede rij instructeur. Veel geleerd!

super relaxe rijlessen

Ik heb erg veel geleerd van de rijlessen van Mario! Hij is erg rustig, waardoor ikzelf ook goed op het verkeer kon letten. Ook is het fijn dat hij dmv een tablet een duidelijk beeld schetst van wat er beter kan. Ik wil Mario heel erg bedanken voor de leuke rijlessen!

Gezellig

Gezellig gereden met Mnr. Gravekamp en keuke gesprekjes gevoerd. Wordt niet snel boos dus dat is fijn en hij helpt je met alles. Geeft goeie feedback na elke les en voordat je het weet rij je weer naar huis. Top ervaring.

Leerzaam

Tijdens de lessen is het gezellig en helpt mario goed toe naar het rijexamen.

Fijne lessen met duidelijke aanwijzingen

Mario geeft op een fijne en rustige manier instructies tijdens het rijden. Hierdoor wordt het lessen een stuk fijner. Hij is ook altijd op tijd en laat je de volledige tijd benutten.

Goede instructies die leiden tot beter rijden

Mooie auto. Goede instructies met soms een visuele uitleg op de iPad. Financieel goed overzichtelijk dmv facturen.

Ik ben in 1 keer geslaagd, dus heel goed

Rijlessen bij Mario zijn erg fijn. Hij hielp mij altijd erg goed. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Top autorijschool

Rustige man. Goede rijschool

Mario heeft ontzettend veel geduld en neemt de volledige tijd voor je ! Alles word duidelijk uitgelegd en er is altijd ruimte voor vragen.

Fijne rijschool met een relaxte sfeer

Ik heb fijn gereden. Er was een rustige sfeer in de auto en werd goed geholpen als dat nodig was.

Goede rijschool, alles goed en rustig uitgelegd, daardoor in een keer geslaagd!

Duidelijke aanwijzingen en goede hulp

Hij heeft me erg goed op weg geholpen en goed alles uitgelegd, daarnaast kan je een babbeltje maken, waardoor je ook beetje leert multitasken, erg vriendelijke rijinstructeur en raad hem daarom ook zeker aan

Goede, fijne lessen van een goede instructeur

Bij Mario heb ik heel ontspannen les gehad. Duidelijke uitleg en relaxte sfeer. Helemaal tevreden over mijn lesperiode.

Perfect geïnstrueerd

Ik ben zeer goed geholpen.

Goede begeleiding en altijd duidelijke uitleg.

Tijdens de rijlessen legt Mario alle verrichtingen erg goed uit. Bovendien geeft duidelijke tips tijdens het rijden die je helpen om te verbeteren. Ik zou Autorijschool M. Gravekamp zeker aanbevelen.

Erg fijn en is erg goed in wat hij doet

Fijn omdat er goed wordt geholpen en altijd feedback wordt gegeven na een les, er wordt gewerkt naar een examen toe en niks wordt vergeten. Hij zegt waar het op staat.

In een keer geslaagd!

Aan alle aspecten van het rijden werd goed aandacht besteed.

Lachen en leren rijden

Ik heb met Mario en hele leerzame maar zeker ook leuke tijd gehad. Mario is een fijne instructeur en gaf mij de ondersteuning die ik nodig heb gehad. Daarnaast kon ik goed met Mario lachen en had hierdoor weinig tot geen stress achter het stuur!

Leerzaam

Mario heef tmij veel geleerd! Hij brengt alles op de goede manier over en geeft je vertrouwen

Aardige man, wel vaak te laat

Bijna elke les is hij 2 of meer minuten te laat en gaat vaak niet langer door. Soms kunnen zijn opmerking hard aankomen. Je kan wel leuke gesprekken met hem voeren onderweg. Hij liet mij misschien wel te vroeg afrijden, waardoor ik het niet in een keer gehaald had

Altijd op tijd en erg fijne auto.

Goede ervaring/gezellig.

Goede ervaring. Wel een tip laat leerlingen meer dingen zelf doen inplaats van ze overal doorheen praten. (speciale handelingen)

Fijn en geduldig

Mario heeft veel geduld met mij gehad dat waardeerde ik.