Erg goede rijlessen

Erg goede rijlessen, veel geleerd

Rit naar slaging

Mario legt goed uit en geeft goede tips tijdens het rijden. Past de herhaling goed toe waardoor je het makkelijk leert. Helpt ook met je mindere onderdelen tijdens het rijden. Heeft me goed geholpen richting slaging!

Goede rijschool

Mario neemt de tijd en legt op een geduldige en duidelijke manier uit wat er goed en minder goed gaat.

Altijd duidelijk

Er komt altijd optijd een afmelding als de les niet doorgaat. Communicatie met de rijinstructeur is laagdrempelig en en makkelijk!

Gevaardigde leeraar met veel initiatief voor leermogelijkheden en goed vaardigheids inzicht.

Aan het begin vond ik het wat spannend maar ik werd steeds zekerder met mario aan het wiel ook vond ik het fijn om op elke fout feedback te krijgen op daarop te kunnen verbeteren fijne rijschool.

Heel veel geleerd en goed geholpen

Goede communicatie met Mario over hoe het ging. Soms veel moeten vragen naar feedback maar dan kreeg ik wel feedback waar ik iets mee kon

Goede uitleg tijdens de lessen, voor de rest ook alles netjes geregeld.

Fijne lessen

Ik heb de lessen als goed ervaren en veel geleerd van Mario

Uitleg is goed en veel plezier tijdens het rijden

Ik vind dat mario een goede rijinstructeur is en een goede uitleg geeft.

Fijne rustige rij instructeur die de tijd voor je neemt

Zelf vond ik het fijn dat hij rustig bleef als iets fout ging. Ik leerde zo op een rustige manier om van mn fouten te leren. De gesprekken waren fijn en leerzaam met hier en daar een grapje tussendoor zodat mn spanning minder werd. Ik kreeg goede tips onderweg en fijn dat ik voor een faalangst examen heb gekozen.

Geweldige rijschool

Het is een hele fijne rijschool, heb veel geleerd en in 1x mijn rijbewijs gehaald

Na 3 jaar struggelen, binnen een half jaar geslaagd door Mario!

Ik ben in aug 2019 begonnen met lessen bij een andere rijschool. Hierbij heb ik mede door corona periodes niet gelest, maar 4x rij-examen gedaan met een negatief resultaat. 1 jaar na het laatste examen ben ik weer in een auto gestapt met goede moed, bij Mario. Hij straalt heel veel kalmte en rust uit waar ik zeker behoefte aan had. Door het meerdere keren zakken had ik een stuk minder plezier aan het autorijden. Na een half jaar lessen bij Mario heb ik weer examen gedaan en ben ik gelukkig geslaagd! Ik ben heel blij dat ik overgestapt was naar een andere rijschool en ben Mario zeer dankbaar.

Na 3 jaar struggelen binnen een half jaar mijn rij-examen gehaald!

Heel gezellig en een goede rijschool

Heb het heel gezellig gehad. Mario gravenkamp is gezellig maar maakt wel duidelijk wat je moet doen en kunnen. Heb het er erg naar me zin gehad!

Punctueel en ervaren

Eigenlijk een heel relaxed en vertrouwd gevoel als je bij hem in de auto stapt. Je merkt dat Mario ervaren is in hoe hij uitlegt, wat een veilige omgeving bewerkstelligt. Hij was ook vaak op tijd.

Heel fijne ervaring.

Fijne lessen. Helpt met de punten waar aandacht voor nodig is en besteedt daar extra veel moeite aan en tijd. Eerste keer geslaagd en Mario gaf een uiterst fijne leeromgeving die perfect in balans was met binnen en buiten mijn comfortzone staan.

Hij legt rustig uit laat je je ding doen en hij is erg gezellig

Altijd een prettige en veilige leeromgeving ervaren

De uitleg was altijd geduldig en compleet maar ik heb het ook altijd zeer gezellig gehad tijdens de lessen. Er werd meegedacht over obstakels en mogelijkheden mbt het examen.

Fijne lessen gehad, met duidelijke instructies.

Mario blijft erg rustig tijdens t rijden en heeft veel geduld. Ik voelde mij veilig en heb veel van hem kunnen leren.

Gezellige lessen met goed resultaat

Het was altijd gezellig in de auto met Mario. Je kon duidelijk merken dat hij veel ervaring had in wat hij deed. De lesopbouw was goed. Echter voelde ik me voordat mijn examen begon niet 100% voorbereidt. Blijkbaar was ik dat wel want het examen ging helemaal goed en ik slaagde in 1 keer. Al met al was het een reeks aan gezellige lessen waardoor ik uiteindelijk mijn praktijkexamen in 1 keer haalde.