• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring! Gezellige leuke rustige vrouw die je op je gemak laat voelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Rijschool met ongedwongen sfeer en die je alles rustig uitlegt en zo nodig voor een tweede keer. Ook veel humor voor het vak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb positieve ervaringen met dit bedrijf. Er wordt gebruik gemaakt van een goed programma. De fases die je doorloopt zijn erg overzichtelijk en handig. Het is erg goed dat er een uitstapje wordt geregeld naar een drukkere stad (Zwolle).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top begeleiding, enthousiaste en prettige rij instructeur. In 1x geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, ter zake kundig. Professionele instructeur, goede kennis van autisme. Altijd goed in de communicatie én afstemming.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Esther is een lieve vrouw met veel geduld. Ze neemt echt de tijd om nieuwe lesstof uit te leggen. Bij haar stap je met rust achter het stuur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij Esther kon ik mijn rijbewijs halen. Ze heeft een methodische manier van leren waarbij je heel duidelijk weet wat je moet doen om succes te kunnen boeken. Ze is bovendien geduldig en aardig, en bij haar voel je je op je gemak gedurende de lessen. Dank je Esther!

Dank je wel Penny 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke en leerzame lessen!

Dank je wel Sanne 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een communicatie goede en rust uitstralende instructrice. Weet op elke vraag een logische en verklarend antwoord te geven. Bovendien is het erg handig dat ze bij haar uitleg vaak gebruik maakt van een tablet, om zo elke mogelijke situatie uit te beelden. Echter zouden sommige dingen wat eerder benoemd kunnen worden, zoals uitleg over links of rechts afslaan. Kortom: duidelijke uitleg en een rustige houding maken deze rijlessen het zeker waard!

Dank je wel voor je feedback Rico, dit houdt mij ook scherp 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Instructeur blijft rustig en geeft feedback op de lesprestatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik leer niet makkelijk, misschien omdat ik al een stuk ouder ben, of misschien door de stressvolle omstandigheden in mijn leven als ondernemer. Maar Esther heeft al geduld met mij gehad en heeft in de laatste maanden mij begeleid tot het opbouwen van een sterke basis voor mijn rijbewijs. Esther haar ervaring, deskundigheid en prettige manier van zijn in de auto zijn de perfecte factoren om success te boeken. ¡Gracias Esther!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een leuke en leerzame ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb goeie ervaringen met autorijschool Blonk. Het is prettig samenwerken met mevrouw Blonk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ester kijkt naar wat je nodig hebt en past haar stijl er op aan. Ze is ook duidelijk en erg geduldig en legt alles visueel uit als dit nodig is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een goede rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige instructrice en duidelijk met instructies en het leren van!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige instructrice met geduld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne gestructureerde rijlessen. Je weet wat je hebt aan Esther die erg deskundig is opgeleid. Je merkt gewoon aan haar dat ze hier veel tijd en moeite in steekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische rijschool, rij instructrice weet hoe ze elke leerling over de eindstreep moet krijgen.

Dank je wel voor het mooie compliment Remco!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne ervaring.\r\nEsther heeft me erdoor geholpen, zeer blij met me rijbewijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, vertrouwd. Goede adviezen. Past zich goed aan de persoon!

Over Autorijschool Blonk

Filter op Taal