Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autorijschool Blonk

Bij Autorijschool Blonk sta jij als leerling(e) centraal. Mijn doel is om jou zó op te leiden dat je een bovengemiddelde kans hebt om in één keer voor het rijexamen te slagen. Het gebruik van de digitale vorderingenkaart zorgt voor behoud van motivatie. Er wordt een heldere lesmethode gebruikt. Lesgeven gebeurt op een rustige, gezellige, relativerende manier. De opbouwende kritieken zijn gericht op je handelen en nooit op je persoon. Elke situatie weet ik om te buigen naar een positief gegeven waarin je wat geleerd hebt! Ik heb aantoonbaar gespecialiseerde kennis en zeer ruime ervaring in het begeleiden van ASS en AD(H)D, faal- en rijangst als ook diverse andere medische aandoeningen.