Zeer goede ervaring

Kom hier al een paar jaar voor mijn keuring en onderhoud Doen alles in goed overleg Zeer goede service Ben dan ook zeer tevreden

Goede service, prettige lokatie!

Prima service, goed bereikbaar!

afspraak is afspraak

Deze garage is een voorbeeld voor grote merkdealers!!!!!!!

Prima geholpen!

Duidelijke uitleg en reparatie wordt altijd prima uitgevoerd!

Altijd duidelijkheid en top service

Mijn ervaringen zijn altijd goed met deze garage. Wordt er altijd goed geholpen en krijg duidelijk uitleg hoe en wat.

Vriendelijk en snel geholpen

Zeer snel en vriendelijk geholpen voor de APK van mijn auto.

Vakmensen

Makkelijk online APK afspraak gemaakt. Snel geregeld. Altijd vriendelijk en duidelijke uitleg als er iets mis is met de auto.

Goede no nonsense garage.

Afspraken makkelijk te maken online, nette service, goede prijs. Ik kom graag weer terug.

Leveren de gevraagde service

Afspraak op korte termijn uitgevoerd en kwalitatief goed werk geleverd.

Nodig iets beter zijn

Heeft ik 5 staritjes maar noodig beter woord Sommige dele moet beter worden

Prima en netjes geholpen.

Alles volgens afspraak uitgevoerd. Klantvriendelijk benaderd.

Solid service

Good customer service, professional and solid service for a reasonable price.

• Would you recommend us? Yes

goede service

Duidelijke communicatie bij eventuele reparatie en wat de mogelijke kosten zijn.

Probleem met de auto, uitgelegd wat er gebeurt. Hierna wordt snel een diagnose gesteld en direct actie ondernomen. Top

Zeer tevreden.

Ondanks dat ik niet als wacht klant in de planning stond kon ik toch op mijn auto wachten vóór APK. Auto was in een mum van tijd gereed.

Fijne garage vriendelijk personeel

Fijne garage vriendelijk personeel en lekker flexibel Moest even wat omzetten in mijn afspraak was totaal geen probleem Bedankt voor het meedenken

Fijne ervaring en duidelijk gevoel waar je aan toe bent.

Heb de auto gebracht voor een APK en een check van het airco systeem. Werd duidelijk op de hoogte gehouden en ben zeer tevreden hoe het probleem met de verstelling van het koplamp probleem is opgelost. Dank je wel Paul! :)

Prima service en altijd aandacht.

Top bedrijf. Kom er al jaren. Nooit klachten.

een correcte en professionele behandeling en afhandeling.

ik ben gewezen naar dit apk station en het is mij niet tegengevallen. het was voor mij de eerste keer.

zeer goede garage met vriendelijk en servicegericht personeer

Ik heb meerdere auto's en breng deze meestal naar Bosch Beverwijk voor de APK en klein onderhoud en soms ook een grotere reparatie. Ik wordt daar altijd prima geholpen de rekening valt ook altijd mee. Echt een prima garage met perfecte service en erg vriendelijk personeel.

Great

Thanks

Ik heb mijn eerste apk gedaan bij APK Beverwijk. Ik schrok me kapot dat mijn auto afgekeurd was. Ik ben gebeld en er is netjes uitgelegd wat er aan de hand was. Ook mocht ik langs komen voor uitleg. Zo helder uitgelegd wat er was en er gedaan moest worden en een dag later is mijn auto weer goed gekeurd en alles netjes gemaakt echt een top bedrijf!

Geweldige services

Heldere communicatie, van te voren weet je wat er gaat gebeuren. Mochten ze onverwachts punten tegenkomen, wordt je netjes op de hoogte gebracht. Na afloop krijg je een duidelijk gespecificeerde factuur mee. Echt top.

Snel en vakkundig, zoals altijd

Over Bosch Car Service