Alle werkzaamheden van de grote beurt en airco naar tevredenheid uitgevoerd.

Tevreden over uitgevoerde werkzaamheden. Airco afgevuld en onder druk gezet. Enige punt van aandacht is de kentekenplaathouder. Ik vind dat je dat zou moeten vragen of je die mag vervangen. Verder keurig geholpen. Dus zou ze zeker aanbevelen.

Beste Patrick, bedankt voor je positieve beoordeling. De kentekenplaathouder is niet vervangen. Er is slechts een sticker overheen geplakt. Mocht deze sticker je niet niet bevallen kun je deze er zo afhalen. Met vriendelijke groet, Mark Tromp

Weer super geholpen.

Goed en vriendelijk

Very good

Very good

Top!!

Goed op de hoogte gehouden en auto rijdt weer top!

Perfect geholpen

Goed, snel, keurig geholpen.

Duidelijke afspraken en goede service.

Snelle hulp

Snel geholpen bij een lekke band. En lekkere koffie

H

H

Snel en vriendelijk geholpen!

Storing verholpen die bij 2 andere vak garages niet kon oplossen. Blij met hun technische verstand van elektronisch storingen. Handig ook dat ze een eigen kentekenloket hebben, een service dat geen winst oplevert!

Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Duidelijke diagnose met foto als bewijs, snelle offerte en zeer vriendelijke mecewerkers. Zeker aan te bevelen.

Prima geregeld

Alles geheel volgens afspraak gedaan, verder prima dus

Voor het doel: handrem stellen. Goed nagekeken Prettig in afspraak maken en klantencontact Duidelijk

Was weer prima!

Ik kom al jaren bij APK Beverwijk terwijl ik woonachtig ben in Alkmaar. Waarom ik dat doe is omdat dit een garage is die je kunt vertrouwen. Eerlijke gasten met hart voor de zaak!

Kundig

Zeer kundig en, is secuur wat betreft met controle 's. Ook wordt er eerst informatie over eerdere reparaties en onderhoud beurten in gewonnen alvorens men begint met onderhoud en repetitie begint. Ook de prijs is zeker betaalbaar. Dus in een woord capo

ik ben snel en goed geholpen

ik ben snel en goed geholpen vriendelijke mensen en geven goed advies voor een redelijke prijs

Goede en duidelijke uitleg

Erg tevreden over de service en snel een afspraak te kunnen maken in overleg. Auto rijden kost geld dus liever vertrouwde garage dan .

Betrouwbaar

Duidelijke communicatie

Zeer vriendelijk en goede service

Super..

Had een reservering via internet gedaan voor een Apk en kleine beurt plus een leen auto. Ik werd vriendelijk ontvangen en men zou bellen als iets vonden. Dat hadden ze gedaan een het gesprek was vriendelijk en wel gemeend, dat gaf een goed gevoel van vertrouwen. Na de apk kleine beurt een het vervangen van de schijfremmen én blokken ben ik super tevreden. Dezelfde dag kon ik mijn auto ophalen. Ze hadden eerlijk advies die ik serious nam. Ja ik kom hier zeker terug voor meerdere onderhoud.

Ben geweldig geholpen door het vervangen van de caravan banden.

Ben goed en op afgesproken tijd geholpen. Ervaren monteur geassisteerd door een stoere jonge dame welke onder toezicht de de- en montage van de wielen deed. Zeer tevreden.

Zeer nette garage en komt ze afspraken na!

Apk keuring gehad met de auto en professionele geholpen.

Super snelle en prima service

Na pech met m’n auto en via de ANWB afgevoerd en afgeleverd bij de APK garage i. Beverwijk, werd m’n auto snel en goed gerepareerd! Informatie over zowel ontvangst van de auto en de reparatie toen deze was verricht was snel en doelmatig. Als altijd prima, correct en deskundig.

Een goed, vriendelijk en vooral eerlijk bedrijf.

Heb nog maar een jaar of drie een aantal auto's in "onderhoud" bij de Bosch garage maar zijn dik tevreden. Is een jong en eerlijk bedrijf, kundig personeel en erg vriendelijk. Het is voor ons ook nog eens op loop afstand. De prijzen zijn ook normaal. We kunnen ze echt aanbevelen. Toppers.